| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 22:27
|
|
|
|
| CARMEN073 schreef: | Hmm.. pepernootjuh... s Wel een originele naam, maar ik denk dat ik em toch anders ga noemen.
Zal k een prijsvraag uitschrijven?  |
En Floshke is een naam voor een je-weet-wel-kater...dus dat kan ook niet...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 22:31
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Ik heb geen last van die rib... en ook ik ben een man
Dat geneuzel over clubvorming heb ik al zo vaak gehoord, ik ben sinds ruim 5 jaar lid hier en van clubvorming nooit iets gemerkt. Wat mij wel opgevallen is, is dat er mensen hier vriendschap sluiten met elkaar. Dat leid er soms toe dat er gegeten word bij elkaar of dat er geklust word bij elkaar. Dat er op verjaarsvisite gegaan word etc. Niets mis mee, dacht ik zo?
En tja, ik ga op n leuke manier met Willemijn om, net als met diverse andere mensen. Het is hier niet alleen een matchsite, het is hier ook een plek om nieuwe vrienden/ bekenden te leren kennen.
Ook jij gebruikt CM niet alleen als matchsite Mar, het schrijven op een forum over geloofszaken kan zelfs met de beste wil van de wereld niet vergeleken worden met het zoeken naar een match. Maar joh... als je je ergert hier op forum... gebruik jij cm dan als matchsite en lees niet wat je niet wilt lezen...  |
Idd mee eens. Ik weet nog OneWay-forum, ja, dat was ook een forum waar je over zaken gerelateerd aan geloof kon praten. Júist omdat het niet gericht is op daten, krijg je juist veel meer date-en vriendschappelijke contacten. Als ik bij elke zin ga denken van: nu ga ik zo schrijven dat de mannen me leuk vinden, ja, dan kan ik ook wel ff wat andere fotootjes laten maken bij een fotograaf.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 30 oktober 2012, 22:42
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 22:34
|
|
|
|
...ik heb zondag nog eens gekeken maar ik kan er toch niet goed tegen. Maar nu ben ik weer benieuwd wie die jonge boer gaat kiezen. Moet hij eigenlijk een keuze maken uit 1 van de 2?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 22:37
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Ohoh , Vertel!!!!! *pakt alvast een doos Tempo en een glaasje water erbij*

Het weer?? Ehm......... herfstig vandaag! En ook dat heeft toch wel zijn charme....  |
...herfst heeft charmes als de bladeren van de bomen bij de buur vallen en niet allemaal bij mij. Zondag ben ik op die stomme bladeren uitgegleden met mijn rib op de rand van een tuinstoel terecht gekomen. Hoesten, niezen en diep ademhalen is enorm pijnlijk.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 22:40
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Vertel , wat is er gebeurd , waar hebt uwes zoveel verdriet over dat visser uwes moet / mag gaan troosten? Heeft de kleine prinses luddevuduh? Want dan zijt gij aan het verkeerde adres , dan moet gij bij nijnen zoon Dennis zijn . Gaat het om het feit dat gij al een jaar geen zeeuwse bolussen meer gegeten heeft? Hier ligt er nog steeds één op het aanrecht van zaterdag .Rijp voor de afvalbak. |
Als je die nog effe laat liggen loopt die bolus wel van zelf buiten...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 22:41
|
|
|
|
Heeeeee, Frank, je bent er weer, gelukkig, pffft! Opluchting!
en Leuk!!! en Opbouwend!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 22:42
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Super he, de andere snackbarren, shoarmatenten, bamiboeren zijn gesloten, maar er is er eentje open. En ik had al zolang geen patatje meer gehad  |
Wat is lang? Een week geleden? Of al 4 dagen geleden...bahhh Nederlandse friet, zo duur en zo slecht én veel te weinig vergeleken met Belgische friet. Maarja, wie wilt nu veel slechte Nederlandse friet?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 22:52
|
|
|
|
maandag 29 oktober 2012, 20:19 Pieter 619: Koop een boksbal, reageer daar je frustraties op af, kun je hier wat rustiger mee doen in de topics, meer op de manier zo Jezus het zou doen, in Zijn Liefde in plaats van haat
Jezus zou, denk ik, ook woedend zijn, net zoals dat hij woedend werd toen er gehandeld werd in de tempel. en ja, er wordt over de rug van God heel erg veel geld verdient, onzin boeken, onzin studies, leugens over genezingen op grote schaal, zie voorgaande linken.
Ik haat de Ouwenelen niet. Ik vind hetzelfde wat de meeste mensen vinden als ze worden belazerd. Grote verontwaardiging.
God boven alle slief hebben en je naase al sje zelf, hou jij van de Ouweneels als je zelf?
Nee 
Hij is mijn naaste niet.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 30 oktober 2012, 23:02
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 23:02
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | maandag 29 oktober 2012, 20:19 Pieter 619: Koop een boksbal, reageer daar je frustraties op af, kun je hier wat rustiger mee doen in de topics, meer op de manier zo Jezus het zou doen, in Zijn Liefde in plaats van haat
Jezus zou, denk ik, ook woedend zijn, net zoals dat hij woedend werd toen er gehandeld werd in de tempel. en ja, er wordt over de rug van God heel erg veel geld verdient, onzin boeken, onzin studies, leugens over genezingen op grote schaal, zie voorgaande linken.
Ik haat de Ouwenelen niet. Ik vind hetzelfde wat de meeste mensen vinden als ze worden belazerd. Grote verontwaardiging.
God boven alle slief hebben en je naase al sje zelf, hou jij van de Ouweneels als je zelf?
Nee 
Hij is mijn naaste niet. |
Ben jij een naaste voor hun??? Dat is jezelf!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JEFFREY984
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 23:06
|
|
|
|
Toets alles! Handelingen 17:11
God's zegen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 23:07
|
|
|
|
| MARITIME853 schreef: | Ben jij een naaste voor hun??? Dat is jezelf!!! |
Sorry, maar ik weet helemaal niet wat jij bedoelt.
Misschien gewoon duidelijk Nederlands, dat evangelisch jargon, ja, daar ben ik al een tijd uit hoor.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMY994
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 23:08
|
|
|
|
| MAMY994 schreef: | Neem nog een vriendin mee -ex cm er. Dat worden dus wel 2 stationafhaalprobleemgevallen. Roelandes fiets krijgt het dan wel hééééél erg zwaar. Maar een troost ze is lichtgewicht.  |
Worden dus ook 2 stationterugbrengprobleemgevallen Was ik een beetje vergeten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 23:14
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Sorry, maar ik weet helemaal niet wat jij bedoelt.
Misschien gewoon duidelijk Nederlands, dat evangelisch jargon, ja, daar ben ik al een tijd uit hoor. |
Eph_4:25 Daarom legt af de leugen, en spreekt de waarheid, een iegelijk met zijn naaste; want wij zijn elkanders leden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 23:19
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Als je die nog effe laat liggen loopt die bolus wel van zelf buiten...  |
't is dat Dennis nu ligt te slapen anders had hij hier even op mogen reageren
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 23:24
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | maandag 29 oktober 2012, 20:19 Pieter 619: Koop een boksbal, reageer daar je frustraties op af, kun je hier wat rustiger mee doen in de topics, meer op de manier zo Jezus het zou doen, in Zijn Liefde in plaats van haat
Nee 
Hij is mijn naaste niet. |
Dat vind Jezus ook, Hij is niet voor de ouwenelen hun zonden aan het kruis gegaan? Jij weet 100% zeker dat zij hun zonden niet belijden in hun gebeden? Dus kan jij voor God gaan spelen en hun veroordelen?
Shanita bedenk alsjeblieft eerst voor je iets gaat schrijven wat daar aan vasthangt. Jezus had de zwaarste misdadigers naast zich hangen, en hij die Jezus erkende ging met hem naar het Paradijs.
Wij mogenwel zaken aandragen wat niet helemaal deugd in onze ogen, maar wel in de Liefe die Jezus gebied. Ouweneel is zeker je naaste geljjk elke wereldburger. Hij werd kwaad en terecht, de tempel was een rovershol geworden. detempel was Gods huis. Ga nu eens kijken naar di eclip van Corrie ten boom , kun je nog wat van lerenvan leren
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 23:28
|
|
|
|
| MAMY994 schreef: | Worden dus ook 2 stationterugbrengprobleemgevallen Was ik een beetje vergeten  |
dacht het niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 23:52
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Hallo,
Een vriendin van mij is ziek.
En ik heb daar zoveel verdriet van. Ze heeft mij zo geholpen. En dan, ja, kan ik wel de hele dag huilen.
Ik wil vragen vor Vrede in haar hart, en voor genezing.
Maar ja, voor genezing is nog een weg te gaan, dus ik wou vooral nu vragen voor Vrede en dat ze God mag ervaren.
It tears me apart. (het scheurt me uiteen, van verdriet)
Ziek onverwacht gehoord Wat een Verdriet Wens haar God's Vrede Rustigst |
Gebed is het sterkste wapen dat ons is geven, ik heb al gebeden en zal het vaker doen, sterkte zowel voor jou als je vriendin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 23:53
|
|
|
|
[quote=PIETER619]Dat vind Jezus ook, Hij is niet voor de ouwenelen hun zonden aan het kruis gegaan? Jij weet 100% zeker dat zij hun zonden niet belijden in hun gebeden? Dus kan jij voor God gaan spelen en hun veroordelen?
Nee, als ik zie, dat iemand opzettelijk een deuk in me auto rijdt, ja, dan ben ik boos. De Ouwenelen liegen alles aan mekaar vast, en ik denk niet dat dat Gods bedoeling is. Ineens komt de frase: 'al ziende blind' in me op, zomaar, raar he?
Shanita bedenk alsjeblieft eerst voor je iets gaat schrijven wat daar aan vasthangt. Jezus had de zwaarste misdadigers naast zich hangen, en hij die Jezus erkende ging met hem naar het Paradijs.
De Ouwenelen erkennen niet, blijven volharden in hun leugens zie link http://goedgelovig.wordpress.com/2012/07/16/frank-ouweneel-alle-bronnen-vernietigd/ En dan de mailwisseling eronder.
En nog even een waarschuwing:Jesaja 5:
20 Wee hun die het kwade goed noemen en het goede kwaad; die duisternis voorstellen als licht en licht als duisternis; die bitter doen doorgaan voor zoet en zoet voor bitter.
Wij mogenwel zaken aandragen wat niet helemaal deugd 'niet helemaal deugd'?? man alles is aan mekaar vastgelogen! in onze ogen, En niet in 'onze ogen' er is onafhankelijk onderzoek geweest door journalisten, met dingen die kleuters nog wel snappen dat dat niet kan maar wel in de Liefe die Jezus gebied. Jezus gebied elkaar lief te hebben, maar daar bedoelt Jezus niet mee, de ogens sluiten voor de Waarheid. Jezus zegt ook, de Waarheid maakt vrij, heb de leugen niet lief. Ouweneel is zeker je naaste geljjk elke wereldburger. Hij werd kwaad en terecht, de tempel was een rovershol geworden. detempel was Gods huis. Ga nu eens kijken naar di eclip van Corrie ten boom , kun je nog wat van lerenvan leren
Ach joh, ik ken die films van Corrie ten Boom al meer dan 20 jaar. En, de beul vroeg vergeving, smeekte op zijn knieen voor vergeving.
En de Ouwenelen, blijven volharden in leugens.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 31 oktober 2012, 00:02
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 23:55
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Heeeeee, Frank, je bent er weer, gelukkig, pffft! Opluchting!
en Leuk!!! en Opbouwend!!!!!  |
Als je mij dan zo opbouwend vind gaan we dan eens wandelen zondag? ...dan mag je me trakteren op een koffie...al dan niet met boffertjes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 00:00
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: | Dat vind Jezus ook, Hij is niet voor de ouwenelen hun zonden aan het kruis gegaan? Jij weet 100% zeker dat zij hun zonden niet belijden in hun gebeden? Dus kan jij voor God gaan spelen en hun veroordelen?
Wij mogenwel zaken aandragen wat niet helemaal deugd in onze ogen, maar wel in de Liefe die Jezus gebied. Ouweneel is zeker je naaste geljjk elke wereldburger. Hij werd kwaad en terecht, de tempel was een rovershol geworden. detempel was Gods huis. Ga nu eens kijken naar di eclip van Corrie ten boom , kun je nog wat van lerenvan leren |
S. die blij is dat de hooghartige Ouweneels nu officieel door de mand zijn gevallen.
God is getrouw.
Alles komt aan het licht.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILMA729
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 00:02
|
|
|
|
Lang , lang geleden opende ik eens een topic waar mensen elkaar eventjes een knuffel konden geven. Zomaar, omdat ze de ander daarmee wilden bedanken voor een aardig gesprek, een lief woord, of om een uit de hand gelopen conflict elders op het forum te verzachten. Onder het motto: "wees eens lief voor elkaar" probeer ik het nog maar eens een keertje.
Ik geef bij deze een dikke knuffel aan de moeder van de "agenda" hier. Gewoon omdat ze dat verdient.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 00:03
|
|
|
|
| JEFFREY984 schreef: | Toets alles! Handelingen 17:11
God's zegen |
Handelingen 17:
10 Maar de broeders zonden terstond in de nacht Paulus en Silas naar Berea, die, daar aangekomen, naar de synagoge der Joden gingen; 11 en dezen onderscheidden zich gunstig van die te Tessalonica, daar zij het woord met alle bereidwilligheid aannamen en dagelijks de Schriften nagingen, of deze dingen zo waren. 12 Velen dan van hen kwamen tot het geloof, en van de aanzienlijke Griekse vrouwen en mannen niet weinigen.
Zo ist! Zij gingen na of dingen zo waren. En namen het woord met alle bereidwilligheid aan, en gingen dagelijks de schriften na, fo dingen zo waren.
en: een ieder speek de waarheid, met zijn naaste.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 00:04
|
|
|
|
| WILMA729 schreef: | Lang , lang geleden opende ik eens een topic waar mensen elkaar eventjes een knuffel konden geven. Zomaar, omdat ze de ander daarmee wilden bedanken voor een aardig gesprek, een lief woord, of om een uit de hand gelopen conflict elders op het forum te verzachten. Onder het motto: "wees eens lief voor elkaar" probeer ik het nog maar eens een keertje.
Ik geef bij deze een dikke knuffel aan de moeder van de "agenda" hier. Gewoon omdat ze dat verdient.  |
...dank je wel want die moeder ben ik eigenlijk...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILMA729
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 00:05
|
|
|
|
tjee Frank, wat lees ik nou??? Ben jij stiekem een vrouw
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 00:06
|
|
|
|
Efeze 4 25 Legt daarom de leugen af en spreekt waarheid, ieder met zijn naaste, omdat wij leden zijn van elkander. Lucas 10:
27 Hij antwoordde en zeide: Gij zult de Here, uw God, liefhebben uit geheel uw hart en met geheel uw ziel en met geheel uw kracht en met geheel uw verstand, en uw naaste als uzelf. 28 En Hij zeide tot hem: Gij hebt juist geantwoord; doe dat en gij zult leven. 29 Maar hij wilde zich rechtvaardigen en zeide tot Jezus: En wie is mijn naaste? 30 Daarop hernam Jezus en zeide: Een zeker mens daalde af van Jeruzalem naar Jericho en viel in de handen van rovers, die hem niet alleen uitschudden, maar ook slagen gaven en weggingen, terwijl zij hem halfdood lieten liggen. 31 Bij geval daalde een priester af langs die weg; en deze zag hem, doch ging aan de overzijde voorbij. 32 Evenzo ging ook een Leviet langs die plaats, en hij zag hem en ging aan de overzijde voorbij. 33 Doch een Samaritaan, die op reis was, kwam in zijn nabijheid, en toen hij hem zag, werd hij met ontferming bewogen. 34 En hij ging naar hem toe, verbond zijn wonden, goot er olie en wijn op; en hij zette hem op zijn eigen rijdier, bracht hem naar een herberg en verzorgde hem. 35 En de volgende dag stelde hij de waard twee schellingen ter hand en zeide: Verzorg hem en mocht gij meer kosten hebben, dan zal ik ze u vergoeden, op mijn terugreis. 36 Wie van deze drie dunkt u, dat de naaste geweest is van de man, die in handen der rovers was gevallen? 37 Hij zeide: Die hem barmhartigheid bewezen heeft. En Jezus zeide tot hem: Ga heen, doe gij evenzo.
Zo even 2 teksten, de 1ste: je mag niet liegen.
De 2de, wie is je naaste: 'die hem barmhartigheid bewezen heeft.'
Mensen neppen is geeen barmahartigheid.
De Waarheid maakt vrij.
2 Tess 2 11 En daarom zendt God hun een dwaling, die bewerkt, dat zij de leugen geloven, 12 opdat allen worden geoordeeld, die de waarheid niet geloofd hebben, doch een welgevallen hebben gehad in de ongerechtigheid.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 00:13
|
|
|
|
Dat klinkt wel heel gezellig !
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 00:15
|
|
|
|
Ja, Gebed is het sterkte wapen, zo waar en mooi gezegd!
Dank je wel!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 00:28
|
|
|
|
Ja, dát is een hele goede tip, ja, je kan ook foto's kopen die bijna, of net zo groot zijn als je muur, of schilderijen.

EEn grote behangfoto van Amsterdam, en of van een mooi strand
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 31 oktober 2012, 00:29
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 00:31
|
|
|
|
| JEFFREY984 schreef: | In vers 1 tot 11 lezen we dat Paulus in de hemel werd opgenomen. Hij hoorde daar 'onuitsprekelijke woorden die het een mens niet geoorloofd is uit te spreken'. M.a.w. God verbood hem erover te spreken, Paulus kreeg zelfs een angel in zijn vlees om hem te verootmoedigen.
God is vandaag dezelfde God als gisteren, en Hij komt nooit op Zijn Woord terug.
Met bovenstaande in mijn achterhoofd vraag ik mij af waarom er heden ten dage mensen zijn die uitgebreide hemelervaringen hebben gehad en daar gedetailleerd over vertellen terwijl Paulus dit expliciet niet mocht? Denk bv aan Jesse Duplantis, Don Piper en Todd Bentley.
Hoe denken de mede-cm'ers hier over?
God's zegen |
Ja, daar noem je ook wat namen op, die zijn er alleen om te cashen. Een soort amerikaanse Ouwenelen, zeg maar....
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |