ChristianMatch

Forum

Wat was je mooiste moment vandaag ?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4710 4711 4712 4713 4714 4715 4716 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: donderdag 25 oktober 2012, 23:47

JANS221 schreef:
Verkoop van mijn huis bijna rond!!!!! Verkoopprijs bijna waar ik het wil hebben……alleen over 7 weken opleveren????? Op huizenjacht dus! Voelt toch wel als mooiste moment van vandaag. (al is het nog niet helemaal rond)

Ik neem nog maar een koffie!

mijn pa heeft nog woonruimte te huur in regio 0180-3, jans; dus probleem opgelost.............. Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT603

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 00:05

JANS221 schreef:
Verkoop van mijn huis bijna rond!!!!! Verkoopprijs bijna waar ik het wil hebben……alleen over 7 weken opleveren????? Op huizenjacht dus! Voelt toch wel als mooiste moment van vandaag. (al is het nog niet helemaal rond)

Ik neem nog maar een koffie!

Dat zou mooi zijn, onder voorbehoud gefeliciteerd, ik zou er een neut op nemen Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
QSJE546

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 00:17

QSJE546 schreef:
ik vind deze reactie niet oke hahaha
wou dat ik die vrouw was zeg

Haha....
Redactie.... Mevrouw QSJE546 vindt deze reactie niet ok. Slotje graag op dit topic

Qsje546:
Je moet tevreden zijn met wat je hebt. Uit je reactie van vanmiddag kan ik opmaken dat je het echt getroffen hebt met je nieuwe vlam. Ik zou hem koesteren en heel lief voor hem zijn. Volgens mij gaan jullie een mooie toekomst tegemoet.
Naar boven

Auteur Bericht
QSJE546

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 00:18

hou jij je nou maar bezig met je lieve vriendinnetje Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT603

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 00:18

ANNA415 schreef:
Schriftelijke cursus barman of masseur Gefrustreerde smiley

ik ben gediplomeerd (2x) barman Coole smiley met zonnebril

nu nog masseur, ....... dan zijn de dames waarschijnlijk niet van me af te slaan Clown smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 03:47

Hai Anita,

Mooooooi....

Alleen ff een dingetje, ja, het woordje 'geestesziek'....Ja, ik snap dat het moet rijmen.

Maar wat zo K#$ is, 'geestesziek' wordt vaak gebruikt in negatieve zin.

Komt nog es bij: tis juist niet geestesziek, tis een 'normale' reactie op dingen die iemand vaak (en dan met name en vooral) in de kindertijd heeft moeten verduren.

Ik las net in een ander topic, weet ff niet meer waar, Dat Petra die schreef van dat Corrie Ten Boom zo sterk was, ondanks dat ze zoveel had meegemaakt: ja, Corrie ten Boom is met liefde en respect opgegroeid.
En dan kan je veel meer hebben en aan.

En als je dan nog, na de kinderijd in je latere leven veel meer klappen oploopt dan gemiddeld, juist en ondanks die kindertijd, ja, dan is iemand gevoeliger.

Maar, los, van dat ene woordje, waar ikzelf geen moeite mee heb, en ook vindt ik het een heel goed gedicht. Ook een heel bemoedigend gedicht!

Thx!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 06:36

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 06:51

MAMY994 schreef:
Begrijp je bezorgdheid heel goed. Sterkte!!!!!!!

Gyneodinges zijn ook maar mensen.
Daarom leg het maar in Zijn handen.

Ja, da's wel zo, zijn ook mensen.

Aan de andere kant, Nederland heeft wel een naam hoor, wat betreft onzorgvuldigheid van gyniacologen en verloskundigen.

Ik kan zo linken geven, maar ja, die kan je zelf ook makkelijk opzoeken.

Deze enge bevallingsverhalen hoor ik al me hele leven, en was voor mij reden om te denken ik wil nooit een kind. toen ik tiener was.

Ja, toen ik 25 was, en al 7 jaar gelovig en getrouwd wel, maar ja, ik was onvruchtbaar....en da's verdrietig, zie je iedereen om je heen met kleintjes... Huilende smiley, smiley in tranen
Ja, en het verlangen naar een kind was zo groot bij mij, dat al die enge bevallingsverhalen mij niets deden meer.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 06:57

FRANKT627 schreef:
idd, met ratechtse zeeuwen is niet veel aan te vangen...is het CM-er?

Ratechtse zeeuwen? Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 07:06

THOMAS968 schreef:
Het is een tijd goed gegaan maar er komen weer steeds vaker rode balkjes met mededelingen dat de chat vertraagd is. De vorige keer heeft het erg lang geduurd voor er een oplossing was, kan CM het nu wel een beetje in tempo oplossen? Chatten moet een beetje vlot gaan, het is een belangrijke mogelijkheid van CM. Een paar dagen geleden was het helemaal hopeloos, het zou fijn zijn als deze mededelingen snel tot het verleden behoren en alles weer normaal werkt.

Thomas.

Weet je wel zeker dat het niet aan je Mac ligt?

Zo'n 2,7 procent van de Macs is geïnfecteerd met een virus of een andere vorm van malware, bericht van juni 2012....
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 07:11

PIETER619 schreef:
Deze dominee vond het niet nodig om bij ons langs te komen toen wij in zijn domicilie kwamen wonen, dit bleek na navraag van de PKN dominee die ons dus wel welkom heette in onze nieuwe woonplaats. Beetje hypocriet figuur, die aan zaken dus eigen interpretatie geeft, dus ook weer aan deze materie?

Ja, zo zie je maar weer Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 07:35

SHANITA130 schreef:
Weet je wel zeker dat het niet aan je Mac ligt?

Zo'n 2,7 procent van de Macs is geïnfecteerd met een virus of een andere vorm van malware, bericht van juni 2012....

Meerdere mensen hadden er die dag/avond en daarna last van, onder andere ik... en ik heb geen Apple ...
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 07:43

Toch ook bizar om zo'n katatonisch gebeuren aan de overkant te zien...

maarre... schrijf vooral verder en geef je verhalen uit. Er zit zoveel in.

Laatst aangepast door
JOL252
op vrijdag 26 oktober 2012, 14:20
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 07:53

Tja, die kerken die tienden verplichten en graag daarnaast ook nog de persoonlijke "offers in geloof". Zelfs aan mensen die schuldhulpverlening krijgen durft men te beweren dat de sluizen van de hemel alleen maar open zullen gaan als ze dit in geloof afstaan. Gevolg is dat schuldhulp en/of begeleid wonen voor deze (vaak beïnvloedbare, soms net bekeerde) mensen in de war wordt geschopt. In plaats dat ze het omkeren en hen een handje helpen.. met eens een extraatje bijvoorbeeld...
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 08:25

goeie morgen allemaal; wat gaan we vandaag voor huishoudelijke werkjes doen?
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 08:55

JOL252 schreef:
Tja, die kerken die tienden verplichten en graag daarnaast ook nog de persoonlijke "offers in geloof". Zelfs aan mensen die schuldhulpverlening krijgen durft men te beweren dat de sluizen van de hemel alleen maar open zullen gaan als ze dit in geloof afstaan. Gevolg is dat schuldhulp en/of begeleid wonen voor deze (vaak beïnvloedbare, soms net bekeerde) mensen in de war wordt geschopt. In plaats dat ze het omkeren en hen een handje helpen.. met eens een extraatje bijvoorbeeld...

Ja, idd. Want als die mensen in zo'n schuldsanerings/of schuldhulpverleningstraject zitten, en ja, ze komen er daar achter, bewindvoerders ofzo, dat ze geld aan zo'n gemeente geven...ja, kan je fluiten naar je sanering en of hulp, want alle inkomsten, zelfs van het vekopen van één boek op marktplaats bijvoorbeeld, moet voor enkele jaren naar de schuldhulp gaan.

Het is gewoonweg schandalig.

En idd, handje helpen heb ík nog nooit gezien en/of van gehoord.

Jahaa, wel in de traditionele kerken waar ik laatste jaren kwam zoals gereformeerd vrijgemaakt, die helpen regelmatig mensen via diaconie. Dan namen ze me acceptgiro's mee, en hun gingen dingen storten. Toen ik ff in het nauw kwam.
Maar ja, dat zie je dan ook op zo'n jaarrekening, zoveel naar diaconie gegaan, zoveel aflossing en rente kerkgebouw etc.
OOk PKN trouwens....laatst was een man die ik kon van een van me exen drie en een half uur bezig geweest, in de zomer, in de hitte, me vloer eruit zitten halen, netjes in repen, opgerold, kon zo mee met grof vuil.

Of als ik een keer iets wil laten ophangen, in mekaar zetten oid, ja ze staan er voor je klaar hoor.

Ja, kijk, me huis schilderen, vloer bedekken met daarvoor bestemd soort plastic, en alles netjes afplakken, ja, kijk, dat kan ik zelf, heb ik drie keer gedaan, in verschillende huizen, 1 keer voor mezelf, 2 keer voor iemand anders.
Ja, dus dát kan ik zelf, ja, en dan ga ik geen hulp vragen, omdat ik het zelf kan, maar het wel makkelijk vind.
Ik doe er misschien ietsie langer over, da's alles.

En ik was niet eens officieel lid, kan je nagaan....

Ja, dit mag ook wel ff gezegd worden.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 26 oktober 2012, 08:57
Naar boven

Auteur Bericht
BLUE043

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 08:57

QSJE546 schreef:
hou jij je nou maar bezig met je lieve vriendinnetje Knipoog smiley

Dat ga ik zeker doen. Vanavond ga ik met de trein; kedekekedeng(dat vindt ze een leuk liedje) Knipoog smiley naar haar toe en luiden we het weekend in met een leuk dansfeest. Met haar is het trouwens alleen maar feest. Ze is een kanjer!! Verliefde smiley

En jij ? Ga jij nog leuke dingen doen met het weekend ? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 09:02

Wij gaan ons zo rothaasten, snel douchen, afwassen, tafel opruimen, stofzuigen, dweiltje over de vloer halen, wasje ophangen, en dan in volgorde van het meest belangrijkste eerst.

Want, jaahhaaa, tussen half elf en elf uur, dus ik reken half elf, komt een hulpverlener, me helpen met me administratie, dus ja, een beetje orde is dan wel zo prettig.

En me verfspullen dan netjes aan de kant tijdelijk. Ja, want ik ben al(of pas?), bij één derde van de onderlaag op me plafond...

Knipoog smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 26 oktober 2012, 09:04
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 09:09

Ooooooh,

Ja, da's dan wel erg vervelend, zeker als je ff gezellig wilt gaan chatten en er zijn ook mensen daar.... Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 09:13

Nou, ik ga aan de slag nu.

Ik wens iedereen een fijne werkdag!

En ik wens iedereen met verdriet en moeite God's nabijheid en Vrede!

Laterz!
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 09:57

BLUE043 schreef:
Dat ga ik zeker doen. Vanavond ga ik met de trein; kedekekedeng(dat vindt ze een leuk liedje) Knipoog smiley naar haar toe en luiden we het weekend in met een leuk dansfeest. Met haar is het trouwens alleen maar feest. Ze is een kanjer!! Verliefde smiley

En jij ? Ga jij nog leuke dingen doen met het weekend ? Knipoog smiley

pffff Clown smiley Clown smiley Clown smiley roekoeeeee Knipoog smiley

Laatst aangepast door
JOL252
op vrijdag 26 oktober 2012, 09:57
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 10:08

SHANITA130 schreef:
Ooooooh,

Ja, da's dan wel erg vervelend, zeker als je ff gezellig wilt gaan chatten en er zijn ook mensen daar.... Twijfelende smiley

Maar de wereld van CMmers in niet ingestort Shanita omdat de chatvensters een avond traag waren, wel bijna als er al een topic aan gewijd wordt.......
Gelukkig maar, zou wel erg zijn, een avond niet kunnen chatten.... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 10:55

HANNAH810 schreef:
goeie morgen allemaal; wat gaan we vandaag voor huishoudelijke werkjes doen?

De plannen zijn GROOT...
De uitvoering laat nog even op zich wachten...
Dus die zijn nog KLEIN!!!
Maar de dag is nog lang...
Naar boven

Auteur Bericht
INGE721

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 10:58

BLUE043 schreef:
Wouw QSJE46, Ik ben blij voor je! Volgens mij heb je een lotje uit de loterij.
Ik heb sinds kort een relatie. Na een paar minuten werd ik al gegrepen door haar. We hebben uren met elkaar zitten kletsen en ik voel dat we op dezelfde golflengte zitten. Ik voel bij haar ook dat de Heilige Geest door haar stroomt. Ik ken haar nu 3 dagen. Die 3 dagen waren al veel mooier, interessanter, fijner en intenser dan een heel groot stuk van mijn leven. Ik ben een heel blij mens. Ik wil hierbij een nieuw woord introduceren aan de Nedrlandse taal; Namelijk "HEMELEN". Als ik bij haar ben dan voelt of ik in de hemel ben. Er is alleen maar harmonie en het voelt dat we samen liefdesenergie kunnen tanken in een onuitputtelijke liefdesbron. Ik heb het gevoel dat ik haar al jaren ken. Ze voelt voor mij als een tweelingziel. Tavares zong in de jaren 70 "Heaven is missing an angel" Dat klopt want die engel heb ik 3 dagen geleden ontmoet.

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe geluk!!!!!!
Echter 1 maar.................in sommige dialecten is hemelen....doodgaan.
En jullie willen nog heeeeeeel lang van elkaar genieten neem ik zomaar aan
Clown smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 11:11

[quote=WILLEMIJN232]Maar de wereld van CMmers in niet ingestort Shanita omdat de chatvensters een avond traag waren, wel bijna als er al een topic aan gewijd wordt.......Ja, idd. LOL Knipoog smiley Gelukkig maar, zou wel erg zijn, een avond niet kunnen chatten.... Knipoog smiley
Ja, dat zou een hele grote ramp zijn Knipoog smiley

S. die nooit chat, maar het wel een keer gaat proberenKnipoog smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 26 oktober 2012, 12:18
Naar boven

Auteur Bericht
QSJE546

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 11:51

Geplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 08:57

QSJE546 schreef:
hou jij je nou maar bezig met je lieve vriendinnetje

Dat ga ik zeker doen. Vanavond ga ik met de trein; kedekekedeng(dat vindt ze een leuk liedje) naar haar toe en luiden we het weekend in met een leuk dansfeest. Met haar is het trouwens alleen maar feest. Ze is een kanjer!!

En jij ? Ga jij nog leuke dingen doen met het weekend ?

Heeeel toevallig ga ik ook naar een feestje toe met mijn woest aantrekkelijke vriend,leuk is dat he,lekker samen dansen,nu nog kijken of ik dat wel durf,want hij schijnt een topper te zijn qua dansjes :-
)

Laatst aangepast door
QSJE546
op vrijdag 26 oktober 2012, 11:53
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 12:10

[quote=SHANITA130]

Men noemt dit ook wel de nieuwe vorm van autisme he? We kunnen niets meer doen zonder de social media.....
Waar je ook bent, de mail wordt altijd bekeken, bij iedere ping kijkt men of er een smsje is en dan heb ik het nog niet over de vele spelletjes....
Eigenlijk een vervelende inbreuk in je leven, ben je in een goed gesprek met iemand? Dat stagneert als je telefoon gaat of als er een piepje van je laptop gaat.....
Dus eigenlijk is het wel weer mooi als chatvensters het eens niet doen..., kom je weer eens aan andere dingen toe dan social media......

Ben benieuwd wat er nu weer voor reacties komen van mensen die zeggen het zo niet te doen maar die je wel continu online ziet op CM..... Knipoog smiley

Ik ben zelf ook een van diegene die niet graag de deur uitgaat zonder Iphone maar probeer er wel op te letten....
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 12:36

Zo, me hulpverlener is pleitte, ja, heb wel veel aan d'r hoor :)

Men noemt dit ook wel de nieuwe vorm van autisme he? We kunnen niets meer doen zonder de social media.....
Ja, en alles wordt steeds meer verbonden met elkaar; you tube account, hyves, facebook, messenger, live, twitter, noem maar op.
Ik laat regelmatig me telefoon thuis als ik wegga, zit je net te praten, of een spannende film te kijken die ook leuk is, ja, ik wil dan niet gestoord worden....en als iemand zegt je was er niet, zeg ik ja dat kloptKnipoog smiley
Waar je ook bent, de mail wordt altijd bekeken, bij iedere ping kijkt men of er een smsje is en dan heb ik het nog niet over de vele spelletjes....
Eigenlijk een vervelende inbreuk in je leven, ben je in een goed gesprek met iemand? Dat stagneert als je telefoon gaat of als er een piepje van je laptop gaat.....Dat bedoel ik Knipoog smiley, die piepjes en geluidjes en waarschuwingen enzo, kan je ook uitzetten... Duiveltje smiley
Dus eigenlijk is het wel weer mooi als chatvensters het eens niet doen..., kom je weer eens aan andere dingen toe dan social media......
Ja, mij intereseert het ook niet zo heel erg hoor, ik ben maar 2 keer op die chat geweest, een keer zei ik 3 zinnen en de andere keer een zin....
Ben benieuwd wat er nu weer voor reacties komen van mensen die zeggen het zo niet te doen maar die je wel continu online ziet op CM.....

Ja, ik ook Duiveltje smiley

Ik ben zelf ook een van diegene die niet graag de deur uitgaat zonder Iphone maar probeer er wel op te letten....

Ja, ik ging eerst ook zonder telefoon weg, ja, ik vergeet 'm ook vaak, ja, alleen als ik telefoon verwacht, ja, heb me voicemail ook uitgezet hoor, ze bellen me maar, en anders kunnen ze me ook mailen.Ja, zit je net een spannend boek te lezen, nee, alles gaat dan uit, beide telefoons.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 26 oktober 2012, 12:38
Naar boven

Auteur Bericht
JOCHEBED148

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 12:40

Wat zal ik vandaag eten? Dat wordt een verrassing! Twee hele lieve schatten komen vanavond naar me toe....en ik mocht nix koken...zij zorgen voor alles.....hihi.....ik laat me verrassen....zolang ze maar niet met rijstepap aankomen......hihi....(gelukkig heb ik poezen)
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 oktober 2012, 12:44

Mijn badkamer scheeuwt om een goeie sopdoek...zucht....na een week uitstellen toch maar gaan doen nu.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4710 4711 4712 4713 4714 4715 4716 ... 6194 Volgende
Pagina 4713 van 6194