Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 21:12
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Hey onze overloper is ook weer hier Dag Pietje enne het was hier ook heel mooi weer! Verkeerd topic man  |
ik ben geen overloper! ik ben politiek vluchteling voor de tirannie van de regering van ambsberg in die bananenrepubliek rondom het ijsselmeer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOELLE246
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 21:39
|
|
|
ANNA415 schreef: | Helaas wat gemist dus, moest ernstig aan de klus helaas  |
Ja het was erg gezellig!
Hannah en support reuze bedankt voor de organisatie, en iedereen waar ik mee heb zitten babbelen bedankt voor de gezelligheid!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 21:39
|
|
|
ANNA415 schreef: | Sorry, ik hou nu eenmaal van niet harige kerels En zover woon je toch niet weg Maar we zijn ook lief voor je geweest, zie topic christelijk daten  |
Nee , klopt , ik woon helemaal niet ver weg . Wat is ver? Maar dat topic zal ik dan eens uitpluizen want ik geloof er niet veel van . Wat ik gelezen heb , nou.......... daar werd ook aardig de draak gestoken . Dus ..... ik ben benieuwd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 21:44
|
|
|
PETRA944 schreef: | ja mensen uit friesland enzo, niet zo negatief visser, er zitten er genoeg die dicht bij zeeland wonen  |
moet je dat andere berichtje lezen ,,,,,,,,,,,, tssssss , sommigen doen net of Zeeland ver , heel ver weg is . Ik kan je wel zeggen , de zuidpool is verder weg.
1,5 uur rijden he , en dan ben je vanuit zeeland al op de helft van naar Groningen toe.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 21:55
|
|
|
PETRA944 schreef: | visser je bent in de war ik ben twee jaar ouder als jij, moet jij niet een paar jaar jonger, aangezien jij een man bent.... tssssss zet ik foto van mij op me pro, heel moedig zoals ik ben als ik zit met blub en nog wil hij dat ik mee ga vissen..... |
Hoho , jij wou mee vissen en ...... afijn , laat maar.
En visser stelt niks geen eisen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 21:58
|
|
|
VISSER278 schreef: | moet je dat andere berichtje lezen ,,,,,,,,,,,, tssssss , sommigen doen net of Zeeland ver , heel ver weg is . Ik kan je wel zeggen , de zuidpool is verder weg.
1,5 uur rijden he , en dan ben je vanuit zeeland al op de helft van naar Groningen toe. |
ik snap dat je zeeland uit wilt visser, maar om dan naar grunn te gaan??!!?? noordbrabant is en blijft de mooiste provincie van jullie bananerubliekje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 22:03
|
|
|
PIETER649 schreef: | ik snap dat je zeeland uit wilt visser, maar om dan naar grunn te gaan??!!?? noordbrabant is en blijft de mooiste provincie van jullie bananerubliekje  |
nee , ik noemde maar ff een voorbeeld . Hoe ver van huis kan je zijn in 1,5 uur.
En noord - brabant? Nooit geweten dat ze daar viswater hadden joh. 
Trouwens ....... België is nóg veel leuker , daar is de tabak 20 euro de slof goedkoper.
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op zaterdag 4 augustus 2012, 22:04
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 22:04
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Rait...
Iemand haten lukt ook wel zonder ruzie he...  |
neuh.. haten is saai ruzietje op zn tijd geeft reuring
( en bij sommige ruzie-partners een mooie reden om t weer goed te maken )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 22:11
|
|
|
Wat heeft dit met Agenda te maken, agendapunt 8: Om de drie maanden een ruzie beslechten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 22:19
|
|
|
Een man zat in de polder naast de weg een grote kakkedorus te deponeren . Komt er ineens een agent aan . Dus hij vlug zn broek opgetrokken en ja , wat nu . Hij plaatst z'n hoed over zn kakkedorus en wacht verder maar af. De agent die hem betrapte zegt ..... wat doet u daar meneer ? Sja agent , ik heb net een heel zeldzaam vogeltje gevangen . Maar wilt u even hier op mn vogeltje passen dan ga ik thuis even om een kooitje . Dat is goed meneer , dus de man gaat er vandoor . Na een poos begon de agent toch wel heel nieuwsgierig te worden naar dat vogeltje . Heel voorzichtig licht hij de hoed een beetje op en probeert het vogeltje te pakken . Maar helaas ... agent pakte wel in de kak maar dorusje was gevlogen.
Visser gelooft niet dattie zo héél erg schuin is omdat tie deze vanavond zn neefje van 10 aan zn oma hoorde vertellen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 23:03
|
|
|
VISSER278 schreef: | Hoho , jij wou mee vissen en ...... afijn , laat maar.
En visser stelt niks geen eisen. |
ha ha geef toe wil best mee vissen...misschien ooit...ik stel wel eisen he, de helft van je vis die je vangt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIENTJE810
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 23:04
|
|
|
welke bel maakt geen geluid?,,,,,,,,,,,, een snotterbel;)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 23:11
|
|
|
LIENTJE810 schreef: | welke bel maakt geen geluid?,,,,,,,,,,,, een snotterbel;) |
zo lust ik er ook nog wel een paar...
welke thee kun je niet drinken?.............. 'decollethee'...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 23:18
|
|
|
LIENTJE810 schreef: | welke bel maakt geen geluid?,,,,,,,,,,,, een snotterbel;) |
nou, daar sta je dan....
op de brievenbus te wachten.......?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 23:26
|
|
|
ANNA415 schreef: | Ik heb een vrouwen probleem:
Als ik de Miss Bartuh show moet presenteren
wat trek ik dan aan?  |
Weet je niet wat je ZAL aAN DOen??.............waaaaaaaaahhhhhhhh
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 23:29
|
|
|
het is natuurlijk ook wel een feit dat stel ik ooit mee ga en ik vang meer vis als jij, dat het wel heel genant voor je word he visser, of ik je dat wel kan aandoen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 23:30
|
|
|
PIETER649 schreef: | ik snap dat je zeeland uit wilt visser, maar om dan naar grunn te gaan??!!?? noordbrabant is en blijft de mooiste provincie van jullie bananerubliekje  |
Ah gezellig, Pieter is er ook weer (ffies dan)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 23:43
|
|
|
PETRA944 schreef: | het is natuurlijk ook wel een feit dat stel ik ooit mee ga en ik vang meer vis als jij, dat het wel heel genant voor je word he visser, of ik je dat wel kan aandoen  |
Hahahahahahahahahahaha.................leuk Petra.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 23:46
|
|
|
VISSER278 schreef: | Hahahahahahahahahahaha.................leuk Petra.  |
ja omdat je denkt die vangt toch niks, wat ik ook nooit gedaan heb, maar als ik nog es ga vissen ga ik er eerst voor bidden voor een goede vangst, of je dan nog lacht als een vrouw meer vangt als jij ik meen het sereius hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 23:59
|
|
|
In Libelle lees ik nog interessantere dingen. In de kleuterklas worden er nog zinniger dingen gezegd. Stelt u zich een voor, je laat je kinderen lezen wat je hier hebt neergekalkt, hoe denk je dat ze zouden reageren? Ik lees hier reacties die je van pubers zou verwachten. Nee, libelle niveau is het niet, lang niet. Dit gaat meer de kant van de Viva op, Mijn geheim ofzo...Lieve Dora.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op zondag 5 augustus 2012, 00:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 00:04
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | In Libelle lees ik nog interessantere dingen. In de kleuterklas worden er nog zinniger dingen gezegd. Stelt u zich een voor, je laat je kinderen lezen wat je hier hebt neergekalkt, hoe denk je dat ze zouden reageren? Ik lees hier reacties die je van pubers zou verwachten. Nee, libelle niveau is het niet, lang niet. Dit gaat meer de kant van de Viva op, Mijn geheim ofzo...Lieve Dora. |
chatuliem schreef';
Wat baal ik van die sportbeha. Vroeger was het veel leuker om naar damesvoetbal te kijken..
Laatst aangepast door
|
DJES101
|
op zondag 5 augustus 2012, 00:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 00:08
|
|
|
Was een beste avond gisteren Heide, veel tongen , weinig krabben en een aangename temperatuur.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 00:09
|
|
|
VISSER278 schreef: | Was een beste avond gisteren Heide, veel tongen , weinig krabben en een aangename temperatuur.  |
Oh leuk Visser,Ja t'weertje was er super voor toch..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 00:14
|
|
|
ANNA415 schreef: | Ik heb een vrouwen probleem:
Als ik de Miss Bartuh show moet presenteren
wat trek ik dan aan?  |
Nikaab. Alle aandacht moet op de deelnemers gericht zijn he!
Laatst aangepast door
|
CARMEN073
|
op zondag 5 augustus 2012, 00:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 00:16
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | In Libelle lees ik nog interessantere dingen. In de kleuterklas worden er nog zinniger dingen gezegd. Stelt u zich een voor, je laat je kinderen lezen wat je hier hebt neergekalkt, hoe denk je dat ze zouden reageren? Ik lees hier reacties die je van pubers zou verwachten. Nee, libelle niveau is het niet, lang niet. Dit gaat meer de kant van de Viva op, Mijn geheim ofzo...Lieve Dora. |
Lees jij die?!?!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 00:17
|
|
|
PETRA944 schreef: | ja omdat je denkt die vangt toch niks, wat ik ook nooit gedaan heb, maar als ik nog es ga vissen ga ik er eerst voor bidden voor een goede vangst, of je dan nog lacht als een vrouw meer vangt als jij ik meen het sereius hoor  |
Ik ben wel wat gewend hoor . Maaar .......... ik weet hier de stekken , jij niet . Dus je bent tóch een beetje afhankelijk van mij.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
|
|
|
DJES101 schreef: | chatuliem schreef';
Wat baal ik van die sportbeha. Vroeger was het veel leuker om naar damesvoetbal te kijken.. |
tja... dit is puntig...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWAAN995
|
|
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
ZWAAN995
|
op dinsdag 25 september 2012, 22:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Lees jij die?!?!  |
ik weet niet eens wat/wie Lieve Dora is...
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op zondag 5 augustus 2012, 00:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 00:18
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Nikaab. Alle aandacht moet op de deelnemers gericht zijn he! |
neeeeeee!!!
een baljurk met gymschoenen natuurlijk...
(ik mag zeker niets zeggen...)
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
 |