| Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 17:25
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | Nou... dan is het nog niet af hé... en blijven zowel jij als zij zich hier ongemakkelijk en niet vrij onder voelen...en ik denk dat dit nog vervelender is, die verbroken communicatie, dan het feit dat jij moeite met haar geaardheid hebt.
Dacht even dat dit off topic was... maar denk dat het behoorlijk on topic is... |
Weet je niet, misschien accepteerd die vrouw geen nee,drong ze zich erg aan zwaan op, geeft zwaan haar grenzen niet goed aan , of weet ze ze niet goed aan te geven en kiest ze daarom voor die weg, is te begrijpen Zwaan schrijft een beetje, wij kennen het hele verhaal niet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 17:27
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | | Pfffff . Nee , geef mij maar strand om te vissen i.p.v. die smerige olielucht. |

je moet gaan als de sfeerverlichting aan is, dat is zo mooi dat je de stank vergeet
Laatst aangepast door
|
GERRIT603
|
op dinsdag 2 oktober 2012, 17:28
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 17:27
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Op het forum kunnen we ideëen uitwisselen met elkaar. Hoe je iemand zou benaderen is een heel andere vraag. En ik vind het een beetje gemeen wat je haar nu voor de voeten gooit. Ik kan het niet eens zijn met iemands leefstijl en toch goede contacten ermee hebben. Het ene sluit het andere niet uit nl. Stel ik zou in mijn vriendenkring iemand hebben die de homoseksuele leefstijl erop na houdt, zou ik daar best wel een goed band mee kunnen hebben. In mijn vriendenkring zitten alcoholisten en drugsverslaafden... |
als ik homosexueel zou zijn, zou ik geen goede band met jou kunnen hebben. het homo-zijn zou dan een wezenlijk deel van mijn persoon zijn.
als vriend zoek ik nou niet bepaald iemand die mijn vermogen tot lief hebben alleen maar kan zien als een geile lust
maar goed.... ik ben heterosexueel dus kan ik wel een goede band met je hebben. die band hebben wij ook maar wat betreft dit onderwerp zijn wij het samen absoluut oneens!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 17:29
|
|
|
|
| ZWAAN995 schreef: | Ja ik heb moeite met haar geaardheid dat kan ik niet accepteren het geeft mij ergernissen dan loop ik liever weg dat doe ik mijn hele leven al om niet de felle discussie meer hoeven aan te gaan. Ik wil mij meer richten op de maatstaven van Christus en mij als degelijke huisvrouw te mogen streven in wat spreuken 31 weergeeft met een leuke man in mijn leven samen alles delen door lief en leed samen gelukkig zijn zoals God dat bedoelt heeft. Op Gods tijd komt die ene man op mijn pad.
<><
Zwaan |
Die indruk heb ik vaak van je, dat jij het liefste leeft in ene veilige wereld met een kringetje van cristenen om je heen, maar we leven nu eenmaal in een wereld vol met zondaren, mensen waar jezus ook mee optrok. iets om over na te denken.... liefs
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 17:40
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | als ik homosexueel zou zijn, zou ik geen goede band met jou kunnen hebben. het homo-zijn zou dan een wezenlijk deel van mijn persoon zijn.
als vriend zoek ik nou niet bepaald iemand die mijn vermogen tot lief hebben alleen maar kan zien als een geile lust
maar goed.... ik ben heterosexueel dus kan ik wel een goede band met je hebben. die band hebben wij ook maar wat betreft dit onderwerp zijn wij het samen absoluut oneens! | Je legt me woorden in mijn mond die ik niet gezegd heb. Ik heb geschreven dat ik mijn twijfels heb, maar ik heb niet gezegd dat ik iemand daar om veroordeel. Een mens is meer dan zijn geaardheid, en de mens die erachter zit is in mijn ogen veel belangrijker. Maar we hebben het hier specifiek over homoseksualiteit, en dat is mijn ogen slechts een deelaspect....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZWAAN995
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 17:40
|
|
|
|
Mannen die met mannen liggen evenzo vrouwen met vrouwen = ZONDE
<><
Zwaan
Laatst aangepast door
|
ZWAAN995
|
op woensdag 3 oktober 2012, 18:55
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 17:48
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Op het forum kunnen we ideëen uitwisselen met elkaar. Hoe je iemand zou benaderen is een heel andere vraag. En ik vind het een beetje gemeen wat je haar nu voor de voeten gooit. Ik kan het niet eens zijn met iemands leefstijl en toch goede contacten ermee hebben. Het ene sluit het andere niet uit nl. Stel ik zou in mijn vriendenkring iemand hebben die de homoseksuele leefstijl erop na houdt, zou ik daar best wel een goed band mee kunnen hebben. In mijn vriendenkring zitten alcoholisten en drugsverslaafden... |
... bij nader inzien tekst gewist...
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op dinsdag 2 oktober 2012, 18:08
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 17:49
|
|
|
|
| ZWAAN995 schreef: | Als je ongemakkelijk erbij gaat voelen dan is het vrijwilligerswerk niet leuk meer om te doen dan zoek je wat anders wat bij je past. Mocht af en toe getuigenis geven aan haar maar ze stond er niet open voor dan moet je het stof van je voeten afvegen en verder gaan met je leven. Dat ze ander geaardheid heeft ik had haar lief maar haar daden in praktijk heb ik een gruwel van.
<><
Zwaan |
Okay, kijk... dat is nog een deel van je verhaal hé ... inderdaad ken ik niet de hele situatie en reageerde alleen op wat je aangaf.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op dinsdag 2 oktober 2012, 17:50
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 18:09
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Weet je, Zwaan. Uit schuldgevoel proberen de mensen homoseksuele "liefde" te romantiseren. Daarmee wordt de grootste daad van vernedering, de homoseksuele handeling, verheerlijkt tot een vorm van liefde. Terwijl in mijn ogen niemand dat vrijwillig ondergaat. Het is ook een uiting van minderwaardigheidsgevoelens, en die gaan echt niet weg als we dit maar allemaal goedkeuren. |
weet je chat... de term geile lust heb je inderdaad niet gebruikt.. die term gebruikte ik om dit stukje van jou te omschrijven. en daar sta ik nog steeds achter!
overigens mis ik ook jouw antwoord aan Annette, komt dat nog?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 18:17
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | Restjesdag:
Spinaziepasta.
Pasta koken, spekblokjes uitbakken, uitje erbij, gehakt rul, spinaziedeelblokjes erdoor, peper en zout, eventueel beetje crème fraiche. Door de pasta heen klussen.
Sla erbij met honingmosterddressing. |
Hammiejammie! Ook ernstig lekker met een stukje gebakken zalm trouwens.....(ipv spek en gehakt)
Hier schaft de pot trouwens Hollands: saucijsje, gek.aardappeltjes met sperzieboontjes......
Volgens mij vind ik het nu ook wel es tijd worden voor een maaltijdsoep ofzo...... als ik maar buiten kijk.....
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op dinsdag 2 oktober 2012, 18:19
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZWAAN995
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 18:19
|
|
|
|

<><
Zwaan
Laatst aangepast door
|
ZWAAN995
|
op woensdag 3 oktober 2012, 18:56
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 18:19
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | | Google: hoog sensetief test Aaron dan vind je een test die je kunt maken als je HSP bent zal dat uit die test blijken |
ik heb gegoogled, 2 testen zijn er, beide geven aan dat ik een hsp-er ben, heb......maar WIE en HOE stel je het nu vast....want in het wilde weg gaan roepen dat je het bent of hebt.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 18:27
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | | ik heb gegoogled, 2 testen zijn er, beide geven aan dat ik een hsp-er ben, heb......maar WIE en HOE stel je het nu vast....want in het wilde weg gaan roepen dat je het bent of hebt..... |
Als je op beide testen aangeven dat je HSP hebt dan heb je het. Bij mijn weten is het lastig om het officieel vast gesteld te krijgen. Je kunt het proberen via een psychiater.Het is nog relatief nieuw en ik weet alleen bij autisme dat ze kijken of je het hebt. Het is natuurlijk niet te meten van buiten af Het hangt af van de antwoorden die je op vragen geeft
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 18:31
|
|
|
|
| GERRIT603 schreef: |  |
Waha hij is leuk maar weet je dat dit in het echt(iets minder overdreven) voor komt mijn zoon is helpdesk medewerker geweest en kwam soms de gekste dingen tegen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 18:35
|
|
|
|
| ZWAAN995 schreef: | Als je ongemakkelijk erbij gaat voelen dan is het vrijwilligerswerk niet leuk meer om te doen dan zoek je wat anders wat bij je past. Mocht af en toe getuigenis geven aan haar maar ze stond er niet open voor dan moet je het stof van je voeten afvegen en verder gaan met je leven. Dat ze ander geaardheid heeft ik had haar lief maar haar daden in praktijk heb ik een gruwel van.
<><
Zwaan |
Als je de Bijbel zo goed kent als dat je schrijft weet je ook vast dat bij mannen liggen niet altijd betekent dat ze een verhouding hebben he? In die tijd woonden mannen ook wel met vrouwen samen zonder verhouding of wat dan ook....en als je dan je zelfbeheersing bewaart is dat een toppunt van trouw aan God......
En vrijwilligerswerk is toch om te werken? Als je op je werk iemand tegenkomt die je niet mag of ongemakkelijk bij voelt vertrek je toch ook niet zomaar??????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 18:38
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Je legt me woorden in mijn mond die ik niet gezegd heb. Ik heb geschreven dat ik mijn twijfels heb, maar ik heb niet gezegd dat ik iemand daar om veroordeel. Een mens is meer dan zijn geaardheid, en de mens die erachter zit is in mijn ogen veel belangrijker. Maar we hebben het hier specifiek over homoseksualiteit, en dat is mijn ogen slechts een deelaspect.... |
Dat herhaal je heel vaak Chatuliem dat mensen je woorden in de mond leggen....ligt dat aan de mensen of aan jou?????? Je veroordeelt niemand maar zegt wel de vreselijkste dingen in naam van God........
En nogmaals: ik veroordeel jou ook niet omdat jij denkt in tongen te spreken? Net zo min als ik homo's in relaties van liefde en trouw niet veroordeel omdat dat een zaak is tussen God en hen......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 18:40
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Als je de Bijbel zo goed kent als dat je schrijft weet je ook vast dat bij mannen liggen niet altijd betekent dat ze een verhouding hebben he? In die tijd woonden mannen ook wel met vrouwen samen zonder verhouding of wat dan ook....en als je dan je zelfbeheersing bewaart is dat een toppunt van trouw aan God......
En vrijwilligerswerk is toch om te werken? Als je op je werk iemand tegenkomt die je niet mag of ongemakkelijk bij voelt vertrek je toch ook niet zomaar?????? |
Ik snap het ook niet, zoveel heterosexuelen zijn ook verkeerd bezig met sex, als cristen kun je je gewoon tussen zondaren begeven, hoe kun je anders het licht van jezus laten schijnen tussen zondaren
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 18:44
|
|
|
|
| PETRA944 schreef: | Ik snap het ook niet, zoveel heterosexuelen zijn ook verkeerd bezig met sex, als cristen kun je je gewoon tussen zondaren begeven, hoe kun je anders het licht van jezus laten schijnen tussen zondaren  |
Ik lees het ook met grote verbazing Petra......schijnt allemaal te kunnen.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 18:45
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Dat herhaal je heel vaak Chatuliem dat mensen je woorden in de mond leggen....ligt dat aan de mensen of aan jou?????? Je veroordeelt niemand maar zegt wel de vreselijkste dingen in naam van God........
En nogmaals: ik veroordeel jou ook niet omdat jij denkt in tongen te spreken? Net zo min als ik homo's in relaties van liefde en trouw niet veroordeel omdat dat een zaak is tussen God en hen...... | Dit is wel het toppunt hoor Wmijn!!!! Laat dan zien waar ik de vreselijkste dingen zeg in de naam van God? Je leest niet, je beschuldigt me van dingen die ik niet schrijf...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZWAAN995
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 18:46
|
|
|
|
We veroordelen allemaal alleen wil je dat ook eerlijk inzien in wat je doet of denkt. jij en ik zijn niet heilig en niet volmaakt alleen door genade van Christus vrijgekocht door het Bloed van het Lam. We mogen erkennen in wie we zijn en onze zonden belijden aan het houten kruis onze ikke nagelen van de troon af en Jezus Christus meer deel gaat nemen in onze leven.

<><
Zwaan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROLF230
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 18:52
|
|
|
|
Laat ik mezelf ook eens een compliment geven
Rolf, wat ben je toch een fijne gast!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 18:52
|
|
|
|
| XABIA794 schreef: | Een handicap? ik denk dat je je eerder eens zou moeten afvragen wat "normaal" zou moeten zijn in deze maatschappij waar alles snel en gevoelloos lijkt... Ik vind het bijvoorbeeld juist een gebrek als men zintuiglijk aan alles voorbij gaat. |
Ken je die poster nog, vroeger van Pandora.....Een spiegel met de tekst eronder:
Ooit een normaal mens ontmoet? En? Beviel het?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 18:54
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Ken je die poster nog, vroeger van Pandora.....Een spiegel met de tekst eronder:
Ooit een normaal mens ontmoet? En? Beviel het? |
ja inderdaad!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 18:55
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Dit is wel het toppunt hoor Wmijn!!!! Laat dan zien waar ik de vreselijkste dingen zeg in de naam van God? Je leest niet, je beschuldigt me van dingen die ik niet schrijf... |
Nee, de mensen leggen je de woorden in de mond, tot je verbazing....... 
ik ga eerst maar eens even naar mijn yoga les......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op dinsdag 2 oktober 2012, 18:56
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 18:56
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Nee, de mensen leggen je de woorden in de mond, tot je verbazing.......  |
Yep, dus geen verantwoording te nemen, de ander doet het ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROLF230
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 18:57
|
|
|
|
Het zeuren moet idd beperkt worden. Ik zou zeggen een vast tijdstip op de dag een kwartiertje om te zeuren. Maar dan moet je het ook goed doen. En daarna weer positief verder gaan.
(off-topic / voor ingewijden)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 18:57
|
|
|
|
Het mooiste moment van de dag....
ik heb een homosexuele klant verteld dat ik vind dat hij een schandalige levenswijze heeft en ik dat soort volk niet in mn klantenbestand wil, hij zoekt maar een andere leverancier!
als hij nou gewoon op de website van zijn bedrijf had gezet dat hij homo is, had ik nooit geprobeerd zaken met m te doen.
ik voel me nu ik er na 12 jaar achterkom dat hij homosexueel is zooooo bedrogen....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 18:58
|
|
|
|
| Quote: | | En vrijwilligerswerk is toch om te werken? Als je op je werk iemand tegenkomt die je niet mag of ongemakkelijk bij voelt vertrek je toch ook niet zomaar?????? |
Zooo Willemijn; ga jij daarover tegenwoordig wat iemand hier op het forum wel of niet op zijn of haar (vrijwilligers)werk doet?
Dit vind ik echt te laag voor verder commentaar.
Laatst aangepast door
|
CARMEN073
|
op dinsdag 2 oktober 2012, 19:07
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 oktober 2012, 18:59
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Het mooiste moment van de dag....
ik heb een homosexuele klant verteld dat ik vind dat hij een schandalige levenswijze heeft en ik dat soort volk niet in mn klantenbestand wil, hij zoekt maar een andere leverancier!
als hij nou gewoon op de website van zijn bedrijf had gezet dat hij homo is, had ik nooit geprobeerd zaken met m te doen.
ik voel me nu ik er na 12 jaar achterkom dat hij homosexueel is zooooo bedrogen....  |
whhahahahahahahaha........
|
|
| Naar boven |
|
|