Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 10:48
|
|
|
Jou filmpje gaat hierover: te doen wat anderen van je verwachten dan ben je een lief kind, een fantastisch geweldig kind, zijn de ouders trots op je...
(zo kan je nooit jezelf zijn, bij je gevoel komen, zelfde gedachtengoed als Allice Miller..)
en áls je daarna zo blijft in je leven ben je volstrekt onvolwassen en een....Kind....Hij bedoelt hier mijns inziens dat als je zo blijft, doen wat anderen van je verwachten(dus vaak weet iemand niet eens wat ie voelt, zie ook Alice Miller: Gij zult niet voelen), dan blijf je een kind,..
Dus volgens mij is je titel anders bedoelt..een nuanceverschil maar toch maakt een wereld van verschil denk ik.
Kan je mijns inziens op een nette manier je zelf verwoorden, want jezelf zijn houdt niet in, grof overkomen, je kan iets ook vertellen zonder mensen te schokken....
anders doe je hetzelfde wat(volgens Alice Miller) ouders( nee niet alle ouders...Alice Miller doelt op de opvoeding van de jaren 50, 60...maar het kan nog wel voorkomen)... deden, zich niet invoelen(aldus Alice Miller). Ja, een jaar of 10 geleden heb ik al haar boeken en met name de laatste gelezen, maar op zo'n manier dat ik dingen uit me hoofd ken...en anders dingen meteen herken...
Er is een verschil tussen zeggen wat sommige mensen niet graag willen horen, op een nette manier, maar dat je toch je punt maakt, en mensen schokken.
Stel jij hebt al die nare dingen niét meegemaakt en iemand verwoord ze op deze manier, zou je zelf dan schrikken?
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 25 juli 2012, 10:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 10:49
|
|
|
TALLGUY817 schreef: | Jezus? Ik ken een kleurling die eveneens nicht (homo) is en ook Jezus heet, heb je het soms over hem. Maar het zou natuurlijk ook over die Spaanse schoenpoetser kunnen gaan.
En daar gaat het nou juist om in dit filmpje |
je moet me denken aan iemand die een geestes ziekte had, en dacht dat hij zelf god was, zoek hulp tallguy, voordat je nog ongelukkiger word. zoek een goede cristelijke psygoloog ofzo, sommigge dingen uit de bijbel begrijp je verkeerd. jij weet ook wel dat het een kwestie van tijd is voordat cm je er af gooid wegens jouw schrijven,wat bereik je ermee? Wilje weer gelukkig zijn in het leven? vecht daarvoor,zoek hulp en een andere af reageer strategie, ga bij een boks club ofzo. en fin ik ga es beginnen, het is warm....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 10:52
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Weer bedankt voor je uitleg Tallguy En over je eraf knikkeren,moet je niet te zwaar opvatten..want dat is niet aan mij ten diepste. Ik heb een paar berichtjes gelezen,en dit is Tallguy voor mij. Misschien heb je veel achter de rug op allerlei terrein Het zou kunnen zijn ,dat je op een rand psychose zit. De emotionele beleving vindt ik namelijk terug hiervan in de reactie's. Dat is te behandelen vandaag aan de dag.
google er gewoon wat naar,misschien wel erg herkenbaar voor je.
ik moet even weg. |
die indruk heb ik ook tallguy, en is te behandelen, zoek hulp.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TALLGUY817
|
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 10:58
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Als deze man niet voor een ander spreekt. Heeft hij denk ik al wat fases hierin doorlopen. | En dus ook de waarde van zogenaamde geneesheren (shrinks) kennende, dat zij niets waard zijn, dat zij in grote mate zelf deskundig zijn in wat of ze hebben meegemaakt maar worden getriggerd en daardoor respectievelijk beginnen te huilen, hyperventileren of letterlijk de kamer uitvlucht om zijn of haar emoties niet te durven laten zien.
ik spreek geheel en al voor mij zelf, en zij die suggereren dat ik de Bijbel niet versta zou ik op dezelfde shrink-manier tegemoet komen: REFLECTIE!!
En dat gel.. over dat andere mensen ook nare dingen meemaken is de zoveelste dooddoener die geen enkele genezing oplevert, het maakt alleen maar dat iemand - en dan met name - christenen zich niet aan de Schrift houden - dan enkel wet natuurlijk - dat geschreven staat: 1Co 12:26 En hetzij dat een lid lijdt, zo lijden al de leden mede; hetzij dat een lid verheerlijkt wordt, zo verblijden zich al de leden mede.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TALLGUY817
|
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 11:11
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Jou filmpje gaat hierover: te doen wat anderen van je verwachten dan ben je een lief kind, een fantastisch geweldig kind, zijn de ouders trots op je...
(zo kan je nooit jezelf zijn, bij je gevoel komen, zelfde gedachtengoed als Allice Miller..)
en áls je daarna zo blijft in je leven ben je volstrekt onvolwassen en een....Kind....Hij bedoelt hier mijns inziens dat als je zo blijft, doen wat anderen van je verwachten(dus vaak weet iemand niet eens wat ie voelt, zie ook Alice Miller: Gij zult niet voelen), dan blijf je een kind,.. | Nee lieverd, dit heeft niets maar dan ook niets met Alice Miller oid te maken. Dit heeft van doen met waar Paulus het in 1 Kor. 3 over heeft.
Als je wedergeboren wordt, dan ben je gelijk een baby. Een baby groeit wanneer het eet, in deze drinkt, namelijk de onvervalste melk waarvan Petrus ook getuigd: 1Pe 2:2 En, als nieuwgeborene kinderkens, zijt zeer begerig naar de redelijke onvervalste melk, opdat gij door dezelve moogt opwassen. De onvervalste melk gaat over de grondbeginselen van het Woord, de Bijbel. Als je eet of in deze melk drinkt, dan krijg je nét als gewone baby's tandjes en dan mag je na vele potjes Olvarit te hebben verschalkt aan vast voedsel beginnen. Want... en dit klinkt ongetwijfeld sarcastisch.. als je een kind vast voedsel geeft, dan komt het er net zo snel weer uit, vervolgens draaien ze hun handjes erin, smeren het in hun haar op hun kleding [wij ruimen het op] en zeggen als volwassen baby's dat ze zo heerlijk met het vaste voedsel omgaan, maar het in werkelijkheid belachelijk maken, omdat zij gelijk als de Korinthen leraars hadden moeten zijn, maar baby's gebleven zijn omdat hetgeen in de wereld meer interessant is dan wat de Bijbel schrijft:
1Jn 2:15 Hebt de wereld niet lief, noch hetgeen in de wereld is; zo iemand de wereld liefheeft, de liefde des Vaders is niet in hem. 1Jn 2:16 Want al wat in de wereld is, namelijk de begeerlijkheid des vleses, en de begeerlijkheid der ogen, en de grootsheid des levens, is niet uit den Vader, maar is uit de wereld. 1Jn 2:17 En de wereld gaat voorbij, en haar begeerlijkheid; maar die den wil van God doet, blijft in der eeuwigheid.
Wat ook staat geschreven is:
Mat_10:38 En die zijn kruis niet op zich neemt, en Mij navolgt, is Mijns niet waardig.
Laatst aangepast door
|
TALLGUY817
|
op woensdag 25 juli 2012, 11:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TALLGUY817
|
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 11:24
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Het zou kunnen zijn ,dat je op een rand psychose zit. De emotionele beleving vindt ik namelijk terug hiervan in de reactie's. Dat is te behandelen vandaag aan de dag. | Wat suggereer je er toch op los dat ik mijzelf van hulp zou moeten voorzien, ik denk eerder dat het omgekeerd is, dat jullie je gekwetst voelen om wat of ik zeg, en niet wat er met mijn persoontje in mijn verleden is gebeurd, wat ik overigens versta als schade en drek, maar meer om het Woord van God wat of ik hier proclameer.
De verticale verbinding wordt ogenblikkelijk weer tot een horizontale gedwongen om maar niet de Schrift te behoeven te kennen, dat eigenlijk alleen dat we een lief heertje hebben, dat zoals gezegd, Hij uit de fles of het kabinet (kast) mag komen als we het moeilijk hebben, maar verder moet Hij Zijn heilige muil houden, want daar zijn jullie - ik spreek met opzet in meervoud - omdat velen van mening zijn dat Christian Match mij moet verbannen - als het even kan - naar de krochten der helle. Gewillig geven zij zich over om niet teveel te denken aan wat of gesproken is door mijn persoontje, maar om zich geheel en al te richten tot één persoon, daarbij alles buitensluitende, want sociaal gezien is dit zo a-sociaal als je maar kunt bedenken, vandaar dat de weg naar de afgrond is geplaveid met asfalt en uiteraard met meer dan drie banen!
Zo hebben zij eender met de Here Jezus gedaan, als het schaamrood bij het lezen van dat artikel niet op je gelaat verschijnt, vrees ik dat het al te laat is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TALLGUY817
|
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 11:27
|
|
|
PETRA944 schreef: | zoek hulp. | Laat me raden.. er zit een groot slot op je Bijbel en dat is je excuus waarom je ze niet leest. Dat zei mijn buurvrouw ook, maar ik hoor nog haar protest toen ik die middag met een betonschaar aan haar deur stond.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TALLGUY817
|
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 11:36
|
|
|
PETRA944 schreef: | je moet me denken aan iemand die een geestes ziekte had, en dacht dat hij zelf god was, zoek hulp tallguy, voordat je nog ongelukkiger word. zoek een goede cristelijke psygoloog ofzo, sommigge dingen uit de bijbel begrijp je verkeerd. jij weet ook wel dat het een kwestie van tijd is voordat cm je er af gooid wegens jouw schrijven,wat bereik je ermee? Wilje weer gelukkig zijn in het leven? vecht daarvoor,zoek hulp en een andere af reageer strategie, ga bij een boks club ofzo. en fin ik ga es beginnen, het is warm.... | Die naam is je onwaardig die je ouders je hebben gegeven! Als je werkelijk de moeite zou nemen mijn berichten te lezen, hetgeen je dus niet doet, dan zou je al deze onzin niet uitkramen. Ga nu eens in op het Woord dat of ik heb gesproken... of kun je er soms geen speld tussen steken dat je maar op een manier overgaat om iemand aan te vallen op zijn vlees gelijk de satan evenredig doet.
Je laat hier - en velen met jou - jezelf aardig kennen, en ik denk dat je achter in je hoofd terecht bang bent dat Hij je alsnog zal veroordelen tot de hel waar je zogenaamd voor eeuwig zal worden getergd en nimmer in as zult opgaan. Maar om dan daadwerkelijk je verstand te gaan gebruiken en dat de tijd die je nog rest, besteed aan het onderzoeken van het Woord - nadat je uiteraard met een oprecht hart de Here Jezus Christus hebt aanbeden dat Hij je door Zijn werk heeft verlost van de nu Babylonische wet en Hem vraagt om Wijsheid zodat je Zijn Woord kunt verstaan, maak je je gelijk aan Zijn tegenstander om de oprechte te smaden psychisch niet in orde te verklaren, zoals destijds bij Pinksteren werd gezegd dat ze te veel zoete wijn hadden gedronken, terwijl het de derde ure van de dag was.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TALLGUY817
|
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 11:40
|
|
|
Opmerkelijk dat ik hier - zo goed als - geen tegenslag krijg, dan enkele de loze woorden, niet der Schrift maar der wereld om uit te maken dat wat geschreven staat niet zo is.
Mocht je onverhoeds daar nu aanleiding toe zien, dat acht ik tenminste dat je bent uitgerust met de heilige geest en niet met de geest, de heerser van deze aion, want daar prik ik zo dwars door heen.
En disci'zeuren' doe ik niet over het Woord, daar is het immers niet voor!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FORTKNOX004
|
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 11:47
|
|
|
Iemand deze melding al eens voorbij zien komen: Je hebt het limiet bereikt van het aantal mails dat je momenteel kunt versturen. Uit veiligheidsoverwegingen kunnen proefabonnees maximaal 5 mails per uur en maximaal 10 mails per 24 uur versturen.
Wat vinden we daarvan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILMA729
|
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 11:59
|
|
|
Tallguy, je schrijft ergens hierboven: "en ik zal niet in detail gaan", doe dat dan ook niet. Ik snap dat het behoorlijk ingrijpend is,dat het iets is wat erin hakt en een beeld dat je niet zomaar kwijt raakt. Maar moeten wij dat op hier op het forum lezen? Op deze manier? Beschreven tot in een aantal onsmakelijk details ? Naast het feit dat dit off-topic is, vind ik het behoorlijk schokkend.
Je schrijft eerder dat door de Bijbel te lezen de zorgen in je hoofd plaats maken voor de mooie boodschap die in de Bijbel staat. Een lief en goed advies aan een ander, en ik geef jou dat advies bij deze even terug.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TALLGUY817
|
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 12:05
|
|
|
Psa 91:2 Ik zal tot den HEERE zeggen: Mijn Toevlucht en mijn Burg! mijn God, op Welken ik vertrouw!
Toevlucht = schuilplaats; betrouwbaar; hoopvol (Psalm 91:9) Toevlucht = verblijfplaats; woning (Psalm 90:1)
Ook wij zouden ons vertrouwen stellen op de HEERE God, want daaruit blijkt dat wij liefde hebben voor de waarheid. Wij geloven Hem, Die wij kennen als de Weg, de Waarheid en het Leven. (Johannes 14:6)
Het was de HEERE Jezus Zelf, Die Zijn vertrouwen stelde op het Woord Zijns Vaders. Hij leefde daar ook uit. Als wij een illustratie willen zien van hoe het leven van een gelovige eruit ziet, een gelovige aan wie beloften gedaan zijn waarin hij gelooft, waarop hij vertrouwt, dan vinden wij zo’n illustratie in de eerste plaats in het leven van de HEERE Jezus Zelf.
Wat er ook gebeurde in Zijn leven…, welke droefheid de HEERE ook te verwerken had…, hoe en waar de lijdensweg van de HEERE Jezus ook zou eindigen…, alleen het Woord van God was (en is nog steeds) Zijn Leven! Hij leefde daaruit en dat staat dan ook in de volgende verzen.
Psalm 91:2: Ik zal tot den HEERE zeggen: Mijn toevlucht en Mijn burg. Mijn God, op Welken Ik vertrouw
Johannes 6:68: En Simon Petrus zei: HEERE, tot Wien zullen wij heengaan; Gij hebt de Woorden des Eeuwigen Levens.
Psa 91:3 Want Hij zal u redden van den strik des vogelvangers, van de zeer verderfelijke pestilentie.
Redden = bevrijden; vrijmaken. Als de waarheid ons niet zou vrijmaken, dan zouden wij verstrikt raken en blijven, in de verderfelijke woorden van Gods tegenstander(s).
Strik = valstrik; snaar = voor degenen die aardse rijkdom najagen (1 Timotheüs 6:9) = verkeerde maaltijd (= leven der wet) op de tafel (Romeinen 11:9) Hoewel het woorden zijn die dicht bij de waarheid liggen, is het toch leugen. = satan, uitgebeeld als vogelvanger (1 Timotheüs 3:7; 2 Timotheüs 2:26)
Psalm 124:7-8: Onze ziel is ontkomen, als een vogel uit den strik der vogelvangers; de strik is gebroken, en wij zijn ontkomen. Onze hulp is in den Naam des HEEREN, Die hemel en aarde gemaakt heeft.
Jeremia 5:26: Want onder Mijn volk worden goddelozen gevonden; een ieder van hen loert, gelijk zich de vogelvangers schikken; zij zetten een verderfelijken strik zij vangen de mensen.
Vogelvangers = listige handelingen van boosheden in het vlees in bijzonderheid die van geestelijke boosheden in de lucht = goddelozen Verderfelijke pestilentie = goddeloos woord; verziekt woord Verderfelijk = rampzalig; verziekt Pestilentie = pest; woord = dodelijke ziekte, die uitbreekt bij een hongersnood = verziekt, vals en dus dodelijk Woord (zoals: wet) valse leer; valse broederen; valse overleggingen; valse getuigen
Als we de hier genoemde pestilentie toch willen zien als een letterlijk ziekte, dan staat hier niet dat gelovigen geen ziektes meer krijgen. Maar hier staat wel, dat, hoewel een gelovige aan een bepaalde ziekte sterft, hij toch zal worden opgewekt, omdat een gelovige eeuwig leven heeft. Want de HEERE zal Hem met langheid der dagen verzadigen, en hem Zijn Heil doen zien. (:16 )
Laatst aangepast door
|
TALLGUY817
|
op woensdag 25 juli 2012, 12:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TALLGUY817
|
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 12:14
|
|
|
WILMA729 schreef: | Tallguy, je schrijft ergens hierboven: "en ik zal niet in detail gaan", doe dat dan ook niet. Ik snap dat het behoorlijk ingrijpend is,dat het iets is wat erin hakt en een beeld dat je niet zomaar kwijt raakt. Maar moeten wij dat op hier op het forum lezen? Op deze manier? Beschreven tot in een aantal onsmakelijk details ? Naast het feit dat dit off-topic is, vind ik het behoorlijk schokkend.
Je schrijft eerder dat door de Bijbel te lezen de zorgen in je hoofd plaats maken voor de mooie boodschap die in de Bijbel staat. Een lief en goed advies aan een ander, en ik geef jou dat advies bij deze even terug. |
Ja, dank je Wilma. Maar je zult ongetwijfeld mijn standpunt begrijpen jegens die mensen die er op uit zijn mij monddood te maken, in die zin zijn zij gelijk aan Gen 11:6 .
Het gaat niet om waar hier over gesproken wordt, maar het gaat om wat ik gepubliceerd heb en met name het laatste artikel getiteld: Die in de schuilplaats des Allerhoogsten is gezeten..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TALLGUY817
|
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 12:32
|
|
|
FORTKNOX004 schreef: | Iemand deze melding al eens voorbij zien komen: Je hebt het limiet bereikt van het aantal mails dat je momenteel kunt versturen. Uit veiligheidsoverwegingen kunnen proefabonnees maximaal 5 mails per uur en maximaal 10 mails per 24 uur versturen.
Wat vinden we daarvan? |
Mat 5:43 Gij hebt gehoord, dat er gezegd is: Gij zult uw naaste liefhebben, en uw vijand zult gij haten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FORTKNOX004
|
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 12:40
|
|
|
Ik heb mijn naaste lief.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 12:42
|
|
|
LIENTJE810 schreef: | gehele dag geslapen ga tenslotte vanavond rond kwart over 22 weer naar me werk voor mijn 3nachtdienst. tja leuke uitspraak je doet het pas goed als je overdag niet werk en snacht niet werk en toch rijk wordt. kan alleen zeggen dat dit een grote fabel is |
Nou geloof me maar mensen die dat denken moeten maar eens effe mee gaan lopen in de nachtdiensten!!! Liep altijd de benen onder mn achterste vandaan! Die 60 % verdien je echt hoor hoop dat je lekker kan slapen!!!
Ik ga zo ook maar weer gestrekt op mn ligbed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 12:48
|
|
|
TALLGUY817 schreef: | Och ben je om dit al gekwetst.. ik wist niet dat je zo teerhartig was.
Luister eens naar Hans Teeuwen.. kun je wat van leren. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 12:51
|
|
|
JANS221 schreef: | Hannah, ik geef weer iemand op (niet van CM), weer 10 bonuspunten! En OV met een partytent van 6x3 m. (als hij compleet is).
we willen dus op zaterdag 4 augustus voor de twaalfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!,
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810 met pleegdochter qsjes546, 44 jaar, regio 035 mieke962, 41 jaar, regio 0181 sonja008, 36 jaar regio 0341 jans221, 51 jaar, regio 0180 (BN of IL) Erika129, 37 jaar, regio 0318 willemien943, 45 jaar, regio 010 Tjoklat313, 52 jaar, regio 078 flower776 51 jaar, regio 0180 Jol252 49 jaar, regio 071 djes101 43jaar, regio 070 Shanita130, 40 jaar, regio 078 [color=FF000] zoekt vervoer [/color] flower753, 49 jaar, regio 030
harald940, 37 jaar, regio 038 Leonard480, regio 0180 Jozua472, 55 jaar, regio 0113 siroka573, 33 jaar, regio 050 Willem618, 43 jaar, regio 344 (4 kinderen ov) Bram548, 48 jaar, regio 0113 vindmij053, 55 jaar, regio 0344 Yes356, 46 jaar, regio 0314 (ZB) Visser278, 45 jaar, regio 0113 (OV) Ludovis278, 55 jaar, regio 0184 Ronald047, 48 jaar, regio 010 Crossroad317, (ov) heide115, 45 jaar,regio 070 (ov) anton834, 36 jaar, regio 033 valveman463, 47 jaar, regio 078 Johan 37 jaar, regio 0418
bij regen wordt een feest-tent meegenomen door; - Leo in samenwerking met Leonard - Johan OV..... ..... .....
BBQ wordt meegenomen door; - Jans221 (iemand die hem kan gebruiken mag hem mee terugnemen) - flower753 ..... .....
houtskool wordt meegenomen door; - harald940 - Jans221 ..... ..... ..... |
Ga jij voor de bonus jans enne wat kan je ermee winnen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 13:00
|
|
|
Eerlijk gezegd ben ik geschrokken van een aantal uitlatingen hier op dit topic. En dat door dezelfde mensen die klagen over de uitlatingen van Tallguy....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 13:02
|
|
|
DJES101 schreef: | mooie reactie amateur psygologen laten JUIST wat van hun zelf zien en de ECHTE niet... | Keek je er zelf niet gek van op toen je het woord psygoloog schreef? Een psycholoog zou zijn hoofd ervan schudden...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TALLGUY817
|
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 13:10
|
|
|
FORTKNOX004 schreef: | Ik heb mijn naaste lief. |
O ja? Kun je daar nog steeds amen op zeggen als je de volgende Bijbelstudie hebt gelezen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 13:16
|
|
|
FORTKNOX004 schreef: | Iemand deze melding al eens voorbij zien komen: Je hebt het limiet bereikt van het aantal mails dat je momenteel kunt versturen. Uit veiligheidsoverwegingen kunnen proefabonnees maximaal 5 mails per uur en maximaal 10 mails per 24 uur versturen.
Wat vinden we daarvan? |
Klopt als nieuw lid heb je een beperking daarin dat is op elke site waar je proeflid bent! Waarom geen idee denk ter bescherming of zo en denk ook om zo te proberen dat je vast lid wordt! Maar als jij dat voorbij ziet komen ben je in iedergeval lekker actief met maillen Welkom op cm!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TALLGUY817
|
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 13:17
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Nou geloof me maar mensen die dat denken moeten maar eens effe mee gaan lopen in de nachtdiensten!!!
| 't Is dat ik niet meer op de vrachtwagen zit maar ondanks dat er na de tachoschijf de chauffeurskaart is gekomen, zijn er heden nog steeds mensen die meer dan 15 uur per dag werken. Vorig jaar was er een sloopwerk bij mij in de buurt, en aan een vrachtwagenchauffeur van het bedrijf vroeg ik of mijn oud-collega daar nog werkzaam was. R. had zijn zaakjes zodanig geregeld dat hij eerder zou stoppen met werken, maar het jaar daarvoor was hij bezweken en werd dood gevonden in de cabine van zijn truck. Hij was even oud als ik.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TALLGUY817
|
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 13:23
|
|
|
HANNAH810 schreef: | we willen dus op zaterdag 4 augustusvoor de twaalfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. ..... |
Lijkt me gezellig.. ik moet straks even mijn agenda raadplegen, maar ik denk wel dat het gaat lukken!
Er zullen vast vele vriendschappen worden gesloten.. en mnisschien wel meer dan dat!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FORTKNOX004
|
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 13:23
|
|
|
TALLGUY817 schreef: | O ja? Kun je daar nog steeds amen op zeggen als je de volgende Bijbelstudie hebt gelezen? | Daar kan ik amen opzeggen. Neemt niet weg dat ik ondanks dat nog genoeg tekortkomingen heb. Ik probeer elke dag opnieuw vanuit Zijn woord te leven. en dat gaat met vallen en opstaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 13:24
|
|
|
BART347 schreef: | jah.. en nu alleen voor de echte mannen!!!
(en vrouwen)  | Last van kopieergedrag Bart?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TALLGUY817
|
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 13:25
|
|
|
FORTKNOX004 schreef: | Daar kan ik amen opzeggen. Neemt niet weg dat ik ondanks dat nog genoeg tekortkomingen heb. Ik probeer elke dag opnieuw vanuit Zijn woord te leven. en dat gaat met vallen en opstaan. | Je hebt niet eens de moeite genomen het te lezen.. geef dan eens een samenvatting.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FORTKNOX004
|
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 13:47
|
|
|
ik denk dat ik voor mezelf wel kan invullen wie mijn naaste is, hoe ik mijn naaste kan en moet dienen. en waarom ik dat "moet". Moeten is er eigenlijk niet bij, want het gaat vanzelf
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FORTKNOX004
|
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 13:49
|
|
|
Dank je Erika. Gelukkig is er nog een chat, waar je dan gebruik van kan maken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 13:54
|
|
|
TALLGUY817 schreef: | Laat me raden.. er zit een groot slot op je Bijbel en dat is je excuus waarom je ze niet leest. Dat zei mijn buurvrouw ook, maar ik hoor nog haar protest toen ik die middag met een betonschaar aan haar deur stond. |
je moet mij niet vergelijken met je buurvrouw, als je bij mij met een betonschaar aan me deur staat, protesteer ik niet maar onderneem actie. vind je het vreemd dat mensen hier denken dat je hulpt nodig hebt,als je denkt dat je net zoals jezus bent en velen mensen als je vijand ziet.zelfs dreigementen uit naar mensen hier. begrijp dat je het hard aan vind komen, maar is goed bedoeld, zoek hulp.
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|