ChristianMatch

Forum

Over Vissen en vrouwen;)
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4309 4310 4311 4312 4313 4314 4315 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 augustus 2012, 09:18

Hebben jullie het nou nog steeds over vissen en vrouwen')

Mijn grootste vis kan ik hier niet aan wijzen.
Verder is vissen erg ontspannend.
Tip:draai je pet om als je vist,
Dan denken de vissen dat je naar huis gaat...

Kwijlende smiley

Laatst aangepast door
HEIDE115
op dinsdag 7 augustus 2012, 09:19
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZWAAN995

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 augustus 2012, 09:20

Naar boven

Auteur Bericht
ZWAAN995

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 augustus 2012, 09:22

Naar boven

Auteur Bericht
ZWAAN995

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 augustus 2012, 09:23

Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 augustus 2012, 09:24

Oke'ik let op m'n geld!

Maar om de stofzuiger zak weer leeg te trekken ,gaat me net iets te ver.
En ik ga mijn mes niet aan 1 kant gebruiken,omdat die dan misschien langer meegaat.

fijne dag,

cm vriend heide
Naar boven

Auteur Bericht
ZWAAN995

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 augustus 2012, 09:24

Naar boven

Auteur Bericht
ZWAAN995

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 augustus 2012, 09:26

Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 augustus 2012, 09:29

HEIDE115 schreef:
Oke'ik let op m'n geld!

En ik ga mijn mes niet aan 1 kant gebruiken,omdat die dan misschien langer meegaat.

fijne dag,

cm vriend heide

ha ha je bent de dag begonnen met geld van je op tezuigen Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
ZWAAN995

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 augustus 2012, 09:29

Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 augustus 2012, 09:34

PETRA944 schreef:
ha ha je bent de dag begonnen met geld van je op tezuigen Smiley die vol vragen zit

nee,dan kan je die zak hergebruiken,

en ik bedoel hier niet me zelf;)Petra..
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 augustus 2012, 09:35

HEIDE115 schreef:
Oke'ik let op m'n geld!

fijne dag,

cm vriend heide

OP de vroege morgen dulke doordenkers erneer te zetten vriend Heide Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Pfffffffff ik slaap nog half hoor Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 augustus 2012, 09:36

ANNA415 schreef:
Tuurlijk lezen wij verkeerd Knipoog smiley

Bart snapt ook niets van vrouwen

Nee daarom blijft tie ook op dit topic hangen in de hoop wat wijsheid op te doen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 augustus 2012, 09:38

LEONARD480 schreef:
Bang dat de ruiten sneuvelen Erika...haha

Leonardo480 komt wel!!

Boze smiley
Als je zo gaat doen ga ik kijken of ik toch kan Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Er is wat tussen gekomen maar dat kan maar zo weer veranderen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 augustus 2012, 09:42

Il pleut!! Ik probeer het van de zonnige kant te bekijken, maar zelfs in het Frans vind ik het niet mooi klinken.......
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 augustus 2012, 09:46

MARIO216 schreef:
Ben dan op vakantie

Das mooi want jij at toen zo gruwelijk veel Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 augustus 2012, 09:58

HANNAH810 schreef:
als ik roelande zo lees, pieter, zal ze dat ook zeker doen!
ik ben het helemaal met roelande eens;
een open hart en een open huis, ik denk dat dat iets is wat God graag van ons ziet; vergeet de herbergzaamheid niet!!

Ik ben benieuwd hoeveel vreemdelingen ze bijvoorbeeld afgelopen nacht onderdak heeft gegeven.
Het is wel heel erg makkelijk om ergens voor te zijn als het je niet direct in de portemonnee raakt maar uit de (inmiddels lege) grote zak uit Den Haag betaald word.
Zo ben ik benieuwd hoeveel pleeggezinnen nog pleegkinderen in huis zouden nemen als er niet zoveel vergoeding tegenover zou staan.
(en nee, das niet persoonlijk bedoeld Kussende smiley Knipoog smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 augustus 2012, 10:00

vandaag zijn mn 3 daagjes weer afgelopen, wellicht tot ooit Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 augustus 2012, 10:01

Mensen, kijken we wel wat uit met dit topic? Psychiatrie is niet het eenvoudigste onderwerp en het is een heel gepuzzel, zelfs voor een psychiater, om de juiste diagnose te stellen. Als we het dan ook nog koppelen aan demonie, wat niet meer dan een veronderstelling is, bewegen we ons op heel glad terrein. Persoonlijke ervaringen zijn ook niet maatgevend voor algemene conclusies en mensen krijgen al snel een stempel. Psychiatrisch gedrag is voor het oog per definitie onlogisch en onbegrijpelijk. Dat is bijna een kenmerk.

Thomas

Laatst aangepast door
THOMAS968
op dinsdag 7 augustus 2012, 10:05
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 augustus 2012, 10:08

CARMEN073 schreef:
Gehoorzaamheid aan overheersende machthebbers hoeft nog niet direct tegen bijbelse normen in te gaan. Je fiets afgeven en je onderwerpen aan legitimatieplicht ed is nog iets anders dan daadwerkelijk meewerken aan het ombrengen van andere mensen.

]

Helaas gingen veel nederlanders een heel stapje verder Carmen.
Door de medewerking van Burgerlijke Stand, politie en Ned.spoorwegen zijn velen naar de kampen weggevoerd, waaronder 120.000 joden Huilende smiley, smiley in tranen

Maar goed, om on topic te blijven:
Waarom zou een land nog een fossiele regeringsvorm aanhouden die bakken met geld kost en vrijwel niets opleverd?
En nu niet zeuren over die paar opdrachten die voor t bedrijfsleven binnengehaald worden, dat doen presidenten ook.
Wat mij betreft mag de Amsbergkliek vandaag nog afgezet worden, hun corruptie en machtsmisbruik heeft nu lang genoeg geduurd.
Om het bijbels te zien: het geslacht van Saul werd ook geen koning meer, en de zoon van Salomo verloor ook de grootste helft van zn land.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 augustus 2012, 10:09

THOMAS968 schreef:
Mensen, kijken we wel wat uit met dit topic? Psychiatrie is niet het eenvoudigste onderwerp en het is een heel gepuzzel, zelfs voor een psychiater, om de juiste diagnose te stellen. Als we het dan ook nog koppelen aan demonie, wat niet meer dan een veronderstelling is, bewegen we ons op heel glad terrein. Persoonlijke ervaringen zijn ook niet maatgevend voor algemene conclusies en mensen krijgen al snel een stempel. Psychiatrisch gedrag is voor het oog per definitie onlogisch en onbegrijpelijk. Dat is bijna een kenmerk.

Thomas

klopt Thomas, voorzichtig zijn, anders wor je dr nog gek van Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 augustus 2012, 10:32

ERIKA129 schreef:
OP de vroege morgen dulke doordenkers erneer te zetten vriend Heide Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Pfffffffff ik slaap nog half hoor Knipoog smiley

ik ben inmiddels wakker maar zit hier te denken Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit
snap het niet, ha ha petra die zich weer es effe dom voelt.
het gaat over mensen die hun zak leegmaken zodat ze geld uitsparen voor nieuwe stofzuiger zak?
ha ha wat een gepof als je zon zak moet leeg zien te maken, zei de vrouw die wel es wat opzuigt en denkt shit effe in de zak zoeken.
Maar de oplossing is een stofzuiger zonder zakken, die heb ik nu, als je van pof in je gezicht houd als je zon ding boven de vuilnisbak leeg kiept.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 augustus 2012, 11:02

THOMAS968 schreef:

Thomas
Eerlijk gezegd vind ik het niet erg om over te praten, maar ga er niet mee lopen te experimenteren. Er zijn voldoende bekwame mensen die dat veel beter kunnen. Maar er is wel een verschil tussen psychiatrische ziektes en demonie. Beiden komen voor....
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 augustus 2012, 11:21

PETRA944 schreef:
ik ben inmiddels wakker maar zit hier te denken Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit
snap het niet, ha ha petra die zich weer es effe dom voelt.
het gaat over mensen die hun zak leegmaken zodat ze geld uitsparen voor nieuwe stofzuiger zak?
ha ha wat een gepof als je zon zak moet leeg zien te maken, zei de vrouw die wel es wat opzuigt en denkt shit effe in de zak zoeken.
Maar de oplossing is een stofzuiger zonder zakken, die heb ik nu, als je van pof in je gezicht houd als je zon ding boven de vuilnisbak leeg kiept.

haha ja dat heb ik ook een tijdje gedaan de stofzuigerzak leegmaken zodat je hem nog een keer kon gebruiken. Moet zeggen dat voelt echt armoedig maar ja dat was ik toen ook
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 augustus 2012, 11:25

PIETER649 schreef:
Ik ben benieuwd hoeveel vreemdelingen ze bijvoorbeeld afgelopen nacht onderdak heeft gegeven.
Het is wel heel erg makkelijk om ergens voor te zijn als het je niet direct in de portemonnee raakt maar uit de (inmiddels lege) grote zak uit Den Haag betaald word.
Zo ben ik benieuwd hoeveel pleeggezinnen nog pleegkinderen in huis zouden nemen als er niet zoveel vergoeding tegenover zou staan.
(en nee, das niet persoonlijk bedoeld Kussende smiley Knipoog smiley )

Ja Pieter je kan niet verder gaan dan je eigen portemonnee dat toe laat, das waar (dat geld natuurlijk ook voor de regering) Maar aan de andere kant heb ik al zo vaak ervaren dat onze God een God is die voorziet.
Enne afgelopen nacht geen een maar er was er net eentje naar huis die bijna 3 weken hier geweest is
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 augustus 2012, 11:26

JANS221 schreef:
Il pleut!! Ik probeer het van de zonnige kant te bekijken, maar zelfs in het Frans vind ik het niet mooi klinken.......

Nee in het frans klinkt het helemaal triest
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 augustus 2012, 11:33

WILLEMIJN232 schreef:
Paulus was ook een mens Roelande en die schrijft met zijn eigen gedachtes....En niet alle Bijbelschrijvers zijn goede auteurs........reden des te meer om het niet allemaal zo letterlijk te lezen maar om te kijken wat men er nu eigenlijk mee wil zeggen......

ja daar kun je natuurlijk zo je eigen gedachten over hebben over de schrijf kwaliteiten van Paulus Maar wat denk jij dat hij er nu eigenlijk mee had willen zeggen?
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 augustus 2012, 11:34

CARMEN073 schreef:
t Stuit mij ook tegen de borst. Ik ben meer van het Revolutie!-type. Maar wanneer mag je een revolutie ontketenen en mag dit dan gewelddadig zijn? Zo pacifistisch is de bijbel nu ook weer niet.

Gehoorzaamheid aan overheersende machthebbers hoeft nog niet direct tegen bijbelse normen in te gaan. Je fiets afgeven en je onderwerpen aan legitimatieplicht ed is nog iets anders dan daadwerkelijk meewerken aan het ombrengen van andere mensen.

We moeten God altijd nog meer gehoorzamen dan mensen.

Liberté, égalité, fraternité!

ja dat ben ik helemaal met je eens Carmen
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 augustus 2012, 11:46

ZEELAND736 schreef:
Paar fijne dagen gehad.....MAAR.......
Geloof het of niet...ben in Den Haag tijdens een rondvaart...bekogeld met EIEREN....
Niemand werd getroffen....maar wel deze zeeuwse....
Met een dikke blauwe lip...nu weer in Zeeland terug....

Maar me wel afvragend...wat mensen bezield...
Gelukkig heeft het mijn weekeindplezier niet vergald!!!

Haha , dus als ik vanmiddag iemand tegen kom met een dikke lip weet ik gelijk dat jij dat bent.

Visser, die nu tot zaterdag even genoeg heeft van zout water.
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 augustus 2012, 11:47

ROELANDE345 schreef:
Nee in het frans klinkt het helemaal triest

Het is om te Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 augustus 2012, 11:47

De rechtsstaat met een grondwet, gebaseerd op vrijheid, gelijkheid en broederschap heeft veel meer rechtvaardigheid en rechtszekerheid gebracht dan vele nogal wrede wetten in het Oude Testament. Theocratie zou een ramp zijn en alleen de SGP had dit lang in het programma staan. Ik moet er niet aan denken dat we een soort Bijbelse Sharia krijgen - zo groot zijn de verschillen niet - waarbij bijvoorbeeld overspelige vrouwen gestenigd moeten worden. Christus wist al beter, die was kennelijk niet voor theocratie. Nu de SGP nog.

Verder betekent het feit dat een jurist een term als de gratie Gods indertijd heeft toegevoegd helemaal niets en zeker niet dat het ook zo is. Ik veronderstel dat dit bij de benoeming van Koning Willem I in de grondwet is gekomen, net na de Franse overheersing.
Je moet kerk en staat volledig gescheiden houden. De Islam wordt heden ten dage ook misbruikt door machthebbers die Islamieten met hun geloof manipuleren. Kijk maar naar de Palestijnse kwestie die door Islamitische machthebbers wordt misbruikt.

Thomas, burger van dit land en geen onderdaan van de koningin.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op dinsdag 7 augustus 2012, 13:02
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4309 4310 4311 4312 4313 4314 4315 ... 6194 Volgende
Pagina 4312 van 6194