ChristianMatch
 


Forum

Berichten van JOCHEBED148
Ga naar pagina 1 2 3 4 ... 6 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van JOCHEBED148
Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 november 2012, 00:46
BerichtOnderwerp: Bedankje
 
LEANNE226 schreef:
Weet je Mar,als je erg behoefte hebt aan aandacht kun je hier bij veel mensen aankloppen(ja ook bij mij ook al liggen wij elkaar niet)maar aandacht vragen op deze wijze is zo enorm fout,je hebt geen idee hoeveel pijn je mensen doet met ziekelijke verzinsels(heb ik begrepen) over doodgaan..........zoek alsjeblieft professionele hulp.Positieve aandacht is een stuk leuker........

De dingen die jij ziekelijke verzinsels vindt Leanne zijn helaas géén verzinsels, dus op jouw beurt vreselijk kwetsend tegenover mij. Ik hoop dat jij (en je medestanders in deze) ooit beseffen hoeveel leed je iemand daarmee berokkent!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 november 2012, 23:22
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
PIETER649 schreef:
tja daar vraag je me wat Smiley die vol vragen zit

maar hee!!! jij hebt mij nooit wat aangedaan he Lachende smiley

Nee he Pietje, wij konden het wel samen vinden....jammer dat ik je ga verlaten, zal je best missen !
Fijne avond nog!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 november 2012, 22:21
BerichtOnderwerp: Bedankje
 
WILLEMIJN232 schreef:
Jochebed heeft zeker geen saai leven, de ene dag een bericht dat je samen op weg gaat met de ander en de andere dag is het leven bijna afgelopen en er dan nog zo opgewekt over zijn? Mijn wereld zou even ingestort zijn.....
Dus Jol, ik begrijp het ook niet zo goed, hoeft ook niet gelukkig!

Zalig zijn de armen van geest Willemijn....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 november 2012, 20:27
BerichtOnderwerp: Bedankje
 
JANS221 schreef:
JOCHEBED148 schreef:
Inmiddels ben ik weer terug van een laatste doktersonderzoek.....Morgen start een laatste medicijnkuur......Ik zal niet lang meer hier zijn....zelf heb ik er vrede mee hoor...ik ga naar het Hemels Jeruzalem...door de paarlen poorten en de straten van goud....waar de gouden Godsrivier door vloeit...waar geen verdriet, geen pijn meer is.... heb heel veel mooie plekjes van de wereld gezien...mijn grote verdriet is nu mijn vijf poezen.....ze waren er in lief....en veel leed! Heb het gevoel dat ik ze nu in de steek ga laten...Maar ook daar zal God wel in voozien....Nogmaals...mijn tijd hier is voorbij...dank jullie wel voor alle fijne gesprekken!

Je had toch ook sinds eergisteren een nieuwe relatie? Maar je grote verdriet betreft nu je vijf poezen? En je nieuwe relatie dan? Hij blijft toch ook alleen achter?
Of is het toch minder erg als je gisteren dacht? Want ik zie nu dat je je tekst aangepast hebt????

Ik begrijp je verwarring Jans, ik heb inderdaad geprobeerd mijn text aan te passen, maar op één of andere manier kan ik geen uitspraken verwijderen, ben flink aan het tobben geweest. Sorry voor de verwarring.... Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 november 2012, 20:23
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
PIETER649 schreef:
degene die mij pijn doet, krijgt gewoon ouwerwets n peut voor ze harses.
het vergeven komt misschien na de excuses.

En astienougeen harses heeft????? Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 november 2012, 13:18
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
JANS221 schreef:
Ja, scheelt weer met inpakken. Nog 1 Mersault, 2 Chardonnay en 1 Legende Medoc Bordeaux te gaan. Clown smiley

Hihi...Jans, je kunt wel een slijterij beginnen! Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 november 2012, 13:17
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
ZEELAND736 schreef:
Mijn mooiste moment???

Drie zakken met bevroren scharren krijgen van een oude vrouw van 87!!!!

""Gevangen door mijn kleinzoon maar wat moet ik er met zoveel???""

Eh....Zeeland, ik ben maar een eenvoudige oppasmoeder maarreh....wat zijn scharren? (Ik weet wel wat scharen zijn, maar dat bedoelde je vast niet?) Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 november 2012, 13:14
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
PIETER649 schreef:
tja je hebt wat te vieren he Lachende smiley met je nieuwbakken verkering Verliefde smiley had ik jullie al n mooie toekomst gewenst Smiley die vol vragen zit

Jazeker Pietje en daarvoor hartelijk dank! Clown smiley Verliefde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: donderdag 15 november 2012, 18:18
BerichtOnderwerp: Bedankje
 
Inmiddels ben ik weer terug van een laatste doktersonderzoek....van wege alle (ontzettend lieve!) reakties kan ik ze nu even niet allemaal beantwoorden. Wel wil ik iedereen bedanken voor jullie lieve meeleven!
Wederzijds Gods zegen toegewenst!


Laatst aangepast door
JOCHEBED148
op donderdag 15 november 2012, 22:04
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: donderdag 15 november 2012, 13:35
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?
 
SHANITA130 schreef:
Ik net de trein heb gemist en nu een kwartier moet wachten, en een kwartier te laat kom daardoor? Twijfelende smiley

Das flink balen Shanita!!!! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: donderdag 15 november 2012, 13:33
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
LEANNE226 schreef:
Ik voel mij aangesproken,als zijnde "zo iemand".
Al kreeg ik geld toe............

Leanne,die sommige mensen niet meer terug verwachtte na diverse bannen

Dat heb je dan absoluut verkeerd begrepen Leanne....jammer dat je zoveel haat uitstraalt!
Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: donderdag 15 november 2012, 13:31
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
LEANNE226 schreef:
Mijn schoonzus die zei:hij gaat nu echt............

Na maanden vechten is de schok toch nog groot en hun verdriet enorm........beide heb ik gisteravond(apart) gesproken............

Geef eens tips aub,hoe help ik ze het beste?Met alleen troosten komen ze de scheiding niet door toch?

Doen wat je hart je ingeeft Leanne....dat klinkt misschien vreemd....maar soms moet je je gevoel vóór je verstand laten gaan! Sterkte meis, dit wordt heel moeilijk!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: donderdag 15 november 2012, 13:03
BerichtOnderwerp: Bedankje
 
PIETER649 schreef:
veel plezier samen en maak er wat van Lachende smiley

Dank je wel Pietje, ruwe bolster maar blanke pit! Je zal het geloven of niet, maar ik ga je missen! Ik wens jou en Annette en jullie 3 kids alle goeds toe voor de toekomst, enneh....wederkerig: maak er wat van! Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: donderdag 15 november 2012, 12:38
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
Ik heb vanmorgen es een appeltaart staan bakken....die goudrenettten lagen me zo aan te gapen, ik kon er niet voorbij komen.....
Clown smiley Kwijlende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 23:07
BerichtOnderwerp: Bedankje
 
Lieve medechatters,

Wij allen hier zijn meestal op zoek naar een levenspartner...daarvoor is immers een datingsite.....
Helaas is dat mij niet gelukt...
Er is een tijd van gaan, en er is een tijd van komen.....
Die tijd van gaan is nu gekomen....
Mar kwam iemand tegen via ZOOSK....(ik had geen flauw idee wat dat is)
Maar we vonden elkaar en hebben besloten samen op weg te gaan.
Mijn abo loopt over een paar daagjes af....
Maar ondanks dat er mensen waren die mij wel WEG! konden kijken.....die een hekel aan me hadden......heb ik hier ook veel vrienden .(En die vriendschap gaat natuurlijk gewoon door!) Maar toch wil ik iedereen hier heel, heel erg bedanken voor de heerlijke, waardevolle gesprekken die we hadden...Ik wens jullie allen Gods onmisbare zegen toe en hoop dat jullie ook ooit de ware vinden! Een dikke knuffel van hier uit gouda Verliefde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 22:54
BerichtOnderwerp: Weinig geld en toch reizen?
 
PIETER649 schreef:
ik rij 1 op een emmer vol

Ik rijd op mijn fiets! 1 op eh.....nul? Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 22:51
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
PIETER649 schreef:
zou je mij dan niet es bedanken??? Boze smiley

per slot van rekening heb ik DESPERATE296 op jouw profiel gewezen!

of heb je toch verkering met QUASIMODO931 ?????

Pietje, lieverd, je hebt nu wel een bietje erg veel eigendunk, verbeelding of hoe je het omschrijven wilt....deze lieve jongeman die mij dat aanzoek deed, kent nog weet van het bestaan van Christian Match af....noch van ene Pietje die misscien graag een duwtje in de rug had gegeven....dusseh....ach Pietje.....ik heb je altijd graag gemogen, ondankts je soms best wel kwetsende uitspraken.....maar das een kwestie van doorheen kijken he.....grooooote waffel.....maar een piepklein hartje! Annette boft maar met jou! (eh....dit is gelijk een soort afscheidsrede of zo want over een paar daagjes verloopt mijn abo.....dank je wel Pietje, voor de toch wel fijne momenten die we hadden....
Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 20:59
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?
 
VISSER278 schreef:
Nee maar .... jij ook al? Hoe is het mogelijk zeg. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Tja Visser, voor jou een vraag voor mij een weet...... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 19:03
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?
 
VISSER278 schreef:
Sjoh , weet je dat nu pas ? Dat weet ik al een paar maanden. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

hihi....kannie visser..hij vroeg me gisteren pas Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 14:17
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
Mijn mooiste moment was vanmorgen toen ik wakker werd.....

Gisteravond kwam er een lieve man bij me eten...we hadden een knal-super-mega-turbo-fijne avond! Aan het einde vroeg hij of ik met hem samen verder zou willen....nader kennis maken....samen op weg gaan.....

En dan gaattie naar huis en ik naar bed......enneh.....nou.....toen ik wakker werd dacht ik effe.....was dit een droom? Was het wel echt?????

NOU: het IS echt!!!! Verliefde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 00:26
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?
 
Wisten jullie dat.....eh.....er weer een vrijgezel(lige) dame minder is op CM? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 november 2012, 17:09
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
SHANITA130 schreef:
Gefeliciteerd!

Lachende smiley

mijn mooiste moment vandaag gaat vast nog komen....er komt een gezellige chatvriend eten....oftie ut lekker vind? Smiley die vol vragen zit Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 november 2012, 17:03
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
JOL252 schreef:
Jezus keek dwars door Zachëus heen en zag een klein verlangend Calimerootje die zo ontzettend graag ook een aai over z'n bol wilde. Logisch want iedereen spuugde hem uit vanwege zijn functie. Zo houden we met elkaar van alles in stand hé... maar inderdaad, ik ga ook liever naar de griek of eet thuis met een gezellige vriend(in). Knipoog smiley


Laat ik nou net een etentje bij de Griek "gewonnen" hebben van de week. Lachende smiley met blinkend witte tanden
Kwijlende smiley

Meid, gaaaaaf! geniet ervan he!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 november 2012, 13:35
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
JOL252 schreef:
.. uhm misschien gewoon de gastvrijheid die zo eigen zou moeten zijn aan gelovigen? (Engelen herbergen en zo.) Verder lees je wel het eea over met elkaar eten... "maaltijd houden" ...

Hmmm....nou Jol, ik moet eerlijk zeggen dat ik liever met een lieve vriendin of vriend eet dan met een eh....."tollenaar"......(die gastvrijheid is dan een stuk makkelijker he.....)maar Jezus deed dat wel he, juist bij zo iemand wou Hij eten... Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 november 2012, 13:03
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
Vandaag eet ik es niet alleen maar sámen! Daar maak ik altijd iets byzonders van....een heerlijke frisse salade vooraf, met allerlei lekkers dr door: appeltje, eitje,uitje,augurkje, brokjes feta, tomaatje......
Vervolgens een ovenschoteltje met aardappeltjes, uitjes, uitgebakken spekkies dr door, kortom: vandaag even geen lijn-dag maar geniet-dag!
(Iemand uitnodigen om vervolgens samen de maaltijd te gebruiken is bijbels zei iemand laatst....weet iemand waar in de Bijbel ik dat kan vinden?) Smiley die vol vragen zit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 november 2012, 12:53
BerichtOnderwerp: gewoon mooi
 
JOANNIE702 schreef:
Klopt Jochebed...........En als wij weer bergen tegen komen, dan weten wij nu ook dat wij die bergen kunnen verzetten, samen met de Here!
Alles is mogelijk..............!
liefs Joannie

Ja he, en soms hoeven we die bergen niet te verzetten he.....Hij tilt ons soms boven alle rottigheid uit! En sleept ons door die diepe, diepe dalen! En als we dat maar weten....en onthouden....dr is een liedje van: You never walk alone! Knipoog smiley
Ik bid nog steeds of ik dat lammetje mag zijn uit het verhaal van de Goede Herder....Zo verdwaald, pootjes verwond, maar op Zijn schouder "thuisgebracht"!!!!


Laatst aangepast door
JOCHEBED148
op dinsdag 13 november 2012, 13:09
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: maandag 12 november 2012, 14:59
BerichtOnderwerp: Jezelf zijn
 
SHANITA130 schreef:
Zijn mensen op een forum, wat onder andere deel is van een datingstie wel zichzelf?

In hoeverre is iemand zichzelf en eerlijk als degene post op het forum, mailt en chat met anderen?

Ik heb namelijk wel eens gehoord van iemand, die mailde met iemand, en diegene gaf zich uit voor een begrijpende vriend(in) waar je altijd terecht kon.
Toen degene liet merken dat degene voorlopig de eerste maanden niets kan afspreken, waardoor dan ook, maar ja, daarna wel, ja, toen haakte diegene af, en vond het ineens te 'gecompliceerd' worden.

Wat is er mis met voor onbepaalde tijd mailen? Met onder andere als doel, eventueel, ter Zijner tijd is, iets af te spreken?
Deze site is ook bedoeld voor als je nieuwe vrienden wilt maken en met andere gelovigen over het geloof wilt mailen/chatten.
Bij chatten gaat het snel. Bij mailen kan je wat langer nadenken, wat wel handig is als het echt belangrijke dingen betreft.

Dat ik dit topic start, is omdat veel belangrijke onderwerpen staan in bijvoorbeeld topics die over van alles kunnen gaan, bijvoorbeeld: 'wat ik me afvraag'., 'wat heb je gedaan vandaag', of 'wat was het leukste moment vandaag'.

Lachende smiley

Je hebt volkomen gelijk Shanita....jezelf zijn.....en vooral: jezelf blijven is zo verschrikkelijk belangrijk! Iemand schreef een boek over mijn leven...althans het eerste gedeelte daarvan....de titel is: eerlijk duurt het langst......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: maandag 12 november 2012, 13:52
BerichtOnderwerp: Kees Kraayenoord en Trinity
 
ELISE438 schreef:
Ik ga 14 december naar Kees Kraayenoord en Trinity in Drachten.

Zijn er nog meer mensen die 14 december naar het kerstconcert gaan?
In Drachten? of op een andere locatie?

Leuk om met een groep te gaan.

Hartelijke groet,
Aranka

Deze superfan van Kees Kraayenoord zou best wel willen hoor....maar weetje: Gouda-Drachten.....daar heb ik op zn minst een helicopter voor nodig....dusseh.....ik wacht tottie wat dichterbij komt! Maar ik weet zeker dat jij gaat genieten hoor!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: zondag 11 november 2012, 22:48
BerichtOnderwerp: BZV Topic
 
JOCHEBED148 schreef:
Tuurlijk! (wat een leuke profielfoto heb je Lielie! Echt heel mooi!

Enneh...tja....het blijft moeilijk voor mij....Wilma ....we waren samen zwanger, zijn bij elkaar op kraamvisite geweest, onze kids zaten in de zelfde klas Wilma is al 16 jaar weduwe...ik was bij het overlijden van haar man.....Maar Swaen heb ik inmiddels ook op facebook leren kennen....net zo'n lieve schat als Wilma!....dus tja.....moeilijk hoor!
Smiley die vol vragen zit


Laatst aangepast door
JOCHEBED148
op zondag 11 november 2012, 22:49
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOCHEBED148 (63)





Berichten: 163

BerichtGeplaatst: zondag 11 november 2012, 19:23
BerichtOnderwerp: poesjes
 
ANNETTE050 schreef:
Zij er op cm ook die Noorse Boskatten en/of Ragdolls hebben?

Nee ik niet......ik heb wel 5 boeren-huis-tuin-stoepkatten. Eentje komt er van Lesbos (griekenland) Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van JOCHEBED148
Ga naar pagina 1 2 3 4 ... 6 Volgende
Pagina 1 van 6