| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 november 2012, 09:52
|
|
|
|
ja...maaltijdt met dt, nou geven sommigen het hier echt op
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 november 2012, 09:57
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | Maar weer een witlof schotel. Mn zonen eten vandaag weer bij hun pa. Dus lekker weer eens iets eten wat zij niet lusten en ik wel. Nu kan het nog. Binnenkort gaat mn ex naar de US emigreren dus dan heb ik die avondjes niet meer  |
Oooh wat leuk!
Ga je dan niet ff met een paar kinderen langs, in de US?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 november 2012, 09:58
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: | dank u voor het compilment  |
Ik haal hem nog weer even naar boven. De dames zijn nogal in de minderheid, dus wie wil er nog mee.(Heren kan natuurlijk ook)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 november 2012, 10:01
|
|
|
|
Of ik kan eens gaan kijken in de namiddag wat de ex, van mijn ex heeft klaargemaakt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 november 2012, 10:05
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Oooh wat leuk!
Ga je dan niet ff met een paar kinderen langs, in de US?  |
Eh nee mn kinderen zullen wel sparen voor een ticket denk ik. Maar ik heb de US niet heel hoog in mn wensenlijstje staan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 november 2012, 10:23
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | Eh nee mn kinderen zullen wel sparen voor een ticket denk ik. Maar ik heb de US niet heel hoog in mn wensenlijstje staan |
Tis daar wel heel mooi he? Ik kan altijd zo genieten van amerikaanse films en serie's.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 november 2012, 10:50
|
|
|
|
|
Een grijze, sombere, regenachtige dag. Vandaag maar eens beginnen op zolder. Dozen inpakken, spullen uitzoeken, weggooien. Dozen vol met vergeten spullen. Herinneringen. Bij de eerste doos die ik open is het al raak: ik kom Phil Collins tegen, arme man, heeft jaren weggestopt op zolder gelegen. Toch maar even luisteren. Na hem 10 minuten aangehoord te hebben, leg ik hem toch het zwijgen maar op. Nu even niet. In mijn nieuwe huis kom ik hem vast weer eens tegen, bij het uitpakken. Dan mag hij opnieuw een poging doen om voor mij te zingen. Wie weet mag het dan wel. Vast wel……
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 november 2012, 10:53
|
|
|
|
Het mooiste moment vandaag is gemixt...
Huis verkocht onder voorbehoud!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 november 2012, 10:57
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | Het mooiste moment vandaag is gemixt...
Huis verkocht onder voorbehoud!
|
HEY JOL. GEFELICITEERD!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 november 2012, 11:10
|
|
|
|
Wisten jullie dat: 'Wat u niet mag weten over gezondheid'?
Ja, misschien klopt 't niet, mischien wel iig, even haast, maar wou het er toch ff opzetten.
Laterz!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 november 2012, 12:23
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | HEY JOL. GEFELICITEERD!!  |
he wat goed!! gefeliciteerd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 november 2012, 12:24
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Hai,
Ja, raar he, Ineens zomaar op een dag Of in verloop van enkele dagen Besef je, het is voorbij, de Struggles De Moeite en Verdriet Er is dan Vrede in je hart,
Vrede met een Hoofdletter Geen Problemen meer Geen Moeite meer Alles, net als iedereen Gewoon aan te kunnen
Ermee kunnen dealen Zonder Stress Dingen kunnen doen Plannen kunnen maken Vrolijk over straat te lopen Mensen lachend gedag zeggen Rust Blijdschap Alsof het nooit anders was
Dan Dan ben je op weg Naar aanleiding van de tekst Wie meent te staan, Ziet toe dat hij niet valt
Hoop en Geluk en Dankbaarheid en Verwondering Maar Dankbaarheid is zó vanzelfsprekend Dat ik dát Niet noem |
Heel mooi geschreven Shanita
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 november 2012, 12:26
|
|
|
|
| JOCHEBED148 schreef: | | Wat mooi Joannie! Ik bid ook nog elke dag om die vrede .....Hemelse vrede! En dan zullen er altijd weer bergen komen hoor....maar als Hij je bij de hand neemt..... |
Klopt Jochebed...........En als wij weer bergen tegen komen, dan weten wij nu ook dat wij die bergen kunnen verzetten, samen met de Here! Alles is mogelijk..............! liefs Joannie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOCHEBED148
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 november 2012, 12:53
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | Klopt Jochebed...........En als wij weer bergen tegen komen, dan weten wij nu ook dat wij die bergen kunnen verzetten, samen met de Here! Alles is mogelijk..............! liefs Joannie |
Ja he, en soms hoeven we die bergen niet te verzetten he.....Hij tilt ons soms boven alle rottigheid uit! En sleept ons door die diepe, diepe dalen! En als we dat maar weten....en onthouden....dr is een liedje van: You never walk alone!  Ik bid nog steeds of ik dat lammetje mag zijn uit het verhaal van de Goede Herder....Zo verdwaald, pootjes verwond, maar op Zijn schouder "thuisgebracht"!!!!
Laatst aangepast door
|
JOCHEBED148
|
op dinsdag 13 november 2012, 13:09
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOCHEBED148
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 november 2012, 13:03
|
|
|
|
Vandaag eet ik es niet alleen maar sámen! Daar maak ik altijd iets byzonders van....een heerlijke frisse salade vooraf, met allerlei lekkers dr door: appeltje, eitje,uitje,augurkje, brokjes feta, tomaatje...... Vervolgens een ovenschoteltje met aardappeltjes, uitjes, uitgebakken spekkies dr door, kortom: vandaag even geen lijn-dag maar geniet-dag! (Iemand uitnodigen om vervolgens samen de maaltijd te gebruiken is bijbels zei iemand laatst....weet iemand waar in de Bijbel ik dat kan vinden?)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 november 2012, 13:20
|
|
|
|
| JOCHEBED148 schreef: | Vandaag eet ik es niet alleen maar sámen! Daar maak ik altijd iets byzonders van....een heerlijke frisse salade vooraf, met allerlei lekkers dr door: appeltje, eitje,uitje,augurkje, brokjes feta, tomaatje...... Vervolgens een ovenschoteltje met aardappeltjes, uitjes, uitgebakken spekkies dr door, kortom: vandaag even geen lijn-dag maar geniet-dag! (Iemand uitnodigen om vervolgens samen de maaltijd te gebruiken is bijbels zei iemand laatst....weet iemand waar in de Bijbel ik dat kan vinden?)  |
.. uhm misschien gewoon de gastvrijheid die zo eigen zou moeten zijn aan gelovigen? (Engelen herbergen en zo.) Verder lees je wel het eea over met elkaar eten... "maaltijd houden" ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOCHEBED148
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 november 2012, 13:35
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | | .. uhm misschien gewoon de gastvrijheid die zo eigen zou moeten zijn aan gelovigen? (Engelen herbergen en zo.) Verder lees je wel het eea over met elkaar eten... "maaltijd houden" ... |
Hmmm....nou Jol, ik moet eerlijk zeggen dat ik liever met een lieve vriendin of vriend eet dan met een eh....."tollenaar"......(die gastvrijheid is dan een stuk makkelijker he.....)maar Jezus deed dat wel he, juist bij zo iemand wou Hij eten...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 november 2012, 13:45
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | | Heel mooi geschreven Shanita |
Dank je!
Ja, ik begon de 1ste regels spontaan uit mijn hart nadat ik jou gedicht had gelezen, en na een paar regels dacht ik, he, dat is wel mooi... Ja, en daarom werd ik door mezelf afgeleid, maar zeker de 1ste 6 zinnen komen direkt uit mijn hart, en die andere zijn ook waar.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 13 november 2012, 13:46
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 november 2012, 13:49
|
|
|
|
Gefeliciteerd!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 november 2012, 13:56
|
|
|
|
| JOCHEBED148 schreef: | Hmmm....nou Jol, ik moet eerlijk zeggen dat ik liever met een lieve vriendin of vriend eet dan met een eh....."tollenaar"......(die gastvrijheid is dan een stuk makkelijker he.....)maar Jezus deed dat wel he, juist bij zo iemand wou Hij eten...  |
Je moet niet zomaar ff iemand in je huis halen hoor, alleen als je 'm goed kent, en ook als anderen die jij kent hem kennen.
Ja, iemand van hier, ja, die kennen veel mensen, iemand die (regelmatig) post bijvoorbeeld kan wel.
Maar gewoon kijk uit, want anders eten ze niet alleen, maar nemen ze ook nog eventjes je pc mee oid. ja, ik doel ff op verslaafden hard drugs...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 november 2012, 14:00
|
|
|
|
Just in case(spreek uit: kees)
Ja, ik snap de titel niet, want ; just in case betekend: voor het geval dát....
Snappie?
Een case is een geval, of een zaak...
Verder wel mooi, een 7
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 november 2012, 14:45
|
|
|
|
Het ging bij mij niet om een verkocht huis...maar wel om een verhuizing...
Die dozen...met de herinneringen...ik vond het vreselijk...(ja sorry) En op het gemak even doen...was er niet bij... Dus alles uitzoeken ook pas in het andere huis...
En nog...zijn er dozen...""ongeopend"" op de zolder...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 november 2012, 15:00
|
|
|
|
| JOCHEBED148 schreef: | Hmmm....nou Jol, ik moet eerlijk zeggen dat ik liever met een lieve vriendin of vriend eet dan met een eh....."tollenaar"......(die gastvrijheid is dan een stuk makkelijker he.....)maar Jezus deed dat wel he, juist bij zo iemand wou Hij eten...  |
Jezus keek dwars door Zachëus heen en zag een klein verlangend Calimerootje die zo ontzettend graag ook een aai over z'n bol wilde. Logisch want iedereen spuugde hem uit vanwege zijn functie. Zo houden we met elkaar van alles in stand hé... maar inderdaad, ik ga ook liever naar de griek of eet thuis met een gezellige vriend(in).
Laat ik nou net een etentje bij de Griek "gewonnen" hebben van de week.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op dinsdag 13 november 2012, 15:05
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 november 2012, 15:04
|
|
|
|
Men neme sla, een gesnipperde appel, tomaat, komkommer en een mini blikje tonijn in water, dressing honing mosterd erover en flink wat peper. Ik ken slechtere soorten lunch.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 november 2012, 15:13
|
|
|
|
|
Net een telefoontje dat manlief laat is, dus de kinderen krijgen frietjes en ik laat me later op de avond verrassen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 november 2012, 15:19
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | Jezus keek dwars door Zachëus heen en zag een klein verlangend Calimerootje die zo ontzettend graag ook een aai over z'n bol wilde. Logisch want iedereen spuugde hem uit vanwege zijn functie. Zo houden we met elkaar van alles in stand hé... maar inderdaad, ik ga ook liever naar de griek of eet thuis met een gezellige vriend(in).
Laat ik nou net een etentje bij de Griek "gewonnen" hebben van de week.  |
Het toppunt van naastenliefde: je ``gewonnen`` etentje weggeven aan iemand anders.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 november 2012, 15:27
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | Het toppunt van naastenliefde: je ``gewonnen`` etentje weggeven aan iemand anders....... |
Zo heilig ben ik niet als het om de Griek gaat.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op dinsdag 13 november 2012, 15:28
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 november 2012, 16:48
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Het ging bij mij niet om een verkocht huis...maar wel om een verhuizing...
Die dozen...met de herinneringen...ik vond het vreselijk...(ja sorry) En op het gemak even doen...was er niet bij... Dus alles uitzoeken ook pas in het andere huis...
En nog...zijn er dozen...""ongeopend"" op de zolder... |
Ach ja zo gaat het bij de meesten Bij mij ook hoor. Staan nog steeds ongeopende dozen op zolder. Kom ik nog wel eens aan toe. Ooit
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 november 2012, 16:55
|
|
|
|
Dochter zit aan de high-tea.... Denk niet dat die nog hoeft te eten...(eigenlijk niet besproken) Dan wordt het hier een soeppie met een broodje....
|
|
| Naar boven |
|
|