ChristianMatch

Forum

Dagelijkse bemoediging.
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4370 4371 4372 4373 4374 4375 4376 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 augustus 2012, 09:36

Zaterdag 18 augustus, Psalm 100: 1-3; Dienstvaardig.

Ik moet voor de Heer dienstvaardig zijn. Goed dat ben ik graag. Tot uw dienst, Heer! Zegt U maar wat ik vandaag voor U kan doen. En wat zegt de Heer, volgens de psalm? Prima, beste broeder, zo mag ik het horen – dien Mij dan maar met vreugde!
Ik protesteer zo vriendelijk en eerbiedig mogelijk. Met vreugde, mijn God? U weet niet half wat U dan van mij vraagt! Ik kan toch moeilijk op commando blij zijn? Ik houd bovendien helemaal niet van die vrije, blije christelijke types, die de ganse dag maar ‘blij, blij, mijn hart is altijd blij’ lopen te wezen. Ik ben zo vrolijk niet, qua karakter. U mag me veel vragen; dat ik netjes mijn werk doe, dat ik mensen help en van tijd tot tijd een goed woordje doe voor U, maar niet dat ik dat ook nog met een opgewekt gezicht doe. Zo leuk is het leven nu ook weer niet, goede God.
Dat mag allemaal zo zijn, de psalm vraagt om vreugde. Vreugde op commando. Hoog bevel! Van de gedachte dat dit niet kan, wenst de psalm niet te horen. Het moet, en daarmee uit. En waarom? Omdat God het verdient. De Allerhoogste verdient het allerbeste. Dus: ons blijmoedig hart. En als je dat niet hebt, dan maak je het maar. Zo moeilijk is dat ook nu weer niet. Per slot van rekening heb je toch wel enige reden om droefenis in te ruilen voor vreugde. Je bent een schaapje van zijn kudde! Misschien een zwak schaap, misschien een dom schaap, maar een je bent er een. En van wat voor een kudde! En met wat voor een herder! Mooier kun je het niet krijgen. Meer argumenten om je ziel eens hartig toe te spreken en tot blijdschap aan te zetten, had je nog nooit en zul je ook nooit meer krijgen. Mens, je bent er een van Hem! Loof de Heer, met alles wat in je is.

Juicht Gode toe, bazuin en zingt.
Treedt nader tot gij Hem omringt,
Gij aard’ alom, zijn rijksdomein,
zult voor den Heer dienstvaardig zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 augustus 2012, 11:39

CARMEN073 schreef:
Veel fruit eten, geen alcohol (liefst ook geen koffie) en geen erg vette zaken.

Maar dat wist je ws allemaal al...

Succes Zee!

Je moest eens weten...wat ik allemaal weet....(veel dus)
Alleen het in de praktijk brengen he...dat is het!!!
Mijn leven is vaak nog te rumoerig...om echt standvastig te zijn...dat is het...

Knipoog smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROLF230

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 augustus 2012, 12:22

Quote:
Voordat je het weet zet je je hart open voor de boze.
Idd. Conclusie: gewoon je er niet mee bezig houden dus.

Quote:
Ik denk dat wij als christenen bij lange na niet doorhebben hoe wijd en zijd vebreidt het stanisme is geincorporeerd in ons hedendaagse leven.
Dat beaam ik ook. Maar als je het weet, wat kun je er dan aan doen? Het enige wat je kunt doen is je door God laten gebruiken.

Laatst aangepast door
ROLF230
op zaterdag 18 augustus 2012, 12:27
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 augustus 2012, 12:24

Fijne mosseldag vandaag!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 augustus 2012, 12:29

vraag = antwoord geworden

Laatst aangepast door
STEENTJE178
op zaterdag 18 augustus 2012, 12:56
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 augustus 2012, 12:31

CARMEN073 schreef:
En hangen ze dan recht?

Schaif stait laif, zeggen ze dan, toch? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
DIANA556

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 augustus 2012, 12:33

STEENTJE178 schreef:

scheef staat ...... Smiley die vol vragen zit
(verder kom ik niet, vertaling aub)
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 augustus 2012, 12:39

CARMEN073 schreef:
Huilende smiley, smiley in tranen

Sorry meid,de selectie is streng,alleen mensen die het verdienen krijgen in mijn kabinet een partner,weggevertjes horen bij het actievoeren,ik ga op pad met busladingen alleenstaanden......... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 augustus 2012, 12:42

STEENTJE178 schreef:

Suver nuver!
Ik word liever in groningen dan in friesland nuver genoemd Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 augustus 2012, 12:48

LEANNE226 schreef:
Suver nuver!
Ik word liever in groningen dan in friesland nuver genoemd Knipoog smiley

Hahahahahaha, begrijpelijk Knipoog smiley
Dat iets goeds in Groningen in Fryslân lang niet zo goed is ...... geeft toch wel te denken Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT603

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 augustus 2012, 12:57

STEENTJE178 schreef:
Waarom bezoekt een vrouw, welke ik niet ken, van 60+ vrijwel dagelijks mijn profiel??

ik heb net ook even op jouw profiel gekeken, gewoon ff kijken wie die persoon is die reacties plaatst hier
misschien doet zij dat ook maar heeft ze een heel slecht geheugen Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 augustus 2012, 12:58

LEANNE226 schreef:
Sorry meid,de selectie is streng,alleen mensen die het verdienen krijgen in mijn kabinet een partner,weggevertjes horen bij het actievoeren,ik ga op pad met busladingen alleenstaanden......... Engeltje smiley

Is het nu weer JOUW kabinet, ipv van Carmen??
Of ontwikkelt zich hier een CM-verkiezingsstrijd?? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 augustus 2012, 12:59

GERRIT603 schreef:
ik heb net ook even op jouw profiel gekeken, gewoon ff kijken wie die persoon is die reacties plaatst hier
misschien doet zij dat ook maar heeft ze een heel slecht geheugen Lachende smiley

Oke, dat zou het kunnen zijn Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT603

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 augustus 2012, 13:01

volgens mij komen die mosselen gekookt uit de zee vandaag. Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 augustus 2012, 13:17

SHANITA130 schreef:
Zedenzaken die vastlopen en daardoor gefrustreerde rechecheurs...

Omgaan met slachtoffers seksueel misbruik

Inleiding

Er zijn nogal wat frustraties bij zedenrechercheurs vanwege vastgelopen zedenzaken. Nadat een vermeende dader van seksueel misbruik was aangehouden op verdenking van seksueel misbruik, liepen veel zaken dood vanwege gebrek aan bewijs en bekentenissen of het ontbreken van aangiften door slachtoffers.

De pleger (kerk- of gemeentelid) deed zijn schuldbekentenis bij de ouderlingen of oudsten, kreeg vergeving en kon zijn gewone leven voortzetten, zij het dan, dat het kwaad aan het licht was gekomen. De overheid die volgens Paulus het zwaard niet vergeefs draagt (Romeinen 13), kwam er niet meer aan te pas. Alles werd in het werk gesteld om de stabiliteit van het gezin en de gemeente of kerk weer te herstellen.

Men zat niet te wachten op sancties van buiten het eigen systeem en zowel de daders als de slachtoffers en andere betrokkenen deden er het zwijgen toe. Incestzaken verdwenen zo in de doofpot. Maar is dat goed? Is dit de juiste wijze van handelen bij zaken die volgens de Nederlandse wetgeving misdrijven worden genoemd. Hoe zou men idealiter moeten handelen?

Gevolgen

Door seksueel misbruik worden de autonomie en de geestelijke en lichamelijke integriteit van het slachtoffer geschonden. Ervaringen met seksueel geweld hebben alle elementen van trauma’s in zich: machteloosheid, acute ontwrichting van het bestaan en extreem onbehagen. Het slachtoffer heeft geen controle over de gebeurtenis. De gevolgen van seksueel misbruik zijn afhankelijk van de ernst en de duur van het misbruik, de leeftijd waarop het misbruik plaatsvond, de relatie van het slachtoffer met de pleger, de ervaren opvang na misbruik en de specifieke omstandigheden rond het misbruik van het slachtoffer.

De gevolgen kunnen psychisch, somatisch en psychosomatisch zijn. Meestal ondervinden slachtoffers een combinatie van soorten gevolgen. De klachten van seksueel misbruikte mensen verergeren vaak doordat slachtoffers uit angst en schaamte jarenlang zwijgen over hun ervaringen.

Ons eigen onderzoek (Van der Feen, 2000) bij seksueel misbruikte cliÑ?nten liet zien dat slachtoffers gemiddeld elf psychische, psychosomatische en psychiatrische klachten hadden. De belangrijkste waren: dissociatieve klachten, angsten, depressie, slaap-, eet- en concentratiestoornissen, eenzaamheid, paniek, nachtmerries, seksuele- en relatieproblemen, hoofd- en buikpijn, spanningsklachten

De Sterke Arm (het zwaard) wordt in het Nieuwe Testament erbij gehaald (Romeinen 13). De overheid moet de orde handhaven, de goeden belonen en de kwaden straffen. Dat kan alleen als iedereen waakzaam is en aan de bel trekt als dat nodig is. Het kan alleen als slachtoffers het zwijgen doorbreken en aangifte of melding doen.Wie mogen volgens de Bijbel sekspartners zijn?

In het Oude Testament wordt in Leviticus 18 aangegeven wie de sekspartners mogen zijn. Seksuele omgang tussen verwanten is verboden. Er wordt niet expliciet gezegd, dat een vader en moeder geen seks mogen hebben met hun eigen (pleeg- of stief) kinderen, maar uit de context is volkomen duidelijk dat seksuele omgang tussen verwanten wordt verboden. Toch zijn er mensen, vooral mannen, die zichzelf als christelijk beschouwen en het tegelijk normaler vinden om seks met hun dochter te hebben dan bijvoorbeeld naar de hoeren te gaan. “Moet ik dan naar de hoeren gaan?” zei de vader van een cliënte.

In 2011 heeft de wetgever de verjaringstermijn opgeheven voor ernstige zaken van seksueel misbruik, zodat daders toch gestraft zouden kunnen worden.
Eerlijk gezegd vind ik dat je dit onderwerp niet moet verwarren met satanisme anders gaat het weer alleen om seksueel misbruik. Zelf ben ik het met TS eens, dat christenen nogal gemakkelijk doen over occulte zaken. Veel dingen zijn eigenlijk geaccepteerd en dat stuit me wel tegen de borst. Ik denk dat heel veel christenen niet door hebben hoe gevaarlijk sommige dingen zijn. Deze nonchalante houding zorgt ervoor dat heel veel christenen zich in laten met occulte zaken. En als je er dan wat van zegt, krijg je als reactie: ik neem het niet zo serieus allemaal.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 augustus 2012, 13:23

DJAB697 schreef:
@shanita, bedankt voor die links.
Vaak worden mensen die toetsen gelijk als leugenaars en lasteraars weg gezet, maar een inhoudelijke reactie komt er vaak niet. toest alles en behoud het goede.

Ga, de video and de links van jou bekijken vanmiddag, wil dat nu niet ff gehaast doen.

dank je.
Ik wist niet dat je profeteerde Djab, want die aangehaalde tekst gaat over profetieën in een gemeente te Tessalonika. Deze tekst wordt door veel christenen gebruikt om zich in te laten met occulte zaken. En ik vind dat misbruik maken van Gods Woord om je eigen zonden goed te praten...: Ik moest het toch onderzoeken, kan ik er wat aan doen dat het niet goed was???
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 augustus 2012, 13:28

DJAB697 schreef:
Er komt vaak een glimlach op mijn gezicht bij dit soort koffiedik kijk topics.

De Schriftgeleerden in de tijd van Jezus hadden alle info in hun boeken over de messiah, maar toen Jezus pal voor hun neus stond hadden ze geen idee.
De anti christ is al zovaak aan gewezen.
Ik focus me liever op de dingen die wel duidelijk uit de Bijbel zijn te halen, vooral over onze taak als christen, Gods wil voor ons nu!
Waar we controle over hebben en verantwoordelijk voor zijn.

Levensheiliging, groeien, toerusting en evangelisatie.
Ik ben het idd met je eens, dat je helemaal geobsedeerd kunt raken door het thema van de eindtijd. Ik denk echter, dat hier meer achter zit. Ik denk idd, dat de grootste tegenstander van het evangelie de islam is. En daar heb ik een aantal redenen voor. Ten eerste weten we, dat satan graag God wil imiteren. En de islam is een kopie van het christendom en jodendom. Maar het echte evangelie wordt ontkend en verdraaid. De term islam betekent ook onderwerping, en we weten dat satan mensen graag tot zijn slaaf maakt. Ten derde de haat tegen Gods volk. Ook kenmerkend voor de islam. Dus ja, de islam is de grootste vijand van het christendom en het zou volkomen logisch zijn als daar de antichrist vandaan zou komen.

Gelukkig eindelijk iemand die de Amerikaanse president niet als antichrist ziet

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op zaterdag 18 augustus 2012, 15:07
Naar boven

Auteur Bericht
BERT168

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 augustus 2012, 14:12

Lachende smiley

Laatst aangepast door
BERT168
op zaterdag 18 augustus 2012, 14:14
Naar boven

Auteur Bericht
BERT168

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 augustus 2012, 14:13

Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 augustus 2012, 14:14

STEENTJE178 schreef:
Oke, dat zou het kunnen zijn Knipoog smiley

He Steen...ook bij mij gebeurd dit......
Zou het dezelfde zijn???
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 augustus 2012, 14:16

BERT168 schreef:
Lachende smiley

Haha...leuk dat jij 2x moest lachen!!!!
Das pas lol hebben...
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 augustus 2012, 14:40

TINK100 schreef:
we gaan het niet redden wegens werkzaamheden.....helaas......een ieder die wel mee gaa, een leuke, gezellige avond gewenst!!
OK DAN LASSEN WE HET MAAR AF. Er zijn ook mensen die graag naar het etentje in Duitsland willen...
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 augustus 2012, 14:40

ERIKA129 schreef:
We gaan op herhaling!

6 oktober gaan we met max 12 man m/v uit eten bij Forellenteichen in Kranenburg Duitsland.
Voor een lage prijs een vol bord met goed eten

Kijk gerust naar de vorige topics van de eerdere 2 keer dat we gingen eten daar, voor n sfeerimpressie

Binnenkort ben ik van CM af, dan is Erika129 de contactpersoon voor vragen enzo

Aanmelden kan in dit topic.
Voorlopig gaan mee:

Erika129
Annette792
Willemijn232
Pieter649
sandra206
Chatuliem619
Weliswaar onder voorbehoud...
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 augustus 2012, 15:46

Big sister is watching you
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 augustus 2012, 15:47

Bericht geen stijl, zogenaamd anti-christelijk, maar geef ze eens ongelijk...denken die mensen echt, die dit soort dingen doen en goedkeuren dat ze het koninkrijk van God zullen beërven?

Westkapelle: 'Seks met kinders is O.K!'
Fuck katholiek Limburg. Fuck de incest-Veluwe. Zeeland, daar moet u zijn. Het schiereiland Walcheren, daar gebeurt het. In het met kranten dichtgeplakte plaatsje Westkapelle (pop: 2700) om precies te zijn. De afgelopen, pak hem beet, 30 jaar werden in dit Zeeuwse Epe een kleine 100 jongens misbruikt. Door een zielige Godsvrezende man. Lid van de oud-gereformeerde gemeente der pepermuntsabbelaars.

Onder het oog van de God van naastenliefde mochten 100 jongens aan de piemel van Zielige Joost zitten, likte Zielige Joost het pielemuisje van 100 jongens maar werd er "nooit gepenetreerd". Ook niet op halve noten. En wat deed de omgeving? Niets. Noppes. Nada. Iedereen in Westkapelle wist er van. Maar ze hielden allemaal hun bek dicht. Refo's onderling. Die lappen elkaar er niet bij.

God wikt, God beschikt. Misbruik is ook maar een megafoon van God waarmee hij via het lijden tot ons spreekt. "Laat den kindren tot mij komen" is ook niet zo heel gek ver van "laat den kindren op mij komen". Bovendien: zalig de armen van geest. God ziet alles, zodat u het niet hoeft te zien. 100 jongens! Iedereen wist het! Jarenlang! Er was niemand die iets deed! In Rome zijn ze stikjaloers. En bang. Gevreesd wordt dat Rooms-katholieke priesters zich massaal bekeren tot refopredikant. De bijbelbelt als reformatorisch matras. De kinderspeelplaats van Jezus. Incest is okee, zolang er op zondag maar niet naar de televisie wordt gekeken. Het celibaat als excuus is niet nodig. Er is toch niemand die het interesseert. Dat is christelijke naastenliefde ten voeten uit.

Bron: Klik hier...
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 augustus 2012, 15:49

toen er een brief in de bus lag van de gemeente dat ze de heg die aan mijn tuin grenst(huh hij is blijkbaar niet van mij) gaan verwijderen en er een schutting neer gaan zetten. i.v.m. de huizen die ze er achter gaan bouwen Yes die Heg is 3 meter hoog en 1,5 meter breed en het is een crime om um te snoeien.

Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 augustus 2012, 15:54

Eerste reakties op bovenstaand artikel:

Ophangen samen met iedereen die er van wist en z'n smoel dicht hield. En meteen die hele ziekelijke religieuze bende pedofielen verbieden

Ordentelijk | 01-03-12 | 13:06
Walgelijk Walcheren!

deraderendraaien | 01-03-12 | 13:08
Hij heeft zich wel moeten verantwoorden voor de kerkenraad. En die hebben hem waarschijnlijk alleen maar advies gegeven. Fuckers.

Biff Eagleburger | 01-03-12 | 13:08
Oh in dat geval... www.meh.ro...

Jaimy Fox | 01-03-12 | 13:11
*Kots Kots Kots*

L. Hannes | 01-03-12 | 13:11
kutvolk

ghjkl | 01-03-12 | 13:12
Kinderen zijn niet veilig als er religieuzen in de buurt zijn, blijkbaar. Maar waar ik echt maagzuur van krijg is het feit dat Westkapelle slechts 1 van de vele gemeentes is waar het dus goed toeven is voor de grefopedo's.

rara | 01-03-12 | 13:12
Wat is religie toch een prachtige uitvinding. De meest smerige en gore misdaden worden gepleegd in de naam van god / allah en iedereen vindt het prachtig.

James Lastig | 01-03-12 | 13:12
Op zo'n moment zou je willen dat er wel een God was die zo'n heel dorp ervan langs geeft wegens walgelijke onmenselijkheid.

très cool | 01-03-12 | 13:12
In christelijke kringen is de bekende Bijbeltekst "Laat de kinderen tot mij komen"omgezet in, Laat de kinderen zorgen dat wij komen.

Oh...heerlijk al die religie! NOT!

deraderendraaien | 01-03-12 | 13:13
Dat is onderdeel van de typische Zeeuwse cultuur, dus: respect!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 augustus 2012, 16:00

en de reaties daarna:

Dat is onderdeel van de typische Zeeuwse cultuur, dus: respect!

honkslag | 01-03-12 | 13:14
Westkapelle is een ziek dorp. Alle inwoners zouden zich compleet kapot moeten schamen.

doenormaal! | 01-03-12 | 13:15
Weer iets dat onder water gezet kan worden.

ojédiaré | 01-03-12 | 13:15
Katwijk aan Zee en Epe (gld) zijn exact hetzelfde. Allemaal incestueuze supergrefo's die zondags 2 keer naar de kerk gaat om het weer weg te bidden.

Omdat iedereen stijf zijn mond houdt hoor je er nooit wat van maar als je er vandaan komt weet je wel beter...

jan-lul-de-behanger | 01-03-12 | 13:15
En zo creëert Nederland zijn eigen schaamtecultuur

Idontgiveafunk | 01-03-12 | 13:16
Gisteren op tv nog gehoord.
En wat zeggen die refo's?
Ja ze wisten er van maar het was zo'n aardige man.
Ze zijn allemaal dood en dood ziek daar in Westkapelle.

Che_cuevara | 01-03-12 | 13:16
Brrr. Als je dat zo hoort, kun je beter in Oostkapelle gaan wonen.

Da Mul | 01-03-12 | 13:16
Refo-dorp van de kaart vegen d.m.v. thermobarische boem, de enige oplossing die er mogelijk is!

Jezweetzelluf | 01-03-12 | 13:16
hier valt je mond echt van open. Wat bezielt die gestoorden gelovigen? Als er kinderlevens verpest worden grijp je toch in?

PieterdeZaadschieter | 01-03-12 | 13:17
Bah vieze mannetjes.

Waldkorn | 01-03-12 | 13:17
Zag zo'n troela uit dat dorp. Die wist er ook van, zei ze. Of ze dan het niet nodig had gevonden dat te melden? 'Och zolang hij maar van mijn kinderen afbleef.'

the artful dodger | 01-03-12 | 13:17
100 kinderen? Geen enkele ouder die zich geroepen voelde om verhaal te halen? Wie was die man, de Paus van Westkapelle?

Petrus de Rewa | 01-03-12 | 13:17
Hoe geloviger het dorp des te gevaarlijker het er voor de kinderen wordt. Kijk maar naar Katwijk waar vrijwel iedere bewoner zich aan kleine kinderen vergrijpt.

www.google.nl...

Haarkopje | 01-03-12 | 13:17
Mag walcheren weer onder water gezet worden nu!
Brengen we eerst de kinderen in veiligheid!
Wat een stink hypocrieten, met hun zogenaamde godvrezende kutreligie!

deraderendraaien | 01-03-12 | 13:18
Zoveel mosselen en toch zin in een garnaaltje. Gekke Zeeuwen.

Petrus de Rewa | 01-03-12 | 13:18
Niks nieuws onder de zon. Heel de varende grefo gemeente doet dit al jarenlang. Op zondagmiddag moet een van de vele dochters mee het achteronder in om pa te bedienen.
Mijn lang overleden opa vertelde ons dit en nu zijn we zelf opa en oma en er is niks verandert.
Wel hebben die goorlingen het lef om bij ons aan te kloppen en vragen of we niet een deken voor de stuurhut ramen kunnen hangen. Hun kinderen kunnen zo mee kijken naar dit "verderfelijk" medium.

Laurens3470 | 01-03-12 | 13:18

Smiley met dichtgeplakte mond Zieke smiley Twijfelende smiley Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 augustus 2012, 16:06

ROELANDE345 schreef:
toen er een brief in de bus lag van de gemeente dat ze de heg die aan mijn tuin grenst(huh hij is blijkbaar niet van mij) gaan verwijderen en er een schutting neer gaan zetten. i.v.m. de huizen die ze er achter gaan bouwen Yes die Heg is 3 meter hoog en 1,5 meter breed en het is een crime om um te snoeien.

Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley

Kijk...dat wordt dan een makkie voor de toekomst....
(Toch wel jammer dat die lieve man het nu ook niet meer hoeft te doen!!!)

Knipoog smiley Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 augustus 2012, 16:07

En dan zijn dit soort berichten alleen berichten die de pers, of sowieso de openbaarheid raken.

Topje ijsberg, volgens onderzoek.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4370 4371 4372 4373 4374 4375 4376 ... 6194 Volgende
Pagina 4373 van 6194