| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 22:37
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | ik neem aan dat je auto ook niet meer is uitgerust met zo'n handshoke.  |
nee klopt, maar ik heb er wel n schoonmoederalarm op zitten, PDC noemen ze dat, das hartstikke engels: Park Distance Control als ze in de buurt van mn auto loopt, gaat er een pieper af in de auto
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 22:40
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | | Hierbij ook van mij een bestelling!!!! |
ik zou eerst ff vragen wat dat flessie kost... Zeeland....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 22:48
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | ik zou eerst ff vragen wat dat flessie kost... Zeeland....  | Oke...wat kost dat flessie???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 23:12
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | nee klopt, maar ik heb er wel n schoonmoederalarm op zitten, PDC noemen ze dat, das hartstikke engels: Park Distance Control als ze in de buurt van mn auto loopt, gaat er een pieper af in de auto  |
kan je die niet beter uit zetten dan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 23:45
|
|
|
|
| QSJE546 schreef: | vandaag eet ik chocola, jammie  |
Als warme maaltijd?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 23 oktober 2012, 23:50
|
|
|
|
| GERRIT603 schreef: | kan je die niet beter uit zetten dan  |
GERRIT; SCHAAM JE!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 24 oktober 2012, 00:00
|
|
|
|
| CARRY445 schreef: | Heb de menukaart even bekeken, maar eh... een specialiteit van hun is Tompouce (met gele room) voor € 11,70 Dat mag dan wel een megatompouce zijn  |
hmm met je lekkere trek gaat het nog goed, carry  nu nog verder opknappen; maar mee naar uilenbos zal er nog niet inzitten denk ik in december?
weet je; ALS je volgend jaar april mee kunt naar een picknick, neem ik voor jou speciaal een (mini-)tompouce mee, deal?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 24 oktober 2012, 00:09
|
|
|
|
| MARIANNE338 schreef: | We zijn errrrrug off topic.......
Ik heb net de aflevering van zondag gezien......en ik moet zeggen dat ik wel eens leukere afleveringen heb gezien. Er zit weinig pouwerrr in..... En Jannet blijft toch wel erg katterig, ondanks dat zij weet, dat zij het gaat worden. Ik zou niet blij worden van Jannet....maar ook niet van Aad  |
nou ja, ik zie het maar zo, marian; "er is maar één stel mee verprutst". zonde van die andere dame, als ze het met aad zou moeten rooien.
weet je waar ik om heb moeten grinniken? om de twee heren die elkaar kusten en dat de cameraman inzoomde op die zenuwachtige voetjes................hahaha
GEWELDIG!
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 24 oktober 2012, 00:11
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: woensdag 24 oktober 2012, 00:12
|
|
|
|
is het zo vies bij jullie dat er een professioneel schoonmaakmiddel aan te pas moet komen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: woensdag 24 oktober 2012, 00:17
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | GERRIT; SCHAAM JE!!  |
ik heb geen schoonmoeder en weet niet hoe het voelt als ze in het bereik van je auto komt
schoonmoeders schijnen niet zo geliefd te zijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 24 oktober 2012, 00:18
|
|
|
|
| GERRIT603 schreef: | ik heb geen schoonmoeder en weet niet hoe het voelt als ze in het bereik van je auto komt
schoonmoeders schijnen niet zo geliefd te zijn  |
flink gas er op dus...............grinnik!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: woensdag 24 oktober 2012, 00:20
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Nee ik heb ze nodig voor de massage van m'n zere spieren vanwege het gesjouw met al die kado's van jou  |
ik ben met een schriftelijke cursus bezig...........dus......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: woensdag 24 oktober 2012, 00:22
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | | flink gas er op dus...............grinnik!! |
........ blij dat ik geen schoonmonster kan worden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOCHEBED148
|
|
Geplaatst: woensdag 24 oktober 2012, 00:26
|
|
|
|
Eigengefabriceerde bami..... Conclusie van mijn eh.....mee-eter: casueeeeeeel wat lekker! Mijn dag is weer goed!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOCHEBED148
|
|
Geplaatst: woensdag 24 oktober 2012, 00:34
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | zo zie je maar weer dat voor ieder probleem een oplossing komt!!!
je stofzuiger kapot, dus t stof bleef op de vloer liggen... en dan zeker bij jou thuis, met 5 van die vieze verharende katten! Meid ik heb gewoon met je te doen, echt!!
maar... kraak de dag niet af voordat het morgen is he
gelukkig zorgde jouw wasmachine ervoor dat je niet eerst helemaal een sopje hoefde te maken, zonder enige inspanning van jouw kant stond je vieze stoffige en harige vloer al onder water zodat je het alleen maar hoefde op te dweilen!
Wat zal het nu weer lekker fris bij je geweest zijn!  |
Ik heb toch nog wat kleine eh.....correcties op je verhaal Pietje: 1.mijn katten zijn niet vies 2.ze verharen momenteel niet 3.dweilen was niet van toepassing, moest hózen! 4.fris was het heel de dag hier, had lekker de tuindeur openstaan! enneh....hoe is het verder met Pietje? Gaat het verder wel jochie?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOCHEBED148
|
|
Geplaatst: woensdag 24 oktober 2012, 00:40
|
|
|
|
Wat ik het laatst gekocht heb? Een halfie boerenbruin met sesam bij de Appie Heyn....en een lampie voor mijn cd-kast....zo kan ik mijn favoriete muziekjes weer snel vinden!.....Aaaaaaaaaaaaaveeeee Mariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiaaaaaaa.......Zooo mooi, zo rustgevend!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOCHEBED148
|
|
Geplaatst: woensdag 24 oktober 2012, 00:44
|
|
|
|
Ik had geen mooi moment....maar een mooie avond....heel veel momenten dus....wij kennen elkaar reeds zo'n jaartje of 35....enneh...kennen is het woord niet....vriendschap....van af de MEAO opleiding....Rozen verwelken,schepen vergaan, maar onze vriendschap blijft altijd bestaan! Elsbeth.....dank je wel!
Laatst aangepast door
|
JOCHEBED148
|
op woensdag 24 oktober 2012, 00:45
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 24 oktober 2012, 05:47
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | ...en qua inzicht?
De natuur is genadig, Frank. Als er wat rimpelingen ontstaan bij de vrouwen, hebben de mannen een leesbril nodig.
Thomas  |
Hoe zit het met het inzicht in de vrouw als je rimpels vergelijkt met een leesbril
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 24 oktober 2012, 08:49
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: | Gebed is wel het minste wat we kunne doen, dus doe ik mee. sterkte met alles en vooral Gods zegen |
gebed is vaak het MEESTE, wat we kunnen doen, pieter..........
ik weet overigens dat je dat volledig met me eens bent, hoor! de uitdrukking klopt alleen niet helemaal in dit verband.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 24 oktober 2012, 09:35
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Hoi Willemijn,
Ik respecteer en waardeer je zorg t.a.v. Frank. Het getuigt van betrokkenheid en zorg. Dat is in je te prijzen!
Op je bovenstaande vraag hoe ík het zou vinden om als paljas hier neergezet te worden: ik houd persoonlijk erg van geintjes en plagerijtjes. Ik neem mijzelf en CM dan ook vaak niet al te serieus, behalve in de privécontacten en gesprekken welke ik ook heb, en tijdens een serieus topic of gesprek in de chat. Ik zal dat ook altijd duidelijk laten blijken.
Het is nooit of te nimmer mijn bedoeling om iemand hier op CM daadwerkelijk te pesten o.i.d. Dat weet Frank gelukkig ook, en we verstaan/begrijpen elkaar in humor, etc. Daarbij is ook absoluut sprake van wederkerigheid in plagerijtjes etc. Inmiddels heb ik zelf ook contact met hem gehad, waarin hij dit nog eens bevestigde. Jouw zorgzaamheid is daarin te prijzen, en zal ik ook zeker respecteren.
Ik hoop dat we het hierbij kunnen laten. Ik zal dat iig doen, en ik vernam van Frank dat hij hier ook niet verder op zal reageren, om geen "onnodige" visieverschillen te laten voortduren. Het zou jammer zijn van de tijd die rest.
Hartelijke groet, "Steentje" |
Jammer dat je CM en de mensen niet serieus neemt....ieder mens wil toch serieus genomen worden? en juist op een forum........ Ik denk dat het net andersom moet zijn.....neem mensen serieus en af en toe een kwinkslag kan geen kwaad.... Maar ja, het is een openbaar forum en een ieder kan zich gedragen zoals hij/zij wil..... En soms kunnen de zgn leuke pesterijen ook kwetsend overkomen toch????? Maar ja, als jij dat leuk vind doe je het toch gewoon???
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op woensdag 24 oktober 2012, 09:38
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 24 oktober 2012, 10:29
|
|
|
|
Woensdag 24 Oktober, Psalm 119: 98-104; Mijn ziel en zaligheid.
De wereld mijden? Is dat wat het evangelie ons vraagt? Radio en televisie de deur uit? Kranten ongelezen naar het oud papier? Op zondag hooguit naar de kerk? Exclusieve vriendschappen: alleen met medechristenen? Geen sprake van! Het gaat in dit deel van de langste psalm inderdaad niet over wereldmijding. Het gaat over wereldwijding! De dichter zoekt het goede, begaanbare wegen. En die zoekt hij niet alleen voor zichzelf, die zoekt hij evengoed voor alle mensen. Die ‘ik’ uit de psalm is geen enkeling. Die ‘ik’ is Israël, het volk van de Eeuwige. Maar ook het volk heeft geen behoefte aan een zwaar bewaakt klooster – dat wil een wegwijzer zijn, een gids voor alle volken. Het gaat in deze psalm om een woord voor de hele wereld. En dat woord voor de hele wereld roept ons toe: blijf met je vingers van het kwaad, zet je voeten niet op slechte wegen! Daar is niemand mee gediend. Jij zelf niet, maar ook de mensen om je heen niet. Daar gaat alleen de wereld maar door ten onder. Laten we met z’n allen het goede doen, wandelen op betrouwbare wegen, op de paden van het recht. De psalmberijmer wordt er lyrisch van. ‘Gij zijt mijn ziel, mijn zaligheid, mijn zegen.’ En zo is het maar net. Er ligt zoveel heil in de Thora, er zit zo’n ongelofelijk grote schat verborgen in de wijsheid van Gods woorden… Ontdek het maar! Breng je leven maar op orde, laat je niet langer in met wat leeg is, loos, godloos. Richt je op wat waarde heeft, op wat kosjer is, zuiver, eerlijk. Vraag je bij alles af: kan ik hier de Eeuwige mee onder ogen komen? Wie op die vraag steeds ja kan zeggen, leeft in vrede. Die zingt elke morgen: ‘Gij zijt mijn ziel, mijn zaligheid, mijn zegen.
Ik heb mijn voet van ’t kwade pad geweerd opdat ik gaan zou in uw goede wegen. Ik wijk niet af van wat uw woord mij leert, want zó alleen kom ik uw aanschijn tegen, Gij hebt U in uw trouw tot mij gekeerd. Gij zijt mijn ziel, mijn zaligheid, mijn zegen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 24 oktober 2012, 12:53
|
|
|
|
als er iemand is die mensen serieus neemt, is steentje dat wel, willemijn.
waarschijnlijk heb je de 3e en 4e regel van de tweede alinea wat vluchtig gelezen in het bericht van steentje......?
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 24 oktober 2012, 13:12
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 24 oktober 2012, 13:37
|
|
|
|
Hai,
Bedankt voor de reacties en de gebeden.
Ik was ontroerd toen ik de reacties zag.
Ja, het gaat beter.
Ja, ik heb een iemand die me helpt. Wat inhoud elke week ff praten, mee iets kopen, helpen met administratie ed.
Ja, ik zat in een impasse, rook niet meer, dus ben begonnen met me plafond. Maar ja, de impasse was: ik wou en moet rustig aan doen, én ik kan er nu absoluut niet tegen als mijn huis niet geschilderd is. Maar keihard werken de hele dag lukt me ook niet.
Dus, ik woon hier toch alleen: netjes me vloer afgeplakt, spullen netjes klaar, en nu en dan doe ik een stukje.
En dan ga ik door, omdat ik het leuk vind, maar wat een werk:), het afplakken, ladder op, en af, je kan niet alles met zo'n telescooproller doen.
Iig, de wanhoop is weg. Ik zie het weer zitten.
Dank! Voor het bidden!
Ja, iemand die ik ken heeft net operatie ondergaan, hoor ik net, en ja, dan denk ik, wat een tranendal. Denk ík dat ik het moeilijk heb. Hoor ik van iemand die, in mijn ogen, alles voor mekaar heeft, kinderen, goede baan, etc. en die moet ineens, onverwacht een operatie ondergaan. Bij toeval is er iets ontdekt. Dan denk ik, wat een tranendal.
Ik heb een hele mooie christelijke film gezien, ik zet hem vanavond onder kopje christelijke films.(The Apostel, Regie en hoofdrol: Robert Duvall, met oa. Farrah Fawcett en Billy Bob Thornton..

Ja, deze film is zooo goed dat je hem eigenlijk gezien moet hebben, ja, ik zet niet zomaar een film neer, en zeker geen christelijke alleen als tie écht is, en écht goed....was tot tranen toe geroerd..
Ja, dan denk ik, waar zijn wij zonder geloof....(Wat natuurlijk helemaal niet inhoud dat niet-gelovigen geen oke leven kunnen hebben of gelukkig kunnen zijn.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 24 oktober 2012, 14:09
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 24 oktober 2012, 13:52
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Ooit was er een tijd dat ik eens ernstige zaken schreef (vanuit mijn katholieke visie) helaas werden sommige stukken ofwel totaal genegeerd óf ik kreeg bakken kritiek, verwijten, beschuldigingen over me heen. Meestal via chat of mail. Een mens leert er van... |
Vind ik jammer Frank! Ik mis je stukken wel.
En kritiek, samen met 'katholieke visie', dan weet ik wel uit welke hoek die kritiek komt...
Gewoon negeren die mails etc., als jíj maar wéét....
Ja, en dan krijg je het fenomeen, dat er vaak, op de hele goede stukken niet wordt gereageerd...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 24 oktober 2012, 16:32
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | als er iemand is die mensen serieus neemt, is steentje dat wel, willemijn.
waarschijnlijk heb je de 3e en 4e regel van de tweede alinea wat vluchtig gelezen in het bericht van steentje......? |
Ik sluit me geheel bij de woorden aan van Hannah...!!!
Ook ik heb Steen leren kennen als een fijngevoelig ""mens"" die ook heel duidelijk weet en aanvoelt wanneer ze iemand beter prive kan benaderen... Prive benaderen...om dat wat fijngevoeliger om te gaan met een persoonlijk woord...
En zoals ik al lang begrepen heb...Frank vaart er nog steeds wel bij... Ook na gisteren!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARRY445
|
|
Geplaatst: woensdag 24 oktober 2012, 16:38
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | hmm met je lekkere trek gaat het nog goed, carry  nu nog verder opknappen; maar mee naar uilenbos zal er nog niet inzitten denk ik in december?
weet je; ALS je volgend jaar april mee kunt naar een picknick, neem ik voor jou speciaal een (mini-)tompouce mee, deal? |
Zoals het nu lijkt zit dat er niet in , maar ik heb het liedje 'miracle' de laatste dagen steeds in m'n hoofd zitten, dus wie weet.... Ik hou voor de zekerheid een plekje vrij in mijn agenda! Is er ook een deadline tot wanneer je je kan opgeven?
Deal! Die tompouce staat! Het zou toch te gek voor woorden zijn als het me weer niet lukt om te komen. Tja.. en nu zal ik wel moeten.. want anders blijf je met die tompouce zitten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: woensdag 24 oktober 2012, 16:39
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Hallo,
Ik wou vragen voor gebed, om te kunnen werken.
Ja, werken, in alle vormen, ook huis schilderen etc. is voor mij ontzettend moeilijk. vaak, als ik opsta, typ wat op de pc, en ga dan gewoon weer terug naar bed een gat in de dag slapen.
Nou wou ik vragen voor gebed; ja, ik ben na beëindiging relatie toch wel behoorlijk ingestort, en ik wil nu dingen opppakken.(neehee, ligt niet aan die relatie. Is vaak makkelijk, de schuld geven door dit en dat, ligt gewoon, vind moeilijk te beginnen en door te gaan.
Vast bedankt! |
Shanitha, bij jou is de knopje "schuldgevoel" in gedrukt. Dat herken ik in jou reactie. Het gaat gepaart met verdriet, boosheid, angst, onzekerheid, heen en weer vliegen van emotie's en gevoelens enz..... Je bent een "parel" in Gods ogen meid. Houdt dat voor je.

[klik hier]
Laatst aangepast door
|
MARITIME853
|
op woensdag 24 oktober 2012, 16:45
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOCHEBED148
|
|
Geplaatst: woensdag 24 oktober 2012, 16:58
|
|
|
|
Vanmorgen....Woerdense koeienmarkt...jaarlijks festijn....oer gezellig altijd...ik sloeg geen jaar over..... Mijn dok zei nee! Jij gaat met de beentjes omhoog... Ik eigenwijs zei nee!!!! ik voelde iets...een soort vreemde drang van: je móét gaan!....Ik dubbele pijnstillers ingenomen en toch....toch....gegaan Loop ik voorbij de "woerdense gebedswinkel"....das een koegje waar je niet hoeft te betalen en zomaar binnen mag lopen....maar dat durft dit gekke mens niet....stond van een afstandje te kijken.....komt er een vreemde meneer naar me toe....mevrouw, u ziet er naar uit dat u wel een erwtensoepie lust......(das traditiekost he....erwtensoep met rijstebrij toe) gelukkig hadden ze geen rijstebrij.....ieeeeeeeeeeech.... Maar ik had daar toch een gezellig uurtje zeg! Wildvreemde mensen, zomaar binnengelokt......Lieve medewerkers van de gebedswinkel: als jullie dit lezen!!! Heel erg bedankt! God bless you!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 24 oktober 2012, 17:03
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Ik sluit me geheel bij de woorden aan van Hannah...!!!
Ook ik heb Steen leren kennen als een fijngevoelig ""mens"" die ook heel duidelijk weet en aanvoelt wanneer ze iemand beter prive kan benaderen... Prive benaderen...om dat wat fijngevoeliger om te gaan met een persoonlijk woord...
En zoals ik al lang begrepen heb...Frank vaart er nog steeds wel bij... Ook na gisteren!!!! |
Is dat zo Zeeland? Vandaar zeker dat hij niet verlengt........jij schijnt het te weten...... En fijngevoelig is een heel persoonlijke beleving he? Wat jij fijngevoelig vind ervaar ik misschien als heel kwetsend.........maar ja, dat is mijn ervaring en beleving......en om met jouw woorden te spreken: zo hebben we allemaal weleens wat over iemand te bedenken en denken...... Je kan prive wel leuk doen maar doe dat dan ook op het forum en achter de schermen........en altijd grapjes maakt dat je ook niet meer zo geloofwaardig overkomt.......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op woensdag 24 oktober 2012, 17:16
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|