Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 16:04
|
|
|
BLUEEYES500 schreef: | Als je de behoefte voelt om meer achtergrond informatie over iemand in te winnen zijn er, naar mijn inziens, misschien twee dingen aan de hand:
1. je kunt niet goed met elkaar praten/ hebt nog niet gepraat (aan de manier van antwoorden, de woordkeuze en toon, kun je vaak ook veel aflezen) 2. je voelt aan je intuïtie al dat het niet helemaal goed zit, soms moet je die rode vlaggen (en je gevoel!) ook serieus nemen! En niet langer eerst bewijs zoeken, onderbuik gevoel is soms goud waard!
En bidden kan zeker geen kwaad! |
Je onderbuikgevoel is soms heel verraderlijk. En als je er al eens naar geluisterd hebt en zo keihard met de waarheid geconfronteerd werd is het, volgens mij dan, niet vreemd dat je extra op gaat letten, juist als alles zo perfect voelt. En ach, als het echt niet goed zit kom je daar naar een paar maanden vanzelf achter.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 16:11
|
|
|
HANNAH810 schreef: | in een grijs (getrouwd) verleden heeft "hij" ooit twee duurdere dekbedhoezen gekocht, van 200 gulden stuk, en vier onderlakens met aloe-vera-weefsels (wat dat dan ook mag zijn, het schijnt zo zacht aan te voelen.....) van 80 euro stuk; die zijn nog als nieuw, en ik ben ze nog steeds niet zat, al zijn ze al rond de tien jaar oud.
soms brengt iets bij langdurig gebruik zijn geld wel op, mits de kwaliteit goed is. zelf vond ik het "een bak geld" toendertijd, en zelf zou ik ze dan ook niet snel hebben gekocht. (640,00 aan textiel; voel eens aan je hoofd!! ) |
Er is (bijna) niets lekkerder dan onder een cinderella hoeslaken te liggen... Dikke, maar zachte, diep ademende katoen..... Na jaaaaaaaaaren nog kleurig en met hele slopen....
Inge, zou zo weer terug in bed kruipen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 17:08
|
|
|
YES356 schreef: | HET WEER????

zonnebrilletjheuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!! |
Niet te bruin worden he Maar idd en languit in de tuin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 17:10
|
|
|
INGE721 schreef: | Er is (bijna) niets lekkerder dan onder een cinderella hoeslaken te liggen... Dikke, maar zachte, diep ademende katoen..... Na jaaaaaaaaaren nog kleurig en met hele slopen....
Inge, zou zo weer terug in bed kruipen.... |
Zelfs met dit weer Geef mij maar een lekkere ligstoel in de tuin of op het strand In mijn geval dus de tuin En vanavond heerlijk in mn koele kamer onder mn lekkere dekbedje kruipen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 17:14
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Wat ik ook heb gehad, is 2 jaar geleden een relatie met iemand, van ongeveer 2 en een halve maand.
Die relatie ging uit.
We besloten vrienden te blijven, maar dat werkt(te) niet voor mij, want zo werd ik er elke keer mee geconfronteerd en kwam ik niet aan verwerken toe.
Dus mijn conclusie, en die conclusie heb ik vaker gehoord, vrienden blijven na een relatie te hebben gehad werkt niet. Misschien wel voor de een maar voor de ander niet...
En ja, vanochtend had ik even erg veel verdriet, dat is nu weer even over, omdat ik herkenning las, en ook door de afleiding van naar buiten te zijn geweest, en dingen gedaan in dit mooie weer.
En ook omdat ik met een zuster heb gemailt eventjes.
Dus nu gaat het weer, God zij Dank! |
Denk dat dit voor ieder persoonlijk is. Jij kan het niet aan dat je je ex bleef zien en je kwam niet aan verwerken toe dan is het lijkt mij idd beter hem niet meer te zien en definitief te breken.
Maar je hoort idd vaak zat dat men wel goed met elkaar overweg blijven kunnen. Maar is dit ook zo na een scheiding?? Denk dat het dan over het algemeen anders ligt want je hebt vaak jaren lief en leed gedeelt, maar ik heb misschien makkelijk praten heb er geen ervaring mee. Het is van mij uit een denken/meedenken gissen tja hoe men het ook wil noemen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 17:16
|
|
|
Wat heb ik gedaan vandaag??
Huis gestoft. Re-intergratie deskundige geweest en me eindelijk opgegeven voor de opleiding dokters assistente En verder?? in m'n tuin en nu eens zien wat eten te maken helaas geen kaboutertjes met dit weer.
Erika die eten koken wel leuk vind maar niet met warm weer
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op maandag 23 juli 2012, 17:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 17:19
|
|
|
Heerlijk dat warme weer maar steeds dat scheren he pffffff
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 17:42
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik lees je stukje met verbazing.....Je hebt toch volwassen kinderen? Als mijn kinderen wat met hun vader hebben is dat niet mijn zaak maar de zaak van mijn kinderen, hoe vervelend ook....en daar moeten zijzelf mee om leren gaan....Ik neem het niet op voor mijn ex en ik val hem ook niet af.....en ga hem zeker geen brief schrijven...... Het vormt je kinderen op weg naar de volwassenheid als je dat soort dingen zelf laat doen hoewel het als moeder moeilijk is dat stukje uit handen te geven.....Maar kinderen en juist als ze wat ouder zijn moeten leren hun eigen neus te stoten en niet die van jou..... En als ik jou tekst lees, Ik moest het opnemen voor mijn ex? Van wie moet dat??? Van jezelf? Je bent toch niet meer met hem getrouwd en je kinderen hebben een leeftijd dat dat ook niet meer hoeft?? |
Kijk...juist...dat was jouw mening...ik had de mijne...en we hoeven het niet eens te zijn met elkaar he??? Bovendien is er hier meer aan de hand...wat ik hier niet wil neerschrijven.... En weet je...dan komt er ook een stukje wat naastenliefde heet.... Als ik zie...of hoor...dat mensen elkaar verdriet en pijn doen met woorden...of daden...kan ik het niet nalaten om er wat van te zeggen.... Of dat nu mijn kinderen zijn...of niet mijn kinderen...of ik het nu opneem voor mijn grootste vijand...(die ik niet heb) als het om onrecht gaat zal ik mijn mond open doen... Kan dat niet van gezicht tot gezicht ...laat ik het iemand weten via de telefoon...en als dat allemaal niet kan...dan blijft er het schrijven over...
En kijk...dat is nu weer het fijne..ik heb wel gehoord dat hij er blij mee was...Hij hoeft niet zwart gemaakt geworden...als hij niet zwart is...!!!!
Ik had zelfs een vriendin...die alles van me weet...en die zei...Meid als dat voor jouw rust geeft moet je dat zeker doen!!!! Ze zijn volwassen??? Ja...wat de leeftijd betreft wel, maar 3 met een handicap...dus een blijvende zorg...ook al zijn ze niet meer thuis...Ook dat maakt het anders...maar dat moet je meegemaakt hebben...
En tsja...we blijven mensen...weet je nog??? Allemaal verschillend...en das maar goed ook!!!!
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op maandag 23 juli 2012, 17:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 18:12
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Denk dat dit voor ieder persoonlijk is. Jij kan het niet aan dat je je ex bleef zien en je kwam niet aan verwerken toe dan is het lijkt mij idd beter hem niet meer te zien en definitief te breken.
Maar je hoort idd vaak zat dat men wel goed met elkaar overweg blijven kunnen. Maar is dit ook zo na een scheiding?? Denk dat het dan over het algemeen anders ligt want je hebt vaak jaren lief en leed gedeelt, maar ik heb misschien makkelijk praten heb er geen ervaring mee. Het is van mij uit een denken/meedenken gissen tja hoe men het ook wil noemen... |
Het is denk ik bij ieder "koppel" anders. Voor mij was het letterlijk en figuurlijk de deur op slot houden. Met mijn kinderen is er de afspraak dat ze met mij niet over hun vader spreken en met hem niet over hun moeder. De pijn blijft er evengoed wel zitten. Als er een afstudeerfeest of bruiloft is is het een feest van de kinderen en vind ik dat je je als ouder hebt te gedragen zodat het voor het kind een goeden herinnering wordt. Mijn lief heeft wel contact met zijn voormalig vrouw over de zoon waar ze co-ouderschap over hebben maar verjaardagen blijven moeilijk. Het is natuurlijk nooit de bedoeling geweest om te trouwen en dan te scheiden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 18:27
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Zelfs met dit weer Geef mij maar een lekkere ligstoel in de tuin of op het strand In mijn geval dus de tuin En vanavond heerlijk in mn koele kamer onder mn lekkere dekbedje kruipen  |
Als je een koele kamer hebt is een heerlijk dekbedje onontbeerlijk....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 18:28
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Heerlijk dat warme weer maar steeds dat scheren he pffffff  |
Ga de heg dan scheren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 18:45
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Denk dat dit voor ieder persoonlijk is. Jij kan het niet aan dat je je ex bleef zien en je kwam niet aan verwerken toe dan is het lijkt mij idd beter hem niet meer te zien en definitief te breken.
Maar je hoort idd vaak zat dat men wel goed met elkaar overweg blijven kunnen. Maar is dit ook zo na een scheiding?? Denk dat het dan over het algemeen anders ligt want je hebt vaak jaren lief en leed gedeelt, maar ik heb misschien makkelijk praten heb er geen ervaring mee. Het is van mij uit een denken/meedenken gissen tja hoe men het ook wil noemen... |
Ja, dat is bij iedereen anders. ik kwam niet aan verwerken toe, en dat hoor je vaker, mensen voor wie 'vrienden zijn' niet werkt. En dan moet je idd definitief breken.
Bedankt voor je reaktie!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 23 juli 2012, 18:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 19:05
|
|
|
Soms zijn mensen zó verschillend van elkaar, en zijn ogenschijnlijk dezelfde dingen die ze hebben meegemaakt, zó anders. ook de ogenschijnlijke zelfde situaties kunnen zo verschillen van elkaar...
Dan kan je eigenlijk alleen zeggen van ik zou het zo en zo doen, of ik doe het zo en zo.

Ja, en als ik dan beide versies lees dan kan ik mezelf in beide versies invoelen. Ja, gewoon wat ik denk hoor....
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 23 juli 2012, 19:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 19:07
|
|
|
INGE721 schreef: | Ga de heg dan scheren  |
Die moet ook nog steeds ja
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 19:22
|
|
|
[quote=PETRA944]hmmm grenzen aangeven, ook moet je de grens bij de ander zien, die zie jij niet, verschillende keren gereageerd ik de mensen bij trin persoonlijk kan, Ik heb al een paar keer gezegd hier, dat ik er heilig in geloof dat bij Trin vele integere christenen werken.... je bleef linken over ze plaatsen,tot drie keer toe het volgens jouw leuke kuifje strip,gewoon walsend over de grenzen van anderen, tuurlijk mag iedereen zijn mening schrijven, maar op een gegeven moment heb je het toch wel gezegd? Ja, ben nu ongeveer klaar met 'de feiten over eindtijd... Was1 keer niet genoeg? Dus niet alleen je eigen grens stellen, ook een beetje rekening houden met anderen hun grenzen. Ik ben en was verbijsterd, zeker bij die actualiteiten programma waarin Ouweneel(gaan we weer) het eea 'uitlegt' aan Andries Knevel... bij mij is dit de grens geweest van het respectloos omgaan van sommigge hier met elkaar, zonder gevoel voor de ander. Dát dacht ik toen ik O. het eea zag 'utleggen' aan Andries Knevel op de EO... geen zin om op een forum te blijven waar steeds zulke kritiek word geloosd op mensen die ik graag mag. Ik ken de mensen van Trin niet geloof zeker dat er bosjes integere christenen werken, en ja hoe ik over O. denk is duidelijk, zeker als ik denk aan het fortuin aan boeken wat ik heb uitgegeven toen ik pas gelovig was....ja, gelukkig is er Marktplaats kreeg ik er nog iets voor terug...
Een paar keer oke, maar er zijn grenzen. en opbouwende kritiek is prima en leerzaam, maar eh de dingen die jijschrijft als zogenaamd dewaarheid.... de manier warop vind ik triest.
Opbouwende kritiek aan O.? De man ziet me al aankomen en ik zag hoe hij tegen Andries Knevel deed....
cristenen....was een leerzame ervaring tussen verschillende cristenen hier, respect voor elkaar? samen naar elkaars eenheid kijken inplaats van verschillen? eh en dan zwijg iknog over sommigge cristelijke mannen hoe die reageren omdat jeniet meteen met een man wilt daten zonder eerst iets meer te hebben gemaild ofzo. en ja wezijn allemaal mensjes,toch verwacht ik van cristenen iets meer, dat ze iets liever tegen over elkaar zijn.
Ja, daar heb ik ook me buik vol van....daten, sommige mannen zijn een en al respectloos, als ze een dineetje betalen en je wil niet meteen het bed in...heb je ruzie....
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 23 juli 2012, 19:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 19:37
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Heerlijk dat warme weer maar steeds dat scheren he pffffff  |
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op maandag 23 juli 2012, 19:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 19:38
|
|
|
Geplaatst: zondag 22 juli 2012, 21:55 ROELANDE345 schreef: Mark 6:53 Nadat ze waren overgestoken, kwamen ze bij Gennesaret aan land en daar legden ze aan. 54 Toen ze uit de boot stapten, werd hij meteen herkend. 55 In het hele gebied ontstond een druk komen en gaan van mensen, die zieken op draagbedden meenamen naar elke plaats waarvan ze hoorden dat hij daar was. 56 Overal waar hij kwam, in dorpen, steden en gehuchten, legden ze de zieken op het plein. Ze smeekten hem of ze ten minste de zoom van zijn kleed mochten aanraken. En iedereen die hem aanraakte, werd genezen.
hoezo geen genezingsdiensten?
Willemijn: Het verschil is in de eerste plaats al dat je geen machtigingskaart op je stoel vind.......en je hoeft niet van tevoren de Bijbel aan te schaffen om genezen te worden...... Als je Jezus vergelijkt met een voorganger in een genezingsdienst???????????
Ja, en wat ik denk, en ook de traditionele kerken, dat was toen, een stuk geschiedenis...
Quote: | En iedereen die hem aanraakte, werd genezen. |
Ja, maar niet iedereen wordt bij Z. genezen, één iemand van posttraumatische dystrofie, wat regelmatig spontaan gebeurd dat mensen daarvan genezen.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 23 juli 2012, 19:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 19:40
|
|
|
INGE721 schreef: | Als je een koele kamer hebt is een heerlijk dekbedje onontbeerlijk....  |
Echt wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 20:04
|
|
|
Maandag 23 Juli, Psalm 89:9-19; [/i]Hoe zalig is het volk.[i]
Op dit moment in de psalm zie ik de tempel voor me. Reikhalzende pelgrims. Ginds: de priesters, de Levieten, in koren opgesteld. Mannen met trompetten, bazuinen, trommels en tamboerijnen, citers en cimbalen. Een opperzangmeester die de toon aangeeft. Het is een en al muziek, lofzang, aanbidding op verhoogde toon, stem en tegenstem: juichende koorleden, instemmende pelgrims - het halleluja is er niet van de lucht. En nu kijk nu eens naar die gezichten: vreugde, uitbundigheid - zalig, zo'n samenzijn in de tempel, daar leeft van een mens van op! 'Gelukkig het volk dat van uw roem getuigt en leeft, HEER, in het licht van uw gelaat.'
Ik heb niets tegen preken. Preken moeter er zijn. Ik heb er in mijn leven honderden gehoord en duizenden gehouden. Preken houden je bij de les. Bij welke les? Bij de les van de lofzang! Je zou kunnen zeggen dat elke preek daarop dient uit te lopen. Het lied is geen franje aan de preek, geen hymnische omlijsting van het gesproken woord. De Allerhoogste woont niet in de preken van de predikanten, maar troont op de lofzang van zijn volk. Ook daarom, vooral daarom, ga ik naar de kerk: om de Eeuwige te loven in mijn lied. In mijn lied? In óns lied. Zingen is iets van ons allen. Zingen is sámen spreken op hoge toon. Niet omdat je boos bent, niet omdat je blij bent - want ik ben heus niet elke zondag boos of blij. Wij zingen om elkaar op de hoogte te brengen van het heil. Het journaal brengt mij niet op de hoogte. De krant brengt mij alleen maar in de diepte. Als ik op dee hoogte wil komen, op de hoogte van het heil, dan moet ik zingen, dan moet het schallen in mijn oren, dan moeten er bazuinen en cimbalen zijn, harpen en luiten en wat niet al. Ter ere van de Eeuwige en ter verheuging van mijn soms o zo moedeloze ziel.
Hoe zalig is het volk dat U de lofzang zingt, dat uitbreekt in gejuich als de bazuin weerklinkt. Uw lichtend aangezicht zal altijd hen geleiden. Zij zullen in uw naam zich dag aan dag verblijden, zij gaan in vrede voort, zij wandlen voor uw ogen, want uw rechtvaardigheid zal hen voorgoed verhogen.
Laatst aangepast door
|
MARIO216
|
op vrijdag 27 juli 2012, 19:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 21:14
|
|
|
Verboden te skeeleren
Een agent houdt een man aan. De agent zegt: het is hier verboden te skeeleren. De man: weet u hier ook een WC? Agent: nee, en wildplassen mag hier ook niet! Wilt u meewerken meneer, uw blaasprobleem houd mij alleen maar op. Man: ongelofelijk! Ik ben wezen wildplassen in Afrika. We moesten drie weken hiken, de minimum temperatuur was overdag veertig graden, ’s nachts vroor het. We liepen over bergen en door dalen, door regenwouden zo dicht, een pauze van 5 minuten was lang genoeg compleet ingesloten te raken. We navigeerden volledig op intuïtie en aten levende insecten, en geroosterde krokodillen en piranhaspiesjes. Door de regen konden we alleen vuur maken door een regendans die de bliksem kon doen inslaan in het bos. In de vierde week raakte de reisleider vast in een berenval. Wij konden nog net ontsnappen, en zwommen tijdens het paarseizoen tussen de nijlpaarden en volgden een zebrapad dat leidde ons in een vlakte tussen een kudde buffels en een groep hongerige jonge leeuwen. Nou en daar stond dan de boom waar ik bezig was te plassen. Helaas kwam toen net de parkwachter in z’n terreinwagen, hij zei: snel! Stap in! Ziet u agent, hoe ik denk over het beleid in ons land? Agent: ik geloof t niet…. Hoe kan die parkwachter nu Nederlands? Man: weet u wat, ik haal snel even de foto’s van thuis. Agent: maar je mag hier niet skeeleren. Man: geen probleem, dan kom ik lopend terug…
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CANADIAN073
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 21:23
|
|
|
sorry, ik dacht even hard op.[/quote]
Is toch ook goed !
Zelf houd ik ook niet van afscheid nemen.
En of je het met stille trom doet, of slaande trom, alles wordt gerespecteerd.
Wie er, welke beslissing ook, neemt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 21:44
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 22:01
|
|
|
Fiets ik gisteravond langs de dijk ... wouw , dat is wel een heeeeel mooi schip. Een groot passagiersschip, vijf grote zeilen erop , natuurlijk fototoestel vergeten. Zit ik vanavond in de krant te lezen en jawel hoor , een foto van het zelfde schip waar ik gisteravond op een afstand van pakweg 300 meter 2 km . naast gefietst heb. Blijkt dat het het grootste zeilcruiseschip ter wereld is . De Windsurf, 187 meter lang met vijf masten. Vanmorgen in het Noordzeekanaal op weg naar Amsterdam .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 22:02
|
|
|
PETRA944 schreef: | veel succes allemaal verder op deze site, en wie naar de picknick gaan heel veel plezier toegewenst.  |
En wanneer ga je mee vissen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 22:05
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Zelfs met dit weer Geef mij maar een lekkere ligstoel in de tuin of op het strand In mijn geval dus de tuin En vanavond heerlijk in mn koele kamer onder mn lekkere dekbedje kruipen  |
Deze week dus dag en nacht in de ligstoel? Pas maar op dat je niet vast roest.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 22:17
|
|
|
[quote=BERT168]Bert168:
kijk Shanita,dit heet nou 'RELATIVEREN' iets waar jij een chronisch gebrek aan hebt,dat heb je al genoeg bewezen inmiddels!
Relativeren: RELATIVEREN 1) Afvlakken 2) Afzwakken 3) De betrekkelijkheid erkennen 4) De betrekkelijkheid benadrukken 5) Nuchterder bekijken Jij doelt hier zeker op dat ik niet zweverig doe, maar het nuchter bekijk...wordt nuchter en waaakzaam, opdracht en gebod in het nieuwe testament.
1 Petrus 5 8 Wordt nuchter en waakzaam. Uw tegenpartij, de duivel, gaat rond als een brullende leeuw, zoekende wie hij zal verslinden. 9 Wederstaat hem, vast in het geloof, wetende, dat aan uw broederschap in de wereld hetzelfde lijden wordt toegemeten. 10 Doch de God van alle genade, die u in Christus geroepen heeft tot zijn eeuwige heerlijkheid, Hij zal u, na een korte tijd van lijden, volmaken, bevestigen, sterken en grondvesten. 11 Hem zij de kracht in alle eeuwigheid! Amen.
dit wordt trouwens mijn laatste reactie op jou topic...Aaaaah, ga weg....!
wat me opvalt is dat je kennlijk KENNELIJK 1) Apert 2) Bekend 3) Blijk gevend 4) Baarblijkelijk 5) Blijkbaar 6) Duidelijk 7) Evident 8) Herkenbaar 9) Klaarblijkelijk 10) Merkelijk 11) Ogenschijnlijk 12) Ontwijfelbaar 13) Onmiskenbaar 14) Onloochenbaar 15) Onherkenbaar 16) Onderscheidbaar 17) een diepgewortelde haat tegen alles hebt wat met de evangelische en pinkstergemeente te maken heeft.
Dat heb jij kennelijk niet goed begrepen, ik heb een diepgewortelde haat tegen alles wat leugen is...waar dan ook...
je maakt er één grote haat en lastercampagne LASTERCAMPAGNE de lastercampagne zelfst.naamw. (m./v.) Uitspraak: ['l?st?rk?mp???] Verbuigingen: lastercampagne|s (meerv.) actie om iemand of een instantie een slechte reputatie te bezorgen van zo lijkt IDD LIJKT, NIET BLIJKT... het wel. Trouwens, het woord 'haatcampagne' bestaat niet..... Iig, dat doen de groepen zélf al...over zichzelf, ik quote alleen....
alles wat je maar kan vinden wat slecht en negatief is daar over,gooi je hier maar neer op het forem. Forem? Wees jij nou maar blij dat ik niet met eigen ervaringen kom en slechts kranten citeer.. omdat jij in het verleden overal in tuinde komt waarschijnlijk omdat jezelf zo naïef was ,maar dat wil niet zeggen dat iedereen naïef is toch? Mag hopen van niet...je hebt het zelf in het begin over een '' vruchtbare discussie'' ? hoe is dat mogelijk als je over iedereen z'n mening heenwalst die er anders over denkt dan jou? HEENWALSEN 1) plat(ter) maken met een wals (1) Voorbeeld: `staal walsen` over iemand heen walsen (iemand respectloos behandelen) `Ze voelt zich nu veel zelfverzekerder en laat niet meer over zich heen walsen door haar superieuren.`
Neehee, ik laat door niemand meer over mij heenwalsen met onbijbelsheden en leugens. Mensen die anders denken krijgen mijn mening en niet wat ze willen horen, dat laatste zou liegen zijn. En ik wil anderen, pas gelovigen, ervoor waarschuwen dat zij niet over zich heen laten walsen. En als ik de kranten zo es lees, is die waarschuwing niet overbodig...!!!
wat het 'vruchtbare' betreft zoals jij zegt,schiet je er helemaal niks mee op zoals jij je zelf uit hier op het forem. forem? Jij kan niet inschatten wat mijn waarschuwingen voor effect hebben op 'pas gelovigen'. Ik weet wel, als ik dit 20 jaar geleden had gelezen wat voor effect het op mij zou hebben, dan was ik er niet ingetuint..!!! je hebt alleen jezelf er maar mee,en die afkeer en haat die in je leeft tegen de pinkster en evangelische beweging krijg je er alleen maar uit door er voor te bidden,of God het wil wegnemen.O ja, bidden en hupsakee, iedereen wordt bij toverslag genezen, ja alleen als je genoeg geloof hebt en geen bewuste zonden in je leven.....(sarcatisch bedoeld)
het is niet de Geest van God die je hiertoe aanzet maar heel iets anders ben ik van mening. O, de Boze zeker? O ja, deze heb ik al zovaak gehoord, laatst nog ik zou met een kennis meegaan naar Nehemia, het gedonder begon al ervoor. Ik durfde niet, en het is ook niet verstandig zo vroeg, omdat de bussen dan nog niet rijden om 8 uur, dat hele eind te fietsen. en wat zeiden ze? ja hoor, mijn geloofsvertrouwen was niet groot genoeg...en dat ik wel wist wie mijn tegen hield....(noot; kennis had geen auto en woont vlakbij Nehemia)
afijn,je doet je best maar Shanita.
Waarmede?
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 23 juli 2012, 22:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 22:24
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Denk dat ik de 22 ste ook maar verleng voor een maand of drie hoe moet ik anders de zomer doorkomen?? doe ik gezellig met Jansje mee Heb verlengt en betaald voor 3 maanden maar staat hier nog steeds dat ik er morgen wordt afgeknikkerd Dus als ikke effekes grijs zijt weest niet getreurt ikke kom weder  |
Gelukkig meid, doet me goed om te horen
Blij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 22:30
|
|
|
VISSER278 schreef: | Deze week dus dag en nacht in de ligstoel? Pas maar op dat je niet vast roest.  |
Nee ga zo lekker mn bedje opzoeken onder een dekbed slapen is wel lekkerder voor de nacht hoor Weet je wel hoe koud het vannacht wordt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 22:31
|
|
|
VISSER278 schreef: | Fiets ik gisteravond langs de dijk ... wouw , dat is wel een heeeeel mooi schip. Een groot passagiersschip, vijf grote zeilen erop , natuurlijk fototoestel vergeten. Zit ik vanavond in de krant te lezen en jawel hoor , een foto van het zelfde schip waar ik gisteravond op een afstand van pakweg 300 meter 2 km . naast gefietst heb. Blijkt dat het het grootste zeilcruiseschip ter wereld is . De Windsurf, 187 meter lang met vijf masten. Vanmorgen in het Noordzeekanaal op weg naar Amsterdam . |
Klopt was vanavond op het Journaal wat een schip zeg
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
 |