| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 17:33
|
|
|
|
Nooit mannen waarschuwen...!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 17:33
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | | Ja, een peuter van bijna 2 die nog steeds niet loopt en graag de hele dag rondgedragen word. |
Ohoh...... begrijpelijk dat het dan op den duur wat zwaar voor je gaat worden...... Kom op, Esther, LOPEN!!!  En jij, sterkte ermee!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 17:34
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Ohoh...... begrijpelijk dat het dan op den duur wat zwaar voor je gaat worden...... Kom op, Esther, LOPEN!!!  En jij, sterkte ermee!!! |
En als esther gaat lopen wordt mama dol van dr :o ]
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 17:35
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Nooit mannen waarschuwen...!!!  |
Een gewaarschuwd mens telt voor 2, een gewaarschuwde man telt voor 4........... Dus mogen ze niet klagen als ik ze 4 maal zoveel plaag als wanneer ik ze niet had gewaarschuwd........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 17:36
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | ehhhhhh..... ehhhhh nou tja ehhh... nah laat ik maar zeggen dat ik daar niet warm voor loop om naar een concert te gaan  |
Wat is daar nu mis mee?????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 17:38
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | En als esther gaat lopen wordt mama dol van dr :o ] |
Nee joh, dan levert zij Esther gewoon bij Pieter af, toch? Heeft zij ff de handen vrij
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 17:40
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Nee joh, dan levert zij Esther gewoon bij Pieter af, toch? Heeft zij ff de handen vrij  |
Zou ze dan een pop meenemen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 17:41
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Wat is daar nu mis mee?????  |
Zou niet weten  Maar zou liever naar Gerard gaan dan naar Gordon.. Al moet ik zeggen dat die groep van hem wel beter is dan hij solo
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 17:42
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Zou niet weten  Maar zou liever naar Gerard gaan dan naar Gordon.. Al moet ik zeggen dat die groep van hem wel beter is dan hij solo  |
Je bent wel een beetje jaloers Erika, ik hoor het wel.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 17:42
|
|
|
|
Ach, ik probeer te verklaren waarom je er niets van mag zeggen als hoogeplaatste figuren die heel veel hebben betekend in de christelijke wereld de hele boel bij mekaar liegen. En daar nog grof geld mee verdienen ook.
Meer niet, en verder....
Ik heb er ook helemaal niets mee.....moeten mensen helemaal zelf weten... Zolang ze mij maar niet hun mening opdringen......
Interesseert het me niet..
En nu ga ik écht wat doen
Laterz!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 17:45
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Zou ze dan een pop meenemen  |
Huh? *snapt ff iets niet*
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 17:45
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Je bent wel een beetje jaloers Erika, ik hoor het wel.....  |
Ikke Jaloers Was dat dan  Zo ben ik niet he
Enne ga liever naar een mooie musical als ik mag kiezen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 17:46
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Je bent wel een beetje jaloers Erika, ik hoor het wel.....  |
tuurlijk is Erika jaloers, die heeft wel zin in een glitterkapsel- en outfit ..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 17:47
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Huh? *snapt ff iets niet* |
Misschien geeft Pieter daar zelf wel antwoord op  maarre hoorde uit betrouwbare bron dat tie gisteren met een pop moest spelen vandaar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 17:49
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | | tuurlijk is Erika jaloers, die heeft wel zin in een glitterkapsel- en outfit .. |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 17:50
|
|
|
|
Jol merkte het ook al Erika.......je bent vast jaloers op mijn diadeem.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 18:09
|
|
|
|
dit blijf ik grappig vinden dat je dat destijds echt geloofde. het is natuurlijk niet echt grappig, maar zit met een glimlach hier achter de pc en denk, daar heb je shanita weer met haar boze gevoel tegen over alle cristenen die haar zo teleurgesteld hebben. Alles wat gg bv schrijft neem je in eerste instantie serieus, ik heb de hele lading kritiek gelezen op trin, ze persoonlijk kennend, vind ik de kritiek van gg waardeloos. hoe het met ouweneel zit weet ik niet. Zou ik het liever wat verder willen onderzoeken , aangezien ik gemerkt heb hoe jopurnlisten soms cristenen echt de grond inschrijven onterecht. liefs en gelukkig stelt jezus ons nooit teleur, cristenen wel, ze maken ook wel es fouten of dwalen af, ook de cristenen waar sommigge zo tegen op kijken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 18:09
|
|
|
|
| IESJE369 schreef: | Is het niet zo dat Gods plan met ons leven is gekoppeld aan Gods plan met deze wereld, ter voorbereiding van de komst van Zijn Koninkrijk? Om wie draait het plan: om mij of om God? Ik denk dat God centraal moet staan. |
Ik dacht net hetzelfde  Zoek eerst het Koninkrijk en de rest ... Ik probeer alles ook in het licht hiervan te zien. We behoren Hem toe, en ik mag deel uit maken van Zijn grote plan met Zijn gehele schepping
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 18:18
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | De waarheid achter de eindtijdstudie van Ouweneel
De arrogantie waarmee hij Begint, precies op 1 minuut en 32 seconden: "God waarschuwd en dat mag u wel Hógelijk waarderen..... ".
Mensen als Frank besodemieteren de boel en terwijl het bewezen is gaan ze onverschrokken door zonder ook zelfs maar iets van sorry te zeggen.
F. gaat gewoon door met zijn lezingen zonder dat er ook maar iets is toegegeven of uitgelegd.
Een nichtje van een ex van mij, heeft bij de Nasa gewerkt, ze gelooft niet, maar de kans dat ze dat alsnog gaat doen na deze onzin is héél klein. Zelfde geldt voor andere wetenschappers, die de grootst mogelijke onzin en leugens zien en horen van FO.
Ach ja, alles zelf onderzoeken, kost tijd en geld, dus verzint F. dingen want dan is hij én heel snel klaar, en het, voor hem, domme publiek gelooft het toch wel, dus de pegels blijven binnenstromen. En ondertussen lachen FO en consorten zich te barsten hoe snel ze zoveel geld kunnen verdienen op deze manier, collectes, boeken, dvd's etc.
Hij vertelt zijn verhaal nog steeds en verkoopt zijn dvd’s en boeken nog steeds aan massa’s mensen die in veel gevallen helaas te goedgelovig zijn en verspreidt dus leugens.
Het is ronduit misdadig dat FO zulke zwetsverhalen verkoopt aan mensen die het allemaal voor zoete koek slikken...
De mensen adoreren hem zo, ze voelen zich bevoorrecht dat ze hem 'Frank' mogen noemen....
NB: dit onderwerp heet Willem Ouweneel. Wat ik hierboven schreef betrof zijn broer Frank. Willem is diegene die de genezingen van 7 blinden, waaronder kindertjes, in Birma heeft verzonnen.
Link: Blinde kindertjes helemaal niet genezen in Birma ofwel Burma |
Ik begrijp eigelijk niet waarom je je ongenoegen over F. Ouweneel er wilt doordrammen. 't ging hier over zijn broer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 18:25
|
|
|
|
| IESJE369 schreef: | Is het niet zo dat Gods plan met ons leven is gekoppeld aan Gods plan met deze wereld, ter voorbereiding van de komst van Zijn Koninkrijk? Om wie draait het plan: om mij of om God? Ik denk dat God centraal moet staan. |
Ja ben het met je eens Iesje het draait om God n natuurlijk heeft Hij een plan met mij persoonlijk maar dat past dan weer in het grote geheel. En God moet centraal staan en tegelijkertijd mag je ervaren dat Hij soms in de kleinste dingen dicht bij je wil zijn> Mooi is dat he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 18:29
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | | Ja, een peuter van bijna 2 die nog steeds niet loopt en graag de hele dag rondgedragen word. |
ja ik snap je helemaal heb vandaag met mijn kleinzoon van 1,5 (die erg groot en zwaar is voor zijn leeftijd) gewinkeld en hoewel hij al wel kan lopen til je hem toch steeds dat gaat een stuk sneller. Had meteen last van mn arm. het is een aanslag op je spieren zo'n groot kind dragen
Laatst aangepast door
|
ROELANDE345
|
op vrijdag 5 oktober 2012, 19:00
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 18:34
|
|
|
|
| PETRA944 schreef: | | whaaa haaa haaa speer date. lol. organiseer een speerdate dag visser. dan komt het vast goed. ha ha |
Middagje speerwerpen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 18:45
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | | Ja zeeuws meisje was : geen cent teveel hoor |
Precies ....WAS. Maar sinds vorige week of die week ervoor ( weet ik veel) hebben we een nieuw zeeuws meisje . Èn een nieuwe slogan. De ouwe werd een beetje tè afgezaagd . Met de nieuw probeert ze mèèr toeristen naar Zeeland te krijgen . Gewoon omdat er tèveel zijn die de reis naar zeeland zonde vinden omdat ze het te ver weg vinden.
Maar nu wil je die nieuwe slogan weten ook zeker?
komt ie .... Zonde? Wat zonde , weet je wat pas zonde is ? ....... Boter aan je kont smeren en droog brood eten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 18:52
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | | ja ik snap je helemaal heb vandaag met mijn kleinzoon van 1,5 (die erg groot en zwaar is voor zijn leeftijd) gewinkeld en hoewel jij al wel kan lopen til je hem toch steeds dat gaat een stuk sneller. Had meteen last van mn arm. het is een aanslag op je spieren zo'n groot kind dragen |
Esther wordt woensdag 2, en is ook er groot en zwaar voor haar leeftijd. Nu ben ik al blij dat ze inmiddels kruipt en zich in huis aardig zelf voort beweegt. Een goed half jaar geleden kon ze amper zelfstandig zitten en moest je haar dus echt nog als een baby overal heen dragen en vasthouden. Eigenlijk niet zo gek dus dat mn rug nu toch een keer gaat tegensputteren.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 18:58
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Ik moet al uit bed en ik wil nog zo graag slapen  |
Soooooooooo laat???????Had mn eerste koffiepauze om die tijd er al op zitten. Maar de tweede pauze was veeeeeeel leuker. Twee korte lontjes aan de tafel , sja daar is het vrijdag voor, nou het duurde geen 2 minuten of de eerste bak koffie vloog over de tafel . Dat zinde het ene korte lontje natuurlijk niet en die pakt de tafel op en kapt heel de tafel om ( en dat was meer dan één bakkie koffie) .
Wat nou slechtste moment , W-tje ik ben weer heel offtopic , dit had in het mooiste moment moeten staan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 19:03
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Haha...als je nu na gaat dat Visser zelf over dat woord is begonnen!!!
""In een MUM van tijd was het gebeurd"" schreef hij...en dat ging over de wonderdoek...
Aangezien ik niets had met die doek...schreef ik dat ook...maar tevens schreef ik...Je moest eens weten hoe MUM ik ben...(voor de lol)
Tsja...en dat iemand dan wat achter dat MUM zoekt..DAT is dan niet aan mij...
Alle werkmannen zijn hier weg ja..Het was erg hectisch...maar wel gezellig!! Ze waren gewoon heel erg vriendelijk en aardig.. En ik heb een prachtig huis terug gekregen.. Inmiddels staan er WEER stellingen voor mijn huis...het is nog niet af...Nieuwe dakgoten en boeiboorden.. En dan kan eindelijk mijn afdak geplaatst worden... |
Zie je wel . MUM is gewoon zoiets als vlinders in de buik . Nu weet ik het zeker. Petra , je had toch gelijk.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 19:05
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Soooooooooo laat???????Had mn eerste koffiepauze om die tijd er al op zitten. Maar de tweede pauze was veeeeeeel leuker. Twee korte lontjes aan de tafel , sja daar is het vrijdag voor, nou het duurde geen 2 minuten of de eerste bak koffie vloog over de tafel . Dat zinde het ene korte lontje natuurlijk niet en die pakt de tafel op en kapt heel de tafel om ( en dat was meer dan één bakkie koffie) .
Wat nou slechtste moment , W-tje ik ben weer heel offtopic , dit had in het mooiste moment moeten staan.  |
Men was je op je werk aan het weekend toe geloof ik......jij was toch geen kort lontje? (grappig gezien je lengte..... )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 19:05
|
|
|
|
| PETRA944 schreef: | ha ha leuk, visser volgens mij ben jij echt een beetje mum aan het worden , maar fijn dat je huis prachtig geworden is, zag jij er destijds niet tegenop? tegenover die hele renovatie? Schreef je volgens mij toen nog dat het alleen maar gezellig is zo,n blik mannen om je heen, 2 jaar geleden gingen ze bij mij het huis verven, we hebben toen zo gelachen met die gasten, dat als ik er aan terug denk al weer moet lachen. |
Met mijn huis is er niks gebeurd hoor. Heb je ook al last van het MUM-virus? Het was miss C hoor wiens huis gerenoveerd is.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 19:06
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Zie je wel . MUM is gewoon zoiets als vlinders in de buik . Nu weet ik het zeker. Petra , je had toch gelijk.  |
Je had vroeger toch ook de Queen mum....de moeder van Koningin Elisabeth.......kreeg je daar vlinders in je buik van?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 oktober 2012, 19:08
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Men was je op je werk aan het weekend toe geloof ik......jij was toch geen kort lontje? (grappig gezien je lengte..... ) |
Haha , nee hoor , vissertje was één van degenen die alles lijdzaam mocht aanzien.
|
|
| Naar boven |
|
|