| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 06:51
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Ik mis m'n SENSEO-apparaat.
Nog 4 weken en één dag geloof ik |
Achhhhhhhhhhhhhhhh
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 08:31
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Ik ben wat aan het afvallen maar heb niet altijd zin. In Optimel aardbeienyoghurt zit geen suiker en geen vet en smaakt toch heel behoorlijk. Geschikt dus. Slagroom kan natuurlijk niet maar ik heb er een dot griekse yoghurt over gedaan. Ok, niet te veel want het spul bevat ook vet maar het was erg lekker! Het smaakte als slagroom, wat ik mezelf heb verboden. Simpel en lekker dus. Ook lekker met bosbessenyoghurt van Optimel.
Thomas, afvallen is niet mijn hobby, je hebt altijd honger. |
kwestie van een potje (eigenmerk) vezeltabletten halen bij Etos, thomas; paar pillen en een glas water, en je hongergevoel is verdwenen...
(vezels werken echter wel op gewichtsafname én op je darm-werking...... )
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op donderdag 25 oktober 2012, 08:31
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 09:54
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | niks nie, visser! daar moet je eerst vanaf april voor revalideren van een hernia, en eerder krijg je hem niet!!
carry zou al meegaan bij de picknick van april, en hoopte elke keer een volgende ronde mee te kunnen doen, dus zij is veeeeeeel zieliger dan jij.
neem jij nou maar gewoon een ZEEUWSE bolus!  |
Weet je hoe Visser zo iemand noemt???? Een RAT(???) echte Zeeuw... En dan nagaan dat ik helemaal geen Zeeuwse ben....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 11:12
|
|
|
|
| JOCHEBED148 schreef: | Kleine correctie Pietje: mijn katten waren al geholpen toen ik nog getrouwd was en vele malen sex had.....oepssssss........kan dat hier wel?  |
Ja, natuurlijk kan dat hier wel.
Details graag.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 11:20
|
|
|
|
Ontroerend..zo mooi.
En zo lang geleden, dat nummer is van 1988 zag ik, gevoelsmatig is het niet zo 'oud'.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 11:21
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | nou ja, ik zie het maar zo, marian; "er is maar één stel mee verprutst". zonde van die andere dame, als ze het met aad zou moeten rooien.
weet je waar ik om heb moeten grinniken? om de twee heren die elkaar kusten en dat de cameraman inzoomde op die zenuwachtige voetjes................hahaha
GEWELDIG!
Hahahahaha......JA GEWELDIG!!!!! Alhoewel ik blij was dat het niet zoooo duidelijk te zien was Onder water had hij niet zoveel spatjes.....hahahaha
. |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 11:34
|
|
|
|
Klinieken vol twitterjunks Door: DeOndernemer Gepubliceerd: vandaag 09:28 Update: vandaag 09:30
Verslavingsklinieken hebben binnen afzienbare tijd een nieuwe groep verslaafden op de stoep: de social media-junks. Dat is de conclusie van verslavingsdeskundigen, na een rondvraag door Metro.
Mogelijk zijn er nu al talloze internetters die problemen hebben met het dwangmatige gebruik van social media als Facebook en Twitter. Problematisch gebruik zal pas over enkele jaren de kop opsteken aangezien veel verslaafden pas na jaren onderkennen dat ze een verslaving hebben.
,,Net als bij andere verslavingen kunnen social media worden gebruikt om je te onttrekken aan de realiteit, vluchtgedrag. We behandelen alle verslavingen hetzelfde. Zowel bij gokken, alcohol of drugs willen mensen zichzelf verdoven'', zegt een woordvoerder van Spoor6, een instelling voor verslavingszorg.

Ja, het ís wat. Ja, ik heb zelf wat accounten opgezegd, werd te gek, dagen kan ik erachter. Nu 'beperk' ik me tot enkele fora. Ja, ik ken ook iemand die is spelletjesgek, doet de hele dag spellen op de pc.
Vind dat eigenlijk wel ernstig. Kan ten koste gaan van contacten, werk, hobby. Kinderen die hun school niet af hebben gemaakt zitten uren per dag spelletjes op de pc te doen, leven in het heden van een uitkering alsof er geen toekomst is, verdoofd door de spanning en adrenaline van de spelletjes....
Ik vind zelf dat de regering, als ze projecten hebben, voor opleidingen en werk, dat ze dat veel meer moeten promoten. en reklame voor moeten maken. zo kunnen kinderen een beroep leren en werken, en een toekomst opbouwen, en anders is het hele leven in de bijstand.
Hebben jullie hier ideeen over? Of herkennen jullie dat ook; je bijna niet los kunnen rukken van de pc?
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 25 oktober 2012, 11:38
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 12:09
|
|
|
|
ja je brengt al snel meer tijd achter de pc door dan je denkt. Probeer dit ook heel bewust in te perken. Las vandaag ook weer een bizar verhaal in de krant: Een 27 jarige vrouw uit Naaldwijk heeft abortus laten plegen omdat de foto van de 20 weken echo die ze op facebook had gezet maar 3 keer ge "liked"was. Een kind moet geliefd ter wereld komen was haar theorie. En door de timeline van Facebook zouden latere klasgenoten kunnen zien dat het kind al voor de geboorte een sociale achterstand had. Bizar en in en in triest natuurlijk het leed van de abortus was overigens al vaker gedeeld en geliked
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 12:23
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Ik mis m'n SENSEO-apparaat.
Nog 4 weken en één dag geloof ik |
22 november a.s.??? Staat er dan iets speciaals voor je te gebeuren??? (behalve natuurlijk dat je dan je Senseo kennelijk weer hebt.......)
Steen-is-niet-nieuwsgierig-hoor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 12:35
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Weet je hoe Visser zo iemand noemt???? Een RAT(???) echte Zeeuw... En dan nagaan dat ik helemaal geen Zeeuwse ben.... |
heeft wat meer uitleg nodig Zeeland, iemand een rat noemen is hier nogal negatief. En dan zeggen dat Visser dat zou doen???????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 12:47
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | heeft wat meer uitleg nodig Zeeland, iemand een rat noemen is hier nogal negatief. En dan zeggen dat Visser dat zou doen??????? |
Ik denk dat Visser in zijn vuisie lacht om de reacties, hij heeft (denk ik) net als ik ook weleens doe, een typfout gemaakt en bedoelde gewoon "rasechte zeeuw".
Lekker laten lachen en als hij de fout niet hersteld gewoon mee blijven plagen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 13:46
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: | Ik denk dat Visser in zijn vuisie lacht om de reacties, hij heeft (denk ik) net als ik ook weleens doe, een typfout gemaakt en bedoelde gewoon "rasechte zeeuw".
Lekker laten lachen en als hij de fout niet hersteld gewoon mee blijven plagen. | KIJK....en dat bedoelde ik ook Pieter...het gaat(ging) om inderdaad een typefout...ik geloof dat Frank hem maakte of Visser... En aangezien ik weet dat beide mannen daar heel goed mee overweg kunnen....is het gewoon een grapje... Overigens ...IK...werd een RATECHTE Zeeuw genoemd en heb hartelijk gelachen om de typefout...
Moeilijk hier he??? Ben je serieus...dat wordt NIET serieus genomen... Maak je een grapje...dan maak je een sneer.... Maak je een sneer dan ben je gemeen....of negatief...
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op donderdag 25 oktober 2012, 14:41
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 13:52
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | ja je brengt al snel meer tijd achter de pc door dan je denkt. Probeer dit ook heel bewust in te perken. Las vandaag ook weer een bizar verhaal in de krant: Een 27 jarige vrouw uit Naaldwijk heeft abortus laten plegen omdat de foto van de 20 weken echo die ze op facebook had gezet maar 3 keer ge "liked"was. Een kind moet geliefd ter wereld komen was haar theorie. En door de timeline van Facebook zouden latere klasgenoten kunnen zien dat het kind al voor de geboorte een sociale achterstand had. Bizar en in en in triest natuurlijk het leed van de abortus was overigens al vaker gedeeld en geliked |
Wat verschrikkelijk, ja, ik denk dat is iemand die erg beschadigt is, en snel beïnvloedbaar. En ook, het idee van 'ik kan zelf doen wat ik wil', en dat gevoel is ze tekortgekomen vroeger, en compenseert ze nu zo. Ja, heel naIef en labiel. Was de foto 100 keer geliked had ze het kindje gehouden....Ja, ik las weleens dat dingen op intenet gezegd veel harder aankomen dan in real life, ja, daar is dit wel een extreem voorbeeld van. Ja, en in deze samenleving kan abortus, niemand kijkt vreemd op als je abortus laat doen, zeker niet als je jong bent. Ja, en als je dan niet gelooft en inziet dat dat moord is...
Ik dacht vroeger voor ik gelovig werd altijd van als ik zwanger raak laat ik abortus doen, ja, de leugen van het is nog geen kind maar een klompje cellen....
Idd heel triest, in en in triest heb er geen woorden voor.
Ja, en ik heb zelf gezien uit ervaring wat abortus doet op langere termijn, vrouwen raken in de war, raken verslaafd...
Ja, ik heb accounten opgezegd, alles is met alles verbonden....ik vind het wel leuk en bemoedigend es een stukje schrijven, of wat op te zoeken of eens een film te kijken op you tube. Ja, eigenlijk voor de informatie over echt vanalles en nog wat gebruik ik internet het vaakst.
Ik ben wel blij met het geloof hoor, ja anders had ik al de negatieve dingen niet kunnen verwerken. Ja, nu kan ik denken zo'n kindje is in de hemel. Ja, ik zag laatst hoe er abortussen worden gedaan, op GG, afschuwelijk. Ik zet het daarom ook niet hier neer.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 14:05
|
|
|
|
Chocola (sorry ladies die dat woord al voldoende vinden om naar de winkel te rennen) omdat ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 14:08
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | Chocola (sorry ladies die dat woord al voldoende vinden om naar de winkel te rennen) omdat ...  |
Wil je er over praten, Jol? Als de reep chocola op is, kan een pak hagelslag ook helpen, hoor!
Laatst aangepast door
|
JANS221
|
op donderdag 25 oktober 2012, 14:09
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 14:10
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | Wil je er over praten, Jol? Als de reep chocola op is, kan een pak hagelslag ook helpen, hoor!  |
ik geloof dat jij weet waar ik het over heb....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 14:22
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | ik geloof dat jij weet waar ik het over heb....  | En daarom neem ik niet het minst kleine stukje...dat is al gevaarlijk....
Eerlijk waar.... En over dat pak hagelslag....ik las ergens dat dat voorkomt op een lijstje van ...zeg maar...meest voorkomende...niet denkbare...maar helaas wel gedane zaken...die een beetje genant zijn....(maar wel lekker)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 14:38
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | En daarom neem ik niet het minst kleine stukje...dat is al gevaarlijk....
Eerlijk waar.... En over dat pak hagelslag....ik las ergens dat dat voorkomt op een lijstje van ...zeg maar...meest voorkomende...niet denkbare...maar helaas wel gedane zaken...die een beetje genant zijn....(maar wel lekker) |
ach af en toe jezelf kietelen mag wel ... (Maar een pak hagelslag?? nee dat nou weer niet...)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 14:39
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | heeft wat meer uitleg nodig Zeeland, iemand een rat noemen is hier nogal negatief. En dan zeggen dat Visser dat zou doen??????? |
Lees het topic....huishoudelijke vragen maar eens...kun je precies lezen over die RATechte Zeeuw... En ook dat het allemaal gewoon te maken heeft met een tikfout van Visser...
Waar ik helemaal niet boos om was... Integendeel...ik heb gelachen... Kun je zien hoe vlug woorden negatief zijn...of zo gelezen worden...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 14:43
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | | En daarom neem ik niet het minst kleine stukje |
Ik ook niet, als ik het dan toch eet...dan meteen de hele reep.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 14:50
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | | Ik ook niet, als ik het dan toch eet...dan meteen de hele reep. |
wat dacht je van maltezers... zoete wraak noemen ze dat..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 14:57
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | ik geloof dat jij weet waar ik het over heb....  |
Tekort aan endorfine (gelukshormoon)???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 14:57
|
|
|
|
Onder het poetsen, ruimen en dweilen... ik word maar fan van deze groep..
http://youtu.be/mZmavYUoTLU
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 15:01
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | | Tekort aan endorfine (gelukshormoon)??? |
Geef het een naam.. "ik vind het wel l-lekker, sjjtom hé"
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op donderdag 25 oktober 2012, 15:02
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 15:36
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | | Ik ook niet, als ik het dan toch eet...dan meteen de hele reep. |
Juist...zo dacht ik ook dat het ging...(gaat???) Het is en blijft gevaarlijk...(voor mij)
Ach...al die gevulde speculaas...is ook al niet meer veilig..
En vandaag??? Uitsmijter...ja ik ben een dag te vroeg, maar morgen komen de ""afdakbouwers"" die geef ik geen uitsmijter...die verdienen iets meer...
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op donderdag 25 oktober 2012, 15:41
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 15:53
|
|
|
|
http://youtu.be/HoxaqiFtVGM
schrijf 1000 x ik zal nooit meer dweilen ik zal nooit meer poetsen... haha pfff nog maar een maltezer...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 16:03
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | http://youtu.be/HoxaqiFtVGM
schrijf 1000 x ik zal nooit meer dweilen ik zal nooit meer poetsen... haha pfff nog maar een maltezer... |
Goed zo, Jol!! stuur eens wat Maltezers deze kant op!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 16:13
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | | Goed zo, Jol!! stuur eens wat Maltezers deze kant op! |
eh
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 16:38
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | kwestie van een potje (eigenmerk) vezeltabletten halen bij Etos, thomas; paar pillen en een glas water, en je hongergevoel is verdwenen...
(vezels werken echter wel op gewichtsafname én op je darm-werking...... ) |
Nou als de werking niet al te eeeeh stimulerend is, kan ik wel een paar potten van dat spul gebruiken, ik snap nu in ieder geval dat afslanken niet altijd gelukkig maakt. Nog vier kilo....
Thomas
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 16:45
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Juist...zo dacht ik ook dat het ging...(gaat???) Het is en blijft gevaarlijk...(voor mij)
Ach...al die gevulde speculaas...is ook al niet meer veilig..
En vandaag??? Uitsmijter...ja ik ben een dag te vroeg, maar morgen komen de ""afdakbouwers"" die geef ik geen uitsmijter...die verdienen iets meer... |
Vandaag hachee met rode kool en aardappels....als er tenminste vlees over blijft. Gisteren vast gebraden en zo moeilijk om niet elke keer als je in de keuken komt een stukje uit de pan te pikken.
Laatst aangepast door
|
ANNETTE792
|
op donderdag 25 oktober 2012, 16:46
|
|
| Naar boven |
|
|