Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 21:36
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Klinkt goed! Maarre...Visser in het meervoud?  |
Zou kunnen hoor ..... visser sr en visser jr.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 21:38
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Visser heb ik er nooit gezien...Overigens geloof ik dat er ook niet veel wordt gevangen....De ""echte"" Visser heeft denk ik wel een goed stekkie!!!!!!!
Ik vis nooit...(vroeger als kind wel) Maar ik vind het vreselijk leuk om te zien...(wat is er aan te zien??)
Gewoon gezellig...en ik denk dat een visserman...een goed mens is...weet je waarom???
Ze hebben enorm veel geduld!!!!!!!!!! Je zal daar een hele dag zitten..en maar 1 vissie vangen.... |
Haha , 1 visje ...... zaterdagavond/ nacht had ik er 17 waaronder 5 tongen(tjes ) En visser hoopt de komende weken zeer zeker nog een paar keer die reis te ondernemen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 21:43
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Dit was dus een sneer/hint naar mijn richting. Aanleiding om van repliek te dienen, nietwaar? Het eerste wat me van het hart moet, is dat ik vind dat een heleboel mensen heel erg primair gereageerd heeft. Terwijl je op je klompen kunt aanvoelen, dat als je reageert, je ook een heftiger reactie kunt terug verwachten. En dan werd daar weer op gereageerd en waren de vervloekingen en verwensingen niet van de lucht. Het tweede wat mij ook van het hart moet, is dat er blijkbaar geen plaats is op deze site voor mensen die zich wat anders opstellen dan de ander. Ok ik geef toe, het was wel wat extreem allemaal, maar waarom kunnen deze mensen dan geen plaatsje krijgen op dit forum? Waarom moet iedereen zich zo braaf gedragen?? Het derde wat ik nog zeggen wil, is dat er geen gevaarlijker gif is dan roddel. En op de web sites wordt me wat af geroddeld. Men heeft mij verwezen naar bepaalde sites, en het enige wat ik daar terug vind, zijn verhalen over hem. Niets gestaafd met bewijzen en alles eenzijdig. Geen wonder dat zijn eigen site eigenlijk vol staat met ironische opmerkingen. Opmerkingen die over hem gemaakt zijn en eigenlijk te belachelijk voor woorden. En dan die zinspelingen over het feit dat hij een middel is van satan. Ik zou me doodschamen om zo over iemand anders te spreken. Ik durf te wedden dat er hier mensen op de site zitten, die misschien niet zo uitgesproken zijn, maar van wie hun hart veel zondiger is dan zijn hart. En Jol, ik begrijp je niet, echt niet. Aan de ene kant zeg je dat ie van alles mankeert, en aan de andere kant veroordeel je hem ook even lief.... |
Nou Chatuliem, ik sta helemaal voor de 100% achter deze posting van jou!
Als je primair reageert bij zo iemand dat weet je dat je een hefiger reactie kan verwachten.
Quote: | En dan werd daar weer op gereageerd en waren de vervloekingen en verwensingen niet van de lucht. |
Ja, men deed hetzelfde als hij deed...
Quote: | Ok ik geef toe, het was wel wat extreem allemaal, maar waarom kunnen deze mensen dan geen plaatsje krijgen op dit forum? Waarom moet iedereen zich zo braaf gedragen?? |
Ja, mensen moeten je in een kadertje kunnen stoppen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 21:45
|
|
|
ANNA415 schreef: | eindelijk rust |
ssssssssstt....... niet zo hard, anders horen de niet echte mannen het ook!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 21:49
|
|
|
Het was heerlijk aan zee Lekker volop zon windje erbij Kom je nog een lieve cm-er tegen kortom een heerlijke dag zo'n dag waarop alles mag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 21:50
|
|
|
VISSER278 schreef: | Zou kunnen hoor ..... visser sr en visser jr.  |
Oeh, helpie...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 21:51
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Hoelang zit jij op CM Erika?......Eens waren er mannen met een slogan van WIJ ZIJN OK |
Euhhhhhh 2 jaar Leonard ' Maar waar zijn die OKE mannen dan Offe ben jij er eentje van
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 21:51
|
|
|
FORTKNOX004 schreef: | Ook ik ben hier al eerder lid geweest. Ik weet dus hoe het was, en hoe het kan zijn. |
het ziet er nu weer naar uit dat het beter gaat worden...
(jij weet ook wel waarom)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FORTKNOX004
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 21:59
|
|
|
BART347 schreef: | het ziet er nu weer naar uit dat het beter gaat worden...
(jij weet ook wel waarom) |
Verrek, ik zie het nu pas.. :)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 22:03
|
|
|
FORTKNOX004 schreef: | Verrek, ik zie het nu pas.. :) |
hahahaha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FORTKNOX004
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 22:05
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Sarah??? Gaat zekers over een vrouw met opvliegers en dergelijke toestanden...  | welk boek over vrouwen, gaat daar niet over?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 22:12
|
|
|
BANCO
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op donderdag 26 juli 2012, 22:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 22:17
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
BART347
|
op vrijdag 27 juli 2012, 00:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 22:31
|
|
|
kreet van vandaag: de G(o)VR is weg.... .... rust....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 22:32
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Dit was dus een sneer/hint naar mijn richting. Aanleiding om van repliek te dienen, nietwaar? Het eerste wat me van het hart moet, is dat ik vind dat een heleboel mensen heel erg primair gereageerd heeft. Terwijl je op je klompen kunt aanvoelen, dat als je reageert, je ook een heftiger reactie kunt terug verwachten. En dan werd daar weer op gereageerd en waren de vervloekingen en verwensingen niet van de lucht. Het tweede wat mij ook van het hart moet, is dat er blijkbaar geen plaats is op deze site voor mensen die zich wat anders opstellen dan de ander. Ok ik geef toe, het was wel wat extreem allemaal, maar waarom kunnen deze mensen dan geen plaatsje krijgen op dit forum? Waarom moet iedereen zich zo braaf gedragen?? Het derde wat ik nog zeggen wil, is dat er geen gevaarlijker gif is dan roddel. En op de web sites wordt me wat af geroddeld. Men heeft mij verwezen naar bepaalde sites, en het enige wat ik daar terug vind, zijn verhalen over hem. Niets gestaafd met bewijzen en alles eenzijdig. Geen wonder dat zijn eigen site eigenlijk vol staat met ironische opmerkingen. Opmerkingen die over hem gemaakt zijn en eigenlijk te belachelijk voor woorden. En dan die zinspelingen over het feit dat hij een middel is van satan. Ik zou me doodschamen om zo over iemand anders te spreken. Ik durf te wedden dat er hier mensen op de site zitten, die misschien niet zo uitgesproken zijn, maar van wie hun hart veel zondiger is dan zijn hart. En Jol, ik begrijp je niet, echt niet. Aan de ene kant zeg je dat ie van alles mankeert, en aan de andere kant veroordeel je hem ook even lief.... |
Als de vervloekingen en verwensingen niet van de lucht waren , je het zelf vind dat het allemaal wel wat extreem was wat ie schreef...... Dan vraag ik mij toch wel af wat je dan zo leuk vond aan zijn "humor"zoals je zelf ergens anders schreef.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 22:42
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Het was heerlijk aan zee Lekker volop zon windje erbij Kom je nog een lieve cm-er tegen kortom een heerlijke dag zo'n dag waarop alles mag  |
Oh, was ie dan niet z'n heg aan het snoeien?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 22:50
|
|
|
VISSER278 schreef: | Als de vervloekingen en verwensingen niet van de lucht waren , je het zelf vind dat het allemaal wel wat extreem was wat ie schreef...... Dan vraag ik mij toch wel af wat je dan zo leuk vond aan zijn "humor"zoals je zelf ergens anders schreef. |
Dit vraag ik me af vandaag..
- hoe zou t nu met Hans V gaan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 23:02
|
|
|
MIJN LEUKSTE HERINNERING VAN SCHOOL VROEGER OF NU.
Het gaat er niet om op welke school je die beleving had, of het nu de kleuter school,middelbare school was... Kan jij je nog een onvergetelijk moment herinneren? Natuurlijk was het niet alleen lol. Maar nu wel even over de leuke momenten.
Zelf vond de schoolbel wel leuk. maar de ijs glijbaan s'winters op het plein. was ook een gigantische beleving, Je moest die groene laarzen aan doen,daar ging je het snelst op. Langs de school stond een boom met rupsen,en wit wollig spul.. waar ze zich in schuil hielden..althans zo leek het. Later vlogen er allemaal vlinders de boom uit over het plein.
En opgezocht bleek het een vlinder boom te zijn.
nee dat laatste verzin ik;)
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op donderdag 26 juli 2012, 23:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 23:09
|
|
|
VISSER278 schreef: | Oh, was ie dan niet z'n heg aan het snoeien?  |
nee, veel te warm voor....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 23:16
|
|
|
HEIDE115 schreef: | luister Chatuliem, ik praat niet over linker of rechter hand. Ik wil normaal in contact met je komen. Ik ben nergens op uit tegen over jou..oke' jij liet zien wie ik was tegenover jou viavia en dat mag...(niet)
maar wat verwacht jij dan ..hoe verder met zo'n houding al hebbend naar mij?.. | Ik heb Tallguy nergens voor gebruikt. Ik heb jou rechtstreeks benaderd, en je hebt nergens nog antwoord op gegeven. En wat betreft normaal in contact komen, ga dan eens in op de dingen die ik zeg, en ga er niet bij voorbaat van uit dat ik niet schrijf wat ik meen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 23:21
|
|
|
De ware Kerk
Meningen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 23:24
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik heb Tallguy nergens voor gebruikt. Ik heb jou rechtstreeks benaderd, en je hebt nergens nog antwoord op gegeven. En wat betreft normaal in contact komen, ga dan eens in op de dingen die ik zeg, en ga er niet bij voorbaat van uit dat ik niet schrijf wat ik meen. |
als ik niet op elke letter van jou antwoordt geeft dan wil dat nog niet zeggen dat ik je niet serieus neemt luisteren voor mij is,kijken,lezen wat jij zegt. en je op ieder woord van jou antwoordt geven is niet wat ik doe.
Lezen doe ik jou reactie,en daar moet je het mee doen. de discussie die jij op jou manier met mij zoekt..ga ik bewust uit de weg. ik weet namelijk wel wat er dan gebeurd.
dit is mijn antwoord,en dieper ga ik er liever niet op in.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 23:27
|
|
|
BART347 schreef: | Dit vraag ik me af vandaag..- hoe zou t nu met Hans V gaan? | Zullen we maar bij de Nickname Tallguy blijven, dat is wel zo eerlijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 23:28
|
|
|
VISSER278 schreef: | Als de vervloekingen en verwensingen niet van de lucht waren , je het zelf vind dat het allemaal wel wat extreem was wat ie schreef...... Dan vraag ik mij toch wel af wat je dan zo leuk vond aan zijn "humor"zoals je zelf ergens anders schreef. |
dat vroeg ik me ook al af? chat zeg je dat ook als zo iemand in je gemeente zit, een ander gemeente lid bedreigt? eh humor oh meneer de voorganger, hij zegt, denkt dat hij zelf jezus is? wat zeg je dan? beetje extreem...., oh hij doet een beetje erg onrespectloos met mensen omgaan, eh moet kunnen gezellig zoiemand een verademing voor je gemeente, want allemaal elkaars excuus aanbieden en een aai over de bol geven is zo saai met verbazing heb ik jouw reacties gelezen en dit is geen aanval op jouw persoonlijk, maar meer een vraag, dingen die ikniet begrijp, probeer te begrijpen, te leren hier op het forum, van verschillende mensen, die verschillend ergens tegen aan kijken, kan het niet begrijpen. nietvan een voorganger, ik verwacht dat hij veel mensen kennis heeftals leider van een groep mensen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 23:32
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Is dat niet van het drama van het begaafde kind??? |
Onder meer, ook 'Gij zult niet voelen', en nog meer titels waar ik even niet op kan komen nu. Ja 10 jaar geleden dat ik die boeken las voor het laatst, dus weet niet alles precies meer.
Ach, het kan aardig zijn als het op jezelf van toepassing is zoals op mij.
Anders heb je er niet veel aan, dan spreekt het je niet aan.
En dan doel ik zeker niet echt op de allereerste boeken van haar, want die serie was een soort zoektocht waar zij bij elke nieuw boek nieuwe inzichten naar voren bracht. Dus dan zijn logischerwijs de laatste boeken het allerbest.
Ach ja, ik hou veel van lezen, beetje psychologie, thrillers, romans, literatuur. stripboeken noem maar op.
Alleen met de boeken van Miller had ik dat het mij ontzettend had geholpen om te achterhalen waar mijn agressie vandaan kwam die ik had. Daar ben ik nu God zij dank al zo'n 15 jaar helemáál vanaf, mede door haar boeken, zo'n 20 jaar geleden. het was een proces... Kindermishandeling...was de oorzaak... En ja, daar schrijft ze over.
Het waren ook boeken die mijn reformatorische psycholoog las, dat las ik weer in een blad waar een interview met hem stond...
En ja, heb je nergens last van ja dan heeft die boeken lezen geen zin of het zou interesse moeten zijn.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 26 juli 2012, 23:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 23:33
|
|
|
PETRA944 schreef: | dat vroeg ik me ook al af? chat zeg je dat ook als zo iemand in je gemeente zit, een ander gemeente lid bedreigt? eh humor oh meneer de voorganger, hij zegt, denkt dat hij zelf jezus is? wat zeg je dan? beetje extreem...., oh hij doet een beetje erg onrespectloos met mensen omgaan, eh moet kunnen gezellig zoiemand een verademing voor je gemeente, want allemaal elkaars excuus aanbieden en een aai over de bol geven is zo saai met verbazing heb ik jouw reacties gelezen en dit is geen aanval op jouw persoonlijk, maar meer een vraag, dingen die ikniet begrijp, probeer te begrijpen, te leren hier op het forum, van verschillende mensen, die verschillend ergens tegen aan kijken, kan het niet begrijpen. nietvan een voorganger, ik verwacht dat hij veel mensen kennis heeftals leider van een groep mensen | Het begin was nog wel leuk en ik denk zelf dat het pas echt mis ging toen iedereen op een gegeven moment tegen hem tekeer ging. Ja dan krijg je zulke reacties. Ik blijf bij mijn mening dat jullie zelf er ook aan meegedaan hebben. Dat is ook bv. de reden waarom ik niet meer ingegaan ben op die emotionele uitbarstingen bij het homo-topic. En als mensen echt antwoorden wilden hebben zouden ze me allang pv benaderd hebben. Nu is het duidelijk voor mij, dat ze alleen maar ruzie wilden zoeken...
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op donderdag 26 juli 2012, 23:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 23:37
|
|
|
HEIDE115 schreef: | als ik niet op elke letter van jou antwoordt geeft dan wil dat nog niet zeggen dat ik je niet serieus neemt luisteren voor mij is,kijken,lezen wat jij zegt. en je op ieder woord van jou antwoordt geven is niet wat ik doe.
Lezen doe ik jou reactie,en daar moet je het mee doen. de discussie die jij op jou manier met mij zoekt..ga ik bewust uit de weg. ik weet namelijk wel wat er dan gebeurd.
dit is mijn antwoord,en dieper ga ik er liever niet op in. | Je geeft nergens antwoord op en je oordeelt al meteen over iemand die je niet eens kent. Je laat jezelf wel goed kennen hier.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 23:43
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Het begin was nog wel leuk en ik denk zelf dat het pas echt mis ging toen iedereen op een gegeven moment tegen hem tekeer ging. Ja dan krijg je zulke reacties. Ik blijf bij mijn mening dat jullie zelf er ook aan meegedaan hebben. Dat is ook bv. de reden waarom ik niet meer ingegaan ben op die emotionele uitbarstingen bij het homo-topic. En als mensen echt antwoorden wilden hebben zouden ze me allang pv benaderd hebben. Nu is het duidelijk voor mij, dat ze alleen maar ruzie wilden zoeken... |
zie het anders, niet al zijn schrijven was leuk en daardoor reageerden mensen op hem, homo topic is erg gevoelig onderwerp, daardoor krijg je heftigge reacties van mensen, niet met de bedoeling om ruzie te zoeken denk ik. sommigge mensen zoeken volgens mij wel ruzie, maar de meeste niet. en tallguy, die zocht ruzie, wou onrust creeren op een cristelijke site. zo zie ikhet he... dankje voor je antwoord. denk niet als niemand op hem had gereageerd dat hij was opgehouden, dan was hij verder gegaan om uit te dagen..denk ik zo denken we allemaal verschillend...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 23:46
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Je geeft nergens antwoord op en je oordeelt al meteen over iemand die je niet eens kent. Je laat jezelf wel goed kennen hier. |
reactie verwijderd,heide
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op maandag 30 juli 2012, 09:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 23:48
|
|
|
PETRA944 schreef: | zie het anders, niet al zijn schrijven was leuk en daardoor reageerden mensen op hem, homo topic is erg gevoelig onderwerp, daardoor krijg je heftigge reacties van mensen, niet met de bedoeling om ruzie te zoeken denk ik. sommigge mensen zoeken volgens mij wel ruzie, maar de meeste niet. en tallguy, die zocht ruzie, wou onrust creeren op een cristelijke site. zo zie ikhet he... dankje voor je antwoord. denk niet als niemand op hem had gereageerd dat hij was opgehouden, dan was hij verder gegaan om uit te dagen..denk ik zo denken we allemaal verschillend... | We zullen nooit weten wat er gebeurd was, maar als hij zich geaccepteerd gevoeld had, zou hij prompt anders reageren. Dat is tenminste mijn gedachte erover
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op donderdag 26 juli 2012, 23:52
|
|
Naar boven |
|
|
|
|