ChristianMatch

Forum

Wat was je mooiste moment vandaag ?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4543 4544 4545 4546 4547 4548 4549 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 15:39

WILLEMIJN232 schreef:
Dat de bloemist me uit bed belt en ik ineens in het bezit ben van een bos rode rozen............. Verraste, verbaasde smiley Clown smiley Heerlijk, die onverwachte dingen!
Wel jammer dat hij zo vroeg kwam op mijn vrije dag....

Oh van wie van wie?
Clown smiley

Laatst aangepast door
ROELANDE345
op vrijdag 21 september 2012, 15:40
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 15:42

ROELANDE345 schreef:
Ja precies helemaal mee eens. We leven allemaal in dezelfde gebroken wereld. En er gebeuren dingen die van oorsprong niet de bedoeling zijn. Maar er wordt inderdaad ontzettend met 2 maten gemeten. ik betrap mezelf er ook op als ik niet oppas

Menselijk trekje vrees ik, waar we ons allemaal schuldig aan maken op zn tijd. Soms vervagen je eigen tekortkomingen zo lekker als je naar een ander kijkt die een misstap maakt.
Naar boven

Auteur Bericht
ZWAAN995

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 15:45

JOL252 schreef:
DCVVOW:
- Willemijn (ballotagecommissielid 1)
- Jol (ballotagecommissielid 2)
- ?

Jaja Willemijn is de koningin van het form cm
Jol en vele aanhangers die Willemijn voeten kussen
Alles bedekken met de ware liefde zonder gerechtigheid

<><

Carmen, Chatlium en vele anderen durven tenminste hun mond open te doen vanuit Gods Woord die dan door de koningin als zwarte piet worden gezien.

Als we niet oppassen dan verdwijnt de C van Christus op CM dan kan je beter een HM maken van humanistisch match met een sausje van de kleine c. Het moet niet gekker worden.

<><

Zwaan
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 15:46

ROELANDE345 schreef:
hoe weet je dat Chat dat niemand dat vind?

en hoe weet je dat iemand die ook gelezen heeft vraag ik me dan af. Ik lees niet heel het forum dus ik mis wel eens wat.
Maar volgens mij ben je enkel verantwoordelijk voor je eigen uitspraken en niet voor die van een ander. En als je op je vingers getikt worden en dan roepen: ja maar hij deed het ook! doen ze op de kleuterschool ook.

( zal me nu inhouden en niet vragen of je ook in de sloot springt als een ander dat doet zoals ik mijn kleuters altijd vraag)
Naar boven

Auteur Bericht
MIRRIE240

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 15:47

-

Laatst aangepast door
MIRRIE240
op vrijdag 21 september 2012, 16:06
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 16:07

ZWAAN995 schreef:

<><

Carmen, Chatlium en vele anderen durven tenminste hun mond open te doen vanuit Gods Woord die dan door de koningin als zwarte piet worden gezien.

Als we niet oppassen dan verdwijnt de C van Christus op CM dan kan je beter een HM maken van humanistisch match met een sausje van de kleine c. Het moet niet gekker worden.

<><

Zwaan

gerechtigheid is opkomen voor mensen die om hun zijn als een hoogst verachtelijke zondaar worden afgeschilderd, op een openbaar forum, onder het mom van dit zijn gods woorden, wat niet klopt, dat zijn gods woorden niet. Nog steeds heb je niet geantwoord op mijn vraag, waar het in de bijbel staat dat homofilie de hoogst verachtelijke zonde is. beter bied je gewoon je excuus aan, geef je toe dat je sommigge dingen verkeerd inziet, bied je je excuus aan voor alle eventuele homofile mede lezers, voor mensen jouw nog als een verachtelijk persoon gaan zien.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 16:15

ROELANDE345 schreef:
Is dat zo Zwaan dat je door homofilie 'een hoogverachtelijke zonde"
te noemen gehoorzaam bent aan Gods Woord? Heb dat nog nergens kunnen lezen, maar misschien weet jij waar dat staat?
In dat rijtje wat je opnoemt van Paulus staan nog veel meer zonden waarom zijn deze niet hoogverachtelijk? En open je alleen over homofilie een topic?
Je zult maar christen zijn en een homofiele aanleg hebben en hiermee worstelen.
Natuurlijk mag zonde zonde genoemd worden maar onze Heer is altijd vol liefde en genade voor mensen en ziet hun hart aan

Goed gezegd. De discussie erbuiten latend of het nu een zonde is of niet, zo ga je niet met je medemensen om, en laten we niet vergeten dat we allemaal zondaren zijn. En onze heer is vol liefde en genade voor alle mensen, heeft zijn kruis gedragen met een onvoorwaardelijke liefde voor zondaren
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 16:21

Mijn hele hal......HELEMAAL zelf.. wit gemaakt....
De hulptroepen lieten het af weten...
Het IS...WIT...das duidelijk, maar heb er wel een rommeltje van gemaakt...
Handen mee geverfd en zo...
Maar kan me allemaal niets schelen...ik geniet van het resultaat!!!

Een nieuwe permanent...(voordeur)
Dan ook een nieuw zoutje...(halletje)
Zo wastie toch???
Naar boven

Auteur Bericht
ZWAAN995

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 16:29

PETRA944 schreef:
gerechtigheid is opkomen voor mensen die om hun zijn als een hoogst verachtelijke zondaar worden afgeschilderd, op een openbaar forum, onder het mom van dit zijn gods woorden, wat niet klopt, dat zijn gods woorden niet. Nog steeds heb je niet geantwoord op mijn vraag, waar het in de bijbel staat dat homofilie de hoogst verachtelijke zonde is. beter bied je gewoon je excuus aan, geef je toe dat je sommigge dingen verkeerd inziet, bied je je excuus aan voor alle eventuele homofile mede lezers, voor mensen jouw nog als een verachtelijk persoon gaan zien.

Mijn excuus aanbieden waarvoor omdat ik niet anders mans voeten kus en mee ga de stroom van de moderne denken géén denken aan.
Gods Woord staat bij mij hoog in het vaandel op nummer 1.
Daarom durf ik ook tegen de stroom in te zwemmen hopelijk dat er meerdere komen en die Gods Woord recht durven te snijden.
Het zou mij daarom ook niet verbazen dat er mensen zijn die hun mond vanuit Gods Woord durven open te trekken dat hun eens op een gegeven moment de deur worden verwezen vanwege aantal klagers met de mom van liefde alles bedekken eruit worden gebonjourd van CM. Wat ook toen is gebeurd Filia110 en vele meer. Chatlium is ook meerdere malen eruit gezet toen des tijd in 2010 dat ben ik niet vergeten daarom durft Chatlium het niet waar meer te maken bang er weer uit gezet te worden. Menige mensen durven niet meer de Bijbel open te stellen vanuit Gods Woord. Dat is erg jammer en mensen meningen die worden al teveel hier gedaan. Dat vind ik diep triest. Laat Gods Woord centraal staan door Jezus Christus heen laat Hem het Hoofd zijn alleen dan kan er zegen op rusten.

<><

Zwaan
Naar boven

Auteur Bericht
ZWAAN995

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 16:39

Het denken van God in strijd met ons denken

http://vimeo.com/31640067

<><

Zwaan
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 16:39

ZWAAN995 schreef:
Mijn excuus aanbieden waarvoor omdat ik niet anders mans voeten kus en mee ga de stroom van de moderne denken géén denken aan.
Daarom durf ik ook tegen de stroom in te zwemmen hopelijk dat er meerdere komen en die Gods Woord recht durven te snijden.
Het zou mij daarom ook niet verbazen dat er mensen zijn die hun mond vanuit Gods Woord durven open te trekken dat hun eens op een gegeven moment de deur worden verwezen vanwege aantal klagers met de mom van liefde alles bedekken eruit worden gebonjourd van CM. Wat ook toen is gebeurd Filia110 en vele meer. Chatlium is ook meerdere malen eruit gezet toen des tijd in 2010 dat ben ik niet vergeten daarom durft Chatlium het niet waar meer te maken bang er weer uit gezet te worden. Menige mensen durven niet meer de Bijbel open te stellen vanuit Gods Woord. Dat is erg jammer en mensen meningen die worden al teveel hier gedaan. Dat vind ik diep triest. Laat Gods Woord centraal staan door Jezus Christus heen laat Hem het Hoofd zijn alleen dan kan er zegen op rusten.

<><

Zwaan

Wat had jij gedaan in mijn plaats afgelopen weekend? Een meisje van 22, worstelend met haar gevoelens. Had ik haar dan moeten laten zwemmen met de kans op verdrinken?
Sorry, ik kon dat niet. Je had haar eens moeten zien zitten...mijn hart brak op dat moment!
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 16:47

ZWAAN995 schreef:

<><

Zwaan
Zwaan, ik durf heel goed te vertellen waar ik sta hoor. Ik heb alleen nu niet de indruk dat ik het moet doen. Er blijft bij mij een gevoel hangen, dat dit topic alleen maar gestart is en onderhouden wordt om christenen belachelijk te maken. Ik ga een strijd aan die God van mij vraagt, niet die satan aan mij wil opdringen...
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 16:54

Wie heeft dit meer gehoord???

Zojuist bericht van iemand die al meer dan 30 uur...DE HIK....heeft!!!!
Kan (uiteraard) ook daardoor niet slapen....
Is nu op weg naar de dokter..ben benieuwd...
Naar boven

Auteur Bericht
ROLF230

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 16:55

Haha, die mop ken ik ook, alleen dan een andere versie. Mijn opa vertelde hem heel vaak en was dan de enige die dubbel lag van het lachen. Hij ging ongeveer zo:

Rijdt iemand over de weg en rijdt een kip plat. Belt 'ie aan bij de naburige boerderij en vraagt:"Is deze kip van u?" Waarop de boer antwoordt:"Nee, wij hebben geen platte kippen".
Naar boven

Auteur Bericht
ROLF230

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 16:57

Hoi Zwaan,

Dank je voor al je bijbelstudies, maar denk niet dat ik er één van ga volgen. Ben meer benieuwd naar hoe je zelf over deze dingen denkt en wat je eigenlijk probeert te bereiken met steeds maar filmpjes en ellenlange teksten plaatsen.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 16:59

ZWAAN995 schreef:

<><

<><

Zwaan

Ik heb het een aantal keren moeten lezen omdat ik mijn ogen niet kon geloven en ik vind dit meer dan schandalig!

Laatst aangepast door
JOL252
op vrijdag 21 september 2012, 17:00
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 17:09

ZWAAN995 schreef:

<><

<><

Zwaan

Te laag en te min voor woorden!!!!
Wat je hier nu neerzet!!
En dat zou wel de C van Christen waardig zijn??
Nou de redactie kan weer een topic sluiten hoor! Voor de zoveelste keer een topic op slot waarin men aangeeft van dezelfde sekse te houden en er een ware kruistocht volgt!!
Bah wordt er beroerd van
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 17:09

JOSINA022 schreef:
Wat had jij gedaan in mijn plaats afgelopen weekend? Een meisje van 22, worstelend met haar gevoelens. Had ik haar dan moeten laten zwemmen met de kans op verdrinken?
Sorry, ik kon dat niet. Je had haar eens moeten zien zitten...mijn hart brak op dat moment!

Je hebt het enige juiste gedaan, gewoon wat er in je hart was. Mooi!
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 17:10

JOSINA022 schreef:
Van vroeger uit heb ik geleerd dat het homo/lesbisch-zijn niet het probleem is, maar wel datgene dat eruit voortvloeit. Jarenlang heb ik dat voor zoete koek geslikt.
Totdat ik er daadwerkelijk er mee te maken kreeg in mijn werk etc, dat zette mij aan het denken.

Afgelopen weekend kwam er een 20 jaar jongere vriendin naar mij toe en nam mij in vertrouwen over de worsteling die zij nu doormaakt, nl dat ze ontdekt heeft dat ze ook op vrouwen valt én dat ze verliefd is op een vrouw op dit moment.

Tja, daar sta je dan met alles dat je geleerd is. Pfft...

En wat er toen gebeurde weet ik niet, ik kreeg alleen maar de behoefte om haar te troosten, haar ff te knuffelen en haar te verzekeren dat ik haar nooit, maar dan ook nooit zal laten vallen.

En toen we terug kwamen in de grote groep, waren ze op dat moment net 1 Korinthe 13 aan het lezen. Tja...

Mooi Josina!! Zo hoort een Christen te reageren!!!
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 17:12

WILLEMIJN232 schreef:
Dat de bloemist me uit bed belt en ik ineens in het bezit ben van een bos rode rozen............. Verraste, verbaasde smiley Clown smiley Heerlijk, die onverwachte dingen!
Wel jammer dat hij zo vroeg kwam op mijn vrije dag....

Zo en welke knappe man had dat op zijn geweten Clown smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 17:15

JOSINA022 schreef:
Van vroeger uit heb ik geleerd dat het homo/lesbisch-zijn niet het probleem is, maar wel datgene dat eruit voortvloeit. Jarenlang heb ik dat voor zoete koek geslikt.
Totdat ik er daadwerkelijk er mee te maken kreeg in mijn werk etc, dat zette mij aan het denken.

Afgelopen weekend kwam er een 20 jaar jongere vriendin naar mij toe en nam mij in vertrouwen over de worsteling die zij nu doormaakt, nl dat ze ontdekt heeft dat ze ook op vrouwen valt én dat ze verliefd is op een vrouw op dit moment.

Tja, daar sta je dan met alles dat je geleerd is. Pfft...

En wat er toen gebeurde weet ik niet, ik kreeg alleen maar de behoefte om haar te troosten, haar ff te knuffelen en haar te verzekeren dat ik haar nooit, maar dan ook nooit zal laten vallen.

En toen we terug kwamen in de grote groep, waren ze op dat moment net 1 Korinthe 13 aan het lezen. Tja...

mooie reactie Josina, dank je wel
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 17:16

MIRRIE240 schreef:
Het is precies een jaar geleden, dat er in onze relatie een knop om ging bij hem. En dan ga je een proces in, waar je helemaal niet in wilt. Het was niet mijn keuze, maar ik moest het aanvaarden.

Nu een jaar later, heb ik er een prachtig dochtertje bij, zelf bevallen, zelf gekraamd, zelf een huis opgeknapt, zelf een mooie leven opgebouwd met 2 kindjes. En ik ben er zo trots op! Trots op mijn kinderen, die ondanks alles altijd vrolijk zijn, altijd lachend de toekomst in kijken. Daar kan ik nog wat van leren, maar wat ben ik blij, dat ik het nu, een jaar later, los kan laten. De relatie is voorbij, we leven ons eigen leventje nu, maar ik kan weer vooruit kijken. En ik ben sterker en zelfstandiger dan ooit.

Vandaag, geef ik mezelf een schouderklopje! Goed gedaan meid :) Ja, ik ben trots! En tevens trots op alle andere vrouwen, die in gelijke situaties zitten/zaten!

Dat mag je ook best doen hoor jezelf een schouderklopje op zijn tijd geven!! En trots op jezelf zijn mag je ook zeer zeker als ik alles zo lees!
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 17:16

ERIKA129 schreef:
Te laag en te min voor woorden!!!!
Wat je hier nu neerzet!!
En dat zou wel de C van Christen waardig zijn??
Nou de redactie kan weer een topic sluiten hoor! Voor de zoveelste keer een topic op slot waarin men aangeeft van dezelfde sekse te houden en er een ware kruistocht volgt!!
Bah wordt er beroerd van
Ze heeft precies weergegeven waar de schoen wringt. Mijn hoop is dat bij anderen ook eens de ogen open gaan. Je kunt hier niet meer voor je overtuiging uitkomen omdat je bang bent neergesabeld te worden...
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 17:17

ROLF230 schreef:
Hoi Zwaan,

Dank je voor al je bijbelstudies, maar denk niet dat ik er één van ga volgen. Ben meer benieuwd naar hoe je zelf over deze dingen denkt en wat je eigenlijk probeert te bereiken met steeds maar filmpjes en ellenlange teksten plaatsen.

JA Zwaan

Ook ik ben daar zeer benieuwd naar wat jij er zelf van vind in jouw eigen woorden
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 17:17

CHATULIEM619 schreef:
Ze heeft precies weergegeven waar de schoen wringt. Mijn hoop is dat bij anderen ook eens de ogen open gaan. Je kunt hier niet meer voor je overtuiging uitkomen omdat je bang bent neergesabeld te worden...

Zet je bril eens effe goed op wil je!!!
Je kijkt namelijk nogal gekleurd op het moment jammer erg jammer!! Ik heb je heel anders leren kennen!! Je blijft op de man af spelen!!
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 17:19

ROLF230 schreef:
Haha, die mop ken ik ook, alleen dan een andere versie. Mijn opa vertelde hem heel vaak en was dan de enige die dubbel lag van het lachen. Hij ging ongeveer zo:

Rijdt iemand over de weg en rijdt een kip plat. Belt 'ie aan bij de naburige boerderij en vraagt:"Is deze kip van u?" Waarop de boer antwoordt:"Nee, wij hebben geen platte kippen".

haha ja mn (ex) schoonvader vertelde deze ook graag en moest dan ook altijd enorm lachen Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 17:20

ROLF230 schreef:

Clown smiley Maar wel lekker vers van de bumper Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 17:22

Sperzieboontjes, gebakken krieltjes en een kipschinitzel Kwijlende smiley
Het leven is zo slecht nog niet Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 17:23

ERIKA129 schreef:
Zet je bril eens effe goed op wil je!!!
Je kijkt namelijk nogal gekleurd op het moment jammer erg jammer!! Ik heb je heel anders leren kennen!! Je blijft op de man af spelen!!
Als je eens kijkt wat een vunzige aanvallen naar mij gestuurd worden. Gewoon onderhuids even zeggen, dat ie maar zichzelf uitgeroepen heeft tot voorganger....Ik heb me ingehouden over dit topic, maar die lage opmerkingen naar mijn kant toe laat ik niet van mijn kant gaan. Bovendien heeft Zwaan gewoon gelijk. Het maakt niet uit wat je als christen op dit onderwerp zegt, of hoe je het zegt, je krijgt gewoon de hele laag over je heen als je vindt dat homoseksualiteit zonde is.
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 17:23

CARMEN073 schreef:
Hey jij was bezet!

Ze wil meer Geschokte, onthutste smiley Verraste, verbaasde smiley
Wil ook een barman denk Clown smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4543 4544 4545 4546 4547 4548 4549 ... 6194 Volgende
Pagina 4546 van 6194