| Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: donderdag 27 september 2012, 21:37
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | | nou dan neem je een kleur die goed match bij de gordijnen? |
Ik zou de hond niet in de kleur van de gordijnen doen; vind jum nooit meer trug.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: donderdag 27 september 2012, 21:42
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Barmannen Met X-factor  |
Ik wist ut; Anna raadt em meteen!!
Jij heb de hoofdprijzz.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: donderdag 27 september 2012, 21:45
|
|
|
|
4 Anna:
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: donderdag 27 september 2012, 21:55
|
|
|
|
| CARMEN073 schreef: | Ik zou de hond niet in de kleur van de gordijnen doen; vind jum nooit meer trug.  |
ik denk er nog ff over na, oh ja, die hond is al weer weggelopen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 27 september 2012, 21:57
|
|
|
|
| GERRIT603 schreef: | ik denk er nog ff over na, oh ja, die hond is al weer weggelopen  |
en toch denk je er nog over na
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 27 september 2012, 22:02
|
|
|
|
| CARMEN073 schreef: | 4 Anna:
 |
MMMMMMMMMMMMM Niet slecht Wanneer kan ik um in t echie ontmoeten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: donderdag 27 september 2012, 22:05
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | en toch denk je er nog over na  |
welke kleur er op de muren moet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 27 september 2012, 22:06
|
|
|
|
Het moet haast iemand zijn van het feestje wat Zwaan had georganiseerd...
Als je slim bent en goed leest..is er niet zoveel meer te raden....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FLOWER753
|
|
Geplaatst: donderdag 27 september 2012, 22:07
|
|
|
|
[quote=LEONARD480]
Dan bouwen we een iglo en zetten daar de bbq in
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 27 september 2012, 22:08
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Het moet haast iemand zijn van het feestje wat Zwaan had georganiseerd...
Als je slim bent en goed leest..is er niet zoveel meer te raden....  |
of ff terugbladeren naar de agenda en haar spelletjesavond.....maar verder ben ik gelukkig niet nieuwsgierig ofzo hoor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 27 september 2012, 22:09
|
|
|
|
| SABINE999 schreef: | Ik kom misschien  |
lijkt me gezellig, sabine wieweet is het een idee om een prikbordbericht te plaatsen op je profiel? (mensen die je dan graag eens willen ontmoeten zouden dan ook op het idee kunnen komen aan te sluiten die middag.)
mirrie, was je van plan alleen te komen of neem je je kinderen mee?
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op donderdag 27 september 2012, 22:15
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | of ff terugbladeren naar de agenda en haar spelletjesavond.....maar verder ben ik gelukkig niet nieuwsgierig ofzo hoor  |
haha hier nog zo eentje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Komt goed uit,mijn laatste aankoop was een doos wijn  |
ho ho, als je die huifkar moet trekken mag je niet drinken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | of ff terugbladeren naar de agenda en haar spelletjesavond.....maar verder ben ik gelukkig niet nieuwsgierig ofzo hoor  |
Dat bedoelde ik ook juist!!!
Ineke die ook helemaal niet nieuwsgierig is....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 27 september 2012, 22:11
|
|
|
|
we willen dus op zaterdag 13 oktober voor de dertiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf twaalf uur. (zelf ben ik meestal een half uurtje later.....) bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, 39 jaar, met pleegdochter (6) Djes101, 43 jaar, regio 070 Erika129, 37 jaar, regio 0318 Tjoklat313, 52 jaar, regio 078 Jans221, 51 jaar, regio 0180 Willemien943, 45 jaar, regio 010' xabia, 48 jaar, regio belgie flower953, 49 jaar, regio 030 joelle246, 52 jaar, regio 070 mieke962, 41 jaar, regio 0181 mirrie240, 21 jaar, regio 0341 (met kids?) sabine999, 26 jaar, regio 0342
willem618. 43 jaar, regio 0344 met 4 kinderen (15, 13, 9, 3) heide115, 45 jaar, regio 070 Harald940, 37 jaar, regio 038 jesse968, 36 jaar, regio 078 johanurd092, 36 jaar, regio 0521
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op donderdag 27 september 2012, 22:14
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: donderdag 27 september 2012, 22:12
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | MMMMMMMMMMMMM Niet slecht Wanneer kan ik um in t echie ontmoeten  |
gaat het om die barman of de cocktail
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PAULUS636
|
|
Geplaatst: donderdag 27 september 2012, 22:40
|
|
|
|
| MIRRIE240 schreef: | | Wat jammer dat er zo weinig jongeren bij zijn! |
Ik vind het ook heel jammer dat er geen jongeren mee gaan picknicken/BBQ Ik zou graag een keer meegaan picknicken/BBQ, maar ja als er geen jongeren komen, dan kom ik liever niet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 27 september 2012, 22:44
|
|
|
|
| CARMEN073 schreef: | Ik zou de hond niet in de kleur van de gordijnen doen; vind jum nooit meer trug.  |
Ah joh, om hem te vinden kun je toch wel ff de kat van de buren lenen? Op de plek waar de gordijnen blaffen moet de hond zich dan bevinden. Probleem opgelost!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 27 september 2012, 22:44
|
|
|
|
|
Nog steeds niemand voor de dameslaarsjes??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 27 september 2012, 22:46
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Wie kent die wonderdoeken om ramen mee te zemen? Kreeg ik van de week te horen ........ een doek die je vochtig maakt en de ramen mee inwrijft en een andere doek waarmee je het raam droog maakt . Niks geen emmer water meer , geen spons , geen zeem , geen strepen na het ramen lappen , wie kent het? Schijnt niet in de winkel te koop te zijn , alleen via party's . Vissertje die zò iets wel ziet zitten. |
Als die ramen niet heel vies zijn, werkt dat idd wel. Zijn ze wel echt vies, worden de ramen wel wat smoezelig met die doekjes. Gewoon een antistatisch doekje met een spuitbus Glassex werkt m.i. net zo effectief, en is stukken voordeliger..... 
(Steen, die het liefste de ramen op de ouderwetsche manier wast)
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op donderdag 27 september 2012, 22:53
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 27 september 2012, 22:52
|
|
|
|
Hier nog een ouderwetse manier.... TOCH met water...spons...trekker en zeem... Maar ja ben ook nog van de oude stempel...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 27 september 2012, 22:52
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | | Nog steeds niemand voor de dameslaarsjes?? |
Sorry, Zeeland, ik zou niemand weten die er iets mee kan. (anders kun je altijd Humanitas of van die Roemenië/Oekraïne/Wit-Rusland/Armeniëverzamelpunten er bij mee maken, natuurlijk)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 27 september 2012, 22:55
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Hier nog een ouderwetse manier.... TOCH met water...spons...trekker en zeem... Maar ja ben ook nog van de oude stempel... |
geen amonia, zeeland?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 27 september 2012, 22:57
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Sorry, Zeeland, ik zou niemand weten die er iets mee kan. (anders kun je altijd Humanitas of van die Roemenië/Oekraïne/Wit-Rusland/Armeniëverzamelpunten er bij mee maken, natuurlijk) |
Tuurlijk joh...ze vinden hun weg wel hoor..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 27 september 2012, 22:58
|
|
|
|
| PAULUS636 schreef: | Ik vind het ook heel jammer dat er geen jongeren mee gaan picknicken/BBQ Ik zou graag een keer meegaan picknicken/BBQ, maar ja als er geen jongeren komen, dan kom ik liever niet. |
je bent in no time de 3e al hoor paulus ik zou dus toch maar een gaatje vrij houden in je agenda!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 27 september 2012, 22:59
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | geen amonia, zeeland?  |
Nee...te benauwd...op verzoek van de client...azijn...maar dat doe ik zelf nooit!!! Gewoon lekker scheut stierenp......oeps spiritus...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 27 september 2012, 23:01
|
|
|
|
| JEANNETTE963 schreef: | Josina, ik heb het boek ook gelezen, en het geeft zeker stof tot nadenken. Niet enkel de 'kerkmens' en de kerkleiding zou de blik kunnen verruimen van stellen- gezinnen naar ook singles, maar ook wij als singles zelf kunnen veranderen... Bezinnen op de vraag waar wij als christen( zowel de single als de getrouwde) onze identiteit vandaag halen is een punt wat voor ieder geldt. Net zo min als werk, geld of goed dat vaak zijn, is een romantische relatie dat. M.a.w. wordt onze identiteit bepaald door Jezus, of door het hebben van een leuke man of vrouw? Dan trek je de discussie in de gemeente meteen breder, ipv enkel te focussen op aktiviteiten voor singles in de kerk waar je misschien wel een leuke partner tegenkomt. Niks mis met die aktiviteiten, of met dat verlangen, maar je laat denk ik een waardevol stuk liggen...singles hebben zoveel te delen in de kerk, juist omdat zij in hun single leven God als enige en altijd aanwezige factor hebben kunnen ervaren... |
Ik heb het boek inmiddels uit en het is een aanrader, zowel voor getrouwde als ongetrouwde mensen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 27 september 2012, 23:16
|
|
|
|
| GERRIT603 schreef: | ho ho, als je die huifkar moet trekken mag je niet drinken  |
Definitie van een os: Een os is een gecastreerd exemplaar van een mannelijk rundvee-ras
Ik denk dat er weinig liefhebbers zijn om die kar te trekken,vandaar die wijn.....een kampvuurtje.......etc.......om de tijd te doden tot we iemand zo gek krijgen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 27 september 2012, 23:17
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Hier nog een ouderwetse manier.... TOCH met water...spons...trekker en zeem... Maar ja ben ook nog van de oude stempel... |
En daar wil ik juist vanaf . Wil met de tijd meegaan. Ik vraag het wel aan mn schoonzus , die had bij m'n moeder de ramen gedaan , was in een mum van tijd klaar en m'n moeder was er vol lof over.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 september 2012, 00:05
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | ze hadden in mijn vorige kerk een keer een dienst over seksualiteit. Maar daar mocht je alleen heen als je getrouwd was of bijna ging trouwen  |
Ja das vast oefenen met de voorganger er bij succes verzekerd
|
|
| Naar boven |
|
|