Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 20:07
|
|
|
VISSER278 schreef: | nou ja , die vraag zal dan lang blijven bestaan denk ik , want mannen mogen er niet reageren. |
bij deze dan even een uitzondering.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 20:09
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Ik vind dat het een meerkeuze vraag op t profiel moet worden.
Borsthaar?
Ja, 1 schatje Ja, meer dan 3 Ja, 1 oerwoud.
Mannen zonder borsthaar worden dan van de site geweerd...  |
ha ha ha ja 1 schatje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HARALD940
|
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 20:15
|
|
|
ANNA415 schreef: | Ik hoop het wel  |
Nou Anna, alles went, dus ook borsthaar, behalve een vent
En een echte vent is ook niet te bang om te scheren toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 20:17
|
|
|
ha ha en als de mannen antwoorden zullen wij verklappen of we borsthaar hebben en last van hormonen.
ja 1 keer per maand schatje 2 af en toe 3 altijd .............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 20:19
|
|
|
ahaaaaaaaa dat zijn er al twee....
chatelaum harald
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HARALD940
|
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 20:22
|
|
|
Het herkauwen laat ik wel aan hun over........
Vandaag lekker zitten kauwen op een gepeperd kipfileetje met boontjes en appelmoes.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 20:26
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Dit topic kwam in me op na aanleiding van vele woorden die gezegt zijn in vele topics over en na elkaar toe..
Wat ik zou willen is goede sfeer openheid en eerlijkheid, nee je hoeft het niet met elkaar eens te zijn en dan mag je zeker discusieren! Maar wat opvalt (en ik ben er zeker zelf ook niet schoon van) is dat er veel op de man/vrouw wordt gespeelt terwijl dit niet hoeft!
Voorbeeld: afgelopen week plaatste ik een opmerking was met een knipoog bedoeld deze stond er ook bij maar werdt verkeerd uitgelegd door die persoon en werdt er door die persoon iets zeer kwetsends over mij geschreven! Deze persoon heb ik direct benaderd wat het was dat ik zo werd aangevallen, het bleek allemaal een misverstand! De lelijkheden over en weer zijn direct verwijderd en alles is goed uitgesproken!!
Zouden wij hier als volwassenen dat niet meer kunnen? Kijk we weten allemaal wat er afgelopen dagen is gebeurt en ja dat daar felle reacties opkomen mijn inziens heel normaal want het was ontoelaatbaar gedrag! Maar er zijn vele kleine twisten of hoe je het wilt noemen. spreek elkaar eens persoonlijk aan via mail of chat Tja dan moet men niet elkaar blokkeren he Persoonlijk blokkeer ik zelden heb het ooit 1 keer gedaan, we zijn allen mensen met eigen gevoelens en eigen gedachtes!
Denk nu niet dat je alleen over dit onderwerp moet/mag reageren anderen wensen mogen ook geuit worden om verder te praten te discusieren!  |
Wat wijs van jou, dank je lieve meid! helemaal mee eens natuurlijk.
Ik heb wel ''privechat afgesloten voor iedereen, kan niet zo snel denken , maar mail functie doet 't bij mij altijd en ik mail altijd terug...zodra ik online ben en de mail zie natuurlijk.....
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 29 juli 2012, 21:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 20:33
|
|
|
PETRA944 schreef: | ahaaaaaaaa dat zijn er al twee....
chatelaum harald  |
Zal ik ze dan maar gelijk blokkeren dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 20:35
|
|
|
Komt een man bij de kapper. Alles op mn bol weer graag een beetje netjes en fatsoenlijk , kapper. Is goed , en de kapper knipt en knipt , er komt maar geen eind aan. Op een gegeven moment zegt de klant , zo is het wel genoeg hoor kapper. Nou daar nog een beetje , en daar nog wat . Totdat er op een gegeven moment nog maar zes haren op die man zn hoofd stonden . ja , die ene moet nog weg hoor zegt de klant en per ongeluk knipt de kapper er twee weg . Ja dan moet er nog een weg zegt de klant want zo kan ik er geen scheiding in leggen . En weer knipt de kapper er per ongeluk twee weg. Klant geweldig kwaad natuurlijk en zegt ...goed gedaan hoor , gooi nu het hele zooitje maar in de war.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 20:42
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Ik vind dat het een meerkeuze vraag op t profiel moet worden.
Borsthaar?
Ja, 1 schatje Ja, meer dan 3 Ja, 1 oerwoud.
Mannen zonder borsthaar worden dan van de site geweerd...  |
Nee nee nee, zonder borsthaar allemaal in mijn postvak
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 20:43
|
|
|
ANNA415 schreef: | Nee nee nee, zonder borsthaar allemaal in mijn postvak  |
Eerlijk zullen we alles delen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANOUSKA714
|
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 20:44
|
|
|
zelf ben ik het boek:' De feesten van Israël' aan het lezen van Evert van der Poll. Ik weet niet zoveel af van die feesten. Natuurlijk staan ze in de bijbel, maar ik had nooit uitgezocht hoe het nou allemaal zat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 20:47
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Eerlijk zullen we alles delen...  |
Aaaaaaaaahhhhhhh, waarom?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 20:51
|
|
|
ANNA415 schreef: | Aaaaaaaaahhhhhhh, waarom?  |
Hebberd Beetje alle borsthaarloze mannen inpikken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 20:52
|
|
|
VISSER278 schreef: | N.a.v. een ander topic waar mannen niet mogen reageren.
Waarom hebben mannen borsthaar en vrouwen ( schijnbaar) niet? |
iets met y-chromosoom in combi met testoste-nogwat toch, visser?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 20:53
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Hebberd Beetje alle borsthaarloze mannen inpikken...  |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 20:56
|
|
|
mannen en vrouwen topics hier bij elkaar door elkaar allemaal over haar chromosomen en weet ik wat Zie door de haren en hormonen het bos nie meer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 20:57
|
|
|
ERIKA129 schreef: | mannen en vrouwen topics hier bij elkaar door elkaar allemaal over haar chromosomen en weet ik wat Zie door de haren en hormonen het bos nie meer  |
ah joh, erika; dan nodig jij toch de "oerwouden" in je postvak uit?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 20:58
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ah joh, erika; dan nodig jij toch de "oerwouden" in je postvak uit?  |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 20:59
|
|
|
Nou je mag ze houden hoor neem ik wel die mét...doet hij ze niet afscheren, dan doe ik het wel Of ik stuur 'm wel ff naar de kapper van Visser...
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op zondag 29 juli 2012, 21:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 21:01
|
|
|
Euh wat is er mis met mannen en borsthaar??? Als het nu een oerwoud is oke maar borsthaar hoort er wel bij hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 21:04
|
|
|
CANADIAN073 schreef: | Ik zal us kieken, by the way de kanonnen klappen lekker . |
Lekker daar houden die canonnen tot op heden gaan ze het midden des lands mooi voorbij maarre hoort dat niet bij het weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 21:04
|
|
|
VISSER278 schreef: | N.a.v. een ander topic waar mannen niet mogen reageren.
Waarom hebben mannen borsthaar en vrouwen ( schijnbaar) niet? |
Omdat mannen veel meer testosteron produceren dan vrouwen......daardoor worden ze ook kaal en vrouwen niet........eigenlijk zouden vrouwen mannen met baarden,flinke rugbeharing,een dot borsthaar en een kaal hoofd het aantrekkelijkst moeten vinden want die mannen zijn enorm viriel door het vele testosteron......
Dus dames.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 21:05
|
|
|
ANNA415 schreef: | HEERLIJK  |
Echt wel maar voor hoelang is de vraag he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 21:06
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Omdat mannen veel meer testosteron produceren dan vrouwen......daardoor worden ze ook kaal en vrouwen niet........eigenlijk zouden vrouwen mannen met baarden,flinke rugbeharing,een dot borsthaar en een kaal hoofd het aantrekkelijkst moeten vinden want die mannen zijn enorm viriel door het vele testosteron......
Dus dames.........  |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
|
|
|
DAVE108 schreef: | Ouweneel wordt meegezogen door die wolf in schaapskleren, die Mattheus van der Steen heet.
Maar laat God maar oordelen. Ik blijf verre van die gasten. Ga liever naar de Hoop in Dordrecht met de verslaafde, hoeren en tollenaars om. |
Ik zal wel ff wat info opzoeken over die Mattheus...
alhoewel ik me niet kan voorstellen dat zo'n...als O. zich door wie dan ook laat meezuigen....ja, door g...
Gewoon mijn mening kan ernaast zitten hoor...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Omdat mannen veel meer testosteron produceren dan vrouwen......daardoor worden ze ook kaal en vrouwen niet........eigenlijk zouden vrouwen mannen met baarden,flinke rugbeharing,een dot borsthaar en een kaal hoofd het aantrekkelijkst moeten vinden want die mannen zijn enorm viriel door het vele testosteron......
Dus dames.........  |
Nee ik val niet op kale apen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 21:07
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Euh wat is er mis met mannen en borsthaar??? Als het nu een oerwoud is oke maar borsthaar hoort er wel bij hoor  |
Alles mis, rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 21:10
|
|
|
ANNA415 schreef: | Nee ik val niet op kale apen  |
Oke,dus we gaan voor de gladgeschoren,jonge viriele man die wel een tikje krom mag lopen?van die zware portemonnee......
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op zondag 29 juli 2012, 21:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 29 juli 2012, 21:11
|
|
|
ANOUSKA714 schreef: | zelf ben ik het boek:' De feesten van Israël' aan het lezen van Evert van der Poll. Ik weet niet zoveel af van die feesten. Natuurlijk staan ze in de bijbel, maar ik had nooit uitgezocht hoe het nou allemaal zat. |
ja dat boek heb ik ook eens gelezen. Stelde Evert daarin niet dat wij die feestdagen moeten houden?
|
|
Naar boven |
|
|