| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 26 september 2012, 23:19
|
|
|
|
Hier nog eentje die nog 3 cijfertjes erbij heeft....
Ook ik voel me prima... Ben blij dat ik af en toe nog heeeel gek kan doen...en heerlijk kan lachen... Geniet van kinderen rond me heen...en die mogen herrie en rommel maken...ik doe wel mee
Erger me wel vaak aan leeftijdsgenoten...die bijna niet meer slapen als ze een grijze haar zien...of "denken" dat er die nacht weer een rimpel bij is ""gegroeid"" Maar ik ben zoals ik ben....en dat is door de band genomen...toch erg gelukkig!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 26 september 2012, 23:21
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | Ik lag vanmorgen ineens in de aanbieding midden op de stoep...  |
Hoe voelde dat??? Kreeg je nog veel reactie op die aanbieding???? Veel mensen liggen daar niet!!! Dus ben je weer uniek!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 26 september 2012, 23:32
|
|
|
|
Waarom is grijs voor een man dan ook niet mooi???
Ik vind dat charmant staan hoor!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 27 september 2012, 06:43
|
|
|
|
Simpel, wil je het veranderen gewoon! bij ons zelf beginnen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 27 september 2012, 07:18
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Sorry, maar zo idioot vond ik die uitspraken van Santorum niet. Met circa 35.000 moorden op ongeboren kinderen per jaar en een steeds actiever euthanasiebeleid is er op zn minst sprake van genocide en is het woord holocaust ook niet overdreven betreffende dat landje aan de noordzee. Dit alles onder goedkeuring van iemand die bij haar aantreden in 1980 gezworen heeft voor bescherming van ALLE onderdanen te zorgen, maar in 1984 door het zetten van 1 handtekening liet blijken daar schijt aan te hebben. |
Landje aan de Noordzee Oh ja, das toch Duitsland redelijke ervaring op het gebied van genocide
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 27 september 2012, 07:18
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Hoe voelde dat??? Kreeg je nog veel reactie op die aanbieding???? Veel mensen liggen daar niet!!! Dus ben je weer uniek!!!  |
Hoe het voelde? Ik zou het niet zelf uitproberen. En ja ik lag daar inderdaad alleen, dus je statement klopt. En Erika ik zie er nog vrij normaal maar het voelt effe anders. Gaat wel over voor ik een jongetje ben (gelijk voer voor een nieuw hottopic ).
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op donderdag 27 september 2012, 07:19
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 27 september 2012, 07:28
|
|
|
|
[quote=HANNAH810]
In het gras zitten je mag blij zijn als je om die tijd geen natte kunt (heb geen zin in een ban om 8 uur s,morgens) hebt van de sneeuw
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 27 september 2012, 07:59
|
|
|
|
Tis weer te triest voor woorden, bakkeleien over skeijen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 27 september 2012, 08:20
|
|
|
|
|
Ha Gerrit...welkom op de bakkeleisite!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 27 september 2012, 08:29
|
|
|
|
Een nieuw topic hoe wij een jongetje worden??? Nee toch!!!
Heb je toch niets gebroken??? Sterkte!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 27 september 2012, 08:31
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Een nieuw topic hoe wij een jongetje worden??? Nee toch!!!
Heb je toch niets gebroken??? Sterkte!!! |
tijdelijk ontoerekeningsvatbaar verklaard.............
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 27 september 2012, 08:56
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Een nieuw topic hoe wij een jongetje worden??? Nee toch!!!
Heb je toch niets gebroken??? Sterkte!!! |
Thanks.
Niets gebroken, wel kneuzing en geschud, maar komt weer goed.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: donderdag 27 september 2012, 08:59
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Waarom is grijs voor een man dan ook niet mooi???
Ik vind dat charmant staan hoor!!! |
Klopt bij mannen staat grijs haar mooier, bij een vrouw minder , ik zit niet te wachten op grijs en ben blij dat de eerste haartjes meteen spierwit worden, net zoals me oma, die had ook meteen wit haar.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: donderdag 27 september 2012, 09:00
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | 'k zou toch nog maar 3 jaar er mee wachten als ik jou was.  |
en het zijn er maar vier en die trek ik er gewoon iedere keer uit, vooral voordat ik ooit ga date
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 27 september 2012, 09:07
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | tijdelijk ontoerekeningsvatbaar verklaard.............  |
vandaag meer onverklaarbaar bewoond verklaard...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: donderdag 27 september 2012, 09:10
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | Hoe het voelde? Ik zou het niet zelf uitproberen. En ja ik lag daar inderdaad alleen, dus je statement klopt. En Erika ik zie er nog vrij normaal maar het voelt effe anders. Gaat wel over voor ik een jongetje ben (gelijk voer voor een nieuw hottopic ). |
Kijk en waar bleeef nou de knappe charmante man die je kwam redden en helpen? Wat is et leven toch hard vergeleken met een film
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: donderdag 27 september 2012, 09:11
|
|
|
|
En kijk ik in me mailbox, eh geen bericht van die leuke man, duh wel een knip oog van een man van 64 ha ha ha ha ik zit nog niet op de 50 plus site
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 27 september 2012, 09:13
|
|
|
|
| PETRA944 schreef: | En kijk ik in me mailbox, eh geen bericht van die leuke man, duh wel een knip oog van een man van 64 ha ha ha ha ik zit nog niet op de 50 plus site  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: donderdag 27 september 2012, 09:15
|
|
|
|
| JOL252 schreef: |  | zal ik hem na jou doorsturen, jij bent 2 jaar ouder? ha ha interesse in een man van 64
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 27 september 2012, 09:20
|
|
|
|
| PETRA944 schreef: | | Klopt bij mannen staat grijs haar mooier, bij een vrouw minder , ik zit niet te wachten op grijs en ben blij dat de eerste haartjes meteen spierwit worden, net zoals me oma, die had ook meteen wit haar. | Grijs of wit???
Even lief hoor en even mooi!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: donderdag 27 september 2012, 09:22
|
|
|
|
En dit is voor het eerst in me carieeere als cm er ,ik niks terug stuur, een bedankje ofzo voor een knip oog, kan het gewoon niet, zo denkt hij nog dat ik hem leuk vind. Komt natuurlijk dat ik ergens schreef ik vier witte wenkbrouwen haartjes had ha ha ik ga es beginnen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZWAAN995
|
|
Geplaatst: donderdag 27 september 2012, 09:27
|
|
|
|
Organiseer een leuk uitje en je komt die ene ware tegen
<><
Zwaan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 27 september 2012, 09:55
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | Hoe het voelde? Ik zou het niet zelf uitproberen. En ja ik lag daar inderdaad alleen, dus je statement klopt. En Erika ik zie er nog vrij normaal maar het voelt effe anders. Gaat wel over voor ik een jongetje ben (gelijk voer voor een nieuw hottopic ). |
Vrij normaal he hum moet ik me daar nu weer van voorstellen... Een geschut ei, is dat het zelfde als geklutst
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op donderdag 27 september 2012, 10:27
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: donderdag 27 september 2012, 10:17
|
|
|
|
Mijn mooiste moment begon gisteren slecht....... Lopend naar het station (ruim een half uur) om naar Delft te gaan om de gerepareerde auto op te halen. Rijden er weer eens geen treinen door een stroomstoring tussen schiphol en Leiden In stevig baaltempo terug naar huis gelopen en daar ontdekken dat de autopapieren nog op de tafel lagen
Had de auto dus toch niet meegekregen......
Vandaag de herkansing
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 27 september 2012, 10:36
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | in feite heeft IJsland helemaal geen schuld openstaan. Dat is nu juist het feit. Er zijn wat banken failliet gegaan, so what? Als ik failliet ga, zit mn gezin jaren in de armoe, krijgen mn schuldeisers geen cent en als ik gefraudeerd heb, ga ik de gevangenis in. Terecht. Als een bank failliet gaat, moet een regering, dus jan de belastingbetaler, dan maar opdraaien voor de ellende?
Om te beginnen die bankiers voor de rechtbank en jammer voor de schuldeisers, maar geld weg.
En doe nou niet zielig over die banken en pensioenfondsen, die nemen de meest idiote investeringen onder t motto: als het fout gaat, springt de staat wel bij! De taak van een bank is om geldstromen te geleiden en verantwoord met kredietverlening om te gaan. Oftewel een bakker geld lenen om een nieuwe bakoven te kopen of een jong stel een hypotheeklening verlenen om een huis te kopen. En niet om via ondoorzichtige constructies de staat te misbruiken voor grove bonussen. |
Precies P, dat heet hier de Bilderberg formule, alles in coma houden, en doen wat wij denken wat goed is, niets dus
Laatst aangepast door
|
GERRIT084
|
op donderdag 27 september 2012, 10:37
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 27 september 2012, 11:02
|
|
|
|
Het is nu al een hele poos geleden dat mn vrouw en ik uit elkaar zijn gegaan. Vanaf het begin hebben we ervoor gekozen om elkaar te kinderen te gunnen. Ik zelf vind het vreemd, dat één van de ouders het alleenrecht van de kinderen opeist. Je kunt toch niet van ze verwachten dat ze partij kiezen, bovendien als je ze laat kiezen, voelt het nee veel zwaarder dan het ja. Aangezien mijn zoon bijna in de puberleeftijd zat, kozen we ervoor dat hij bij mij ging wonen. In die leeftijd is het verstandig dat hij een voorbeeld zou hebben, en een zoon bij de moeder laten betekent dat hij de rol van de vader gaat overnemen. Vanaf het begin heb ik ervoor gezorgd ook betrokken te blijven bij mn dochter (s). Dus ik belde vrijwl elke dag ging ook naar de ouderavonden toe. Ze zijn dus opgegroeid met zowel een vader als een moeder, alleen woonden die in twee huizen.
Misschien heeft het een invloed gehad dat ze hun zusje verloren hebben. Het heeft de band wel hechter gemaakt, maar nu ze allebei de leeftijd hebben om zelfstandig te gaan wonen, ben ik blij dat we echt een gezinnetje zijn gebleven, weliswaar in twee huizen, maar nog steeds met elkaar verbonden.
Dat kwam deze week ook weer goed van pas. Mijn ex werd opgenomen in het ziekenhuis vanwege een blindedarm ontsteking. Toen ze daar lag, had ze hulp nodig. Haar moeder en zus die beide op leeftijd zijn moesten ook komen. Ik heb ze dus gebracht en gehaald. Gewoon, als de moeder ziek is, hebben de kinderen er ook last van en als ik ze dan kan helpen doe ik dat.
Ik vertel dit verhaal om aan te geven, dat als je gescheiden bent, het heel goed mogelijk is om toch een positief contact er aan over te houden. Dat is niet alijtd gemakkelijk hoor, maar het kan wel.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 27 september 2012, 11:10
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Ik vertel dit verhaal om aan te geven, dat als je gescheiden bent, het heel goed mogelijk is om toch een positief contact er aan over te houden. Dat is niet alijtd gemakkelijk hoor, maar het kan wel. |
Het lukt enkel als beide partijen er zo in staan. Gelukkig is dat bij jullie het geval maar dat is bij veel mensen helaas niet het geval. Ik had in mn eigen geval graag gezien dat het ook op die manier gelukt was, ik heb er heel lang mn best voor gedaan, maar in je eentje lukt het niet als de andere partij andere ideeen heeft.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: donderdag 27 september 2012, 11:16
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | en de rest een hoedje..................
(geintjuhhh) |
Zou willen dat dat in mijn kerk de mode was!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: donderdag 27 september 2012, 11:19
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Misschien had God wel een simpel plan, maar tsjonge wat was die Jozef arrogant en die broers jaloers  |
Ja dat kan natuurlijk ook!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: donderdag 27 september 2012, 11:26
|
|
|
|
Genesis 38
Nix aan toe te voegen. Behalve dat ik het behoorlijk dapper vind van Tamar: zij riskeert de doodstraf met haar actie! Zij is voor mijn gevoel op 't randje ontsnapt aan de dood.
Laatst aangepast door
|
CARMEN073
|
op donderdag 27 september 2012, 11:30
|
|
| Naar boven |
|
|