ChristianMatch

Forum

Alleen voor ECHTE MANNEN!
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4248 4249 4250 4251 4252 4253 4254 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 12:03

CARMEN073 schreef:
Oei, daar had ik ff niet op gerekend... Clown smiley

ai..
maar hoe weet ik dat ik een ECHTE MAN bent
Kan een echte vrouw me dat uitleggen..
graag 4 a4..vol..om mee te beginnen Knipoog smiley

Laatst aangepast door
HEIDE115
op zondag 29 juli 2012, 12:16
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 12:03

CARMEN073 schreef:
Dank je wel voor je mooie reactie Heide! Bovenstaande citaat uit jouw stuk spreekt mij aan omdat je daarin ook aangeeft dat je het niet alleen kunt doen. Je doet het vrijwillig vanwege God; je werpt het niet van je af ook als je dit zou kunnen of willen.

Iemand zei eens; "Your cross is where your will and Gods will cross".
Ik vraag me af of je de zaak niet omdraait. Zelfverloochening is nl. geen doel op zich. En zelfverloochening werkt niet als het niet gedaan wordt vanuit de juiste motieven.

Er zijn mensen die een heel negatief zelfbeeld hebben van God. En die worden in hun schuldgevoel versterkt met termen als zelfverloochening. Deze term komt alleen maar vol tot zijn recht als het gebaseerd is op liefde voor God. En als je van God houdt, gaan dingen vanzelf. Als je bang voor God bent, wordt deze term gebruikt om je te manipuleren.

Hoe zie je je dat trouwens voor ogen? Iets in de trant van: Zullen we aan een potje zelfverloochening doen? Jij eerst, want ik ben toch niet goed??? Wie vindt dat hij aan zelfverloochening doet, heeft het principe niet goed begrepen geloof ik. Want echte zelfverloochening kenmerkt zich juist door en niet over te praten, er niet trots op te zijn hoe goed jij jezelf kunt wegcijferen.

Satan kan ook heel gemakkelijk deze term gebruiken om mensen onder druk te zetten. Veel mensen hebben een minderwaardigheidsgevoel en zijn ook door hun partner gemanipuleerd. Jij bent toch niks, werd er dan gezegd. Dus ze zijn niks tegenover de mensen en niks tegenover God.

Ik zie zelfverloochening niet als verplichting maar als natuurlijk gevolg van je relatie met Christus. Een vrucht moet bloeien. Zodra je als mens eist dat de ander zich moet verloochenen, ben je heel verkeerd bezig.

Het doet me denken aan hetgeen ik eens meemaakte met een vriend. Let goed, ik was in een zeer melige bui. Ik vroeg hem, Hoe werkzaam is de vrucht van de Geest in je? En ik gaf hem een klap in zn gezicht. Hij vertrok geen spier. Pas na de derde tik werd hij kwaad...

Hoewel het voorbeeld extreem is, wil het wel iets zeggen over de term zelfverloochening. Je kunt het niet meten, je kunt er niet actief mee omgaan, je kunt het niet benoemen. Je doet het gewoon en als je het doet, merk je dat God in je bewerkstelligt dat het goed gaat...

Zelfverloochening zie ik bv. in diegene die een gehandicapte partner heeft. Dan vraag je toch ook niet om zelfverloochening, maar je doet het toch gewoon?

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op zondag 29 juli 2012, 12:07
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 12:10

VISSER278 schreef:
Precies Chat, ben het er helemaal mee eens.
Maar ik bedoel maar ....... er zijn hier mensen , veel zelfs , die nooit van zich laten horen , zowel op forum als in mails beantwoorden. Wat is dan het nut als je hier je zelf inschrijft?
En ..... hoe ga je om met mensen waar je via chat/ mail/ forum wél leuke contacten mee hebt , maar niet openstaan voor een ontmoeting?
en zoals je zegt .... mensen in het echt ontmoeten , ja , is veel leuker en veel anders dan via een beeldscherm.
Ik ben ook verschillende keren naar een uitje geweest zoals je weet , en ik moet eerlijk zeggen , ik heb er nog nooit spijt van gehad.

Alleen die afstand he.....

Hey Visser, als je me nu eerst eens een mailtje stuurt, dan wil ik best wat terugschrijven, hoor! Knipoog smiley

En ik hoop op de picknick ook veel mensen (voor het eerst) te ontmoeten. Ik hoop dat het erg gezellig wordt en dat ik na afloop ook kan zeggen dat ik er geen spijt van heb gehad. Eigenlijk twijfel ik daar niet aan!
Het weer ziet er goed uit: droog en 23 tot 24 graden, dus.......voor degenen die nog twijfelen....geef je op!!

en dan hier maar weer on-topic......

Laatst aangepast door
JANS221
op zondag 29 juli 2012, 12:12
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 12:36

DIANA556 schreef:
meer dan 90% van de vrouwen onder de 30 jaar, die niet een mailtje beantwoorden, bedoelt hij, denk ik
Dus jij hebt ook een mailtje van hem ontvangen?
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 12:47

BART347 schreef:
ik weet niet wat je wilt beweren, maar niet ik was degene die bedreigt (ik weet niet of jij wel helemaal goed hebt gelezen wat er gebeurd is?), en ook niet ik was degene die iemands naam heeft onthult anders dan die van mezelf. jij beschuldigt mij dus vals... maar goed aangezien niet ik gefrustreerd ben vergeef ik je.
Ik wil beweren dat als je de voornaam onthult je de ander bedreigt met het onthullen van zijn volledige naam. En ja, dat is een bedreiging, want men kiest niet voor niets een nickname. Het geeft nl. bescherming voor de mensen, en jij dreigt die bescherming op te heffen. En dit dreigement is goed uit te voeren, in mijn ogen is dit het ernstigste wat je kunt doen.
Daar vallen opmerkingen als Ik weet je wel te vinden bij in het niets, omdat de meesten dat niet kunnen uitvoeren.
Dus je opmerking is een bedreiging en het is een reële bedreiging.

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op zondag 29 juli 2012, 12:52
Naar boven

Auteur Bericht
DIANA556

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 12:48

CHATULIEM619 schreef:
Dus jij hebt ook een mailtje van hem ontvangen?

Smiley die vol vragen zit

ik heb alleen even de "wiskundige" tekentjes vertaald, that's all
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 12:48

een echte man eet veel vlees, zet ze aan de barbeque en ze zijn blij
houd van vissen
laat minstens 5 scheten per dag
heeftzo,n ding weetjewel Verlegen lachende smiley
is nuchter, geen last van hormonen
houd van auto,s , actie, vinden ook de weg, beter georienteerd in de weg vinden.
stopt aas in tubberware bakjes.....
hebben iets zucht waar wij vrouwen van gaan zwemelen Lachende smiley hun mannelijke charme Verlegen lachende smiley zou niet weten hoe anders te omschrijven Lachende smiley
heeftandere dingen in zijn boodschappenkar dan wij vrouwen bij de supermarkt.
ruikt lekker na aftershave...mits die 5 sch.....niet overheersen
als hij kookt, vaak beter als wij vrouwen
ha ha ben benieuwd hoe anderen echte mannen omschrijven
Naar boven

Auteur Bericht
ANOUSKA714

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 12:52

Reageren op mail is wel zo fijn, maar reageren op het forum ... Het lezen ervan vind ik leuk, maar reageren doe ik eigenlijk nooit. Dat betekent toch niet dat ik saai of ongeïnteresseerd ben Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
DIANA556

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 12:56

ANOUSKA714 schreef:
Reageren op mail is wel zo fijn, maar reageren op het forum ... Het lezen ervan vind ik leuk, maar reageren doe ik eigenlijk nooit. Dat betekent toch niet dat ik saai of ongeïnteresseerd ben Clown smiley

hahaha......je kunt beter zeggen bijna nooit, dit is toch je 13e reactie
Naar boven

Auteur Bericht
ANOUSKA714

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 12:57

Het probleem met "geschreven" woorden is, dat je de intonatie niet hoort en de ogen van iemand niet ziet. Af en toe heb ik best wel harde humor. Als ik het op zou schrijven zou het totaal verkeerd overkomen. Terwijl als ik het zou zeggen, iedereen zou lachen. Daarom zijn icoontjes ook handig, maar zelfs moet je daar ook mee uitkijken. En als je echt twijfelt aan iemands bedoeling kun je diegene daar idd op aanspreken!
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 13:01

JOSINA022 schreef:
In de afgelopen 14 maanden ben ik geregeld aan huis gekluisterd geweest vanwege ziekte en had totaal geen sociaal leven.
En ja, heb een fijne gemeente en best een grote vriendenkring en ja, wanneer ik daar om vroeg kon ik alle hulp krijgen die ik nodig had.

Maar hun leven ging gewoon door terwijl die van mij stilstond en ik merkte dat ik veel miste van wat er in een ieders leven speelde.
Wat kan een mens zich dan eenzaam voelen!
En wat een zegen is het dan dat er een site is als deze en alle andere sociale media!

Maar deze sociale media kan ook pijn doen...lezen dat iedereen maar op vakantie gaat, leuke dingen doet etc, terwijl dat voor mij nog niet binnen mijn mogelijkheden ligt en dat kan behoorlijk frustreren.

Ik ervaar het dan ook als een grote Zegen dat God mij de gave gegeven heeft van een opgewekt en opgeruimd karakter, van relativeren en dat God mij humor gegeven heeft!

Dat betekent soms reageren op serieuze onderwerpen, maar nog vaker op de leuke, omdat ik juist daar alles goed in kan verwerken!

herkenbaar, ik heb straatangst gehad, zonder medicijnen weer de straat opgegaan en gaat goed,soms ben ik wat onzeker nog, dus met kleine stapjes verder gaan is het advies vandegene die me destijds begeleidde.
en dan ben je bezig je leven op te pakken, geen werk, 3 vriendinnen, want was verhuisd, alles moet je weer opbouwen en denk je hee das leukeeen datingsite, verruim je je kennissenkring wat verder dan je kleine kringetje van familie, 3 vriendinnen, een leuke gemeente
maar ik zelf ben me tegengekomen, vind de stap nog moeilijk verder dan me omgeving te komen. had na de p.n gewild met een dochter, maar toen nodigde me ex me dochter uit voor de efteling en alleen Smiley die vol vragen zit toch moeilijke stap, afspreken met iemand die heel ver wegwoont Smiley die vol vragen zit eh toch moeilijke stap.
dus denk er ook over, terug komen als ik die moeilijkestappen echt durf te maken, of of het forumblijven hangen Smiley die vol vragen zit
en dan nog ingewikkelder, stel je en man leuk vind, wat moet een man met iemand die nog niet zo sterk in het leven staat Smiley die vol vragen zit
zo zit ik hier op het forum en onderhand lees ik, vind ik het leuk om anderen te lezen, leuker als tv kijken en je kan met meer mensen communiceren dan je eigen kleine kring
Naar boven

Auteur Bericht
ARENDINE325

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 13:06

CHATULIEM619 schreef:
Ik wil beweren dat als je de voornaam onthult je de ander bedreigt met het onthullen van zijn volledige naam. En ja, dat is een bedreiging, want men kiest niet voor niets een nickname. Het geeft nl. bescherming voor de mensen, en jij dreigt die bescherming op te heffen. En dit dreigement is goed uit te voeren, in mijn ogen is dit het ernstigste wat je kunt doen.
Daar vallen opmerkingen als Ik weet je wel te vinden bij in het niets, omdat de meesten dat niet kunnen uitvoeren.
Dus je opmerking is een bedreiging en het is een reële bedreiging.

Sommigen kiezen voor een nick die niet naar privegegevens te herleiden is, anderen kiezen ervoor linkjes te plaatsen die met 2 muisklikken toegang geven tot n.a.w.-gegevens, foto's en filmpjes. Zelf kies ik ervoor geen dingen op internet neer te zetten waarvan ik niet wil dat anderen het zien of met mij associeren. Mijns inziens ben je zelf voor het grootste deel verantwoordelijk voor je privacy op internet.

Op zich ben ik het met je eens dat het openbaar maken van een naam not done is. In dit geval vraag ik me af waarom er zo moeilijk over gedaan wordt, als iedereen er moeiteloos zelf achter kan komen. Privacy op internet wordt zwaar overschat, zodra je iets online zet is het vogelvrij.

Beter denkt iedereen na voor hij of zij iets neerzet, waarvan men achteraf spijt krijgt.
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 13:11

PETRA944 schreef:
een echte man eet veel vlees, zet ze aan de barbeque en ze zijn blij
houd van vissen
laat minstens 5 scheten per dag
heeftzo,n ding weetjewel Verlegen lachende smiley
is nuchter, geen last van hormonen
houd van auto,s , actie, vinden ook de weg, beter georienteerd in de weg vinden.
stopt aas in tubberware bakjes.....
hebben iets zucht waar wij vrouwen van gaan zwemelen Lachende smiley hun mannelijke charme Verlegen lachende smiley zou niet weten hoe anders te omschrijven Lachende smiley
heeftandere dingen in zijn boodschappenkar dan wij vrouwen bij de supermarkt.
ruikt lekker na aftershave...mits die 5 sch.....niet overheersen
als hij kookt, vaak beter als wij vrouwen
ha ha ben benieuwd hoe anderen echte mannen omschrijven

ik ben ieder geval blij dat ik alles van tubberware hebt sinds gister
en de rest..tja..een beetje herken ik me er wel in.
maar lang niet alles..ik heb bijv niks met auto's
ik vindt het handig als zo'n ding start;)
after safe hou ik wel van..maar moet niet het idee hebben,dat ik de hele dag op de luchtjes afdeling in v&d loopt zegmaar.

Laatst aangepast door
HEIDE115
op zondag 29 juli 2012, 13:12
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 13:13

ERIKA129 schreef:
Gisteravond een uurtje lekker geregent! bloempjes weer blij Erika weer blij (hoefde niet te sproeien) En nu weer een lekker zonnetje Coole smiley met zonnebril
Zo hoort de zomer te zijn Lachende smiley

Je zult maar buiten in de zon zitten eten. Kwijlende smiley Coole smiley met zonnebril Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 13:13

en aan de andere kant doet het ook pijn, ik zo ben, ik best heel graag met visser zou willen vissen ik best heel graag naar de pn de mensen had ontmoet die daar na toe gaan.enfin petra de grootste idioot van cm Smiley die vol vragen zit
en aan de andere kant denk ikgeduld, het gaat steeds beter, en ben ikblij met alledingen die ik weer wel durf, contacten heb met mensen uitmijn omgeving Lachende smiley
geniet ik enorm van alle dingen, en alles wat ik doe gaat goed, alleen die onzekerheid, enfin erg ersoonlijk thats me, dus en had 1 keer gedate, best dapper van me. ha ha maar me herstel gaat met us en downs en voelme schuldig zelfs als mensen me nu voor een date vragen, want eh wie ben ik Smiley die vol vragen zit ga me niet leuk vinden, laat ik eerst maar es durven afspreken .en dan leg ik uit en toch willen ze nog daten Twijfelende smiley
petra die zich zeer stom soms voelt, onvolwassen , pffffffff doe me best
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 13:16

CARMEN073 schreef:
Zucht...

Waar zijn de echte mannen?!!? Clown smiley

Op het vrouwen topic Smiley die vol vragen zit Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 13:20

ANOUSKA714 schreef:
Het probleem met "geschreven" woorden is, dat je de intonatie niet hoort en de ogen van iemand niet ziet. Af en toe heb ik best wel harde humor. Als ik het op zou schrijven zou het totaal verkeerd overkomen. Terwijl als ik het zou zeggen, iedereen zou lachen. Daarom zijn icoontjes ook handig, maar zelfs moet je daar ook mee uitkijken. En als je echt twijfelt aan iemands bedoeling kun je diegene daar idd op aanspreken!
Ik heb een bloedhekel aan die icoontjes, het maakt de mensen alleen maar lui....
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 13:20

HEIDE115 schreef:
ik ben ieder geval blij dat ik alles van tubberware hebt sinds gister
en de rest..tja..een beetje herken ik me er wel in.
maar lang niet alles..ik heb bijv niks met auto's
ik vindt het handig als zo'n ding start;)
after safe hou ik wel van..maar moet niet het idee hebben,dat ik de hele dag op de luchtjes afdeling in v&d loopt zegmaar.

dat doen echte mannen toch ook niet naar de v en d luchtjes uren tussen zitten, die gebruiken na scheren en gebruiken rustig jaren lang het zelfde merk, en zijn mijn gedachten maar he dat ik denk mannen auto,s leuk vinden.... ik weet het ookniet
simpel gezegd als je zo,n ding hebt, weetjewel ben je een man Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 13:24

en dus hang ik hier nog wat,me afvragend zou iknou op verzenden hebben gedrukt Smiley die vol vragen zit want me lidmaatschap is nog steeds niet verwijderd Twijfelende smiley enfin maar es opruimen weer....
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 13:26

PETRA944 schreef:
dat doen echte mannen toch ook niet naar de v en d luchtjes uren tussen zitten, die gebruiken na scheren en gebruiken rustig jaren lang het zelfde merk, en zijn mijn gedachten maar he dat ik denk mannen auto,s leuk vinden.... ik weet het ookniet
simpel gezegd als je zo,n ding hebt, weetjewel ben je een man Knipoog smiley

zo'n ding heb ik ook in de auto,want ikrij geen automaat als je dat bedoeld
maar je kan tegen veel dingen ..zo'n ding zeggen..in de auto wereld zeggen dat vaak..heb jij dat ding nog;)
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 13:27

CHATULIEM619 schreef:
Ik heb een bloedhekel aan die icoontjes, het maakt de mensen alleen maar lui....

Het maakt mij niet lui, het helpt mij om mijn woorden en gevoelens te verduidelijken en te ondersteunen.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 13:31

HEIDE115 schreef:
zo'n ding heb ik ook in de auto,want ikrij geen automaat als je dat bedoeld
maar je kan tegen veel dingen ..zo'n ding zeggen..in de auto wereld zeggen dat vaak..heb jij dat ding nog;)

ha ha ha nee bedoel een ander ding, eh mannen rijden trouwens ook in een automaat, zoals bv brandweermannen.... en dat zijn echte mannen.
ha ha maar daar ga ik maar niet verder op in op zo,n ding die mannen hebben,
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 13:36

PETRA944 schreef:
ha ha ha nee bedoel een ander ding, eh mannen rijden trouwens ook in een automaat, zoals bv brandweermannen.... en dat zijn echte mannen.
ha ha maar daar ga ik maar niet verder op in op zo,n ding die mannen hebben,

nou waarom niet,we hebben het hier toch over echte mannen?
daar horen dingen bij vindt ik..
maar ik begrijp echt wel dat ieder zijn ding doet hier..dus jij ook;)

ik durf ook niet overal op in te gaan hier,het is carmen hur topic..
en die heeft logisch nu echte mannen verwachtingen.

Laatst aangepast door
HEIDE115
op zondag 29 juli 2012, 13:37
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 13:36

ARENDINE325 schreef:
Sommigen kiezen voor een nick die niet naar privegegevens te herleiden is, anderen kiezen ervoor linkjes te plaatsen die met 2 muisklikken toegang geven tot n.a.w.-gegevens, foto's en filmpjes. Zelf kies ik ervoor geen dingen op internet neer te zetten waarvan ik niet wil dat anderen het zien of met mij associeren. Mijns inziens ben je zelf voor het grootste deel verantwoordelijk voor je privacy op internet.

Op zich ben ik het met je eens dat het openbaar maken van een naam not done is. In dit geval vraag ik me af waarom er zo moeilijk over gedaan wordt, als iedereen er moeiteloos zelf achter kan komen. Privacy op internet wordt zwaar overschat, zodra je iets online zet is het vogelvrij.

Beter denkt iedereen na voor hij of zij iets neerzet, waarvan men achteraf spijt krijgt.
Wat jij voor jezelf doet, is iets anders dan dat iemand anders het als een bedreiging gaat uiten.
Ik ben heel gemakkelijk te vinden op internet, en dat is voor mij geen probleem. Eigenlijk is naamsbekendheid alleen maar goed voor mij...
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 13:38

WEEEEEEEEEEEEEEEEEER LIBELLE NIVEAU.....Dames, ik begrijp wel dat je er niks aan kunt doen, sommige mannen zijn er zo aan gewend, ze chatten als een halve vrouw...

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op zondag 29 juli 2012, 13:39
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 13:40

CHATULIEM619 schreef:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEER LIBELLE NIVEAU.....

Maar wat moet jij dan met een ECHTE MAN?!? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 13:41

Wie gaat er mee naar de Ark van Noach (nagemaakt op ware grootte; dus niet de kleinere replica!)

in Dordrecht op:

Zaterdagmiddag 18 augustus.

Er is nog steeds plaats. Ook kinderen zijn welkom!

Entreeprijzen van de ark zijn:

Kinderen 0-2 jaar Gratis
Kinderen 3-12 jaar € 7,50
Volwassenen (13+) € 12,50

Homepage van de ark:
http://www.arkvannoach.com/

http://www.rijnmond.nl/nieuws/09-07-2012/honderden-bezoekers-ark-van-noach

Laatst aangepast door
CARMEN073
op donderdag 16 augustus 2012, 10:57
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 13:42

CARMEN073 schreef:

Ja,en hoe kan je iemand zomaar zien chatten,betaal je dan extra?

Laatst aangepast door
HEIDE115
op zondag 29 juli 2012, 13:43
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 13:43

CARMEN073 schreef:
Een echte man vraagt zeker niet aan een vrouw hoe hij zich moet gedragen...een vrouw weet daar heel goed mee om te gaan.
Een man die aan een vrouw vraagt hoe hij moet denken, is in mijn ogen een watje. En deze mannen zullen nooit waardering krijgen van hun vrouw.
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: zondag 29 juli 2012, 13:44

CHATULIEM619 schreef:
Een echte man vraagt zeker niet aan een vrouw hoe hij zich moet gedragen...een vrouw weet daar heel goed mee om te gaan.
Een man die aan een vrouw vraagt hoe hij moet denken, is in mijn ogen een watje. En deze mannen zullen nooit waardering krijgen van hun vrouw.

watjes,zijn heel belangrijk voor de vrouw toevallig;)
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4248 4249 4250 4251 4252 4253 4254 ... 6194 Volgende
Pagina 4251 van 6194