Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 07:04
|
|
|
we willen dus op zaterdag 4 augustus voor de twaalfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810 met pleegdochter qsjes546, 44 jaar, regio 035 mieke962, 41 jaar, regio 0181 sonja008, 36 jaar regio 0341 jans221, 51 jaar, regio 0180 Erika129, 37 jaar, regio 0318 willemien943, 45 jaar, regio 010 Tjoklat313, 52 jaar, regio 078 flower776 51 jaar, regio 0180 Jol252 49 jaar, regio 071 djes101 43jaar,regio 070
harald940, 37 jaar, regio 038 Leonard480, regio0180 Jozua472, 55 jaar, regio 0113 siroka573, 33 jaar Willem618, 43 jaar, regio 344 OV (met 4 kinderen) Bram548, 48 jaar, regio0113 vindmij053, 55 jaar, regio 0344 Yes356, 46 jaar, regio 0314 Visser278, 45 jaar, regio 0113 (OV) Ludovis278, 55j, regio 0184 Ronald047, 48 jaar, regio 010 Crossroad317, ovb heide115 45jaar,regio 070 (ov)
bij regen wordt een feest-tent meegenomen door; Leo in samenwerking met Leonard ..... ..... .....
BBQ wordt meegenomen door; -Jans 221 (iemand die hem kan gebruiken mag hem mee terugnemen) ..... ..... .....
houtskool wordt meegenomen door; - harald940 - Jans221 ..... ..... .....
aha, het lijstje groeit nog steeds...er zijn iets meer mensen dan vrouwen maar dat is niet zo'n erg...nou ja, er zijn wel 2 vrouwen (wiens naam ik niet meer mag vernoemen) die er nog graag wat mannen willen bij hebben...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 08:25
|
|
|
Denk dat er iedere keer wordt gepraat over 2 chats... We hebben natuurlijk de algemene, waar we met iedereen praten... Soms gaat dat mij ook te snel...of merk ik dat het over NIETS gaat... Maar veel beter (mijn ervaring) is even prive gaan. Vaak worden er toch dingen gezegd of aangekaart die een ander niet hoeft te weten. Soms wilde ik wel eens iemand waarschuwen... Even prive wat woorden zeggen...gaat veel beter en is vaak duidelijker!!!
Uit de algemene chat vind ik dat je zo kunt vertrekken...(alhoewel de meesten wel zeggen...IK GA HOOR...) Prive ligt dat wat anders. Maar je kunt dan even over zaken doorpraten...zonder dat iedereen dat leest... Ik vind dat heel fijn...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 09:57
|
|
|
MARIO216 schreef: | Komt iedereen van CM even langs  |
Lijkt me ook een heeele veilige plaats om te daten.....Veel mensen, camera toezicht, gummiknuppels,,,,,,
Ik kom ook!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 10:01
|
|
|
BART347 schreef: | over 30 jaar is er nog geen pil waar je slim van wordt, wel oud, bv >210 jaar oid? wat als Zeeland's zoon die dan slikt? en wat als ik nu al gepiekt heb en niet slimmer wordt?  |
Misschien wist je het nog niet maar mensen hebben elkaar nodig . In de Bijbel staat al dat je elkaar tot een hand en een voet moet zijn....en ook dat geen enkel onderdeel van het lichaam minder is. Alles is nodig om goed te functioneren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 10:11
|
|
|
INGE721 schreef: | Lijkt me ook een heeele veilige plaats om te daten.....Veel mensen, camera toezicht, gummiknuppels,,,,,,
Ik kom ook!!!!!!  |
Dan durf iik het ook nog wel aan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 10:12
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Dan durf iik het ook nog wel aan  |
Gaan we samen, gezelli
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 10:19
|
|
|
INGE721 schreef: | Gaan we samen, gezelli  |
Als tie dan in scheveningen gaat zitten kennen wij er een strandwandeling aan vast knopen Euh wat heeft dit met pesten te maken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 10:21
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Aan de weinige reacties te zien zijn wij probleemloos maar blijkbaar voel jij toch ergens een gemis........wil je er over praten?  |
Alles behalve probleemloos maar niet echt iets om hier te bespreken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 10:52
|
|
|
Ik vraag me af (uit bezorgdheid, wel te verstaan) wat voor een probleem Erika heeft en wat ze niet kan bespreken op het vrouwentopic.
Ik ben niet zoals Yes, Bart, Visser... die zomaar steeds op dat vrouwentopic wat kribbelen tenzij dan eens per ongeluk
Zou het weer 'migraine' zijn??? Gehaktballen-tijd???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 10:54
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik vraag me af (uit bezorgdheid, wel te verstaan) wat voor een probleem Erika heeft en wat ze niet kan bespreken op het vrouwentopic.
Ik ben niet zoals Yes, Bart, Visser... die zomaar steeds op dat vrouwentopic wat kribbelen tenzij dan eens per ongeluk
Zou het weer 'migraine' zijn??? Gehaktballen-tijd??? |
Het is gewoon iets wat ik helemaal niet ga bespreken!! Mensen mogen alles eten maar niet alles weten
En vooral mannen met de naam frank niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 11:11
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Het is gewoon iets wat ik helemaal niet ga bespreken!! Mensen mogen alles eten maar niet alles weten
En vooral mannen met de naam frank niet  |
Waarom begon je er dan over...vraag ik me zo af
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 11:14
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Het is gewoon iets wat ik helemaal niet ga bespreken!! Mensen mogen alles eten maar niet alles weten
En vooral mannen met de naam frank niet  |
Het is maar goed dat Frank niet nieuwsgierig is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 11:37
|
|
|
JOL252 schreef: | Het is maar goed dat Frank niet nieuwsgierig is.  |
Dat is dan zo slim en nog begrijpt ze niet wat bezorgdheid en nieuwsgierigheid is.
Ik ben dus bezorgd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 11:37
|
|
|
JOL252 schreef: | Het is maar goed dat Frank niet nieuwsgierig is.  |
maar hij kan niet tegen geheimzinnigheid
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 11:38
|
|
|
TINK100 schreef: | maar hij kan niet tegen geheimzinnigheid  |
Idd, zus, die geheimzinnigheid moest verboden worden op CM...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 11:49
|
|
|
Een lieve vriendin (grappig...ik heb ze leren kennen op een datingsite!!!) heeft me gevraagd een lang weekeind te komen!!!!
Het Binnenhof weleens gezien??? (Nee ik niet) Hou je ook zo van Scheveningen??( Oke...ik ook...doen we!!)
En haar lieve puberdochter staat spontaan haar kamer af aan mij!!! Wat lief allemaal....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 11:53
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Als tie dan in scheveningen gaat zitten kennen wij er een strandwandeling aan vast knopen Euh wat heeft dit met pesten te maken  |
ja goed idee en dan die borrel ook maar
maar heeft denk ik niks met pesten te maken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 11:56
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Dat is dan zo slim en nog begrijpt ze niet wat bezorgdheid en nieuwsgierigheid is.
Ik ben dus bezorgd  |
dat I dat pronounUitspraak: [d?t] 1) <je gebruikt dit woord als je iets aanwijst> Voorbeeld: `Ik vind dit schilderij mooier dan dat schilderij.` 2) <je gebruikt dit woord als je naar iets wijst dat niet dichtbij is>
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op donderdag 19 juli 2012, 11:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 12:01
|
|
|
HANNAH810 schreef: | het zou zomaar mogelijk kunnen zijn dat die persoon tegen vijf mensen tegelijk HALLO roept, en iemand eerder reageerde dan jij deed...........
dus ja......dan is de nood tot een babbeltje al gelenigd, en ben je ietwat overbodig..............
 |
Oh Ja daar had ik niet aan gedacht, vind het behoorlijk onbeleefd als dat zo is. Kun je op zn minst ff zeggen dat je verder gaat met andere chat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 12:02
|
|
|
HANNAH810 schreef: | hoe zou je het je dan voorstellen dat iemand het aan zou pakken wanneer hij/zij een praatje via de chat met je zou willen voeren, lady?
ik begrijp je punt namelijk niet helemaal, denk ik........ |
ja hoe zou die persoon dat moeten vragen? Per mail of zo?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 12:06
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Als iemand leugens verspreid is tie geen christen
Die bijbeltekst: "en de leugen is in hem niet" zoiets, zal 'm later ff opzoeken.
1 Joh 2 26 Dit heb ik u geschreven over hen, die u misleiden. 27 En wat u betreft, de zalving, die gij van Hem ontvangen hebt, blijft op u, en gij hebt niet van node, dat iemand u lere; maar, gelijk zijn zalving u leert over alle dingen, en waarachtig is en geen leugen, blijft in Hem, gelijk zij u geleerd heeft.
Bijbelteksten waaruit blijkt dat liegen niet kan... |
Volgens mij kun je niet de ene keer geen christen zijn en de andere keer wel. Ik ben een christen en ik heb wel eens gelogen/lieg wel eens. Is niet goed maar het gebeurt
sterker nog ik denk dat er maar heel weinig mensen zijn die helemaal nooit liegen. Liegen is gewoon een zonde das waar maar zonder zonde zijn we helaas nog niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 12:20
|
|
|
ANNA415 schreef: | Frank de zomer komt er aan. Echt waar. Dus ga nu maar gewoon bloempjes kopen. Vindt Prikkie ook wel leuk, mailde hij net.  |
ja hoor zet die bloemen er maar in de zomer komt er aan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 12:21
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Een lieve vriendin (grappig...ik heb ze leren kennen op een datingsite!!!) heeft me gevraagd een lang weekeind te komen!!!!
Het Binnenhof weleens gezien??? (Nee ik niet) Hou je ook zo van Scheveningen??( Oke...ik ook...doen we!!)
En haar lieve puberdochter staat spontaan haar kamer af aan mij!!! Wat lief allemaal.... |
lekker joh een weekendje weg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 12:21
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Waarom begon je er dan over...vraag ik me zo af  |
Misschien wel om jou nieuwsgierig te maken en dat lekker zo te laten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 12:23
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Een lieve vriendin (grappig...ik heb ze leren kennen op een datingsite!!!) heeft me gevraagd een lang weekeind te komen!!!!
En haar lieve puberdochter staat spontaan haar kamer af aan mij!!! Wat lief allemaal.... |
Doe mij ook zo'n vriendin Ik ben gek op het strand
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 12:23
|
|
|
ik vind het trouwens ook wel eens lastig zo'n chat duikt ineens op. Soms ben ik net iets op het forum aan het zetten of met een ander aan het chatten. voor je het weet zet je dan iets bij de verkeerde neer haha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 12:24
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Volgens mij kun je niet de ene keer geen christen zijn en de andere keer wel. Ik ben een christen en ik heb wel eens gelogen/lieg wel eens. Is niet goed maar het gebeurt
sterker nog ik denk dat er maar heel weinig mensen zijn die helemaal nooit liegen. Liegen is gewoon een zonde das waar maar zonder zonde zijn we helaas nog niet |
Och...en zo zijn er zovelen... Wat denken we van egoïsme??( dat niet alleen hoor...) We struikelen dagelijks in vele.... En als er iemand is die zegt...Ik leef geheel volgens de regels... Dan vind ik dat moeilijk te geloven... Maar kijk...daar moeten we natuurlijk niet in berusten....en heerlijk in meegaan...(sorry zeggen en vervolgens weer op de oude voet doorgaan...) En...wie van U zonder zonde is...werpt de eerste steen.... De discipelen dropen beschaamd af...toen Jezus deze woorden sprak... Het ware nota bene discipelen!!!! (maar wel mensen van gelijke bewegingen als jij en ik) Als Jezus het tegen mij zou zeggen...droop ik ook af... Dus die steen....MAG ik niet gooien...en ZOU ik niet gooien... Niet KUNNEN gooien....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 12:26
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Doe mij ook zo'n vriendin Ik ben gek op het strand  |
WELKOM IN ZEELAND!!!!! WELKOM IN MIJN HUIS... Gaan we naar Vlissingen!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 12:27
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | WELKOM IN ZEELAND!!!!! WELKOM IN MIJN HUIS... Gaan we naar Vlissingen!!!!! |
ow das wel lief Maar durf ik wel zo dicht in de buurt van visser te komen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 19 juli 2012, 12:27
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Denk dat er iedere keer wordt gepraat over 2 chats... We hebben natuurlijk de algemene, waar we met iedereen praten... Soms gaat dat mij ook te snel...of merk ik dat het over NIETS gaat... Maar veel beter (mijn ervaring) is even prive gaan. Vaak worden er toch dingen gezegd of aangekaart die een ander niet hoeft te weten. Soms wilde ik wel eens iemand waarschuwen... Even prive wat woorden zeggen...gaat veel beter en is vaak duidelijker!!!
Uit de algemene chat vind ik dat je zo kunt vertrekken...(alhoewel de meesten wel zeggen...IK GA HOOR...) Prive ligt dat wat anders. Maar je kunt dan even over zaken doorpraten...zonder dat iedereen dat leest... Ik vind dat heel fijn... |
Nee het gaat over blokkeren De chatfunctie kun je uit zetten,heeft niets te maken met blokkeren maar met het simpelweg uitschakelen van een functie.Ik heb die ook uit staan,ik wil best chatten maar dan ook echt met de volle aandacht voor diegene en niet met meerdere mensen tegelijk en gelukkig mag ik zelf beslissen met wie ik wil chatten Blokkeren doe ik alleen als iemand enorm vervelend is..........ik heb geen idee of ik iemand geblokkeerd heb.....hoe kom je daar achter?(ja als ik een kruis zie weet ik het zelf ook wel )
Op een ontmoetingssite moet je ook realistisch blijven,jij vindt niet iedereen leuk en niet iedereen zit op jou te wachten........that's life........op een feestje ga je toch ook niet vragen waarom sommige mensen je negeren?
|
|
Naar boven |
|
|