| Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 18:13
|
|
|
|
| DANIEL777 schreef: | profielen proberen zonde foto?  | tja warom zetten die mensen hun foto er niet op????? ik persoonlijk zie liever toch een foto
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 18:14
|
|
|
|
| PETRA944 schreef: | | tja warom zetten die mensen hun foto er niet op????? ik persoonlijk zie liever toch een foto |
Soms zijn er echt serieuze redenen waarom je dat niet doet Petra...... Ik heb er ook geen foto meer op, met reden.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 18:15
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Dat de bloemist me uit bed belt en ik ineens in het bezit ben van een bos rode rozen............. Heerlijk, die onverwachte dingen! Wel jammer dat hij zo vroeg kwam op mijn vrije dag.... |
ik ben niet nieuwsgierig hoor maar was het van een aanbidder???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 18:17
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | | ik ben niet nieuwsgierig hoor maar was het van een aanbidder??? |
Je wilt ook nog graag weten wie?????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 18:19
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Je wilt ook nog graag weten wie?????  |
Nah........ik ken hem toch niet,vind alleen het idee al genoeg
Pas op wel op he,ik ben aan de eerste de beste man die rozen meenam op een date(eerder nooit wat gekregen behalve de rekening )blijven hangen............
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 18:21
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Als je nu eens je v akanties doorgeeft en de rest van je activiteiten?????  |
Wanneer hebben wij eens een date of mag dat niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 18:24
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Nah........ik ken hem toch niet,vind alleen het idee al genoeg
Pas op wel op he,ik ben aan de eerste de beste man die rozen meenam op een date(eerder nooit wat gekregen behalve de rekening )blijven hangen............ |
Ja, dan scoor je wel, bij mij in ieder geval wel....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 18:30
|
|
|
|
| HERMA135 schreef: | Mee eens, daarnaast lijkt het me zinvol om ook eens na te denken over mogelijke fouten/zonden begaan tégen deze mensen in hun prille jeugd, waar ze niets, maar ook helemaal niets tegen hebben kunnen doen Na jaren werkzaam te zijn gewest in een pastoraal team is er maar ''en ding dat ik kan zeggen...Jezus kwam niet voor de gezonde, maar voor de zieke mensen... Dus in plaats van te wijzen met de vinger is het beter hen te laten weten dat Jezus hen lief heeft en de macht heeft te genezen. Lijkt me stukken hoopvoller in deze dolgedraaide maatschappij. |
Het is natuurlijk wel zo dat je door het gebruik van bepaalde medicijnen wel de kans hebt op in een psychose te schieten, dan is die aanleg latent aanwezig en door het gebruik van bepaalde medicatie kan je zo in een psychose geraken....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROLF230
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 18:31
|
|
|
|
Hoi Chat,
Je zegt dus in feite dat de eerste 1600 jaar na Christus de Bijbel niet klopte. Nu, "met nieuwe ontdekkingen", kunnen we dan eindelijk lezen wat er echt stond. En die christenen de eerste 1600 jaar dan? Die hadden dus niet het Woord van God zeg je op deze manier expliciet. Ik geloof in de onfeilbaarheid van de SV. Een mooi schema over de bijbelvertalingen met wat beknopte uitleg:
http://www.bijbelengeloof.com/index.php?option=com_content&view=article&id=137:schema-bijbelvertalingen-en-hun-oorsprong&catid=153:schema-bijbelvertalingen-en-hun-oorsprong&Itemid=96
Dan een goed artikel over de Nieuwe Bijbel Vervalsing:
http://www.bijbelengeloof.com/index.php?option=com_content&view=article&id=70:de-nbv-sluitstuk-van-een-lange-omzwerving&catid=143:de-nbv&Itemid=78
In dit artikel ook een hoop tekstvergelijkingen tussen de SV en de NBV. Ik hoop dat ik niet alles hoef uit te leggen. Lees en trek je eigen conclusies. Dat doe ik ook altijd.
In de kerk waarin ik zat meerdere malen discussies gehad over dit onderwerp. Een aantal mensen is toen ook overgestapt naar de SV.
Verder staat nog een naar mijn insziens betrouwbaar persoon achter mij en dat is Kent Hovind. Zoek maar eens op wat hij erover te zeggen heeft. Hij kwam trouwens ook pas na zo'n 30 jaar tot de conclusie.
Over en uit.
Rolf
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CORTAZAR588
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 18:42
|
|
|
|
tja echte problemen hebben we niet in Nederland. wij hebben de terreur van Face book en wat dies meer zij.
enne nu allemaal rampen boeken etc gaan schrijven,want stel je voor dat het weer gebeurt. dan is de nederlandse staat machteloos. dit is wel zo beetje het maximum aan geweld en ongehoorzaamheid wat we in Nederland aankunnen.
Stel je voor dat er iets gebeurt waarbij doden gaan vallen zoals in Hoek van Holland ......
Dan is de ramp niet te overzien en moeten alle politie agenten hun penning inleveren.
Ik heb met lede ogen gezien hoe een groep simpele zielen een dorp terroriseert en ..........ze mogen hun gang gaan.
Geen keihard optreden politie .
Een geluk hebben we hier in Nederland .........de ETA en de IRA zijn niet in ons geinteresseerd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 18:44
|
|
|
|
| KEITH722 schreef: | Kalf verdronken, put gedempt...
De oproep op Facebook voor een feest in Gouda is verwijderd. Dat meldt Omroep West. De uitnodiging was vrijdagavond al aan bijna 30.000 mensen verstuurd. De bedoeling was om er 'net zo'n groot feest van te maken als in Haren'. Het Goudse Facebook-event is weggehaald. |
Als ze dan maar wegblijven ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROLF230
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 18:45
|
|
|
|
Ik kan bijna niet geloven wat ik lees....Chat.
Uit het stukje wat Herma schreef, trek jij de conclusie dat Obama een wedergeboren Christen is??????? Daar gaat het stukje niet eens over.
Volgens mij ben je helemaal niet geïnteresseerd in de waarheid. En wat Herma met haar bijdrage wil weet ik ook niet. We kunnen allemaal wel iets van internet plukken. En de geloofwaardigheid van de CNN is natuurlijk 0,0.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 18:46
|
|
|
|
| ROLF230 schreef: | Verder staat nog een naar mijn insziens betrouwbaar persoon achter mij en dat is Kent Hovind. Zoek maar eens op wat hij erover te zeggen heeft. Hij kwam trouwens ook pas na zo'n 30 jaar tot de conclusie.
Over en uit.
Rolf |
Dat is de man die denkt dat ziektes(alzheimer,diabetes etc) door de regering verspreid worden en meer van zulke lariekoek.............hij zit nog tot 2015 in de gevangenis voor oplichting en ontduiking...........en die vind jij betrouwbaar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROLF230
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 18:48
|
|
|
|
Hoi Leanne,
Bekijk de DVD van hem maar eens, het scheppingsseminar. Jammer dat je iemand die echt voor God leeft zo door het slijk haalt. Je moet niet alles geloven wat er gezegd wordt. Ook jij bent verblind voor dingen die zich nu afspelen. Een voorbeeld: waarom krijgt nu 1 op de 3 mensen met kanker te maken terwijl dat 100 jaar geleden nog maar 1 op 25 waren? Zoek alleen dat eens uit, met een hart dat de waarheid wil kennen en je zult tot verbluffende ontdekkingen komen.
Laatst aangepast door
|
ROLF230
|
op zaterdag 22 september 2012, 18:51
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 18:49
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Gelukkig lag er nog een zak friet in de diepvries. frikandelletje spec. erbij en visser is weer uit de brand. als toetje kipnuggets en mona is voor vanavond om de gaatjes op te vullen.  |
Dus....... vandaag al een taart verorbert, de inhoud van een zak friet (waarschijnlijk in de frituur, en er weer uit), een frikadel met uitjes, curry en mayo, kipnuggets en een suikerzoet monatoetje voor vanaaf...... Ga je rollend naar de super, komende week, wanneer die wel weer voorraad heeft?? Of ben je aan het wintervel kweken?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 18:53
|
|
|
|
| ROLF230 schreef: | Hoi Leanne,
Bekijk de DVD van hem maar eens, het scheppingsseminar. Jammer dat je iemand die echt voor God leeft zo door het slijk haalt. Je moet niet alles geloven wat er gezegd wordt. |
Ik haal hem niet door het slijk hoor,dat heeft hij zelf al gedaan Ik vind zijn levensstijl niet getuigen van "voor God leven",meer voor zichzelf.......geld heel enorm veel macht.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 18:53
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Wat aan jou niet besteedt is kan voor een ander juist een uitkomst zijn he? Blijft heel persoonlijk.......  |
Juist...verschil van mening he... Blijft heel persoonlijk... Maar Jose weet wat ik bedoel...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 18:54
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Dat kan Petra...ik heb het weleens gedaan, maar het zijn nooit de ""ECHTE""
Die smaak he...!!! Zo verkopen ze hier suikerbrood....best lekker, maar de lekkerste komt toch uit Groningen-of Friesland...
Vroeger had ik een directeur...en als die een weekeind naar Friesland ging, kwam hij dat tegen ons zeggen...en na het weekeind kwam hij met wel 6 suikerbroden terug!!! |
Groningen heeft niet echt suikerbrood, Zee, die halen ze uit Friesland (Fries suikerbrood heeft als enige van die grovere suikerklontjes erin) En ja, dat zijn de lekkerste!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CORTAZAR588
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 18:57
|
|
|
|
Geweld is in de Islaam heeeel gewoon. Maar omdat men in Nederland de idee heeft dat alles wel los zal lopen , worden we straks heel ruw uit onze mooie roze droom wakker gemaakt.
En alle waarschuwingen ten spijt van de mensen , die weten waar ze over praten , zullen de nederlanders ook deze mensen niet geloven.
Of Obama nu een moslim is of niet ..... Hij is en niet een vriend van israel en hij is een man die Barry Soetoro heet en waarschijnlijk niet eens het amerikaans staatsburgerschap heeft.
Maar omdat de grote mensen in de wereld, de Iiluminatie , de Bilderbergers etc etc etc ....geen belang hebben bij een president van de VS die de waarheid spreekt , is Barry oeps Barack Obama nu de stroman.
Enne ik weet dat ik nu veel boze reacties ga krijgen......maar elke keer als dat verdorven Amerika een anti - israel actie onderneemt , om het even wat het is , schijnt er in de VS een ramp volgen.
Misschien is het toeval ....misschien is het toch de hand van God , die dit arrogante volk en regering , erop wijst dat wie tegen Israel is , met Hem te doen krijgt.
Laatst aangepast door
|
CORTAZAR588
|
op zaterdag 22 september 2012, 18:57
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 18:57
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Wanneer hebben wij eens een date of mag dat niet  |
Mario? Is dát wat je eerder deze week te vertellen had?  *is verder niet nieuwsgierig hoor*
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 18:58
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | | Als ze dan maar wegblijven ... |
Ik hoorde dat er vandaag weer een oproep is gedaan om Haren schoon te komen maken, verzamelen bij het station met bezem en blik..... Natuurlijk een aardig gebaar maar of de bewoners van Haren nu weer op een horde mensen zitten te wachten??????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 18:59
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Dat kan Petra...ik heb het weleens gedaan, maar het zijn nooit de ""ECHTE""
Die smaak he...!!! Zo verkopen ze hier suikerbrood....best lekker, maar de lekkerste komt toch uit Groningen-of Friesland...
Vroeger had ik een directeur...en als die een weekeind naar Friesland ging, kwam hij dat tegen ons zeggen...en na het weekeind kwam hij met wel 6 suikerbroden terug!!! |
Bij ons hebben ze dan wel geen zeeuwse bolussen maar hier hebben ze net zoiets: Haantje Pik een bolus in de vorm van een kipje. Errug lekker
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 18:59
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Juist...verschil van mening he... Blijft heel persoonlijk... Maar Jose weet wat ik bedoel... |
Dat hoop je he? Schrijf je....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 19:00
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Groningen heeft niet echt suikerbrood, Zee, die halen ze uit Friesland (Fries suikerbrood heeft als enige van die grovere suikerklontjes erin) En ja, dat zijn de lekkerste!  |
Maar de Groningse droge worst is echt het lekkerst.......en Drenthe de leukste mannen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Ik hoorde dat er vandaag weer een oproep is gedaan om Haren schoon te komen maken, verzamelen bij het station met bezem en blik..... Natuurlijk een aardig gebaar maar of de bewoners van Haren nu weer op een horde mensen zitten te wachten?????? |
Tsja, die oproep is idd ook via Facebook gedaan, maar wordt door de gemeente weerhouden. Hareners mogen hun eigen troep wel opruimen, maar ze hebben liever geen nieuwe horde mensen richting Haren
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Wanneer hebben wij eens een date of mag dat niet  |
Dat zijn we al tijden van plan he? Samen met je weet wel......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 19:01
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Tsja, die oproep is idd ook via Facebook gedaan, maar wordt door de gemeente weerhouden. Hareners mogen hun eigen troep wel opruimen, maar ze hebben liever geen nieuwe horde mensen richting Haren  |
het is natuurlijk een heel lief initiatief maar of het verstandig is???? Maar gaat dus niet door? Begrijp ik dat uit je woorden?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 19:02
|
|
|
|
| PETRA944 schreef: | | tja warom zetten die mensen hun foto er niet op????? ik persoonlijk zie liever toch een foto |
Als je met iemand wilt daten die geen foto erop heeft staan kun je vragen of ie je een foto toe mailt ofzo. ik ga zelf tenminste nooit mailen voordat ik een foto gezien heb(en iemands stem gehoord heb)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 19:03
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Maar de Groningse droge worst is echt het lekkerst.......en Drenthe de leukste mannen  |
nou ja smaken verschillen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROLF230
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 september 2012, 19:06
|
|
|
|
Hoi Leanne,
Waar haal je die info vandaan dan? Daar ben ik oprecht benieuwd naar, dus hoop dat je dat ook wilt vermelden, anders is het alleen maar jouw mening. Wat ik schrijf baseer ik op wat ik van hem gezien heb op de DVD Scheppingsseminar. En die dvd geeft dan weer andere linken.
|
|
| Naar boven |
|
|