| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 14 november 2012, 19:23
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: | SHAMPOO WAARSCHUWING
Ik begrijp niet waarom ik dit niet eerder heb ontdekt Ik gebruik shampoo onder de douche. Als ik mijn haar was loopt de shampoo langs mijn lichaam naar beneden Ik had echter beter op het etiket van de fles moeten letten, daar stond op, “VOOR EXTRA VOLUME EEN BODY”
Geen wonder dat ik zo ben aangekomen, nu gebruik ik vloeibaar afwas middel geschikt voor de vaat. Op deze fles staat namelijk “VERWIJDERT VET WAT OP ANDERE PLAATSEN MOEILIJK IS TE VERWIJDEREN”. [Probleem opgelost.
Als je me niet kan bereiken sta ik hoogstwaarschijnlijk onder de douche |
Nee he duikt dat ding hier ook al op kom hem echt overal tegen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 14 november 2012, 19:46
|
|
|
|
Mooi he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 14 november 2012, 19:55
|
|
|
|
|
Deze overtreft echt alles...diep in mijn hart
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: woensdag 14 november 2012, 19:56
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | een ding weet ik wel... Ik ben het niet  |
Ik ook niet, maar ik weet wel wie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMY994
|
|
Geplaatst: woensdag 14 november 2012, 20:19
|
|
|
|
Je vergeet dat ik ook nog een vriendin meeneem. En die telt minstens voor drie, hoor. Probeer nog iemand over te halen. Doe m'n best.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK546
|
|
Geplaatst: woensdag 14 november 2012, 20:23
|
|
|
|
|
dat zie ik vaak staan maar volg je een reactie is meestal nee dus ik vind dat er niet bij hoeft
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 14 november 2012, 20:29
|
|
|
|
| LAVERDE524 schreef: | En de politiek is maar een dekmantel van wat daar achter gebeurd. Rutte en pechtold waren vorig jaar ook bij de Bilderberg bijeenkomst. Gisteren las ik weer een stukje uit vertrouwde bronnen over hoe de financiele crisis met opzet is ontstaan. Zoals rabobank en abn amro zijn in de handen van de joodse vrijmetselaars: de Rothschild. Als je de geschiedenis van ons koninklijkhuis leest over hun ware afkomst, dan schrik je je ook een apezuur. Ze zeggen blauw bloed te hebben maar dat is een grote leugen. Ons koninklijk huis stamt af van de edomieten. Juliana stamt namelijk af van julias ceasar, en julias ceasar was een edomiet van afkomst, oftewel:ezau-lieden. En zij hebben nooit echt blauw bloed in hun gehad. Sterker nog die edomieten zijn zelfs vijanden van God. Ezau heb ik gehaat en Jakob heb ik lief gehad. En met Jakob heeft Hij ook een verbond gesloten. Ezau werd gezegend maar viel niet onder hetzelfde verbond als van Jakob. Vandaag de dag proberen de edomieten, oftwel ezau's nageslacht de erfenis van Jakob's nageslacht af te nemen, door zich voor te doen als het volk van God.
Ik ben momenteel druk bezig met een nieuwe website naast onze huidige website. De titel van de nieuwe site zal zijn: strijd tegen internationalisme.
Daar komen ook al die geschiedenis zaken ook wel op te staan. |
het zal zachies aan wel bekend zijn op cm dat ik een afschuw heb van het Nederlandse koningshuis, maar laten we wel even realistisch blijven....
Juliana is de dochter van Wilhelmina, de dochter van Jhr. de Ranitz en Emma van Waldeck, een telg uit een Duitse familie. Aangezien de vader van Wilhelmina een jonkheer was, heeft Wilhelmina dus wel blauw bloed. Of Juliana dat ook heeft, is nog maar de vraag omdat niet bekend is wie haar biologische ouders waren. Haar adoptieouders hadden dan wel blauw bloed, maar dat telt niet. Had Hendrik niet zo veelvuldig de hoeren van Den Haag bezocht, had hij zelf geen syfilis opgelopen en zn vrouw er ook niet mee besmet. Dan hadden ze wellicht een eigen kindje kunnen krijgen....
Ook die vertrouwde bronnen van je betreffende de ABN-AMRO en Rabobank kloppen niet geheel. Rabobank is een coöperatie en heeft dus alleen leden die gezamelijk eigenaar zijn en ABN AMRO is een staatsbank, alle aandelen zijn van de Nederlandse staat. Rothschilt heeft er dus niks mee te maken.
Maar ik juich het toe dat je je kritisch in deze zaken verdiept, neem alleen voortaan wat betere bronnen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 14 november 2012, 20:30
|
|
|
|
| JOCHEBED148 schreef: | hihi....kannie visser..hij vroeg me gisteren pas  |
Nee maar .... jij ook al? Hoe is het mogelijk zeg.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 14 november 2012, 20:39
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Nee echt niet: diep diep diep gekwetst  |
Rotvissertje ......... En dat op de vroege ochtend.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMY994
|
|
Geplaatst: woensdag 14 november 2012, 20:45
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | | Ja en ze hebben nu een actie bij de ns 2 dagkaarten voor 25eu dus voor 12,50 per dag kun je het hele land door Tenminste als je een voordeel uren abbonnement hebt.Tja en hoever kom je daarmee met de auto 12,50 |
Dat is alleen als je een voordeel abo hebt. Maar geregeld hebben winkelbedrijven zoals Kruitvat, Blokker e.d. ook een aanbieding. Maak daar zelf af en toe gebruik van. Ook voor m'n uitje naar Lunteren. Op dit moment heeft de Hema een dagkaart in de aanbieding voor 17,50 euro. Die is ook op werkdagen na 9 uur geldig.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 14 november 2012, 20:51
|
|
|
|
Woensdag 14 November, Psalm 129; Van mijn jeugd af aan.
Er zijn mensen die al op jonge leeftijd veel te verduren krijgen. Je vader was alcoholist en sloeg thuis de boel kort en klein. Je moeder stierf toen je nog maar een kind was. Een o zo vriendelijk oom deed dingen met je die je nooit meer vergat. Of je kreeg een ongeluk en je zit voor de rest van je leven in een rolstoel. Het volk Israël kan erover meepraten. Toen het nog maar heel klein was, een handjevol mensen in Egypte, werd het als slaaf behandeld. Afgebeuld werd het, dat kleine volkje Israël. Later, toen het groter geworden was, werd het niet beter op. Het kwam ver van huis in den vreemde terecht. Het werd opgejacht, in de loop der eeuwen van land tot land verdreven. Het werd geslagen, getreiterd, gedwongen rond te lopen met gele davidssterren op de borst. Het werd gedeporteerd, naar gaskamers geranseld. ‘Dikwijls wed ik gekweld, van mijn jeugd af aan.’ Maar, hoe waar dit alles ook moge zijn, nooit wie dan ook Israël klein gekregen! ‘Gebroken hebben ze mij niet!’ Triomfantelijk klinkt het in de psalm van vandaag. Als een refrein wordt het herhaald: Dikwijls gekweld, dikwijls gekweld, van mijn jeugd af aan, maar nooit gebroken! Laar niemand je wijsmaken dat je altijd slachtoffer blijft. Vergeten kun je al die verschrikkelijke dingen uit je jeugd natuurlijk nooit. Dat hoeft ook niet. Wie ze met alle geweld uit het geheugen probeert te bannen, vraagt om moeilijkheden later. Maar die herinneringen koesteren is minstens zo kwalijk. Je ben al voldoende gekweld: kwel jezelf nu niet nog langer! Ga liever door het leven als een door de Eeuwige gezegende. Hij snijdt de riemen van de slavendrijver door.
Zij hebben immer van mijn jeugd af aan, Zo zegge Israël, zij hebben immer, reeds van mijn vroegste jeugd, mij leed aangedaan, maar overweldigd hebben zij mij nimmer.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 14 november 2012, 20:53
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | | Ja. als je 1 op 20 rijdt ofzo. |
Ik rij 1 op 24
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOCHEBED148
|
|
Geplaatst: woensdag 14 november 2012, 20:59
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Nee maar .... jij ook al? Hoe is het mogelijk zeg.  | Tja Visser, voor jou een vraag voor mij een weet......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 14 november 2012, 21:11
|
|
|
|
| HENK546 schreef: | | dat zie ik vaak staan maar volg je een reactie is meestal nee dus ik vind dat er niet bij hoeft |
Ja, net zoiets als: 'als ik maar niet meer alleen ben'.
Zo!
Ik moet juist alleen zijn nu en dan, regelmatig....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 14 november 2012, 21:14
|
|
|
|
De Kater komt later...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
|
|
|
|
Naaah, hoe kan dat dan?
Ik ree 1 op 10?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Nee maar .... jij ook al? Hoe is het mogelijk zeg.  |
tja... ik snap er ook niks van
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 14 november 2012, 21:15
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Naaah, hoe kan dat dan?
Ik ree 1 op 10? |
ik rij 1 op een emmer vol
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 14 november 2012, 21:18
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Rotvissertje ......... En dat op de vroege ochtend.  |
met een beetje mazzel heeftie zn straf gekregen.... best politie-douane-belastingdienst controletje op de A58 bij Rilland vanmiddag.
ik ben na Goes maar via Schouwen naar huis gereden... slecht geweten he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 14 november 2012, 21:19
|
|
|
|
je hoeft je niet altijd aangesproken te voelen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: woensdag 14 november 2012, 21:20
|
|
|
|
| HENK546 schreef: | | dat zie ik vaak staan maar volg je een reactie is meestal nee dus ik vind dat er niet bij hoeft |
Dan moet je ook wel de vraag die daarvoor staat erbij lezen Henk, dit is het antwoord op de vraag:woonwens.
Dus het antwoord: maakt me niet uit, als het maar bij jou is, houd in dat men niet aan hen eigen plaats of regio gebonden zijn en gerust naar de andere kant van het land, of in mijn geval buitenland, willen verhuizen ALS ER EEN RELATIE ZOU KOMEN!
Het antwoord houd niet in: maakt me niet uit wie je bent, als ik maar niet alleen hoef te zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 14 november 2012, 21:22
|
|
|
|
Het klinkt zo afhankelijk, voel me niet aangesproken
Loop me een beetje te vervelen ;)
Ga nu lekker lezen: nieuwe boekje van Kafka, wat je bij de volskrant kreeg
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 14 november 2012, 21:24
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Dan moet je ook wel de vraag die daarvoor staat erbij lezen Henk, dit is het antwoord op de vraag:woonwens.
Dus het antwoord: maakt me niet uit, als het maar bij jou is, houd in dat men niet aan hen eigen plaats of regio gebonden zijn en gerust naar de andere kant van het land, of in mijn geval buitenland, willen verhuizen ALS ER EEN RELATIE ZOU KOMEN!
Het antwoord houd niet in: maakt me niet uit wie je bent, als ik maar niet alleen hoef te zijn. |
Ja Zo had ik het nog niet bekeken!
Fijne avond!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 14 november 2012, 21:33
|
|
|
|
| JOCHEBED148 schreef: | Mijn mooiste moment was vanmorgen toen ik wakker werd.....
Gisteravond kwam er een lieve man bij me eten...we hadden een knal-super-mega-turbo-fijne avond! Aan het einde vroeg hij of ik met hem samen verder zou willen....nader kennis maken....samen op weg gaan.....
En dan gaattie naar huis en ik naar bed......enneh.....nou.....toen ik wakker werd dacht ik effe.....was dit een droom? Was het wel echt?????
NOU: het IS echt!!!!  |
zou je mij dan niet es bedanken???
per slot van rekening heb ik DESPERATE296 op jouw profiel gewezen!
of heb je toch verkering met QUASIMODO931 ?????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VORDIS244
|
|
Geplaatst: woensdag 14 november 2012, 21:46
|
|
|
|
| JOL252 schreef: |  |
Mooi Jol!
"Waar je tegen vecht wordt sterker, wat je accepteert verdwijnt" Frank de Moei
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 14 november 2012, 22:02
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Het klinkt zo afhankelijk, voel me niet aangesproken
Loop me een beetje te vervelen ;)
Ga nu lekker lezen: nieuwe boekje van Kafka, wat je bij de volskrant kreeg  |
Ja heel apart boek he?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 14 november 2012, 22:06
|
|
|
|
| MAMY994 schreef: | | Je vergeet dat ik ook nog een vriendin meeneem. En die telt minstens voor drie, hoor. Probeer nog iemand over te halen. Doe m'n best. |
mooi zo de stand is nu 8 om 8
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOCHEBED148
|
|
Geplaatst: woensdag 14 november 2012, 22:51
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | zou je mij dan niet es bedanken???
per slot van rekening heb ik DESPERATE296 op jouw profiel gewezen!
of heb je toch verkering met QUASIMODO931 ????? |
Pietje, lieverd, je hebt nu wel een bietje erg veel eigendunk, verbeelding of hoe je het omschrijven wilt....deze lieve jongeman die mij dat aanzoek deed, kent nog weet van het bestaan van Christian Match af....noch van ene Pietje die misscien graag een duwtje in de rug had gegeven....dusseh....ach Pietje.....ik heb je altijd graag gemogen, ondankts je soms best wel kwetsende uitspraken.....maar das een kwestie van doorheen kijken he.....grooooote waffel.....maar een piepklein hartje! Annette boft maar met jou! (eh....dit is gelijk een soort afscheidsrede of zo want over een paar daagjes verloopt mijn abo.....dank je wel Pietje, voor de toch wel fijne momenten die we hadden....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOCHEBED148
|
|
Geplaatst: woensdag 14 november 2012, 22:54
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | | ik rij 1 op een emmer vol |
Ik rijd op mijn fiets! 1 op eh.....nul?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 14 november 2012, 22:56
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | met een beetje mazzel heeftie zn straf gekregen.... best politie-douane-belastingdienst controletje op de A58 bij Rilland vanmiddag.
ik ben na Goes maar via Schouwen naar huis gereden... slecht geweten he  |
Dat zijn juist de beste klanten voor de staatskas . Die betalen tenminste contant.
Maar zolang ze dat overdags doen is alles best.
|
|
| Naar boven |
|
|