| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 11:21
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...bedoel je daar nu mee dat ik een 'ingewikkeld geval' ben??? |
Ehm...... daar mag je zelf over oordelen Maar volgens mij valt dat best allemaal mee!! 
Wat ik natuurlijk bedoelde: Ik wens je heel veel beterschap na jouw onfor-tuin-lijke

Sterkte ermee
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op woensdag 31 oktober 2012, 11:54
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 11:28
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Hee, wat gaaf, met die camcorders, ik klikte er net een aan, zag ik zo die olifant in beeld komen lopen met eerst die slurf, wat leuuuuk!!!!! Net een seconde nadat ik 'm aanklikte, net of het een begin van een film was ;)
Wat is dát ontzettend leuk!
Dank je!!! |
Ja inderdaad gaaf zeg. Bedankt voor de link
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 11:30
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ..als je er niet bent kan je toch ook niet op doen, gekkie... |
Als ik niemand wil zien dan 'ben ik er namelijk niet', ja, zo noemen ze dat in amsterdam. Dan zit ik of lekker te lezen, net heel spannend, of iets anders, maakt niet uit, dan heb ik gewoon even geen zin wie dan ook te zien, en dan 'ben ik er niet'.
Snap je?
Ze kunnen het later weer proberen hoor, ja, ik ken mensen die zijn bijna slaaf van hun bel, dan ben je daar, dan hoor je ze mopperen; 'he nu geen zin in, net dit of dat aan het doen, wil nu geen mensen hier', en toch moeten ze open doen, want men heeft ze al gezien.... Nou daarom negeer ik die bel gewoon, als ik niemand wil zien. Se simpel is dat.  Ze zien me toch niet
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 31 oktober 2012, 12:00
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 11:32
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Ik ben al dagen in de ban van een olifant die ieder moment kan bevallen en het lijkt nu toch echt heel snel te gaan gebeuren
http://www.babyolifantje.nl |
Laatste bericht van het dierenpark: "Het was een spannende nacht! Indra was erg onrustig en de verzorgers waren er van overtuigd dat de bevalling zou gaan beginnen. Maar we zullen toch nog even geduld moeten hebben. Naar verwachting zal de bevalling de komende 24 uur gaan doorzetten, maar zeker weten doen we het natuurlijk niet…"
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 11:44
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...herfst heeft charmes als de bladeren van de bomen bij de buur vallen en niet allemaal bij mij. Zondag ben ik op die stomme bladeren uitgegleden met mijn rib op de rand van een tuinstoel terecht gekomen. Hoesten, niezen en diep ademhalen is enorm pijnlijk. |
Ai,op zekere leeftijd komen de ongelukjes he........ Mijn blessure is tenminste opgelopen tijdens het sporten
Beterschap! Buurman even laten harken en de tuinstoelen binnen laten zetten?Och nee,tuurlijk niet,het is zijn schuld niet...........dus toch die boom zelf laten opruimen.........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 11:46
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ja, dát is een hele goede tip, ja, je kan ook foto's kopen die bijna, of net zo groot zijn als je muur, of schilderijen.

EEn grote behangfoto van Amsterdam, en of van een mooi strand  |
Jaaaaaaaaaaaaaaaa,ik heb een wand met een bos rozen van 4 meter breed,ik geniet er nog alle dagen van,doen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 11:53
|
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=IdojUHWKt7k
Voor volwassenen die kunnen relativeren is het al moeilijk maar voor kinderen........dat houdt mij bezig.
Leanne,die opgeruimd heeft bij kinderen die hun moeder verloren zijn en de briefjes die beginnen met "liefe mamma" heel zorgvuldig opgeborgen heeft.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 12:02
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Laatste bericht van het dierenpark: "Het was een spannende nacht! Indra was erg onrustig en de verzorgers waren er van overtuigd dat de bevalling zou gaan beginnen. Maar we zullen toch nog even geduld moeten hebben. Naar verwachting zal de bevalling de komende 24 uur gaan doorzetten, maar zeker weten doen we het natuurlijk niet…" |
Ja, ze ging net een hele tijd heen en weer met haar slurf zag ik....leuk hoor, ja en zo interessant!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 12:07
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Mooi!! Mooi geschreven! HIJ Zorgt, altijd Dat heeft Hijzelf immers beloofd! |
Soms Duurt het Net te lang Voor je gevoel dan Jammer
Vertrouwen Is lastig In moeilijke situaties Wachten, geduld oefenen en Uitzien
Uiteindelijk Verhoort God Op Zijn tijd Het kost soms strijd ... Overgave ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 12:12
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | | Jaaaaaaaaaaaaaaaa,ik heb een wand met een bos rozen van 4 meter breed,ik geniet er nog alle dagen van,doen! |
Ja, dat heb ik weleens bij mensen thuis gezien, dat kan een heel leuk effect geven Met name dat rood ;)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 12:15
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ja, dat heb ik weleens bij mensen thuis gezien, dat kan een heel leuk effect geven Met name dat rood ;) |
Je mag van mij een foto van Floshke of van Prikkie kopen... ...dat is ook een stukje natuur in je huis
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 12:20
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Ai,op zekere leeftijd komen de ongelukjes he........ Mijn blessure is tenminste opgelopen tijdens het sporten
Beterschap! Buurman even laten harken en de tuinstoelen binnen laten zetten?Och nee,tuurlijk niet,het is zijn schuld niet...........dus toch die boom zelf laten opruimen......... |
...spreek me niet over ongelukjes...weet er alles van...
en die wandeling met 'shakira' zondag zal ik ook wel schrappen, zo kan ik niet over één of andere tak struikelen. En die poffertjes die ze me zou trakteren eet ik ook maar niet, zo verslik ik me niet. Dat is allemaal de schuld van die stomme bladeren die persé in mijn tuintje moeten neerdwarrelen.
Oja, de zon schijnt hier heerlijk...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 12:24
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | http://www.youtube.com/watch?v=IdojUHWKt7k
Voor volwassenen die kunnen relativeren is het al moeilijk maar voor kinderen........dat houdt mij bezig.
Leanne,die opgeruimd heeft bij kinderen die hun moeder verloren zijn en de briefjes die beginnen met "liefe mamma" heel zorgvuldig opgeborgen heeft. |
Mooi, en verdrietig, kan het niet bij over de helft af luisteren zonder te huilen.
Ja, volwassenen kunnen relativeren maar kinderen niet.
Maar ja, kinderen hebben weer voordelen, buiten spelen of thuis met vriendjes en vriendinnetjes, met barbies of autootjes, en dan zijn ze het ook een paar uur kwijt.
En kinderen geloven meteen, is mijn ervaring, ja, ik heb jaren opgepast op kleintjes van tweeverdieners. Die waren bevriend met mij, en ik vond het leuk. Ik draaide vaak Elly en Rikkert kinderliedjes. en dan vertelde ik over het geloof. Ik heb dus geen kleintjes van mezelf maar ja, door dat oppassen jaren heb ik wel wát geleerd, en ik wéét hoe slim kinderen zijn. Een meisje van anderhalf was zó slim, ja, dát wist ik niet, dat kinderen al zó slim zijn op die leeftijd.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 12:26
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Je mag van mij een foto van Floshke of van Prikkie kopen... ...dat is ook een stukje natuur in je huis |
Haha, ja, da's een goed idee.
We kunnen het ook zó doen, jij betaald mij, om het op te hangen, en zo maak ik reklame voor jou foto's
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 12:30
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Haha, ja, da's een goed idee.
We kunnen het ook zó doen, jij betaald mij, om het op te hangen, en zo maak ik reklame voor jou foto's  |
...jij bent veel te commercieel ingesteld...ik denk dat een foto met rozen of brandnetels beter staat in je huisje...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 13:07
|
|
|
|
Ik weet nog helemaal niet wát ik met me huis ga doen, behalve me plafond in de grondverf.
Ja, ik ontwikkel wel wat ideen nu en dan.
Maar, ik heb geen haast en alle tijd. en, for the time being kampeer ik hier. Ik heb een matras in me huiskamer, naast de pc, een tafel en 2 balkonstoeltjes , ja, en een tv met een dvd. en een paar boxjes.
Ja, ik zal toch eerst me huis willen schilderen voordat ik het vol met meubels ga stouwen.
Ik heb wel al afdekfolie gehaald Ja, omdat ik eerst me vloer erin liet zetten, voordat ik het geschilderd had. Niet zó slim, maar ja, afdekfolie voldoet goed.
Ik doe lekker rustig aan hoor. Ben nu trouwens grieperig je en dan ga ik niet lopen schilderen met me ramen open.
Maar ja, dat is dus over een paar dagen over, en dan ga ik beginnen. Dan ben ik ff tijdje bezig, één tot drie weekies. en dan ga ik me meubeltjes pas uitzoeken.
Ik wil ook lichte meubeltjes en geen loodzware grote dingen. wil namelijk wel steeds, om de zoveel tijd, me dingen kunnen verplaatsen, dan weer zó, en dan weer zó.
Dus, zo zit dat.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 31 oktober 2012, 13:12
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 13:15
|
|
|
|
Poffertjes zijn heel toevallig één van de dingen die ik lekker vind. 
En patat, met heel erg veel mayonaise ook
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 31 oktober 2012, 13:32
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 13:22
|
|
|
|
Griep ja, jammer paar dagen liggen heerlijk in mijn bedje sluimeren
Heerlijk niets doen alleen waar ik wel zin in heb luilekkerland
Voordeel dat is het voordeel van ziek zijn ook genoemd Ziektewinst
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 13:27
|
|
|
|
Geef ik netjes voorrang aan iemand die voorrang heeft, parkeert de mevrouw achter me haar auto in mn kofferbak
En in het kader van de bezuinigingen: als je in Duitsland dus een ongeval veroorzaakt moet je ter plekke de administratiekosten van het ongeval aan de agent betalen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 13:29
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Geef ik netjes voorrang aan iemand die voorrang heeft, parkeert de mevrouw achter me haar auto in mn kofferbak
En in het kader van de bezuinigingen: als je in Duitsland dus een ongeval veroorzaakt moet je ter plekke de administratiekosten van het ongeval aan de agent betalen. |
Dan is het toch haar schuld, zij rijdt toch achter je in?
Ja, of was het een geval, dat je de schuld kreeg, ja dat is zwaar balen.
Had ik ook een keer, ik maakte een bocht, en parkeerde achter een auto, die een tijdje erna achteruit reed en mij niet zag, was donker, had me lichten ook al uit, was achter een supermarkt, geen getuigen mijn woord tegen zijne. dus die l@# zei dat ik tegen hém reed. ja, dat is balen, ja, ik kon het een en ander toen wel betalen maar daar gaat het dan niet om Ja, want daar gaat je no claim.. Het onrecht.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 31 oktober 2012, 13:38
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 14:06
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Geef ik netjes voorrang aan iemand die voorrang heeft, parkeert de mevrouw achter me haar auto in mn kofferbak
En in het kader van de bezuinigingen: als je in Duitsland dus een ongeval veroorzaakt moet je ter plekke de administratiekosten van het ongeval aan de agent betalen. |
maar aangezien dat jij geen ongeval veroorzaakte, dat die vrouw achter je, hoef je die kosten al niet te betalen. De schade die je hebt zal wel veel erger zijn...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 14:07
|
|
|
|
Ai, dat is naar, Annette!  Hoe is het met jezelf (en evt. medepassagiers) afgelopen??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 14:15
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Griep ja, jammer paar dagen liggen heerlijk in mijn bedje sluimeren
Heerlijk niets doen alleen waar ik wel zin in heb luilekkerland
Voordeel dat is het voordeel van ziek zijn ook genoemd Ziektewinst  |
hier ook griep maar geen ziektewet dus moet ik gewoon werken
anders geen boterham op mijn bordje en toch ist heerlijk; zelfstandigheid
geen sluimeren, luilekkerlanden en niets doen; wel drie bakken koffie tussendoor
resultaat; 's avonds versleten uitgeteld neergestreken, kapot; met een tevreden gevoel; GELUKT!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 14:27
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Ai, dat is naar, Annette!  Hoe is het met jezelf (en evt. medepassagiers) afgelopen?? |
Goed hoor, enkel zere spieren maar die gaan wel weer over. Wel € 2000,- euro schade aan mn auto maar die word vergoed door haar verzekering. Haar eigen auto had nog meer schade dus hoop voor haar dat ze goed verzekerd is.
Ik hoefde dus die administratiekosten ook niet te betalen maar had nog nooit zoiets gehoord. De agent had zelfs een mobiel pin apparaat bij zich.
Laatst aangepast door
|
ANNETTE792
|
op woensdag 31 oktober 2012, 14:29
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 14:27
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | hier ook griep maar geen ziektewet dus moet ik gewoon werken
geen sluimeren, luilekkerlanden en niets doen; wel drie bakken koffie tussendoor
resultaat; 's avonds versleten uitgeteld neergestreken, kapot; met een tevreden gevoel; GELUKT! |
Heel erg ziek werken lukt niet kan echt niets eten ziek
vijf minuten op dan weer liggen wel een half uur ziek
niks sluimeren luilekkerlanden wel hard werken snel weer beter worden (niks aan) ziek
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 14:40
|
|
|
|
Zou ook graag hard willen werken kans op astma aanval aanwezig
Daarom zo oppassen maak van nood een deugd ook beetje verdrietig

Daarom rustig zijn film lezen slapen Naar me zin hebben luieren
sublimeren iets wat niet leuk is omvormen tot iets wel aanvaardbaar
(uitleg sublimeren/sublimatie: het omzetten van oerdriften in sociaal of maatschappelijk geaccepteerde vormen. Of in vormen die voor jezelf aanvaarbaar en acceptabel zijn. Zo kunnen oerkrachten als angst, seksualiteit en agressie gekanaliseerd worden en omgezet in ambitie voor werk, kunst, wetenschap enzovoort.
In dit geval me verstand gebruiken en rusten, en als ik iets wil doen en frustratie van het niet kunnen en durven doen, omzetten in iets aanvaardbaars(ders), door te denken kan lekker luieren, lezen en film kijken tot ik geen koorts meer heb.... of dus...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 31 oktober 2012, 15:28
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 15:04
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | hier ook griep maar geen ziektewet dus moet ik gewoon werken
resultaat; 's avonds versleten uitgeteld neergestreken, kapot; met een tevreden gevoel; GELUKT! |
gevoel tevreden gelukt dat ken ik van dagen dat ik werk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 15:15
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Goed hoor, enkel zere spieren maar die gaan wel weer over. Wel € 2000,- euro schade aan mn auto maar die word vergoed door haar verzekering. Haar eigen auto had nog meer schade dus hoop voor haar dat ze goed verzekerd is.
Ik hoefde dus die administratiekosten ook niet te betalen maar had nog nooit zoiets gehoord. De agent had zelfs een mobiel pin apparaat bij zich. |
Oke, fijn dat het goed met je afgelopen is. Wel naar, natuurlijk, die schade. Hopelijk loopt de schadeafhandeling vlot voor jullie beide. En idd, dat een agent een pinautomaat bij zich heeft voor de administratiekosten. Gaan ze daar straks ook direct bekeuringen mee innen bij een aanhouding na een verkeersovertreding ofzo?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 15:20
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | En idd, dat een agent een pinautomaat bij zich heeft voor de administratiekosten. Gaan ze daar straks ook direct bekeuringen mee innen bij een aanhouding na een verkeersovertreding ofzo?  |
Zou me niet verbazen als dat inderdaad zo is, Deutsche punktlichkeit he.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 15:28
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Ik ben al dagen in de ban van een olifant die ieder moment kan bevallen en het lijkt nu toch echt heel snel te gaan gebeuren
http://www.babyolifantje.nl |
Leuk Josina...kom net thuis en lees het... Gaan we zeker in de gaten houden... Een eerdere bevalling zagen we ook...geweldige beleving!!!
|
|
| Naar boven |
|
|