ChristianMatch

Forum

Schilderkunst...
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4507 4508 4509 4510 4511 4512 4513 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 september 2012, 07:22

WILLEMIJN232 schreef:
het is wel erg spiritueel, mag dat wel????? Verraste, verbaasde smiley

Uhm 't is toch gewoon een schilderij? Of ben ik zo'n heikneuter? Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 september 2012, 07:22

CARMEN073 schreef:
Kamelebruin?

Of zwarte pieten zwart? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 september 2012, 07:23

GERRIT603 schreef:
"Alleen voor ECHTE MANNEN", die echte mannen zitten hier niet op vrouwen-rijmpjes te wachten Woedende smiley

Don't worry Clown smiley We maken er geen poesiealbum van hoor. Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 september 2012, 08:20

[quote=GERRIT603]bah, waar heb je zin in Smiley die vol vragen zit geef gerrit maar gewoon een lieve, gehoorzame, zorgende, dienende en onderdanige vrouw Knipoog smiley[/quote

Blijf zoeken. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Laatst aangepast door
JOL252
op vrijdag 14 september 2012, 08:21
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 september 2012, 08:44

Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 september 2012, 08:45

Om 5 uur is het weer weekend! Lachende smiley

dus nog genoeg tijd om rotmomenten te beleven Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 september 2012, 08:50

Speciaal voor de mensen die een hekel hebben aan taalfouten Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 september 2012, 08:53

JOSINA022 schreef:

Haha! Geweldig..
Naar boven

Auteur Bericht
FLOWER753

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 september 2012, 08:57

HANNAH810 schreef:
nou, je hebt nog een maand de tijd om te verzinnen welk maskertje je op je gezicht gesmeerd wenst te krijgen, flower.......!! Lachende smiley

Een komkommer maskertje? of..... een moddermaskertje? Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 september 2012, 09:42

ANNA415 schreef:
Tja en de gemiddelde doorsnee Nederlander heeft Google Translate nodig om jouw bericht volledig te kunnen begrijpen. Clown smiley

Als je iemand kromme tenen wil bezorgen moet je een brief in een andere taal gaan schrijven met google translate. Dat programma is leuk om een woord te vertalen, maar als je jezelf niet voor gek wil zetten moet je er geen teksten mee gaan schrijven, al doen ze het vooorkomen alsof dat zou kunnen
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 september 2012, 09:49

er wordt weer op de man/ vrouw gespeeld...jammer hoor...weer een topic naar de gallemiezen geholpen....
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 september 2012, 09:50

ik begin me serieus af te vragen waarom ik nog een abbo heb? al die ruzies en het afkraken van elkaar.....pffff....ik ga nog es even nadenken hier over
Naar boven

Auteur Bericht
INGE721

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 september 2012, 09:51

[quote=JOL252]

En geef vooral de moed niet op Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
INGE721

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 september 2012, 10:12

WILLEMIJN232 schreef:
Ook dat....hoewel die chocoladeletters? Dat lukt wel.... Knipoog smiley
Vinden jouw kleinkinderen het niet vreemd dan? Of zijn ze nog te klein?

Mijn vriendin heeft een zoon met ADHD/PDNOS en die is helemaal door het dolle nu hij pepernoten ontdekt heeft in de winkel.
Sint en pietenpak al uit de kast, cd en dvd kijken .......
kortom tegen de tijd dat Sint komt kan mijn vriendin hem wel schieten( Sint dan he)
Vroeger met mijn werk met kinderen begon de onrust over Sinterklaas ook steeds vroeger. Ik denk zeker dat de commercie hier een hand in heeft...
Maar pepernoten blijven lekker
Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 september 2012, 10:12

JOSINA022 schreef:

Geweldig!!!!
(Kan ik die weer ff doorgeven)
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 september 2012, 10:16

ja of deze helemaal fout op dit topic natuurlijk

I speak english very well
but not so snell
maar dat komt nog wel

Laatst aangepast door
ROELANDE345
op vrijdag 14 september 2012, 10:19
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 september 2012, 10:22

GERRIT603 schreef:
bah, waar heb je zin in Smiley die vol vragen zit geef gerrit maar gewoon een lieve, gehoorzame, zorgende, dienende en onderdanige vrouw Knipoog smiley

Zou zeggen droom vooral lekker verder Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley
Maarre als je dr hebt gevonden horen we het wel he Knipoog smiley

(ja we wachten wel tot sint-juttemis Clown smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
ZWAAN995

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 september 2012, 10:38

Mannen zijn net taarten en vrouwen zijn schietschijven

Heb daar een mooie preek over gezien en duidelijk uitleg word overgeven.
Kwam de zelf zo niet bij stil maar zoals men dat zeide kan ik mij dat wel indenken. En zijn we als man en vrouw diverse verschillend van denken en doen.

http://baarsen.com/Damwoude/

<><

Zwaan

Laatst aangepast door
ZWAAN995
op vrijdag 14 september 2012, 10:41
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 september 2012, 10:42

ROELANDE345 schreef:

but not so snell
maar dat komt nog wel

Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZWAAN995

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 september 2012, 10:57

Sorry evangelist heeft over taarten in plaats van pizza`s. Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 september 2012, 11:12

ROELANDE345 schreef:

but not so snell
maar dat komt nog wel

Clown smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 september 2012, 11:13

JOSINA022 schreef:

Clown smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 september 2012, 11:15

ANNA415 schreef:
Of zwarte pieten zwart? Clown smiley

Mag ook. Engeltje smiley

Speciaal voor jou: zwarte piet in lood Lachende smiley met blinkend witte tanden

Hmm, geprobeerd zwarte Piet een kopje kleiner te maken maar is helaas mislukt...

Laatst aangepast door
CARMEN073
op donderdag 27 september 2012, 12:34
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 september 2012, 11:28

INGE721 schreef:
Mijn vriendin heeft een zoon met ADHD/PDNOS en die is helemaal door het dolle nu hij pepernoten ontdekt heeft in de winkel.
Sint en pietenpak al uit de kast, cd en dvd kijken .......
kortom tegen de tijd dat Sint komt kan mijn vriendin hem wel schieten( Sint dan he)
Vroeger met mijn werk met kinderen begon de onrust over Sinterklaas ook steeds vroeger. Ik denk zeker dat de commercie hier een hand in heeft...
Maar pepernoten blijven lekker
Lachende smiley

Wij wonen in Duitsland, we hebben wel een variant op sinterklaas maar dat is iets wat echt maar een paar dagen speelt.
Kerst is hier een veel groter ding, en mijn kinderen draaien van de week opeens kerstcd's Geschokte, onthutste smiley gevolgd door de vraag: wanneer gaan we weer koekjes bakken? Lachende smiley ( wij doen niet aan pepernoten, wij bakken heel de maand december Plätzchen)
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 september 2012, 11:38

Genesis 25

Wat Abraham doet zou in onze huidige cultuur vast als heel onrechtvaardig worden beschouwd. Nadat Sara gestorven is neemt hij Ketura tot vrouw, maar daarnaast, als ik het goed begrijp ook nog een aantal bijvrouwen. Alle zonen die hij verwekt zend hij met geschenken weg.

Het valt me op dat Izak en Ismaël samen Abraham begraven. Kennelijk hadden ze nog wel contact met elkaar en mss toch ook wel een goede verstandhouding. De andere zonen worden nergens meer genoemd.

Apart dat er in de bijbel zoveel vrouwen in de lijn naar Jezus in 1e instantie onvruchtbaar zijn. Weet niet of hier een speciale bedoeling mee is?

Jacob was de 1e huisman; is dus niets nieuws onder de zon Lachende smiley

Laatst aangepast door
CARMEN073
op vrijdag 14 september 2012, 11:39
Naar boven

Auteur Bericht
HERMA135

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 september 2012, 11:54

GERRIT603 schreef:
de PVV mocht geen ministers leveren omdat Rutte geen zin had in LPF-toestanden

De gedoogconstructie (waardoor de PVV geen mimisters mocht leveren) had m.i. als bijdoel om de PVV onderuit te halen, wat dus ook gebeurd is (revanche van CDA). Rutte heeft tijdens de 7 weken durende Catshuisonderhandelingen al in de 3e week naar Wilders geschreeuwd dat hij tot het uiterste gemotiveerd was om de PVV tot de laatste zetel af te breken. Dus eerder knap dat de man 7 weken heeft volgehouden!

In Duitsland is erg fel verzet tegen het europese beleid om alle banken onder één centrale bank te brengen (zie teletekst pagina 134.)

De PVV is de enige die zich verzet tegen een verregaande eenheid van de EU.
Ik vind het dapper om trouw te blijven aan je principes en dan maar uit de formatie te stappen.
Het is het Kundusaccoord, wat de Nederlander zeer veel kwaad heeft gedaan, een dolksteek in de rug. (Pechtold heeft wel verregaande subsidie voor de kunstsector weten te regelen, in deze crisies!) en de herstructurering van de gezondheidszorg door Balkenende. Wilders wil dat rechttrekken.

Ook is Wilders de enige die het gevaar van de verregaande infiltratie van de Islam ziet.
Natuurlijk moet je de vreemdeling in je stad verwelkomen en voor hem zorgen, maar er staat in de Bijbel niet bij, dat hij zijn eigen afgoden dan ook maar mee moet nemen en een plaatsje moet kunnen geven.
Uit ervaring weet ik dat de islamieten die hier zijn voor een groot gedeelte niet willen integreren en hun kinderen plaatsen op christelijke scholen, omdat de openbare scholen helemaal uit de boze zijn. Christenen worden getolereerd door de Islam.

Nee, ik vind het heel jammer dat momenteel de PVV uitgeregeerd lijkt.
Maar een coalitie tussen Samson en Rutte, ook al als personen, laat staan ideologie, lijkt me geen lang leven beschoren...dus wie weet....tijdens de volgende verkiezingsronde....

Laatst aangepast door
HERMA135
op vrijdag 14 september 2012, 17:12
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 september 2012, 12:00

Hoewel het mogelijk is dat mensen te gemakkelijk met vergeving omgaan denk ik dat we ons niet mogen laten leiden door onvergevingsgezindheid.

Jezus vertelt in Matth 18 (vs 23-35) niet voor niets de gelijkenis van iemand die veel was kwijtgescholden, maar zelf niet wilde vergeven. De koning trekt alsnog zijn vergeving in. En Jezus besluit met de woorden: "Alzo zal ook mijn hemelse Vader u doen, indien gij niet, een ieder zijn broeder, van harte vergeeft."

In het gebed dat Jezus ons geleerd heeft vind je dit principe ook weer duidelijk terug:en vergeef ons onze schulden, gelijk ook wij vergeven onze schuldenaren;.

Het gaat erom dat wij niet kunnen bevatten hoeveel God ons eigenlijk heeft kwijtgescholden. Wanneer wij wachten met vergeven totdat iemand volgens ons voldoende besef heeft wat hij/zij heeft aangericht, dan gaan we op Gods troon zitten. Daarbij laten we zien dat we zelf niet beseffen hoeveel God ons heeft kwijtgescholden.

Tenslotte is het goed om te beseffen dat het schuldig houden van een broeder/zuster eigenlijk het werk is van de satan. Van hem staat geschreven: "... want de aanklager van onze broeders, die hen dag en nacht aanklaagde voor onze God, is nedergeworpen." Openb.12:10
Zouden wij aan satans zijde willen staan om onze medegelovigen aan te klagen bij God?
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEM618

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 september 2012, 12:15

Met die paar jaar achter ons, denk ik niet dat we kunnen zeggen dat VVD heeft geprobeerd PVV onderuit te halen. De partij van Geert heeft genoeg laten zien dat ze intern veel te verschillend denken, en de één na de ander weg loopt. Daarnaast, we kunnen van alles roepen, maar waar ik vooral moeite mee heb, is dat iedereen achter Geert moet aanlopen, hij is de enige die echt iets te zeggen heeft in de partij. En dat lijkt verdacht veel op LPF van toen. Niemand heeft namelijk alleen de wijsheid in de hand. En dat hij waarheden zegt, is bekend, maar ik zie het verlies van PVV vooral door hun eigen houding.

Daarnaast, hij ziet sommige dingen echt wel scherp, maar door te schoppen bereik je eerder dat wat je niet wil bereiken. Heel het islambeleid en het europabeleid, werkt op deze manier alleen maar tegen.Ik ben wel blij dat D66 niet erg gegroeit is, omdat deze partij wel een erg opvallende anti-chriselijke houding aanneemt.

Ik ben er niet rouwig om dat PVV uit de steun is. De vraag is nu alleen, wat word de nieuwe regering? Het linkse blok is behoorlijk minder geworden, VVD en PVDA zullen het eens moeten worden wil het in ieder geval wat gaan voorstellen. Ik heb op geen van beide partijen mijn stem uitgebracht, omdat ik de christelijke levenshouding in beide partijen mist. Maar de lijsttrekkers zijn in ieder geval kundig om hun mondje te roeren en hun mannetje te staan. Het belooft een spannende cabinetsvorming te gaan worden.

Laatst aangepast door
WILLEM618
op vrijdag 14 september 2012, 12:16
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEM618

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 september 2012, 12:37

WILLEMIJN232 schreef:
Dat ben ik helemaal met je eens, maar mensen moeten ook niet bang voor vernieuwingen zijn he? En dat is wat ik wel een beetje constateer en zie...

Wat ik jammer vind, is dat er steeds meer een houding komt van: wij hebben de waarheid. Een gegeven is dat er groepen zijn, die voorop lopen, dat er groepen zijn die angstvallig vasthouden wat ze hebben. Maar waar gaat het om?
Naar mijn mening is het belangrijk: Hoe sta ik in het leven, in relatie tot God, en hoe leef ik met de opdracht die God mij gegeven heeft, om Hem lief te hebben met al mijn krachten, en mijn naaste als mezelf.
Wijzen op wat de ander vind verwijderd, en laat mensen uit elkaar gaan die juist bij elkaar horen. We dienen niet groepen te volgen, maar de naam CHristelijk zegt volgens mij iets over het volgen van Christus.
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 14 september 2012, 12:44

Anders ga je met de kinderen...pepernoten bakken....dat is zulk leuk werk..
Doet mij denken aan toen ze klein waren...en ze hebben het er nog over...
Aan tafel ...allemaal ""soepballetjes""draaien...en ze dan op de bakplaat allemaal een ""deukje""geven....
(ze waren zo op ook!!!!)
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4507 4508 4509 4510 4511 4512 4513 ... 6194 Volgende
Pagina 4510 van 6194