Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: woensdag 12 september 2012, 23:45
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Volgens mij had ik de tegenhanger in het vrouwentopic geplaatst  |
dat kan maar daar mag ik niet komen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 12 september 2012, 23:47
|
|
|
SVEN797 schreef: | Ja,het kan nog erger hoor Gorden en Joling. |
die combi is het allerergst......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: woensdag 12 september 2012, 23:50
|
|
|
ANNA415 schreef: | Uhmmm blijkbaar ben ik voor 95% man  |
wat mis jij? niet dronken worden van 2 glazen bier
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SVEN797
|
|
Geplaatst: woensdag 12 september 2012, 23:59
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | MM hebben we hier een match?  | Ik hoop het wel, of in iedergeval hoop ik niet dat het een ( blauwtje op lopen ) is. Wordt dan wel heel erg druk bij de paintball hall.
Laatst aangepast door
|
SVEN797
|
op donderdag 13 september 2012, 00:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 00:18
|
|
|
GERRIT603 schreef: | dat kan maar daar mag ik niet komen  |
Braaf!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 00:20
|
|
|
In turbotempo een bakkie rijst met kip teriyaki naar binnen geschoven (bakkie niet hoor), en toen richting stembureau enzo..... Morgen maar weer es wat uitgebreider.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 00:27
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Iphone.....wat is dat Ik heb nog gewoon zo n ouwe nokia waarmee je kan bellen en smsen......en zat dus ook in een regen-en hagelbui  |
En die ouwe waren super!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 00:29
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | In turbotempo een bakkie rijst met kip teriyaki naar binnen geschoven (bakkie niet hoor), en toen richting stembureau enzo..... Morgen maar weer es wat uitgebreider.  |
vertellen of eten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 00:30
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Braaf!!  |
waf waf woef
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 00:32
|
|
|
GERRIT603 schreef: | vertellen of eten  |
Beide
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 00:37
|
|
|
PIETER649 schreef: | ik was dees ochtend de allereerste in t stembureau en ik heb voor t eerst van mn leven op de grote blonde leider gestemd. |
grote blonde leider is verkleind vanavond
was jouw stem een proteststem of geloof jij dat de grote blonde leider met +/- 50 zetels voor een gezond beleid zou kunnen zorgen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 01:00
|
|
|
PIETER649 schreef: | ik was dees ochtend de allereerste in t stembureau en ik heb voor t eerst van mn leven op de grote blonde leider gestemd. |
d'r zijn een paar blondies bij......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 05:44
|
|
|
Badkamerdeur zit op slot en niemand zit er in, kindlief ligt gewoon in bed te slapen. Hoe draait zo'n deur vanzelf dicht?
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op donderdag 13 september 2012, 08:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 07:04
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Volgens mij had ik de tegenhanger in het vrouwentopic geplaatst  |
Misschien hier nog maar weer een keer posten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 07:07
|
|
|
GERRIT603 schreef: | wat mis jij? niet dronken worden van 2 glazen bier  |
Nee "en al deel ik met duizenden vrouwen het bed"
heb dan toch liever een kerel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZWAAN995
|
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 07:12
|
|
|
Zo zoek ik een man na Gods hart Niet dat ik op zoek ben maar dat De Here God voor mij opzoek is Na die ene man die de Here heeft Die Jezus Christus op nr 1 heeft van hart en ziel in Hem geloofd Die niet de wereld aanhangt Alleen de Here dient en volgt
Zoals de rijke jongeling Had Here wel lief en deed alles wel om in Gods straatje te willen passen alleen de rijke Kon niet los komen van zijn bezit Die had hij meer lief dan de Heer Want Here Jezus zeide verkoop alles wat je hebt en volg Mij Dat deed de rijke veel verdriet en liep weg van de Heer
Hoelang we hier nog leven dat weten we niet maar de Heer kan in een ogenblik terug komen en moeten we alles kunnen los laten... Een mens mag genieten van veel dingen alleen we zijn niet van deze wereld ook al wonen we in de wereld Streef na een andere wereld Die de Here voor ogen heeft Opbarring 21 over schrijft
Een man na Gods hart die streeft na de Here toe Dat het vele harten tot de Christus mogen komen door zijn getuigenissen Die niet leeft alleen voor zichzelf maar die de Here wil dienen De oogst is groot maar de Arbeiders zijn er weinigen die de oogst binnen halen Vertrouwen op Jezus hebben
Hem komt alle eer toe en niet wij als mensen volg de Here Jezus op Zijn Voetsporen in het zand

<><
Zwaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 08:43
|
|
|
JOL252 schreef: | Badkamerdeur zit op slot en niemand zit er in, kindlief ligt gewoon in bed te slapen. Hoe draait zo'n deur vanzelf dicht?  |
Dan heb jij vast kleine kaboutertjes in huis...die kunnen alles!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 08:48
|
|
|
Klopt Erika!!!! Die variant van de vrouwen nog maar eens plaatsen????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 08:57
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Toen een collega haar voorkeur voor de pvdd wilde uitleggen en haar relaas begon met "ik heb vaginistische neigingen"
 |
ze kan gelijk de politiek in!! (voorpagina-nieuws)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 08:59
|
|
|
HARALD940 schreef: | Vandaag geen vrijgezellenvoer gegeten, Hannah
2 ons groente, 2 stuks fruit. pitamientjes genoeg gehad vandaag  |
*gaat op haar tenen staan, en geeft harald een schouderklopje*
goed bezig, harald!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 09:00
|
|
|
Auto weer door de keuring.....mijn ""gouden koets ""kan er hopelijk weer even tegen....mijn bankrekening iets minder
s Morgens een gevecht om de fiets in de auto mee te nemen....wat me niet lukte...maar zie daar....de redding was nabij...een auto met een fietsendrager die me naar de garage heeft gebracht!!!
Er bestaan nog aardige mannen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 09:25
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Pfff vandaag genesis 22,23 en 24 veel te veel hoor. Ik lees alleen 22. Een overbekend verhaal waarbij ik de (mij altijd uitgelegde) geestelijke betekenis wel kan dromen. Maar de laatste tijd roept dit verhaal steeds meer vragen op; God praat tegen Abraham hoe? Hardop? of hoort Abraham dit in zijn binnenste(zo hoor ik Gods stem wel eens)? God vraagt Abraham om zijn zoon aan Hem te offeren op een nog later te noemen berg. En Abraham gaat! Ongelooflijk! Uit de Hebreeënbrief weten we dat Abraham er over nagedacht heeft dat God Izaäk weer uit de dood op kon wekken. Heeft hij er met Sara over gesproken? Zo ja waarom hing ze dan niet aan zijn benen om hem tegen te houden, Over Izaäk lezen we al helemaal weinig. Hij zegt niets moet zelf het hout dragen en vraagt zich wel af waar het offerlam is. Maar neemt genoegen met het antwoord van zijn vader. Wat zou hij gedacht hebben toen zijn vader hem op het altaar vastbond en het mes boven zijn hoofd hief. Vreselijk toch. Kon hij zijn vader begrijpen kon hij hem vergeven. wij weten dat dit heel goed af loopt maar dat wisten zij nog niet. Dit verhaal is toch een beetje een gruwelverhaal, het staat ver van mij af ik zou dit nooit doen. Maar oke ik leef ook niet in de tijd dat er kinderen worden geofferd. God verbind in elk geval Zijn zegen hier weer aan |
Yesz... heb je helemaal gelijk aan. t Zijn lange lappen; ik heb het leesrooster aangepast.
Heel herkenbaar wat je schrijft, ik heb mezelf dezelfde vragen gesteld. Hoe kun je je vader nog vertrouwen na zoiets? t Waren hele andere tijden; daarin kunnen wij ons kennelijk niet meer verplaatsen.
Wel zag ik laatst de film over het leven van Mozes waarin hierin aandacht wordt geschonken. Mozes leert in deze film zijn zoons dat je God een offer brengt om Hem te vertellen dat Hij belangrijker in je leven is dan al je bezittingen. Dan alles wat Hij je schenkt. Daarna zit er een stijgende lijn in: je offert niet zomaar iets want dan zou het offer weinig waarde hebben. Nee, je offert iets waaraan je gehecht bent. Uiteindelijk offeren zowel Ismaël als Izak hun troetellam; een lam waaraan ze verknocht zijn en dat ze als huisdier vertroetelen. Het offeren van Izak vindt dan plaats in het verlengde van deze gedachtengang.
Of het echt zo gegaan is weten we natuurlijk niet, maar er zit wel een hele diepe les in denk ik.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 09:34
|
|
|
Genesis 23 en 24
Genesis 24 We lezen er mss wel vaak een beetje overheen, maar wat Rebecca deed was niet niks. Een kameel kan 100 liter water per 10 minuten drinken. De knecht van Abraham had er 10 meegenomen, dat is dan 1000 liter water minimaal. Sterke vrouw!
Wat ik mooi vind aan dit hoofdstuk is dat het plaatsvindt bij de waterbron. In de bijbel gebeuren veel mooie dingen bij de waterbron; logisch natuurlijk als je je in de woestijn bevindt. Maar (ik houd nu eenmaal van beeldspraak); je kunt dit ook doortrekken naar ons leven. Zonder God leven wij in een geestelijke woestijn. De mooie en nieuwe dingen in ons leven vinden plaats als wij bij de Bron komen. En als wij het van Hem verwachten natuurlijk; Abrahams knecht wist bij Wie hij zijn verzoek moest neerleggen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 09:37
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Net als met yoga bedoel je????  |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 10:35
|
|
|
CARMEN073 schreef: | 1 van zijn mooiste schilderijen... vind ik...
Michel van den Einden:
 |
Erg mooi inderdaad...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 10:39
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Dan heb jij vast kleine kaboutertjes in huis...die kunnen alles!!!
 |
O is dat het ... nou, daarna was ik kabouter Klus... slot uit z'n voegen gehaald want niets hielp om terug te draaien.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 11:15
|
|
|
NEEM EEN LITER WIJSHEID VAN ALLE VOLKEREN OP DEZE AARDE MENG HET MET RESPECT VOOR ALLES WAT LEEFT SMELT EEN KLONTJE VERDRAAGZAAMHEID.. SNIPPER EEN HANDJE VOL WEDERZIJDS BEGRIP.. LAAT ALLES EEN UUR MET LIEFDE SUDDEREN.. BESPRENKEL HET MET HOOP... VERDEEL HET MET ZORG OVER DE HELE AARDE.!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 12:19
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Hoi Shanita zag deze posting net pas dus te laat om nog voor je werk vandaag te bidden, maar moest aan deze tekst denken voor jou Psalmen 18,30 met u storm ik af op een legerbende, met mijn God beklim ik de hoogste muur |
Hoi Roelande,
Bedankt! Bemoedigend deze tekst :)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 13:05
|
|
|
Er staat een grote pan hachee voor vanavond op de kookplaat. Heerlijk., enkel die berg uien snijden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 13:27
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Er staat een grote pan hachee voor vanavond op de kookplaat. Heerlijk., enkel die berg uien snijden  |
Koop dat ook een zak gesneden uien slimpie Hier lekker andijvie stamp
|
|
Naar boven |
|
|