ChristianMatch
 


Forum

Berichten van VORDIS244
ChristianMatch forum index » Berichten van VORDIS244
Auteur Bericht
VORDIS244 (68)





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: maandag 14 januari 2013, 22:24
BerichtOnderwerp: Gebed gevraagd.
 
SHANITA130 schreef:
Ik wou jullie bedanken:

Ik doe wel rustig, maar ja, ik doe eerst het belangrijkste, dan wat erna komt...

Dus kaart voor me moeder gekocht, bezig mail schrijven die wel erg belangrijk is,
Daarna bellen met instantie/zorgverzekering...,
en daarna dat en daarna dit...


Op volgorde van belangrijkheid, want ja meer kan je/ik niet doen...

Ik voel me echt beter, en ik vertrouw op God, en ik bid ook elke dag voor mensen.

Lachende smiley

Fijn dat je je beter voelt.

Chaos in je hoofd lijkt me erg vermoeiend. Daarom een mooi Taizé lied voor jou om misschien bij tot rust te komen.
http://www.youtube.com/watch?v=t4Svh-9ohg4

Bless the Lord, my soul, and bless God's holy name.
Bless the Lord, my soul, who leads me into life

Gods zegen gewenst bij het moeilijke orde scheppen.
Ook ik bid voor je.
V.


Laatst aangepast door
VORDIS244
op maandag 14 januari 2013, 22:32
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VORDIS244 (68)





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: maandag 7 januari 2013, 22:18
BerichtOnderwerp: Henk van Zon - Duistere ondertonen van de popmuziek
 
JANS221 schreef:
Weet je wat pas eng is.....nummers van K3 achteruitdraaien!!!!Brrrrr! Gefrustreerde smiley

Dan krijg je Drieka? Nou das pas eng!

Jammer dat mensen in een gift als muziek - ook popmuziek - occulte invloeden zien. Een songtekst kan soms zo mooi iets verwoorden dat het je diep raakt. Popmuziek gaat over leven en dood, al of niet herkenbaar. Je mag er van genieten, niets mis mee. Aan jou de keus, zoals met alles, gebaseerd op jouw geweten, gevoed door Bijbelse normen en waarden en persoonlijke smaak.
We kunnen leren van popmuziek, zie een stuk uit het artikel van Ds. Wim Janssen via Trouw.nl uit 1995

De kerk is juist vanuit haar eigen identiteit verplicht het levensgevoel en de religiositeit van de haar omringende wereld te onderzoeken, te duiden en serieus te nemen. Hoe kan ze anders de vertaalslag maken in de communicatie van haar eigen verhaal? Daarbij is het van belang dat we in dat gesprek de beide stemmen tot hun recht laten komen: zowel die van de popmuziek als die van de christelijke traditie..

Als we de stem van de popcultuur uit laten spreken zal blijken dat de popwereld een spiegel is, enerzijds van onze cultuur en het levensgevoel daarin, anderzijds van onze christelijke traditie. In house bijvoorbeeld horen we het eigentijdse verlangen naar hedonisme, naar roes, verdoving. Maar ook: naar mystiek. In het nummer 'Jesus he knows me' van Phil Collins zien we als in een spiegel de uitwassen van christelijke bekeringsdrang, zoals we die vinden bij de commerciële Amerikaanse tv-dominees..

De zelfkant van de samenleving, die we als nette kerk in onze diensten nauwelijks terugvinden, wordt ons voorgehouden in rauwe rap-teksten. De donkere kant van het leven, de taboes van dood en agressie, de duivel en het beest in de mens, waar we eigenlijk niet goed raad mee weten, wordt ons voorgehouden in de heavy metal. Terwijl de rasta-beweging met zijn 'Back-to-Africa-geloof' wellicht dieper weergeeft wat heimwee naar het beloofde land is dan wij als westerse christenen kunnen..

Ik bedoel maar: we kunnen veel leren van de popmuziek. Veel over de ons omringende wereld, maar ook veel elementen uit onze eigen christelijke traditie worden ons op een nieuwe manier voorgehouden. Daarom moeten we eerst de popmuziek uit laten spreken, ons erin verdiepen, het levensbeschouwelijk gehalte erin opsporen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VORDIS244 (68)





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 januari 2013, 00:00
BerichtOnderwerp: HEBBEN WOORDEN KRACHT ?
 
ALTJE848 schreef:
Ik lees steeds meer dat woorden kracht hebben,dan denk ik na dat ik iets las vanochtend ja wat laat ik me toch telkens door woorden ontmoedigen maar kan ook bemoedigd worden.
Dat laatste komt te weinig voor,denk ik zelf .
Mijn goede voornemens zijn proberen in alle omstandigheden blij te zijn en mensen te bemoedigen zodat ze kunnen groeien want dat is wat de Heer van mij verlangt Hem te volgen te dienen in geloof om naast anderen te kunnen staan heb je naaste lief als je zelf dat geld voor alle mensen want Jezus had ook de zondaar de tollenaar de hoer lief maar zei iets tegen ze
GOEDE WOORDEN het is maar kunnen we luisteren doen we er werkelijk iets mee of gaan we door met ONS EIGEN leven?????

Anita

Woorden hebben veel kracht. Positief en negatief.
Al kind riepen wij "schelden doet geen zeer, maar slaan veel meer". Het klonk stoer maar het was niet waar en we wisten het.

Goede voornemens zijn prachtig, het is goed om jezelf een doel of doelen te stellen zoals jij doet. Maar maak het jezelf niet te moeilijk om niet ontmoedigd te raken. Proberen om in alle omstandigheden blij te zijn is denk ik niet realistisch omdat je alleen blij kunt zijn als je ook de tegenhanger verdriet kent.

Ik hoop dat je bemoedigd zult worden door goede woorden!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VORDIS244 (68)





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: zondag 23 december 2012, 22:31
BerichtOnderwerp: Wat betekend en is kerst voor ons?
 
MIEKE364 schreef:
Hoe goed is het hier bij stil te staan; het ontstaan van ons Kerstmis, de wording, de wetenschap; het zijn allemaal wezenlijke onderdelen van ons bestaan waar we iedere dag mee leven....en als we alles overboord hebben gegooid waaraan we het Licht niet kunnen ontlenen, beseffen en ten diepste wat de betekenis van Kerstmis werkelijk is....de geboorte,het ontluiken van Het Licht....Mededogen, compassie en Liefde, tomeloos, eindeloos erbarmen dat altijd weer het duister overwint....met jezelf, met je naaste, met God, met je dierbaren, met de onbekenden, met je 'vijanden', met alles wat leeft tenslotte....

Vanmorgen gehoord:
In ieder mens is er een afgrond die men alleen met God kan vullen
Blaise Pascal


Ieder mens heeft dus zo'n vorm en probeert de leegte op te vullen met van alles en nog wat (eten, drinken, verslaving, vul maar in). Maar ondanks wrikken en wringen blijft de vorm leeg en ook de onrust blijft. Alleen God kan daar wonen. Pas als je ontdekt dat Jezus meer is dan leraar of profeet, dat Hij gekomen is om jou te bevrijden en je gaat Hem volgen dan word je in het Licht gezet. De duisternis is nog wel niet verdwenen maar je krijgt kracht naar kruis.

Dan kun je in deze dagen hoofd- en bijzaken scheiden.
Vier dus zo mogelijk van harte het geboortefeest van het Christuskind.

Gezegende dagen allemaal!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VORDIS244 (68)





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 december 2012, 23:18
BerichtOnderwerp: Abraham gezien en geen relatie....dus Latten?
 
JANS221 schreef:
Ik ben toentertijd het huwelijk ingestapt met (net als anderen) de bedoeling om bij elkaar te blijven tot de dood ons zou scheiden. Helaas kan zoiets anders lopen dan je gedacht hebt.
Ik ben me er nu van bewust dat het niet eenvoudig zal zijn om een nieuwe relatie op te bouwen. Aan de andere kant blijf ik erin geloven dat het mogelijk is. Het terug kunnen vallen op je eigen omgeving, hoeft niets te maken te hebben met het niet altijd bij elkaar willen zijn of het niet genoeg vertrouwen in elkaar hebben. Het heeft gewoon te maken met de nuchtere werkelijkheid. Het is ook niet zo dat ik samenwonen of trouwen daarmee uit wil sluiten, maar de stap is nu eenmaal groter/moeilijker als je allebei al je eigen leven hebt opgebouwd. Maar daarom hoeft een nieuwe liefde niet minder te zijn, wel anders.
Het blijft iets moois als twee mensen elkaar kunnen vinden, liefhebben, respecteren en vertrouwen en samen een manier kunnen vinden om een relatie op te bouwen in welke vorm dan ook.

Ik ben het wel met je eens Jans.
Voor de 2e keer het geluk vinden is niet eenvoudig maar zeker mogelijk, er zijn CM setjes (en andere setjes) die dit bewijzen.
Latten is praktisch gezien de factor afstand en andere omstandigheden die moeilijk te veranderen zijn. Even weer letterlijk op afstand zijn kan trouwens heel heilzaam zijn en opbouwend werken.
Verder zie ik een LAT relatie als een begin. Waarbij je ook als je er vol voor gaat tegen de realiteit van een mislukking kunt aanlopen. Dan is het prettig niet veroordeeld te zijn tot elkaar in 1 huis. Maar als de relatie floreert en zich verdiept dan sluit ik in een later stadium samenwonen of huwelijk niet uit.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VORDIS244 (68)





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: donderdag 20 december 2012, 23:12
BerichtOnderwerp: Abraham gezien en geen relatie....dus Latten?
 
JANS221 schreef:
Ik denk dat je hier op CM (bijna) niet aan een LAT-relatie ontkomt, of je dat nu wilt of niet. En zeker de eerste tijd, nadat je elkaar hebt leren kennen. En dat heeft niet alleen met afstand te maken. Ik denk (weet eigenlijk wel zeker) dat er maar weinig mensen zijn die in een nieuwe relatie kunnen wachten met het beleven en genieten van seksualiteit tot ze weer getrouwd zijn. Dat is geen jaren vol te houden, of in dit geval tegen te houden. Liefde en seksualiteit horen bij elkaar. Maar uiteraard zullen er mensen zijn, die hier een andere mening over hebben, en dat mag.
Ik kan me ook niet voorstellen hoe iemand na 6 weken al over trouwen kan praten. Je kunt nog zo verliefd zijn en graag bij elkaar willen zijn, er zal toch in een moment van nuchterheid nagedacht en gepraat moeten worden. En om te gaan trouwen omdat men graag verder wil gaan dan elkaars handje vasthouden lijkt mij geen optie.
Over seks voor het huwelijk zijn al pagina s volgeschreven. Teksten opzoeken die seks voor het huwelijk goedkeurden, zijn er niet te vinden. Evenmin kun je teksten uit de Bijbel over het huwelijk en seksualiteit gebruiken voor nu. De wetten die toen golden waren geschreven voor toen. En in die tijd waren de wetten goed en gaven een stuk bescherming, juist voor vrouwen.
Hiermee heb ik dus in geen geval bedoeld dat ik het goed vind om zomaar met iedereen het bed te delen. Een (LAT-)relatie die voortkomt uit liefde tot elkaar en gebaseerd is op wederzijds respect is mijns inziens wel een vereiste.

Mooi geschreven Jans.

Als je leest dat van alle eerste huwelijken een kwart op een scheiding uitloopt en dat van alle tweede huwelijken of relaties 50 procent binnen 3 - 6 jaar eindigt, dan is het blijkbaar niet eenvoudig om succesvol een relatie op te bouwen. Zeker niet op latere leeftijd en of met kinderen.

Latten biedt de gelegenheid om elkaar goed te leren kennen, om te ontdekken of je je aan kunt passen aan gewoontes of onhebbelijkheden van de ander. En als het toch niet gaat zoals gewenst en gehoopt, dan kun je terugvallen op de eigen vertrouwde omgeving.

Ik zou er niet lichtvaardig aan beginnen maar een LAT relatie lijkt me een veilige en praktische relatievorm. Waarbij je m.i. Net zo veel of net zo weinig grip hebt op je relatie als in andere samenlevingsvormen. Het gaat om liefde, respect en vertrouwen. Wederzijds.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VORDIS244 (68)





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: donderdag 13 december 2012, 22:27
BerichtOnderwerp: De vreze des Heren
 
ROADY558 schreef:
Beste Erika, als je het door jouzelf geciteerde stukje van Maritime nu eerst 's GOED leest, dan zie ik iemand schrijven die met liefde van God over vrouwen schrijft. "Hoe God het bedoeld heeft" dat moet toch voldoende zeggen?

Zelfs het positieve haal je er niet meer uit!!

Ik snap Maritime heel goed. Ik zoek ook een vrouw die haar waarde in Christus KENT en zich ernaar gedraagt. Zo'n vrouw is een genezen vrouw, en het loflied uit spreuken 31 waard.

Ik lees in de stukjes van Maritime niets over de liefde van God voor vrouwen; het gaat over onderdanigheid en dan het liefst in een minirok.
Pas op straks word je nog verleid, maar gelukkig kun je daar niets aan doen.

God heeft man en vrouw gelijkwaardig geschapen en man en vrouw mogen leven in liefde tot Zijn eer. Laten we dat in praktijk brengen en ophouden met deze onwaardige discussie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VORDIS244 (68)





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: zaterdag 24 november 2012, 22:41
BerichtOnderwerp: Hoe verder na scheiding of beeïndiging relatie?
 
MARITIME853 schreef:
Wat ik wil zeggen op de reactie naar Mieke is het volgende:

Ik herken de Rick Warren theologie en/of evangelie hierin....

Nergens staat dat God de wereld zó lief had dat Hij zijn eniggeboren Zoon gaf, om in hun behoeften te voorzien. Jezus preekte geen preek van vervulling van behoeften, maar een preek met een scherpe oproep tot bekering.

Als God eenzijdig met name gepresenteerd wordt als "een God van liefde" doet dit ernstig tekort aan een God die tevens "rechtvaardig en heilig" is....
Het zou zo wel eens opgevat kunnen worden, dat "iedereen er uiteindelijk wel komt" (alverzoening).

Er staat geschreven:

"Want alzo lief heeft God de wereld gehad, dat Hij Zijn eniggeboren Zoon gegeven heeft, opdat een ieder, die in Hem gelooft, niet verloren ga, maar eeuwig leven hebbe"
(Johannes 3:16).

En daar hou ik me aan vast.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VORDIS244 (68)





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: maandag 19 november 2012, 21:59
BerichtOnderwerp: Vreze uit angst of eerbied?
 
JOL252 schreef:
Ja mee eens. (wat zijn we het weer lekker eens Smiley met dichtgeplakte mond )God vrezen uit angst of eerbied, 2 woorden uit mijn refo-bestaan lang geleden en beiden hebben me niet veel geleerd of gebracht. Een liefdesrelatie met God wel.

ik hoorde gisteren: religie of wetten kunnen niet zorgen voor behoud, dat kan alleen door de liefdesrelatie met God. Daar ben ik het mee eens.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VORDIS244 (68)





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 november 2012, 22:14
BerichtOnderwerp: Refoorbij?
 
LEANNE226 schreef:
Je was niet alleen refo,je hele wereld was refo,je buren,je vriendinnen,je school......alles!

Bij ons thuis was de haat tegen andere groeperingen groot.De fijnen moest je ontwijken want die zaten zondags voorin de kerk maar draaiden je door de week een poot uit........de hervormden scholden je uit voor vuile cocksiaan(alsof je als kind weet wat dat is)dus ging je alleen om met kerkgenootjes die dezelfde opvoeding als jij kregen.
Uiteraard zat mijn vader in de kerkeraad en kreeg mijn moeder vele kindertjes die ze probeerden op te voeden tot gewillige kerkgangers.
Op zondag deden wij niets,niet spelen,niet fietsen,alleen de kerkgang mocht.
Mijn ouders hebben in de jaren 60/70 een omslag gemaakt,mijn zussen mochten make-up op doen,we mochten schaatsen op zondag etc.,kortom;mijn vader ontdekte de liefdevolle God waarvan je ook mocht genietenKnipoog smiley

In mijn huwelijk ben ik weer de strengere kant opgegaan,de regels waren er zo mogelijk nog strenger maar je rolt mee in dat wereldje........tot je tegen die mantel der liefde oploopt waar wel erg veel onder verdween,toen heb ik de kerk de rug toegedraaid.

Nu bepaal ik enigszins mijn eigen regeltjes maar ik heb nog steeds moeite met plezier hebben op zondag,het schuldgevoel is groot en dat krijg je er niet meer uit denk ik.

Ik "draai" nu mee in de PKN,ik zie baptisten gedoopt worden,vier kerst bij de hervormden,gooi de handjes in de lucht bij een praise en soms zit ik zelfs tussen die fijnen voor een lekkere donderpreek.......... Knipoog smiley

Dat is geen prettig beeld wat jij schetst. Gelukkig dat jouw vader die ontdekking deed. En fijn dat je het belangrijkste hebt behouden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VORDIS244 (68)





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 november 2012, 21:58
BerichtOnderwerp: Refoorbij?
 
THOMAS968 schreef:
Een aardige aftrap voor een discussie:

http://www.eo.nl/tv/devijfdedag/reportage/reformatorisch-opgevoed-bevrijding-of-belasting/


Het gaat over mensen die om uiteenlopende redenen de refokerken hebben verlaten.

Hoe lang hebt u nagedacht over het woord ‘Refoorbij’?
“Over ‘Refoorbij’ heb ik niet lang nagedacht. In een gesprek met een andere post-refo probeerden we verschillende manieren uit om ons aan te duiden. Oud-refo’s? Post-refo’s? Ex-refo’s? In ieder geval waren we allemaal refo voorbij. Ik zocht een neutrale omschrijving. Het zijn ‘post-refo’s’ geworden. En ‘refoorbij’ was als aanduiding voor de ontmoetingsdagen in het kielzog geboren, net zo simpel als het hier beschreven staat.”

Wat hebt u met de Reformatorische traditie? Bent u zelf ook een post-refo?
“Ik ben zelf een post-refo. Christelijke gereformeerd geboren en getogen. Het was een kleine wereld waarin de kerk een grote plaats had. Ik ben er uit gestapt maar raakte daarmee ook een vertrouwde sociale omgeving kwijt. In mijn studententijd kwam ik meer post-refo’s tegen, al noemde ik die toen nog niet zo. Sommigen zijn tot op de dag van vandaag mijn beste vrienden. Ik gun iedere post-refo de mogelijkheid om met mensen te reflecteren op zijn of haar reformatorische wortels.”


Thomas, de citaten komen van het Internet en zijn dus niet van mij.



Reformatorisch opgevoed: bevrijding of belasting?
De rapportage laat zien dat een reformatorische opvoeding zowel een bevrijding als een belasting kan zijn.
We zien Ingrid die zich bevrijdt van haar belastende refro opvoeding en feestend tot leven komt. En Pieter die juist vindt dat de refro kerk/gemeenschap hoop en toost biedt.
Mensen reageren dus heel verschillend op hun opvoeding.
Het doet me een beetje aan de Amish (een gesloten geloofsgemeenschap in Amerika die zich bewust buiten de moderne wereld plaatst) denken. Men leeft volgens vaste eigen regels, de groep bepaalt hoe er geleefd wordt en het individu moet zich aanpassen.
Maar…zo rond het 16e levensjaar krijgen jonge mensen de kans om een jaar als ‘gewone’ Amerikanen te leven. Zodat ze daarna een bewuste keuze maken óf voor de Amish gemeenschap óf voor het andere leven. Sommige jongeren gaan dan helemaal los maar het grootste gedeelte gaat terug.
Ieder mens moet zelf de keuze maken of hij in het spoor van zijn opvoeding door wil gaan. Als mensen het reformatorische gedachtegoed aanhangen en zich daar goed bij voelen, is er geen reden voor verandering. Het wordt anders als mensen God alleen kennen als een straffende God, het geloof angst aanjaagt en men diep gebukt gaat onder besef van zonde.
Die mensen wens ik bevrijding toe. Er is een liefdevolle God en een blijde Boodschap!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VORDIS244 (68)





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 november 2012, 22:17
BerichtOnderwerp: Liefde...?
 
ROLF230 schreef:
l = w in a ofwel liefde = waarheid in actie

of

w = l in a ofwel waarheid = liefde in actie


liefde is een werkwoord
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VORDIS244 (68)





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: woensdag 14 november 2012, 21:46
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
JOL252 schreef:

Mooi Jol!

"Waar je tegen vecht wordt sterker, wat je accepteert verdwijnt"
Frank de Moei
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VORDIS244 (68)





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: donderdag 8 november 2012, 22:49
BerichtOnderwerp: Klaagmuur
 
SHANITA130 schreef:
Zie
je nu
ben ik niet
de enige hier met
Pijn.

Bij
mij is
de pijn meer
psychisch maar ook lichamelijk
Logisch

Shanita, ik heb geen oplossing. Wel een lied voor jou. Sterkte.

http://www.youtube.com/watch?v=OmOgyohx_y4&feature=BFa&list=FL0KAJgIXf_owuDAPcuPTxEA[quote]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VORDIS244 (68)





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: donderdag 8 november 2012, 21:29
BerichtOnderwerp: Waarom Social Media beter is dan God
 
EDWIN451 schreef:
Ik denk wel dat 'we' (onbewust) de sociale media wel meer aanbidden dan God, heb ik het idee.

Ik denk wel dat het één grote afgoderij is.
En soms zit ik voor mezelf wel eens te bedenken dat het verhaal over de toren van Babel eigenlijk gaat over internet en de sociale media en het verhaal dus met name voor deze tijd geschreven is.

Als we een probleem hebben dan stellen we onze vraag aan Google, i.p.v. aan God.
Maar ook via Google weet God ons gelukkig te vinden en wij Hem.

Maar 'iets' in mij zegt dat het WWW een hoop ellende in Gods ogen is.


We hebben een vrije wil, kunnen keuzes maken. Ook met internet kun je goed of verkeerd omgaan, jouw keuze.
Ik vind veel mooie muziek, teksten en informatie op internet. Voor mij is het een bron van inspiratie. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VORDIS244 (68)





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: zondag 4 november 2012, 20:53
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
WILLEMIJN232 schreef:
Prachtig lied aan het begin van de dag......Waar liefde is daar is God.....


http://youtu.be/X9e_QO1ATho

Hoi CM-ers,
Wat hebben jullie al veel prachtige muziek verzameld, ik word daar blij van.

Wat denken jullie van dit lied?

http://www.youtube.com/watch?v=OmOgyohx_y4&list=FL0KAJgIXf_owuDAPcuPTxEA&index=11&feature=plpp_video
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VORDIS244 (68)





Berichten: 17

BerichtGeplaatst: donderdag 1 november 2012, 21:19
BerichtOnderwerp: iemand die nieuw is op CM mailen om hen welkom te heten CM
 
PAULUS636 schreef:
Ik vroeg mij het volgende af:

Kan men een mail sturen naar een nieuw CM lid
om hem of haar welkom te heten
terwijl men de desbetreffende persoon helemaal niet kent?
Of is dit misschien te opdringerig?
Ik bedoel het bij het welkom heten van nieuwe CM leden
uiteraard altijd goed.
Hoe denken jullie hierover?

Groeten van Paulus

Hi Paulus,

Ik ben nieuw op CM en kan je zeggen dat ik een welkomstmail zou waarderen. Als je lid wordt kun je contact verwachten, sterker nog hoop je dat iemand je benaderd. Dus ik zou zeggen: gewoon doen.

Hr.gr. Vordis
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van VORDIS244
Pagina 1 van 1