ChristianMatch

Forum

Wist u datjes
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4167 4168 4169 4170 4171 4172 4173 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 18:47

FRANKT627 schreef:
...dat ik me enorm verveel...pfffff... Boze smiley

Ga die zwarte kat vangen joh . Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 18:50

ROELANDE345 schreef:
ja of midden in Amsterdam aan een tiener vragen: wil jij wel een schaapje van de Goede Herder zijn?
Is echt gebeurt het antwoord was natuurlijk Beh

Ook echt gebeurd:
"Ik kom u het Licht brengen"
'Oh, wat kost het per maand?"
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 18:52

ERIKA129 schreef:
U gaat door voor de afwasmachine Clown smiley

Die heb ik al, ik ga voor de prins op het witte paard Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 18:54

MARIANNE338 schreef:
Ach je moet maar zo denken Visser.............
Beter duur dan niet te koop Knipoog smiley
Maar ja .....zeeuwen he?

Ik ga wel een cursus stroper doen .
Dan heb ik ze gratis.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 18:56

TINK100 schreef:
waarom dan niet vervangen door natuurlijk fruitsuiker??
of....er is een plantje dat heet honigkruid..met dezelfde kenmerken als suiker...het zoet iets, net waar je het ingooit...thee bijvoorbeeld.....

Te-veel calorien Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE338

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 18:57

INGE721 schreef:
Men jage eerst op een konijn, hert, kat of egeltje.....Dan neme men een kookboek....en dan koke of brade men het gejaagde dier dant niet aan de jacht is ontkomen.. Smiley die vol vragen zit

Jaaaaa...dat is de winter variant!!!
Of lekker met grote brokken rundvlees erin verwerkt.

Maar dit is mijn zomer jachtschotel;

1 pond rundergehakt
300 gr gesneden prei
zakje geraspte kaas
400 gram voorgekookte aardappelschijfjes
1 doosje champignons
1 zakje KNOR jachtsaus
3dl water

Gehakt rullen/bakken met iets olijfolie
dan prei en champignons toevoegen
dan het zakje saus met water erbij doen...even laten pruttelen
vervolgens het hele zwikje in een ingevette ovenschaal doen
de aardappelschijfjes erover verdelen
de hele hap rijkelijk bestrooien met geraspte kaas
dan in een voorverwarmde oven op 180 gr
na 35 minuten...AANVALLUHHH!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE338

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 19:00

FRANKT627 schreef:
Wat bedoel je daarmee, Marianne?

ER word toch altijd geroepen...ons zeeuwen bint zuunig heee
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 19:06

VISSER278 schreef:
Ga die zwarte kat vangen joh . Boze smiley

Ja en dat op vrijdag de 13de. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 19:08

Lekker eikeblad sla met bieslook. Beiden uit eigen tuin. Kwijlende smiley Kwijlende smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 19:11

VISSER278 schreef:
Ik ga wel een cursus stroper doen .
Dan heb ik ze gratis.

zuunig dus...
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 19:20

VISSER278 schreef:
Laat maar doen Zeeland , ze weet niet eens het verschil tussen een oester en een mossel. Knipoog smiley

Echt wel dus Boze smiley Maar allebei jakkes Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 19:22

Bedoel je dat?

Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 19:27

TINK100 schreef:
eh....sorry...helemaal gelijk Verlegen lachende smiley

wat te doen aan een kudde met naaktslakken?? ik heb er zoveel in mijn tuin...de meeste planten staan er erg kaal gevreten bij.....

Zout op strooien. (zonder gekheid) en om de 'stam' van de plant kiezels strooien.

Laatst aangepast door
ANNA415
op vrijdag 13 juli 2012, 21:05
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 19:29

HERMAN388 schreef:
Bedoel je dat?

Nee. OP het paard Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 19:39

ANNA415 schreef:
Lekker eikeblad sla met bieslook. Beiden uit eigen tuin. Kwijlende smiley Kwijlende smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden

Met naaktslakken??? Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 19:40

ANNA415 schreef:
Ja en dat op vrijdag de 13de. Knipoog smiley

Boze smiley ...zie je wel dat OV niet Openbaar Vervoer betekent maar wel.... Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 19:42

VISSER278 schreef:
Precies....problemen .
Ik ga al niet meer. 'kga wel vissen.

daaaag Overontwikkelde Jans en Ongeloooooflijke Frank.

Woedende smiley

Woedende smiley zeg vriend (nouja, alles is relatief) ik nam het wel voor jou op hoor...het is die Jans en Hannah die weer de draak met je staken...
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 19:46

Jezelf zijn.

Hoe moeilijk of makkelijk is het om jezelf te zijn, naar je werkever, naar je kennissen, naar je vrienden, naar je familie. dus gewoon dingen te doen en op een manier te doen waar je je prettig bij voelt, zonder dat het schade aan anderen toebrengt natuurlijk, en zonder dat het tegen God's geboden ingaat natuurlijk.
En zonder dat je dingen doet of laat omdat een ander dat liever wel of niet ziet, dus dat je ook eigenlijk iets tegen je wil indoet om een ander te plezieren, maar waardoor je jezelf tekort doet.
(Hiemee bedoel ik natuurlijk geen vrienden dienst, zoals iets praktisch doen voor een ander wat hij zelf niet kan, of even boodschappen doen zolang een ander ziek is oid).

Wat ik moeilijk vind, ik heb een paar vrienden(vriendinnen dus ook).
en sommigen zijn bijvoorbeeld gewent dat ik elke week een avond met ze doorbreng. Maar ja, ik weet nog van vroeger, met een nichtje van mij, daar had ik een heel erg goede band mee. De ene keer zag ik haar bijvoorbeeld drie weken lang elke dag, dan weer een periode dat we elkaar drie maanden niet zagen. dus niet via een vast patroon wat móet, maar gewoon, net hoe 't haar en mij uitkwam. spontaan.

Nou merk ik dat ik dat soms gewoon moeilijk vind. Dan ben ik bezig met best wel veel dingen en heb ik eventjes niet zoiets van dat ik die en die elke week wil zien nu, omdat ik nu eventjes gewoon met andere dingen bezig ben.
En ja, ik doe vrijwlilligerswerk, maar ja, ook tijden niet. Ja, ben afgekeurd voor 80-100% dus als ik alle afspraken zou kunnen nakomen en ook altijd mijn vrijwilligerswerk zou kunnen doen, ja, dan zou ik ook gewoon kunnen werken.

Dus ik heb tijden dat ik het heel erg tof vind om veel af te spreken, en tijden dat ik het gevoel heb dat ik eventjes niet elke week wil afspreken met die en die. Dan heb ik het gevoel, dat er enkele dingen spelen en dat het te zwaar voor mij zou worden die verplichtingen van elke week.
Dan wil ik eigenlijk zeggen tegen diegene dat dat te zwaar is nu, want ben hiermee bezig, ook daarmee en daarmee en ik wil gewoon even een paar weken niets afspreken. Dan Heb ik die tijd alleen ook echt nodig om orde te scheppen in mijn geest, waar nu en dan wanorde heerst.

Dan bedoel ik niet een vriend die naast me woont, die kan gewoon even komen buurten en dan na een uurtje weer weggaan, want het is 2 minuten lopen voor hem.
Ik doel op mensen die verder wonen en/of een hele avond met me willen doorbrengen, terwijl ik gewoon periodes heb, dat ik eventjes echt met andere dingen bezig ben, en daarbij dingen aan het verwerken ben, en aan het uitzoeken hoe het beste om te gaan met verdriet enzo. die periodes kunnen weken duren...

En tuurlijk ik ben ontzettend blij met enkele vrienden waar ik heerlijk een weekend mee kan doorbrengen, want ik had ook tijden dat ik echt elk weekend alleen zat...

alleen ik heb dus ook periodes dat ik het wel oke vond zo veel alleen.

En nu heb ik ook tijden dat ik gewoon voorlopig tijdelijk voor enkele weken even niets wil afspreken, ja bellen is wel gezellig.

En dan vind ik dat zo moelijk om dat te zeggen en uit te leggen.

Maar ja, doe ik dat niet, loop ik mezelf voorbij.

Herkent iemand dit, of is dit een luxe probleem, of ziet iemand juist de noodzaak vanjezelf kunnen zijn met alles in?

Ik hoor het graag als er bij iemand zoiets speelt of iets wat erop lijkt en als iemand er iets over kwijt wil hier.

Groetjes,

Shanita

Ps: ik heb een ernstige post traumatische stress stoornis, dat speelt natuurlijk heel erg mee....

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 13 juli 2012, 19:52
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 19:50

FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...zie je wel dat OV niet Openbaar Vervoer betekent maar wel.... Smiley met dichtgeplakte mond

Ja ik weet het Smiley met dichtgeplakte mond Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 19:51

FRANKT627 schreef:
Met naaktslakken??? Kwijlende smiley

Nee met kleine frikandelletjes (ofzo) Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 19:58

...dat ik ook maar een klokje bij mijn profiel ga zetten. Niet dat het iets betekent hoor laat staan dat er rekening mee gehouden wordt. Het ziet er wel interessant uit...en door dat klokje geplaatst te hebben zal ik niet minder op CM zijn, zoals de andere die dat klokje hebben.

Het spijtige is dat het klokje maar slecht 1 keer, 60 seconden, lang de juiste tijd aangeeft. Eigenlijk heb je er dus niet veel... Boze smiley

Laatst aangepast door
FRANKT627
op vrijdag 13 juli 2012, 20:00
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 20:04

FRANKT627 schreef:
...dat ik ook maar een klokje bij mijn profiel ga zetten. Niet dat het iets betekent hoor laat staan dat er rekening mee gehouden wordt. Het ziet er wel interessant uit...en door dat klokje geplaatst te hebben zal ik niet minder op CM zijn, zoals de andere die dat klokje hebben.

Het spijtige is dat het klokje maar slecht 1 keer, 60 seconden, lang de juiste tijd aangeeft. Eigenlijk heb je er dus niet veel... Boze smiley

Neen, eigenlijk geeft het 2 maal gedurenden 60 seconden de juiste tijd aan...
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 20:05

FRANKT627 schreef:

Je zou er getikt van worden Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 20:18

FRANKT627 schreef:
Woedende smiley zeg vriend (nouja, alles is relatief) ik nam het wel voor jou op hoor...het is die Jans en Hannah die weer de draak met je staken...

Nou ja , dan zal ik het maar niet té serieus opvatten. Verlegen lachende smiley

Maar het doet je wel wat hoor als ze je wereldwijd onnozel gaan noemen. Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 20:22

TINK100 schreef:
eh....sorry...helemaal gelijk Verlegen lachende smiley

wat te doen aan een kudde met naaktslakken?? ik heb er zoveel in mijn tuin...de meeste planten staan er erg kaal gevreten bij.....

Nooit gehoord van slakkenkorrels? Werkt perfect. Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 20:36

grenzen aangeven shanita. uitleg en grenzen aangeven en als het echt vrienden van je zijn moeten ze dat accepteren zoals je bent.

Ik ben genezen van posttraumatische stress, toen ik het had,had ik ook graag tijd voormezelf,rust. had genoeg aan me gezin verzorgen en mezelf.
na de zoveelste verhuizing, weer opnieuw beginnende in een nieuwe woonplaats heb ik echt heel lang behoefte gehad om geen nieuwe vriendschappen op tebouwen. dus lees wel wat herkening in je schrijven.
heb nu inmiddels 2 lieve vriendinnen, sinds kort een derde, ze zijn fijn, zelf hebben ze ook een druk leven dus soms zien we elkaar,soms niet en als ik geen zin heb, zeg ik het gewoon dat ik te moe ben. en dat accepteren ze. is heel fijn.
wanneer iemand me gaat claimen en iedere week wil ik tijd voor die persoon maak, nee das niks voor mij.
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 20:56

ANNA415 schreef:
Te-veel calorien Clown smiley

wel de smaak maar zónder de calorieen
Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 21:00

Vrijdag 13 juli, Psalm 85: 1-6; Uit uw boek.

Vaker dan menige vertaling laat lezen, gaat het in deze psalm over een ‘keer’, een ommekeer. Hier mogen God en het lot op elkaar rijmen. Hier geeft de Eeuwige het lot op elkaar rijmen. Hier geeft de Eeuwige het lot van Israël naar zich toegetrokken: Gods toorn heeft zich van zijn volk afgewend. De Allerhoogste heeft zich verkeerd. Hij heeft de schuld van zijn volk weggenomen, de zonde van zijn kinderen met de mantel der liefde bedekt. Halleluja!
Er wordt in onze kerken nogal veel over bekering gesproken. In sommige kerken gaat het dan over de bekering die wij moeten doormaken als een geestelijk proces van afbraak en wederopbouw. ‘Een mens moet bekeerd worden!’ Dat heeft allemaal ook te maken met de televisie en de bioscoop en tal van andere zaken die niet zouden passen bij een onbekeerd leven. In andere kerken gaat het bij dat woord bekering opeens over heel andere dingen: over het scheiden van huisafval, over kernenergie en milieudefensie, over wapenwedloop, acceptatie van homo’s en emancipatie van vrouwen. Maar in deze psalm gaat het over een vorm van bekering waarover je eigenlijk in de kerk nauwelijks hoort: over Góds bekering. Hij heeft zich bekeert!
Hij wendt zich niet langer af van wie Hem ontrouw waren. Hij is in zijn liefde naar ons toegewend en heeft de schulf weggedaan, de zonde vergeven. Wat wij Hem schuldig waren, staat in zijn boek doorgestreept. Halleluja!

Gij waart goedgunstig voor uw land, o Heer,
in Jakobs harde lot bracht Gij een keer.
De schuld uws volks wilt Gij niet gadeslaan.
Gij hebt hun zonden uit uw boek gedaan.
Gij die de vlammen van uw toorn bezweert,
Gij hebt U van uw gramschap afgekeerd.
God van ons heil, herstel ons, neem ons aan
en doe uw toorn niet over ons bestaan.
Naar boven

Auteur Bericht
NICKY298

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 21:03

VISSER278 schreef:
Nooit gehoord van slakkenkorrels? Werkt perfect. Engeltje smiley

kost geld visser Knipoog smiley Gefrustreerde smiley

zout is zo gauw weg!
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 21:06

VISSER278 schreef:
Nou ja , dan zal ik het maar niet té serieus opvatten. Verlegen lachende smiley

Maar het doet je wel wat hoor als ze je wereldwijd onnozel gaan noemen. Huilende smiley, smiley in tranen

Visser, plagen ze je? Ze bedoelden vast Ondeugende Visser, denk je niet????

Ik kom wel voor je op! Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4167 4168 4169 4170 4171 4172 4173 ... 6194 Volgende
Pagina 4170 van 6194