Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 21:43
|
|
|
YELNIN491 schreef: | nou hier kon je bestig in de tuin werken hoor, vanavond ff twee uur gedaan, maybe woon je niet in het goede deel van nederland  |
Ze woont hier vlakbij hoor , en als je weet hoe-veeel - uuren ik van de week bezig ben geweest in de tuin. Ik heb er nòg blaren van op mn voeten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOELLE246
|
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 21:44
|
|
|
ANOUSKA714 schreef: | Eigenlijk ben ik wel benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zal het uitleggen. De afgelopen jaren zijn voor mij drukke jaren geweest. Gescheiden, ander huis, pubers opvoeden, werken enz. enz. Nu zijn twee van de drie kinderen de deur uit en eentje nog half thuis. Ze is vaak weg, maar woont nog thuis. En dan zit je vaak alleen. Hoe vullen jullie die lege uurtjes en als af en toe de muren op je af komen, hoe ga je daarmee om? Ben heel benieuwd.... en jaja .... het lijkt op het lege nest syndroom, maar dan anders... toch? |
Hallo anouska,
Ook ik herken mezelf in jouw situatie. Na mijn scheiding ging ook mijn oudste dochter op zich zelf wonen. En na een tijdje mijn jongste door de week op kamer wonen en was alleen in de weekenden nog thuis. Je wordt inderdaad op jezelf terug geworpen. Zelf had ik ( eigenlijk al voor het zover kwam) heel sterk het gevoel: Mijn leven houdt nu niet op, ik moet de keuze maken om wat van mijn leven te maken, in de eerste plaats voor mezelf, maar ook voor de kinderen. Zij hebben ook niets aan een moeder die het leven niet meer zo ziet. Die keuze heb ik gelukkig kunnen maken in de kracht van God. Niet bij de pakken gaan neer zitten en positief belijden. Maar ook activiteiten gaan oppakken waarbij je onder de mensen komt. Ik ben een teamsport gaan beoefenen, en een EHBO cursus gaan doen. Ook in de kerk ben ik actiever geworden. Al met al heeft dit mij heel veel kracht gegeven, wil niet zeggen dat ik nooit meer een moment heb dat het wel eens lastig is. Wanneer je hier nog meer over wil weten kan je me hierover prive mailen.
Wens je heel veel sterkte in dit proces.
Groetjes Joëlle
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 21:44
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Voel me ineens "thuis"eindelijk een vrouwentopic, ook al zijn er hier en daar mannelijke stoorzenders. Ingelogd op verkeerde zendmast zekerssss  |
Smilde waarschijnlijk...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 21:45
|
|
|
BERT168 schreef: | waar maak je je toch zo druk om Tink? die spin is vele malen banger voor jou,dan jij voor hem!
vroeger speelde ik graag met kruisspinnen,die wilden dan steeds ontsnappen als ik ze even goed wilde bekijken..haha tegenwoordig hou ik het liever bij bijen,wespen en hommels.
ik vang af en toe wel eens een spin in of om het huis,kan je niet voorkomen denk ik,van die langpoters,ook wel hooiwagens genoemd. wat bv handig kan zijn als je bv een lege glazen fles,bv van oploskoffie gebruikt om de spinnen in te vangen. doe ik hier ook,dan krijg je geen spinafdrukken of bloedvlekkenop de muur...
meestal krijgen ze dan van mij een gratis reis naar de riolering,lekker met de waterglijbaan naar beneden..  |
Electrisch roosteren gaat sneller
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 21:47
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ze woont hier vlakbij hoor , en als je weet hoe-veeel - uuren ik van de week bezig ben geweest in de tuin. Ik heb er nòg blaren van op mn voeten.  |
doe je volgens mij iets fout als je die blaren op je voeten hebt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 21:47
|
|
|
Hier ook winterkost. Heerlijk stampot boerenkool , of was het nou rode kool..... maakt niet uit , geen blijde gezichten aan tafel ieder geval . Ze dachten na een middagje strand lekker friet te krijgen maar viel dat even tegen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CORTAZAR588
|
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 21:49
|
|
|
De laatste tijd is er veel te doen rond Ha arets Yisraeel. In en om Israel is op dit moment de situatie dusdanig precair, dat Benjamin Nethanyahu eigenlijk niet anders kan dan iran aanvallen. Deze oorlog is olie op het vuur van Ahmedinejad , die de komst van de 12 e Imam ,de Mahdi op deze wijze wil versnellen. Deze Mahdi van de Islam is de AC van het nieuwe testament.
Ook een man als Walid Shoebat zet in zijn boek Gods war on terror uit een hoe en waarom hij denkt dat de Islam de AC gaat voortbrengen. Ik ben ook op de hoogte van de uitleg dat het herstelde Romeinse rijk de AC gaat voortbrengen. Echter van waaruit zal er in Europa de AC moeten komen ?
Walid Shoebat is te bezien op Vimeo en Youtube. In deze filmpjes legt hij uit hoe de 666 berust op een vergissing van Johannes op Patmos een dat het in feite een arabische uitdrukking is. deze arabische uitdrukking staat in het banier van groepen als Hamas en andere.
Mi is er iets voor te zeggen omdat de islam een niets ontzeggend systeem is waarin een ieder die zich niet bekeert tot de Islam zal worden onthoofd. In de Islam is het onthoofden de straf die staat op apostasie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 21:49
|
|
|
ff kijken offut lukt...
Laatst aangepast door
|
CARMEN073
|
op maandag 13 augustus 2012, 21:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 21:50
|
|
|
YELNIN491 schreef: | doe je volgens mij iets fout als je die blaren op je voeten hebt  |
Klopt , het ging ook helemaal fout . Maar ja , wist ik veel dat die stomme tegels 30kg wogen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 21:53
|
|
|
TINK100 schreef: | pffff, oke, kom maar op dan |
Waarom gingen er ook 2 krabben mee?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 21:54
|
|
|
VISSER278 schreef: | Klopt , het ging ook helemaal fout . Maar ja , wist ik veel dat die stomme tegels 30kg wogen.  |
Inschattingsfoutje dus, arme jij. Dus nu in de ziektewet, toch nog ergens goed voor en wat langer vakantie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJAB697
|
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 21:54
|
|
|
HARALD940 schreef: | Voor Joden blijft er de mogelijkheid om Jezus te aanvaarden, tot die tijd blijven ze onder de wet, niet onder de HG. De teksten van Hebr gaan over mensen, Jood of anderen, die Jezus als hun verlosser aanvaard hebben, anders hebben ze geen mogelijkheid om te zondigen tegen de HG. |
Maar niemand kan gered worden door de wet te houden, alleen via geloof in jezus , en door genade?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 21:56
|
|
|
VISSER278 schreef: | Waarom gingen er ook 2 krabben mee?  |
Geen idee? Zouden die niet gewoon lekker in zee zijn gebleven?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 22:00
|
|
|
HOPE590 schreef: | Hoi Leanne, Dat is idd het probleem. Op mijn smartphone ga ik naar wifinetwerken en kies ik mijn netwerk, voer mijn wachtwoord in en dan probeert hij verbinding te maken en staat er vervolgens "verbinding verbroken" waarna hij opnieuw gaat scannen, verbinding maken, verbinding verbreken etc. En op mijn ipad hetzelfde, ik kies mijn netwerk, voer wachtwoord in en krijg vervolgens de melding "geen verbinding mogelijk met netwerk" Heb mijn wachtwoord al na laten trekken door mijn provider maar die klopt en zowel bij de tele2 (mijn provider) helpdesk als die van apple, weten ze t probleem niet op te sporen. Aan t modem kan t mijns inziens ook niet liggen want mijn moeder heeft exact dezelfde modem en bij haar thuis heb ik dus geen problemen. Nou mocht je nog meer willen weten, just ask  |
Is ingewikkeld het zo even te doen........waarschijnlijk iets met je mac adres(in je router moet aangegeven zijn dat het apparaat contact mag maken).......maar heb je al eens geprobeerd de router te resetten?(gewoon stekker er uit,10 seconden wachten,weer aanzetten)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 22:03
|
|
|
VISSER278 schreef: | Waarom gingen er ook 2 krabben mee?  |
oei, das een moeilijke....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 22:03
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Inschattingsfoutje dus, arme jij. Dus nu in de ziektewet, toch nog ergens goed voor en wat langer vakantie  |
Ziektewet? Nee hoor , gewoon een keer ......... zeggen en verder vrolijk van de vakantie genieten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 22:05
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Zooo, we zijn net thuis en hebben heerlijk genoten van een fietstocht op de veluwe naar het verscholen dorp en vierhouten toen door naar epe, nunspeet, elspeet en geeindigd in garderen en daar een heerlijke pannekoek gegeten het weer werkte geweldig mee, toen we de fietsen terug gingen brengen begon het een paar hele kleine spatjes te regenen, en nu moe maar errrug voldaan! |
Was het een kwarktaartpannekoek?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 22:06
|
|
|
nou nog weten hoe je dat doet he, mijn blonde geest is beetje moe na een hele dag werken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 22:08
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ziektewet? Nee hoor , gewoon een keer ......... zeggen en verder vrolijk van de vakantie genieten. |
sja, niet iedereen heeft vakantie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 22:09
|
|
|
YELNIN491 schreef: | nou nog weten hoe je dat doet he, mijn blonde geest is beetje moe na een hele dag werken  |
Stuur dan maar gewoon een plaatje van een ijsbeer in de sneeuw. Hoef je die blonde geest ook niet op te starten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 22:10
|
|
|
waarom eet mijn kat een megakrekel op
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 22:11
|
|
|
VISSER278 schreef: | Stuur dan maar gewoon een plaatje van een ijsbeer in de sneeuw. Hoef je die blonde geest ook niet op te starten. |
tsss ja hoor, lekker duidelijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 22:11
|
|
|
YELNIN491 schreef: | sja, niet iedereen heeft vakantie  |
Nee , klopt ... maar ook niet iedereen zit met tegels te zeulen in zn vakantie. Schilderen is trouwens veeeeel leuker. dat houdt de kapper tenminste ook een beetje aan het werk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 22:13
|
|
|
YELNIN491 schreef: | waarom eet mijn kat een megakrekel op  |
Christelijke kat? Is heel bijbels voedsel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 22:14
|
|
|
Het begin is het belangrijkste deel van het werk zei onze snuggere PLATO
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 22:17
|
|
|
BART347 schreef: | aan raadsels moet ik soms terugdenken aan deze:
het komt uit een wetenschapsquiz op TV waarbij toen echt werkelijk alle deelnemers het foute (multiplechoice) antwoord gaven, waarbij de mogelijkheden evengoed grote factoren uiteen lagen!
hier de vraag:
stel je trekt een touw strak om de aarde (40000km lang op zeeniveau) stel je maakt het touw dan 1 km langer, het touw wordt op één punt omhooggetrokken, hoe hoog steekt dit hoogste punt van het touw boven het aardoppervlak uit?
(de deelnemers hadden zo'n twee minuten bedenktijd)
succes! |
een hele klus om dat touw om de aarde te krijgen maar ik kreeg die punt 121km de lucht in
Laatst aangepast door
|
GERRIT603
|
op maandag 13 augustus 2012, 22:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 22:17
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Christelijke kat? Is heel bijbels voedsel  |
nee ze is niet christelijk, geen tijd voor denk ik zo Als ze strakkies binnenkomt op een nog christelijke tijd, zal ik haar es vragen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 22:18
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nee , klopt ... maar ook niet iedereen zit met tegels te zeulen in zn vakantie. Schilderen is trouwens veeeeel leuker. dat houdt de kapper tenminste ook een beetje aan het werk.  |
eenmalig compleet kaal dus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 22:20
|
|
|
VISSER278 schreef: | Hier ook winterkost. Heerlijk stampot boerenkool , of was het nou rode kool..... maakt niet uit , geen blijde gezichten aan tafel ieder geval . Ze dachten na een middagje strand lekker friet te krijgen maar viel dat even tegen.  |
kleurenblind Visser?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 22:22
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Kijk dat zijn leuke dingen Wanneer kan ik aanschuiven
Shoppen was idd leuk kleding die afgeprijsd is daar houd ik wel van  |
ook wel als ze niet afgeprijsd zijn hoor, dan is shoppen ook leuk, vooral als je niet zelf hoeft te betalen hahahaha
|
|
Naar boven |
|
|