| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 07:41
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Een vaderfiguur in de vorm van een jonge strakke bouwvakker met bovenmatig gevormde armen,schouders en bijbehorend onderachterkantje(die een tikkie scheef loopt vanwege zn goed gevulde persoonlijke pinautomaat) ..........hm.......die Petra is zo gek nog niet,zo'n "opa" willen we allemaal wel  |
Oew lekker Waar kan ik zo'n opa bestellen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 08:28
|
|
|
|
| PETRA944 schreef: | en denk maar niet dat ik jou als vierde man in de aanbieding zet, dat kan ik erika en jol niet aandoen, jouw in de aanbieding yeah me hersenen werken nog een beetje.... |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 08:29
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | ik ben niet nieusgierig, ik wil alleen alles weten  |
Juist en das toch heel wat anders
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 08:34
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Oew lekker Waar kan ik zo'n opa bestellen?  |
moet je in de winkels opletten, zijn genoeg van die mannen die moeten showen met hun geld, effe betalen en een heel lading brief geld uit hun broekzak halen jol,(om mee te patsen) maar zijn meestal de patserige criminele tipes
Maar ik heb besloten om effe te gaan ontcmmen, het hele idee van een man zoeken via datingsite, eh volgens mij moet je gewoon tegenkomen, tot nu toe ben ik alleen maar mannen aan het dumpen hier, ook al komen ze best wel lief en aardig over. Die mij weer leuk lijken gaan weer niet echt voor me ha ha moeilijk gedoe zo,n datingsite, en sowie so hoe kun je weten dat iemand in het echt het is??? je kan ook niet met iedereen date en de meeste hebben grote afstand. En alleen is ook best oké, kom vanzelf wel een keer die leuke straatman ofzo tegen dat ik denk yeahhh he is the one liefs voor iedereen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 08:37
|
|
|
|
Moordenaars laat je niet lopen. Die haal je uit de maatschappij en laat je nooit meer in de maatschappij
Dat is de taak van de overheid .
hierin ben ik het met je eens Cortazar... Maar dan hoeven ze toch niet ter dood veroordeeld te worden??? Laat hier in Nederland maar weer gewoon levenslang worden toegepast... ZONDER vervroegde vrijlating... gewoon opsluiten... wat heeft familie eraan als de persoon die het gedaan heeft niet meer leeft?? Ik zou liever zien dat iemand die een dierbare van mij wat heeft aangedaan daar levenslang voor moet boeten en niet dat tie ook dood moet! Stel ze tonen geen berouw tonen niks maar na tien jaar cel mogen ze veranderen en tot God komen, en dan komen ze tot inkeer en gaan contact vragen met desbetreffende familie om berouw te tonen... en niet dat ze daarmee alsnog vrij komen nee laat ze daar maar zitten maar laat ze in die cellen complex maar God leren dienen en daar werken...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 08:39
|
|
|
|
| PETRA944 schreef: | moet je in de winkels opletten, zijn genoeg van die mannen die moeten showen met hun geld, effe betalen en een heel lading brief geld uit hun broekzak halen jol,(om mee te patsen) maar zijn meestal de patserige criminele tipes
Maar ik heb besloten om effe te gaan ontcmmen, het hele idee van een man zoeken via datingsite, eh volgens mij moet je gewoon tegenkomen, tot nu toe ben ik alleen maar mannen aan het dumpen hier, ook al komen ze best wel lief en aardig over. Die mij weer leuk lijken gaan weer niet echt voor me ha ha moeilijk gedoe zo,n datingsite, en sowie so hoe kun je weten dat iemand in het echt het is??? je kan ook niet met iedereen date en de meeste hebben grote afstand. En alleen is ook best oké, kom vanzelf wel een keer die leuke straatman ofzo tegen dat ik denk yeahhh he is the one liefs voor iedereen |
Ga je ons nu weer verlaten T'is ook een contactsite hoor dus je mag hier zitten voor leuke contacten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 08:42
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | | vaak kan je een kitten gratis ophalen bij een particulier |
k ben dr mesjogge!! weinig beesten waar ik zo´n hekel aan heb als aan katten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 08:54
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ga je ons nu weer verlaten T'is ook een contactsite hoor dus je mag hier zitten voor leuke contacten  |
Klopt, maar vind het vervelend om mannen te moeten dumpen, zal wel door de herfst komen, maar krijg de laatste week niks anders als mails en so wie so zie je door het bos de bomen niet, kan toch niet met een paar mannen gaan daten en kom wel weer terug, ha ha veelste leuk om te communiceren hier, dan kom ik wel terug zonder foto en als ik die ene leuke zie zet ik wel effe snel foto neer, so wie so in de lente want wil dan naar de picknick gaan( kan ik meteen stiekemis wat mannen in het echt bekijken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 09:15
|
|
|
|
| CORTAZAR588 schreef: | ik ken de Marwei van binnen en ook de PIW die daar werken. Het zijn geen lieve jongens .....absoluut. En als je moet brommen vanwege diefstal ......ben je op een rare plaats beland. Ook dat is waar.
Maar je weet dat je niet mag stelen of drugshandel bedrijven of andere stoute dingen doen. Als je dan de bak ingaat .......is dat dan erg ?
Wat voor kolder is het eigenlijk dat je je niet rot ou mogen voelen? Als je daar zit om je gelukkig te voelen , snap je iets niet.
De gevangenis is een straf inrichting. Dat vergeten we in dit kletskoek land wel eens. Je zit daar om dat je een stoute jongen of meisje was.
En Christus zei nooit dat straffen niet mocht.....hij sloeg de handelaars uit de tempel en had geen goed woord over voor de Farizeers. En gehoorzaamde de wetten ook die van de Keizer
Jezus is geen marihuana rokende , op gietenwollen sokken lopende hippie , die alles goedkeurt.
Het Neurenberg proces heeft iets meer dan een jaar geduurd. Het meerendeel van de beklaagden is opgehangen. Dus .......ondanks dat ze gingen geloven werden ze toch nog opgeknoopt. De Russen hadden hen meteen willen executeren , maar de overige geallieerden wouden eerst een proces. Echter voor de uitkomst maakte het niets uit. Moordenaars laat je niet lopen. Die haal je uit de maatschappij en laat je nooit meer in de maatschappij
Dat is de taak van de overheid . |
Okay, stel, je wordt als kind geboren binnen een criminele familie waar je op je achtste van je pappie leert blowen, zuipen, coke snuiven en door raampjes klimmen. Thuis is je moeder bezig met andere zaken, als kind heb je al vroeg geleerd dat je moeder mannen in huis ontvangt en jij je stil moet houden. Vanaf je 12e, als het niet eerder is, word je de straat op of het internaat in geschopt en ontmoet je de verkeerde vrienden die het werk wat je thuis hebt geleerd al voor je klaar hebben liggen. Stoute jongen, de bak in en niet meer de maatschappij in. Nee maar, wat een gouden oplossing!
Ik zeg: de daders zitten thuis of liggen al door een overdosis op het kerkhof.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op dinsdag 16 oktober 2012, 09:18
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 09:29
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | k ben dr mesjogge!! weinig beesten waar ik zo´n hekel aan heb als aan katten  |
het hoeft niet Pieter
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 09:32
|
|
|
|
[quote=PETRA944]Klopt, maar vind het vervelend om mannen te moeten dumpen, Hoeveel mannen heb jij dan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ARNOLD765
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 10:21
|
|
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=dh5xqr8ndwo&feature=plcp
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 10:49
|
|
|
|
Vanmorgen bouwkundige inspectie van mijn huis door geïnteresseerde kijker van de open-huizen-dag en iemand van de Vereniging Eigen Huis! Twee mannen die 2 uur lang in je huis rondlopen en alle fouten, tekortkomingen en mankementen op papier zetten. Tenminste… zo voelt het.
Gelukkig kwamen ze mij niet keuren...........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 10:53
|
|
|
|
Ja, je kunt met een beroep op wetten uit het oude testament een moordenaar ter dood veroordelen. Het staat er toch zo zwart op wit? Je hebt gelijk. De Farizeeërs hadden ook gelijk, ze hielden zich stipt aan de wet. En door zich stipt aan de wet te houden werd Jezus overgeleverd aan de Romeinen.
Alleen ging Jezus zo niet met mensen om en dat liet hij de farizeeërs weten ook. Hij durfde te zeggen dat Hij gekomen was om de wet te vervullen. Jezus verving duizenden voorschriften door beginselen. Geen absolute gehoorzaamheid, maar méér. Christus heeft de wet niet buiten werking gesteld, maar Hij heeft deze vervuld. En in principe is het Liefdegebod niet anders dan de oudtestamentische wet, zonder de vele voorschriften, omdat wij weten wat God met ons voorheeft en wat Hij voor ons gedaan heeft. En het belangrijkste van dit gebod komt voort uit genade en vergeving.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 11:05
|
|
|
|
[quote=ROELANDE345]
eh ik krijg heel veel mails van jonge mannen ha ha en soms hele ouwe, maar een man heb ik niet hoor.en wat mannen waar ik mee mail, maar???? ja en die ik leuk vind vind, die gaat niet echt voor mij duh, ha ha , maar over herfst gesproken wat erg al die zwervers toch weer, in de kou op straat. Mijn kinderen reizen veel dus zien er weer heel veel bij het station, zegt me dochter net, een oude verwaarloosde man die aan iedereen wat te eten vroeg, niemand gaf, me dochter gaf een sinaasappel, hij zat er maar mee in zijn hand en zei, die heb ik jaren niet meer gegeten, als of hij niet wist wat hij er mee moest doen, gewoon opeten zei me dochter.En gisteren zat ze met een meisje te praten van 27 die er uit zag als heel oud, vet verslaafd, als baby geboren dat ze moest afkicken, ouders verslaafd zelf verslaafd geraakt, net uit de gevangenis, weer levend op straat, heel blij en dankbaar zat ze wat te eten wat ze kreeg.twee babys ooit verloren en sindsdien vet aan de drugs dat ze het niet meer trok, iedere dag urine controle, al tijd zonder drugs . wat een ellende bij die stations in d herfst, of er is vertraging door een springer, of ze zien wat hopeloze mensen bedelen waar de meesten voorbij lopen.En dan denk ik hoe kan het toch in zon decadente maatschappij, mensen die verloren over de straat zwerven? ma ja beetje offtopic...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 11:21
|
|
|
|
| CORTAZAR588 schreef: | ik ken de Marwei van binnen en ook de PIW die daar werken. Het zijn geen lieve jongens .....absoluut. En als je moet brommen vanwege diefstal ......ben je op een rare plaats beland. Ook dat is waar.
Maar je weet dat je niet mag stelen of drugshandel bedrijven of andere stoute dingen doen. Als je dan de bak ingaat .......is dat dan erg ?
Wat voor kolder is het eigenlijk dat je je niet rot ou mogen voelen? Als je daar zit om je gelukkig te voelen , snap je iets niet.
De gevangenis is een straf inrichting. Dat vergeten we in dit kletskoek land wel eens. Je zit daar om dat je een stoute jongen of meisje was.
En Christus zei nooit dat straffen niet mocht.....hij sloeg de handelaars uit de tempel en had geen goed woord over voor de Farizeers. En gehoorzaamde de wetten ook die van de Keizer
Jezus is geen marihuana rokende , op gietenwollen sokken lopende hippie , die alles goedkeurt.
Het Neurenberg proces heeft iets meer dan een jaar geduurd. Het meerendeel van de beklaagden is opgehangen. Dus .......ondanks dat ze gingen geloven werden ze toch nog opgeknoopt. De Russen hadden hen meteen willen executeren , maar de overige geallieerden wouden eerst een proces. Echter voor de uitkomst maakte het niets uit. Moordenaars laat je niet lopen. Die haal je uit de maatschappij en laat je nooit meer in de maatschappij
Dat is de taak van de overheid . |
ben het er mee eens dat je de meeste moordenaars uit de maatschappij moet halen en in een gevangenis, toch de doodstraf hebben de anderen wel gelijk vind ik. beter maar niet de doodstraf. Eh voor de uitkomst maakt het niets uit, maar wel voor die misdadigers, dat ze jezus nog konden leren kennen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 11:34
|
|
|
|
De grens tussen jou, mij en iemand in een bajes is soms zo dun.
Ze de rest van hun leven rot laten voelen en de gevolgen van hun daden laten voelen.. is dat niet tegen het evangelie in? Is het niet zo dat wij een boodschap hebben van 1 Johannes 1 : 9 en 10 en toont die tekst ons ook niet dat de grens dun is? Wij staan vaak aan dezelfde kant als hen die we met de vinger nawijzen als degenen met een duidelijk kenmerk van criminaliteit. Hoe zouden wij behandeld willen worden als wij de verkeerde beslissingen nemen?
Natuurlijk moet er een erkenning zijn en een afkeren van het oude leven. Maar hen die weg tonen en voorleven dat je het oude achter je moet laten maar ook rekening houden met terugval omdat men soms niet anders heeft dan die wereld. Het vraagt iets van ons ... en dat is lastig want dan word er appèl op ons gedaan, liever dan maar opsluiten? Als wij de deur potdicht houden geven wij ze ook over aan de wereld die ze alleen maar kennen. Er moet een vangnet zijn, een open deur en meer nog een open hart.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op dinsdag 16 oktober 2012, 11:37
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 12:00
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: | Ja ik kwam uit het dorpshuis, had EHBO dienst, dus ff checke zowel mail als forum, paar uurtje slapen en inderdaad weer vroeg naar de kerk 8.15 ivm klaarzetten en opruimen techniek bij Hiskidszaal (zondagschool) en kerkzaal.
IN 2007 en 2008 was het vaak zo dat ik zaternacht taxireed en een uurtje slaap had en dan om 7 uur naar het dorpshuis (waar we toen kerkten) kerk ging om alles op te bouwen. Moet wel toegeven dat ik 's middags wat slaap moest inhalen. |
Actief hoor! Hopelijk had je wel een vrije zondag verder
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 12:10
|
|
|
|
[quote=PETRA944]
jaja leidt maar lekker de aandacht af met je zwervers. dus als ik het goed begrijp heb jij de mannen voor het kiezen. En wil jij alleen diegene die jou niet wil. Zucht ja het leven is soms(vaak) ingewikkeld
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 12:14
|
|
|
|
|
vandaag heb ik avonddienst en kookt mijn dochter. Heerlijk kan ik zo aanschuiven in mn pauze. Ik heb rijst kip broccoli en een woksausje gehaald daar moet ze wel iets van kunnen fabriceren
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 12:16
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: | juiste antwoord is wel gegeven, Maar niet door Visser
 |
Dus dan door Anna?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 12:18
|
|
|
|
| GERRIT603 schreef: | dit begrijp ik niet  |
nee duh
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 12:25
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: | In eerst instantie dacht ik waarom moet dit nu, zo'n onderwerp op het forum. Toch is hetwel goed, maar moet ik deze stelling serieus beantwoorden of gewoon lollig? Letwel ik geef antwoord maar niet beide  |
Serieus natuurlijk Pieter, zoals Anne al zei we zijn niet nieuwsgierig maar willen wel alles weten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 12:32
|
|
|
|
| GERRIT603 schreef: | vroeger op school geleerd: lezen en begrijpend lezen maar nooit lezend begrijpen
ik kon goed leren maar heel slecht onthouden  |
Misschien past deze uitspraak beter onder "raadsels"?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 12:38
|
|
|
|
[quote=ROELANDE345]
Het is heel hip om een jong kereltje te hebben.....maar ik heb toch liever iets van mijn eigen leeftijd. Ooit is mij gevraagd of een knaap mijn toy boy mocht zijn.......ik ben geloof ik nog nooit in mijn leven zo verbijsterd geweest
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 12:57
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | | Dus dan door Anna? |
klopt je hebt hem of je hebt hem niet dus 50% kans
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 13:05
|
|
|
|
| GERRIT603 schreef: | een antichristelijk nummer maar toch altijd lekker om naar te luisteren
ben wel een liefhebber van de muziek van lennon |
Maar waar haalde hij zijn inspiratie vandaan, gelijk wel meedere artiesten? Zo ook met Queen, kunne wij op subtiele manier beínvloed worden door mooie verkeerde muziek?
Wees waakzaam allemaal.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 13:37
|
|
|
|
[quote=INGE721]
ja ik heb een kennis die 1 jaar jonger dan ik is zij is ook gescheiden en hertrouwd met de oppas een knul die 1 jaar ouder is dan mijn oudste zoon. Destijds waren ze 42 en 25 jaar ik kreeg in het begin altijd de slappe lach als ik ze tegen kwam.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 14:20
|
|
|
|
[quote=ROELANDE345]
nee joh, valt wel mee hoor, soms ineens geen mails dan met tijden lijkt het wel of ineens iedereen een date aanval krijgt ha ha, en eh jonge mannen, heb al genoeg kinderen. Maar stom de gene die ik het leukste vind, vroeg me ooit om te daten, ik zei nee, ha ha ging me te snel, later sprak hij me aan dat hij me niet uit zijn hoofd kon krijgen, maar inmiddels al met andere vrouw date, heeft hij nog niet gekust zegt hij en hij is niet meer hier maar we hebben elkaars mail, maar ik heb zoiets van duh als of ik soort reserve wezen ben ha ha, en toch heb ik een zwak voor die man. enfin mannen van mijn leeftijd bij mij in d ebuurt hier zijn er heel weinig dus kreeg een aanbieding van andere site en dacht es kijken, eh zit daar toch een hele leuke bij, zucht zwemel, bij leger werkt die en is oehhh als je de foto ziet,en 48 jaar. dus wacht af of hij met me wil date, maar eh in echt zijn er ook best wel leuke mannen... ha ha je zou zeggen als die ene er is weet je het, kijk je niet meer na straatwerkers enzo, alhoewel echt die pool..., ha ha maar ik wacht af of die ene uit leger nog met me wil date en anders geef ik het hele gedoe op, want beetje moeilijk allemaal datingsite en soms krijg je hele lieve mails van mannen en moet je ze dumpen laatst echt leuke man van 40, maar heb hem gewoon niet meer geantwoord, want dacht eh die wil nog ooit kinderen enzo, omdat hij die niet had, ook al beweerde hij van niet. en dacht als ik hem blijf antwoorden en hij mij ga ik hem zo ook nog leuk vinden, maar eh ben ik nou de enigste die zo chaotisch met mannen bezig is? help ben toch niet de enigste??????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 14:29
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: | Maar waar haalde hij zijn inspiratie vandaan, gelijk wel meedere artiesten? Zo ook met Queen, kunne wij op subtiele manier beínvloed worden door mooie verkeerde muziek?
Wees waakzaam allemaal. |
Zit zeker wel wat in.ik voor mezelf let vooral op de teksten die ze zingen. Maar of wij kunnen worden beïnvloed op subtiele manier alleen door de muziek??????
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |