| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 oktober 2012, 16:13
|
|
|
|
| MARGREET739 schreef: | | Als het geen bezwaar is, neem ik mijn hond Kyra ook mee. |
Wat mij en Beau (jong en speels) betreft niet, ik heb "voor de zekerheid, nog even contact gehad met "Uilenbos, er werd gezegd huisdieren geen bezwaar die mogen gewoon mee.
Nog een kleine aanvulling, dat er honden mee komen is dat bezwaarlijk voor hen die anders wel hadden willen komen, maar nu niet durven?
Ik neem Beau liever wel mee, maar wil geen spelbreker zijn. Maar geef even aan als je wel komt en "bang voor honden bent, kunnen we ze bijvoorbeeld ook wel wat op afstand houden.
Laatst aangepast door
|
PIETER619
|
op vrijdag 19 oktober 2012, 23:59
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 oktober 2012, 16:35
|
|
|
|
ik was niet aan het bellen hoor in de auto als ik dat doe vlieg ik meteen de bosjes in. Nee ik was in gedachten zo druk.....
Heb trouwens nog maar 2 keer in mn leven een bekeuring gehad een voor door t rode licht lopen en 1 voor verkeerd parkeren dus valt best mee
Laatst aangepast door
|
ROELANDE345
|
op vrijdag 19 oktober 2012, 16:53
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 oktober 2012, 17:36
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | ik was niet aan het bellen hoor in de auto als ik dat doe vlieg ik meteen de bosjes in. Nee ik was in gedachten zo druk.....
Heb trouwens nog maar 2 keer in mn leven een bekeuring gehad een voor door t rode licht lopen en 1 voor verkeerd parkeren dus valt best mee |
Mijn complimenten, ik heb meerdere bekeuringen gehad, maar als men veel op de weg is en haastig (om cliënten op te halen) kans ook wat groter
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 oktober 2012, 18:18
|
|
|
|
Vrijdag 19 Oktober, Psalm 119: 57-64; Ik ben een vriend.
En de buren die nergens aandoen en in God noch gebod geloven? Moeten die dan buiten de boot van jouw vriendschap vallen? ‘Ik ben een vriend van allen die u vrezen.’ Ja, alles goed en wel, maar je hebt toch ook een opdracht voor de wereld om je heen, de roeping iets van Gods vriendschap te laten zien aan iedereen? Moet je dan mensen die zich niet aan Gods regels houden links laten liggen? Het antwoord op die vraag is: ja. Schrik niet, laat het me uitleggen. Wie worden hier bedoeld met die mensen die God vrezen en zich aan zijn regels houden? Daar worden zij mee bedoeld die anders zijn dan de zondaars die ‘hun strikken spannen.’ En dat zijn dan echt geen goedoppassende, keurig levende ‘buitenkerkelijken’, maar schavuiten, zeg maar gerust: schoften. Dat zijn leugenaars en lasteraars, dat zijn – in termen van onze tijd – criminelen. Zorg ervoor dat van zulke mensen geen vrienden wordt! Blijf uit hun buurt, laat je niet met zulke mensen in. Voor je het weet hebben ze jou in hun strikken gevangen, met mooie beloften, leuke premies en veel zwijggeld. Niets minder. Mijde de criminele circuits. Dat is wat de psalm wil zeggen. Niets minder. Maar ook niet meer. Het gaat hier niet per se over mensen die om de een of andere reden niet langer naar de tempel of de synagoge gaan. Het gaat niet om kinderen die door bep. omstandigheden voor korte of lange tijd de weg naar de kerk niet meer kunnen vinden. Daar zou veel over te zeggen zijn, maar de psalm zwijgt erover. Je hebt je handen al vol aan het vermaan dat hier luid en duidelijk klinkt: wees een vriend van mensen die zich houden aan de regels van de Eeuwige. Ook buiten de kerk leven – de hemel zij dank! – heel wat mensen die zich veel aan die regels gelegen laten liggen. En wij, wij moeten hun vrienden zijn.
Aan wie U dient heb ik mijn hart verpand, ik ben een vriend van allen die U vrezen. Uw goedertierenheid vervult het land, ja, heel de aarde zal getuige wezen van de geduchte daden van uw hand. Laat mij uw trouw in alle dingen lezen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 oktober 2012, 18:22
|
|
|
|
| EDWIN451 schreef: | | Ik begrijp je wel, maar dit is natuurlijk ook omdat ik een rocker ben en zo ook andere rockers tot denken te zetten. Ook die moeten gered worden en ik kan het weten hahahaha. |
zag dat ik ff offtopic was met de vorige reactie, maar op deze clip speelt een bekende van mij die ook nog maar een paar jaar speelt en geen noot kan lezen, een beetje les van grote broer gehad, wat hij hoort wil hij naspelen gelijk op deze clip. halverweg ekomthj zelf ook gedeeltelijk inbeeld http://www.youtube.com/watch?v=F3BipgFiKlY
Soms als ik beneden kom en hij is bezig zeg ik weleens kan die herrie niet wat zachter, dan zegt hij altijd, dit is ook christleijke muziek pa,
Maar muziek is een groot goed en je kan er veel goeds mee bereiken, keep up the good wurk. Gods zegen daarmee gewenst.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 oktober 2012, 18:47
|
|
|
|
vrijdag is chineesdag 
wij proberen om tussen 13.00 en 14.00u klaar te zijn met werken en gaan dan chinees halen
hoewel de belastingdienst onze "kantinekosten" behoorlijk hoog vindt blijft onze werkgever tot nu nog steeds betalen
goed personeel moet goed verzorgd worden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 oktober 2012, 19:26
|
|
|
|
Heerlijk herfstweer, tot woensdag nog ongeveer 20 graden. Komt mooi uit als je een weekje vrij bent!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 oktober 2012, 19:28
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Strandweer...hoeft niet meer zo...al hoewel een wandeling langs het water heerlijk kan zijn... Maar ik hoop wel op DROOG weer...vrijdag.. Er staat een bos/herfstwandeling op het programma...met een leuke groep mensen/familie en ook vooral met de kinderen die herfstvakantie hebben... We doen dit bijna elk jaar en hebben meestal mooi weer... Dat gaat gebeuren in de bossen van Burgh-Haamstede..in Zeeland. |
Nou je hebt niks te klagen gehad wat het weer betreft
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 oktober 2012, 19:31
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | Heerlijk herfstweer, tot woensdag nog ongeveer 20 graden. Komt mooi uit als je een weekje vrij bent!!!  |
yeah je zou bijna een terrasje pakken en benen op de andere stoel...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 oktober 2012, 19:33
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | | yeah je zou bijna een terrasje pakken en benen op de andere stoel... |
Ja, lijkt me wel wat! daten?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 oktober 2012, 19:35
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | | Ja, lijkt me wel wat! daten? |
met jou altijd!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 oktober 2012, 19:37
|
|
|
|
|
Vandaag pannenkoeken en gister pizza, allebei vanwege drukte op mijn werk, en hoewel de jongens vinden dat we morgen patat moeten eten om het plaatje af te maken denk ik toch dat we morgen iets heeeeel gezonds moeten eten. Maar wel lekker natuurlijk. Dus iemand ideeën?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 oktober 2012, 19:54
|
|
|
|
Het was inderdaad geweldig... Natuurlijk het weer was prachtig...een hele dag zon!!!...ik heb lopen zweten....duin op-duin af...en nu benen en voeten die niet meer kunnen... Bovendien heel gezellig...met 3 zussen...neefjes nichtjes... Om het halve uur een pauze...lekker op het mos...gras...zand...Appeltaart met warme chocolademelk...en vooral die kleine hummels zien genieten.. Na 3 uur wandelen...eindigen bij een pannenkoekenhuis.. Wat waren er veel mensen aan het wandelen en fietsen... Ook het pannenkoekenhuis zat ook vol met mensen... Kortom een heel gezellige en fijne dag gehad!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 oktober 2012, 19:56
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | met jou altijd!  |
OK, zullen we dit verder via de mail bespreken?
we zijn nu niet meer on-topic!
Laatst aangepast door
|
JANS221
|
op vrijdag 19 oktober 2012, 19:57
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 oktober 2012, 19:58
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | OK, zullen we dit verder via de mail bespreken? we zijn nu niet meer on-topic! |
ff sjette? plannen we gelijk in.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 oktober 2012, 20:10
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | ff sjette? plannen we gelijk in.  |
Mag ikke meeeeeeeeeeee
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 oktober 2012, 20:12
|
|
|
|
Doordat ik effe helemaal opperdepop was snelle hap.. Of te wel frietje met wat erbij
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 oktober 2012, 20:13
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Mag ikke meeeeeeeeeeee  |
Jol, Jans en de kinderen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 oktober 2012, 20:14
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | Jol, Jans en de kinderen?  |
Nah in deze wil ik met dat weer wel voor kind spelen hoor we schelen 11 jaar en met Jans scheel ik meer ga wel mee als kleine zus
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 oktober 2012, 20:17
|
|
|
|
Wat ik heb gedaan vandaag?? Veel te veel Vanmorgen zitten leren oke dat was niet zo zwaar. Vanmiddag met hoge druk met een borstel erop mijn terras van 80 vierkante meter gedaan, was beetje teveel van het goede.. Alles doet zeer en ik ben op
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 oktober 2012, 20:19
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | | Vandaag pannenkoeken en gister pizza, allebei vanwege drukte op mijn werk, en hoewel de jongens vinden dat we morgen patat moeten eten om het plaatje af te maken denk ik toch dat we morgen iets heeeeel gezonds moeten eten. Maar wel lekker natuurlijk. Dus iemand ideeën? |
Spruitjes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 oktober 2012, 20:23
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Nah in deze wil ik met dat weer wel voor kind spelen hoor we schelen 11 jaar en met Jans scheel ik meer ga wel mee als kleine zus  |
hoe meer zielen hoe meer deugd.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 oktober 2012, 20:41
|
|
|
|
Gewandeld in de bossen en duinen van Burg Haamstede... Wat een prachtig weer...wat gezellig was het... Wat hebben ook vooral de kleintjes onder ons genoten... Midden in het bos paarden tegen komen!!!! Paddenstoelen bekijken...mooie bladeren en kastanjes meenemen...
Nu ook zere voeten...en waarschijnlijk ook morgen wel spierpijn... Slapen zal best lukken...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 oktober 2012, 20:45
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Haha, ja, het topic "waar sla je stijl van achterover"...
Maar voorlopig zal ik het eerst wel 's vermelden in het topic "wonderen"  |
Nee hoor Josina ...... bij deze , heel heel , heeeeeel hartelijk dank voor de gouden tip. Als er weer eens wat naar de filistijnen is zal ik als eerste naar jou heldere adviezen luisteren.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 oktober 2012, 20:49
|
|
|
|
|
Mijn mooiste moment , samen met Dennis een emmer vol met scharren gevangen . Wat ook heel mooi was .... Het nederlandse team , zowel bij de mannen als bij de vrouwen , zijn allebei wereldkampioen -kustvissen geworden vandaag.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 oktober 2012, 20:52
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | mijn jarige meisje; dat moet gevierd........ ik bak mijn taarten; FEEST! |
is de taart al helemaal op? Kost het veel moeite? Vissertjuhhhhhhhh
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANN117
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 oktober 2012, 20:59
|
|
|
|
Het mooiste moment van vandaag?
Het besef dat ik gewoon een week vakantie heb en de wekker uit kan laten!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 oktober 2012, 21:02
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Het was inderdaad geweldig... Natuurlijk het weer was prachtig...een hele dag zon!!!...ik heb lopen zweten....duin op-duin af...en nu benen en voeten die niet meer kunnen... Bovendien heel gezellig...met 3 zussen...neefjes nichtjes... Om het halve uur een pauze...lekker op het mos...gras...zand...Appeltaart met warme chocolademelk...en vooral die kleine hummels zien genieten.. Na 3 uur wandelen...eindigen bij een pannenkoekenhuis.. Wat waren er veel mensen aan het wandelen en fietsen... Ook het pannenkoekenhuis zat ook vol met mensen... Kortom een heel gezellige en fijne dag gehad!!!! |
Was u dat op het strand met die rothond die dennis z'n frikandellebroodje op at?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANN117
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 oktober 2012, 21:02