Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 14:17
|
|
|
JANS221 schreef: | Heb net maar eens met 3 maanden mijn abonnement verlengd....als het dit weer blijft, is het toch geen strand/wandel/fietsweer, blijf ik maar binnen met mijn laptop. |
drie maanden??? Wat hebben wij jou eigenlijk misdaan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIEN943
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 14:18
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Het is meestal zo, lieve Willemien, dat er meer mensen dan vrouwen zijn op een pn...  |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 14:18
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ach, ik ben een sukkel...ik zal maar wel verlengen na 22 juli...het is te leuk hier...  |
Je weet ook niet wat je wilt, maar goed het is nog niet de 22e en om ff ontopic te blijven...de 28e is het voor mij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 14:19
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Nee...dat is namelijk geen hobby van me... Als je erg nieuwsgierig bent kijk je even op mijn profiel... Niet voor mijn foto uiteraard...(want ik ben toch lelijk en ondeftig) Dan zie je wat mijn hobbys zijn... |
Oja, ik heb julllie hobbys bekeken. Daten met walrussen, jenever, koffie en thee drinken...nou ja, ieder zijn hobby...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 14:21
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Je weet ook niet wat je wilt, maar goed het is nog niet de 22e en om ff ontopic te blijven...de 28e is het voor mij  |
Jij gaat toch ook niet voor 3 maanden of langer verlengen zeker na de 28ste ...nu Erika en Petra en Anna nog en dan is het gekkenhuis helemaal compleet...effe nog maar een valium slikken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 14:21
|
|
|
WILLEMIEN943 schreef: | Nounou, de heren in de meerderheid. Dit is echt uniek op CM Zou die oproep van jou toch helpen Frank? |
Alle oproepen van Frank helpen Willemien!!!!!!!
(Uhhh...of...wat zeg ik eigenlijk...even opnieuw nadenken)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 14:22
|
|
|
WILLEMIEN943 schreef: |  |
en aangezien je me helemaal niet lief meer vind wind ik er maar geen doekjes meer om...ik doe niets liefs meer voor jullie...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 14:23
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Oja, ik heb julllie hobbys bekeken. Daten met walrussen, jenever, koffie en thee drinken...nou ja, ieder zijn hobby...  |
Kijk...das positief...zo kennen we je weer!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE866
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 14:29
|
|
|
x
Laatst aangepast door
|
JANE866
|
op maandag 30 juli 2012, 22:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 14:30
|
|
|
Wat is mooi, Jane?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 14:50
|
|
|
[quote=PETRA944]theorie en praktijk, in de praktijk zo moeilijk, ook al weet je het wel, het begin is de theorie, en dan toepassen in de praktijk. Ja, idd. Het begin is moeilijk, maar ja, oefening baart kunst, ja hoe vaker je iets doet wat best moeilijk is hoe makkelijk het gaat en hoe beter je het doet. Gaat voor alles op, stoppen met roken, snoepen, schilderen, huishouden, op tijd de deur uit om te werken etc. IK had die tekst niet voor niets met grote letters in me keuken ogehangen,zodat ik het meerdere keren per dag las, het hielp om het in de praktijk toe te passen. Idd, een erg mooie en zeker wijze tekst!!! "bij mezelf blijven" én "Wat wil ík". slim hoor, om dat ergens in het zicht op te hangen, ja, dan word je er nog veel meer bij bepaald...
mezelf zijn, als mensen problemen er mee hebben hoe ik ben, is dat hun probleem,niet die van mij. Jahaa, zo is dat.. als iemand bij mij iets afzegd, zeg ik altijd heel hartelijk van nou meid, ik begrijp je volkomen, doe maar lekker rustig aan en ik hoor het wel als het weer wat beter gaat en je kan komen". Bijvoorbeeld zoiets dergelijks.
Ach ja, ik had er gisteren even moeite mee, maar ja bij mij werkt 't zo, als ik het opschrijf en ik weet dat anderen het lezen, ja, dan is het een voldongen feit, in dit geval: ik kan niet afspreken voorlopig en vind het vervelend als ik het gevoel heb dat ik dat toch moet doen, om mensen een teleurstelling te besparen, en dat zou me zoveel energie kosten, dat ik helemaal meer nergens aan toe kom, behalve de schijn ophouden...
Ja, en als ik dan zo'n mooie reactie als jij gaf krijg, ja, dan voel ik me veel beter en heb ik weer veel meer moed en zelfvertrouwen, om te zeggen hoe ik me voel en wat ik voel tegen anderen. En dan natuurlijk ook alleen dingen, die ik kwijt wil.
Ik ben ook niet ongelukkig ofzo; ik heb gewoon de behoefte om even alleen te zijn voorlopig, om alles even te evalueren, en op een rij te zetten. en als mensen over mij oordelen, eh es kijken hoe die mensen in het leven staan als ze mijn leven hebben geleefd. ja, es kijken hoe hun zouden doen als ze hetzelfde hadden meegemaakt.. Ik heb iets onthouden, namelijk bij 'De kreet van de week', Djes: Wat wij liefde noemen binnen een relatie(vriendschap) is vaak niets meer dan iemand hebben die zich op een manier gedraagt waar wij ons goed bij voelen. En als hij/zij dat niet doet grijpen we alles aan om macht over hem/haar uit te oefenen en hem/haar te veranderen.
Ja, die neiging hebben sommigen, en die neiging zal ik ook wel hebben onbewust dan natuurlijk. Of anderen doen dat omdat ze dat bijvoorbeeld al jaren gewent zijn en er helemaal niet meer bij stilstaan. Zeker als dat een christen is, dus de wil heeft om dingen naar Gods wil te doen, kan je hem daarop aanspreken, is mijn ervaring.
Ja, ik heb mijn ene vriend nu al 2 keer aan de telefoon gehad, en hij accepteert het volkomen dat ik voorlopig niets wil afspreken. En dát doet mij dan zó goed. Gewoon, ik was duidelijk, zei dat 't niet aan hem persoonlijk ligt, natuurlijk niet, ik heb 't ook bij anderen.
Uitzondering is dus iemand, die 2 minuten van mij vandaan woont op loopafstand, er zit alleen zo'n klein winkelcentrumpie tussen, met een parkeerplaatsie. Ja, en als die ff komt buurten, ja, dan kan ik gewoon na een half uur ofzo zeggen van dat 't me nu ff teveel wordt. Want ja, die zit niet vier uur in het openbaar vervoer om bij me te komen...
en ergens voel ik me soms eenzaam, veel mensen omje heen weten niet hoe het is,hoe het is als je postraumatische stress krijgt, maar dat is anders om ook,je loopt op straat in amsterdam en je komt veel mensen tegen, je ziet het niet aan de buitenkant,maar als we hun verhaal,hun binnenkant zouden kunnen zien, de een is misschien, depressief, de ander is misschien ernstig ziek, de ander heeft misschien net een kind verloren.etc. enfin gewoon wat gedachten.....allemaal mensjes,zoals jij en ik,ieder met hun eigen verhaal.
Ja, dat eenzame had ik wel, dat is weer bij mij genezen...Ik heb wel een heel groot verdriet, dat ik mijn moeder niet zie, en ik hou heel erg veel van mijn moeder...Dat wil ik ook een plek geven, ermee omgaan, de pijn daarvan gaat nooit weg...
Maar idd, je kan je alleen voelen staan, zei ook een begeleider van mij, "een blauwe plek op je arm kan je zien, en een psychische beschadiging niet". Ik kan, ondanks dat vele triggers zijn opgelost, nog steeds getriggerd worden, zomaar onverwachts, door een muziekje op een verkeerd moment, zoiets.
Ja, zo denk ik ook vaak hoor, als ik in de stad loop, van die zou ook wel dit of dat kunnen hebben meegemaakt ofzoiets. En dan relativeer ik weer wat, dat ik niet de enige ben, gebroken wereld enzo.
en wij mensen zijn sociale wezens,worden graag lief gevonden door andere mensen,maar als dat inhoud dat we ons te veel aanpassen aan die mensen om maar lief te worden gevonden,dan verliezen we ons zelf.
Ja, helemaal mee eens. Als men je niet accepteerd hoe je bent en dan met name vrienden, ja, dan zijn het geen echte vrienden. Dan houdt dat lief zijn als je doet wat zij willen ook niet echt veel in... En jezelf verliezen door jezelf niet te zijn is heel erg, net wat Heide zei, dan kan de ander ook nooit zichzelf bij je zijn.
vaak zijn de mensen waarbij je het niet goed doet, ook wel mensen waarbij wat je ook doet, er altijd wel iets is,wat hun niet goed vinden. ha ha volgens mij ligt het aan die mensen....
Haha, ja die heb je ook, wát je ook doet, het zal nóóit helemaal goed zijn, altijd wel iéts aan te merken. Ja, en dan moet je heel goed oppassen, ik bedoel heel goed je grenzen aan blijven geven, dat zegt namelijk veel over hun...En ja, daar heeft God ons ons gevoel voor gegeven, om dat te gebruiken in combinatie met ons verstand, en de geboden en verboden Gods, en de beloften van God natuurlijk.
De een heeft gewoon veel meer grenzen en duidelijkheid en conseqeuntheid nodig dan een ander. Ja, en daar heeft iemand weer zijn intuïtie voor. In ieder geval, samenvattend zou ik willen zeggen: Het is van levensbelang, om je grenzen aan te geven aan vrienden.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 14 juli 2012, 15:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 15:02
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ik vraag me af...wat ik met die buurvrouw moet doen...die een plastic zeil heeft gespannen als afdakje...maar waar het water op blijft staan... Daardoor HOOST ze dat water zeker 3x per dag waarbij een groot gedeelte over de schutting stroomt...over mijn planten!!!!!!! Plus dat er een vijver ontstaat...
Ik ben zeer verdraagzaam...maar na een week ben ik het goed beu... (Ter verduidelijking...er is geen goed garen met haar te spinnen...dat zeg niet alleen ik...maar meerdere...)
Dat wordt volgende week de woningstichting bellen!!! |
of een vijver aanleggen of een klein gaatje in het zeil prikken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 15:03
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Jij gaat toch ook niet voor 3 maanden of langer verlengen zeker na de 28ste ...nu Erika en Petra en Anna nog en dan is het gekkenhuis helemaal compleet...effe nog maar een valium slikken |
ik hoef pas in september daar over na te denken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 15:07
|
|
|
ANNA415 schreef: | ik hoef pas in september daar over na te denken  |
Je kan ook je abo vroeger opzeggen hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 15:10
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Je kan ook je abo vroeger opzeggen hoor |
ECHT NIET
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 15:16
|
|
|
ANNA415 schreef: | ECHT NIET |
nou ja het was maar een suggestie hoor...we hoopte er al een beetje op...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 15:20
|
|
|
aangezien Anna het van de week zo erg vol was over dat sch...woord vraagik me af ze in Rectum woont...want dat is de regio waar ze vandaan komt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 15:25
|
|
|
FRANKT627 schreef: | aangezien Anna het van de week zo erg vol was over dat sch...woord vraagik me af ze in Rectum woont...want dat is de regio waar ze vandaan komt  |
Klopt is een buurtschap van de gemeente waar ik woon. Maar ze (CM) zijn Zuna en Notter vergeten Ik woon dan wel niet in Rectum, maar ik weet wel waar het ligt/zit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 15:27
|
|
|
ANNA415 schreef: | Klopt is een buurtschap van de gemeente waar ik woon. Maar ze (CM) zijn Zuna en Notter vergeten Ik woon dan wel niet in Rectum, maar ik weet wel waar het ligt/zit  |
en hoe het klinkt...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 15:27
|
|
|
ANNA415 schreef: | of een vijver aanleggen of een klein gaatje in het zeil prikken  |
Voor een vijver...voel ik niets...(verkeerde plaats)
Maar dat gaatje...ik dacht meer aan een zorgeloos weggegooide sigaret... Maar oke...das ook een gaatje...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 15:32
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Voor een vijver...voel ik niets...(verkeerde plaats)
Maar dat gaatje...ik dacht meer aan een zorgeloos weggegooide sigaret... Maar oke...das ook een gaatje... |
kijk jij begrijpt me
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 15:33
|
|
|
FRANKT627 schreef: | en hoe het klinkt...  | en hoe het stinkt...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 15:43
|
|
|
ERIKA129 schreef: | UIt je bed gerold en viel je b** ervan open?? GA nou maar dat verhaal schrijven op huishoudtopic das jou activiteit vooe het weekend  |
tja je vraagt je wel af hoor. Valt uit bed zo tussen de vrouwen in...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 16:10
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Voor een vijver...voel ik niets...(verkeerde plaats)
Maar dat gaatje...ik dacht meer aan een zorgeloos weggegooide sigaret... Maar oke...das ook een gaatje... |
Ik vind het erg dom dat je weer begon te roken na haast een jaar gestopt te zijn...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 16:12
|
|
|
ANNA415 schreef: | en hoe het stinkt...  |
bahhhhh, ik had het verwacht dat je dat ging tikken....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 16:12
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Jij gaat toch ook niet voor 3 maanden of langer verlengen zeker na de 28ste ...nu Erika en Petra en Anna nog en dan is het gekkenhuis helemaal compleet...effe nog maar een valium slikken |
Denk dat ik de 22 ste ook maar verleng voor een maand of drie hoe moet ik anders de zomer doorkomen?? doe ik gezellig met Jansje mee 
Heb verlengt en betaald voor 3 maanden maar staat hier nog steeds dat ik er morgen wordt afgeknikkerd Dus als ikke effekes grijs zijt weest niet getreurt ikke kom weder
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op zaterdag 21 juli 2012, 16:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 16:13
|
|
|
FRANKT627 schreef: | bahhhhh, ik had het verwacht dat je dat ging tikken....  |
Tikken?? Loopt je klokkie weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 16:13
|
|
|
ANNA415 schreef: | tja je vraagt je wel af hoor. Valt uit bed zo tussen de vrouwen in...  |
Wow wel een mooie droom voor hem dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 16:15
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Denk dat ik de 22 ste ook maar verleng voor een maand of drie hoe moet ik anders de zomer doorkomen?? doe ik gezellig met Jansje mee  |
Voor jou is het Jans , voor Frank Janske!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 16:16
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Kijk...das positief...zo kennen we je weer!!!  |
Ben je nu legpuzzels aan het doen?? is er wel weer voor namelijk Tja weet je het wordt tijd dat Frank een hobby zoekt Krijgen wij vrouwen eindelijk!! RUST!
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|