| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 25 november 2012, 17:43
|
|
|
|
Ja, maar dat laatste is weer omdat de mannetjes dan op zoek moeten naar een vrouwtje, en dan begint het weer opnieuw.
Olifanten worden ook heel oud he?
70 jaar las ik hier.
Alleen afrikaanse Olifanten hebben hele grote oren en indische kleine.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 25 november 2012, 17:54
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANDRE235
|
|
Geplaatst: zondag 25 november 2012, 17:48
|
|
|
|
|
varkenshaas met aardappels en sla en chocolade mousse toe.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 25 november 2012, 17:56
|
|
|
|
..ik straks iets ga eten en dan bij iemand film ga kijken, een goede klassieker
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 25 november 2012, 17:57
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ja, maar dat laatste is weer omdat de mannetjes dan op zoek moeten naar een vrouwtje, en dan begint het weer opnieuw.
Olifanten worden ook heel oud he?
70 jaar las ik hier.
Alleen afrikaanse Olifanten hebben hele grote oren en indische kleine.
 |
Niets aan toe te voegen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: zondag 25 november 2012, 17:58
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: |
je kunt niet met iemand omgaan als kind of partner zonder rekening te houden met zijn of haar speciale dingen Martime. Als de HSPer degene is die altijd situaties moet mijden en zijn geliefden doen er niets aan om het voor hem /haar leefbaar te houden klopt er iets niet |
Dat is niet hetgeen dat ik zeg!!! Bij een HSPer komen de "externe" signalen meer als dubbel zo hard aan. Een gemiddelde persoon heeft drie voelsprieten, terwijl een HSPer er tien heeft. Zij nemen meer signalen op dan een gemiddeld persoon. Ik zit mij af te vragen of jou kinderen ook daadwerkelijk de indikatie van HSP hebben van een psygoloog??
voelt zelfs subtiele singnalen in de omgeving is zeer gevoelig voor pijn kan niet tegen teveel drukte kan niet goed tegen cafeinne kan niet goed tegen fel licht harde geluiden ruwe stoffen sterke geuren heeft enorm veel fantasie, zijn vaak artistiek kan diep ontroerd raken door muziek of een kunstwerk schrikt snel , voelt zich snel opgejaagd bij tijdsdruk heeft erg veel last van als ie honger of dorst heeft lijken als kind vaak verlegen (in werkelijkheid proberen ze zichzelf instinctief te beschermen tegen overprikkeling)
Zelf heb ik een kind dat PDD-nosser is. Ook hij heeft last van de signalen in zijn omgeving door autisme. Je kunt je afvragen, is het HSP of autisme. Als ouder kun je niet zo maar je eigen kind een stempel op leggen. Laat dat zeker onderzoeken door expers welke ervoor geleerd en getraind zijn. Jou waarnemingen passen ook bij autisme.
Laatst aangepast door
|
MARITIME853
|
op zondag 25 november 2012, 18:11
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zondag 25 november 2012, 18:23
|
|
|
|
| MARITIME853 schreef: | Je kunt je afvragen, is het HSP of autisme. Als ouder kun je niet zo maar je eigen kind een stempel op leggen. Laat dat zeker onderzoeken door expers welke ervoor geleerd en getraind zijn. |
Doet dat ertoe dan, welk stickertje en of er uberhaupt stickertje op geplakt wordt? Feit blijft , met of zonder sticker, dat het kind last heeft van bepaalde prikkels of overprikkeld raakt. En daar zullen zowel de ouders als het kind zelf mee moeten leren omgaan.
Ik heb zelf een kind met Asperger ( onderzocht en wordt begeleid door experts dus geen eigen diagnose) maar als ik op internet ga kijken bij HSP zou ik hem zelf ook dat stickertje kunnen geven op sommige punten. Maar die stickertjes heb ik niks aan. Na de diagnose had ik nog steeds hetzelfde kind als ervoor, er gelden voor hem nog steeds dezelfde regels als ervoor en ook dezelfde regels als voor de andere kinderen, het is enkel wat lastiger om ze aan te leren en soms moet je creatief op zoek hoe je bepaalde prikkels kan verminderen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zondag 25 november 2012, 18:27
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | 
Ik vind dit echt wonderlijk, heb dit nog nooit gezien...  |
Ik zag dat vanmiddag nog gebeuren.....hier in de woonkamer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 25 november 2012, 18:32
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Hoe krijg je die sleepsporen dan in het lichaam?En dan ook nog aan de voor- en de achterkant..........plus het dna op de bh......... Ik las ook theorieen over het stiekem opvangen van sperma van S.,na verkrachting dat inbrengen zonder eigen dna achter te laten......sure........ Inderdaad een onzinnige gedachte. |
op de een of andere manier heb ik een diep wantrouwen jegens de nederlandse justitie. en dan niet via wereldvreemde websites maar uit eigen ondervinding. justitie in nederland is corrupt en fascistisch.
deze "dader" past gewoon niet bij het plaatje zoals kort na de moord naar buiten kwam, maar past wel perfect in het wensplaatje van justitie.
daarbij... wie controleert het NFI?????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 25 november 2012, 18:33
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Ik zag dat vanmiddag nog gebeuren.....hier in de woonkamer |
Ik hoop dat je geen porzeleinkast hebt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 25 november 2012, 18:36
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Ik zag dat vanmiddag nog gebeuren.....hier in de woonkamer |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIC483
|
|
Geplaatst: zondag 25 november 2012, 19:36
|
|
|
|
| CORTAZAR588 schreef: | het is tot mijn grote blijdschap dat ik vorige week een hoge chinese leider zag in de VS , die stenisch weigerde om engels te spreken nee , hij sprak Mandarijn. iedereen hield zijn klep , want Amerika is al van de Chinezen
Dus nogmaals een voorbeeld dat het alom zo opgehemelde engels , niet de superioriteit bezit , die het in dit landje wordt toegedicht.
Het Mandarijn in klassieke karakers of geschreven in Pinyin , is echt bezig om de wereldtaal te worden ......... Niet voor niets leren veel mensen basis mandarijn. Daarnaast zijn ook de landen uit Latijns Amerika bezig aan een opmars en zijn er vele mensen , die Portugees leren ........... Aangezien Brazilie de 5 wereld economie is en met 200 miljoen inwoners en een oppervlakte gelijk aan die van de VS , ook het ook een geliefd emigratieland |
Ik snap niet dat je zo negatief bent over Engels en zo positief over andere talen... Natuurlijk heb je gelijk dat je met Spaans/Portugees en/of Mandarijn met zeker net zoveel mensen kunt spreken. Maar daarmee zijn die talen nog niet beter ofzo... Afgezien daarvan is Engels de internationale handelstaal. Voor mensen (zoals ik ) die toch al moeite met talen hebben, is het wel fijn dat je met Engels zover kunt komen.
Verder snap ik ook niet waarom we zoveel Engelse woorden in Nederland gebruiken. Zo hoor ik steeds vaker het woord "governance" langs komen. Wat is er mis met "bestuur"
Laatst aangepast door
|
ERIC483
|
op zondag 25 november 2012, 19:36
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zondag 25 november 2012, 19:55
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | | Aha geslaagd met inkopen?? |
Kun je wel zeggen ja, echt super leuk.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zondag 25 november 2012, 20:07
|
|
|
|
heerlijk die wind.......vooral na de verhaal van Als een arend zweef je op de wind..
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op zondag 25 november 2012, 20:09
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zondag 25 november 2012, 20:19
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | Jeetje, wat sta jij je dit weekend uit te sloven!  |
Koken is relaxen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 25 november 2012, 21:30
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | ..ik straks iets ga eten en dan bij iemand film ga kijken, een goede klassieker  |
ik ga niet raden welke film maar ben ook niet nieuwsgierig?
dat huisje op de prairie toevallig?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANDRE235
|
|
Geplaatst: zondag 25 november 2012, 21:32
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | Koken is relaxen  |
dat is koken ook voor mij .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zondag 25 november 2012, 21:46
|
|
|
|
| Quote: | SHANITA130 schreef: Wat is er mis met een 'ik-gerichte beslissing?' |
| MARITIME853 schreef: | | Dat de ware liefde ontbreekt, zoals: "ik hou van je zoals je bent en ben er voor jou door dik en dun, hoe stormen ook mogen woeden"!!! |
Voor mij is dit een eenzijdig en zwart-wit antwoord. Heb je naaste lief als jezelf, dus om de ander lief te kunnen hebben moet je weten wie je zelf bent, wat je behoeften en grenzen zijn. Zo erg is ik-gericht dan dus even niet. Soms móet je een "ik-gericht" besluit nemen omdat een relatie volledig scheef gaat of dreigt te gaan.
"Door dik en dun, hoe stormen ook mogen woeden." Ja dat is het ideaal, dat is wat we allemaal willen en als het goed is ook voor kiezen als we JA tegen elkaar zeggen. Maar er doen zich situaties voor (ik noem maar even eentje) waarin op gegeven moment alles op de schouders van de ene partner komt te liggen en dat blijkt dan ook niet te kunnen veranderen. Ik ga voor het door dik en dun, zeker weten! Maar dan wel graag SAMEN.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op zondag 25 november 2012, 21:49
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 25 november 2012, 21:57
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | Voor mij is dit een eenzijdig en zwart-wit antwoord. Heb je naaste lief als jezelf, dus om de ander lief te kunnen hebben moet je weten wie je zelf bent, wat je behoeften en grenzen zijn. Zo erg is ik-gericht dan dus even niet. Soms móet je een "ik-gericht" besluit nemen omdat een relatie volledig scheef gaat of dreigt te gaan.
"Door dik en dun, hoe stormen ook mogen woeden." Ja dat is het ideaal, dat is wat we allemaal willen en als het goed is ook voor kiezen als we JA tegen elkaar zeggen. Maar er doen zich situaties voor (ik noem maar even eentje) waarin op gegeven moment alles op de schouders van de ene partner komt te liggen en dat blijkt dan ook niet te kunnen veranderen. Ik ga voor het door dik en dun, zeker weten! Maar dan wel graag SAMEN. | Ach J Ol, je hoeft je voor een ander niet te verantwoorden. Ik vraag me af of diegenen die zo met Bijbelteksten wapperen het allemaal beter doen. Scheiden is een van de meest pijnlijke beslissing in iemands leveU en dat doe je ook nooit zomaar. Het geeft al zo'n faalgevoel en als mensen er dan nog hele theorieën op na gaan houden.. Het is een zaak tussen jou en God en niemand anders..
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zondag 25 november 2012, 22:02
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 25 november 2012, 22:14
|
|
|
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: zondag 25 november 2012, 23:22
|
|
|
|
| MARITIME853 schreef: | "man-vrouw heilig gemaakt, dat is een feit" waar lees je deze feit dan??? |
in de Bijbel, simple as that
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 26 november 2012, 00:05
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | | Doet dat ertoe dan, welk stickertje en of er uberhaupt stickertje op geplakt wordt? Feit blijft , met of zonder sticker, dat het kind last heeft van bepaalde prikkels of overprikkeld raakt. En daar zullen zowel de ouders als het kind zelf mee moeten leren omgaan. Ik heb zelf een kind met Asperger ( onderzocht en wordt begeleid door experts dus geen eigen diagnose) maar als ik op internet ga kijken bij HSP zou ik hem zelf ook dat stickertje kunnen geven op sommige punten. Maar die stickertjes heb ik niks aan. Na de diagnose had ik nog steeds hetzelfde kind als ervoor, er gelden voor hem nog steeds dezelfde regels als ervoor en ook dezelfde regels als voor de andere kinderen, het is enkel wat lastiger om ze aan te leren en soms moet je creatief op zoek hoe je bepaalde prikkels kan verminderen. |
helemaal mee eens Annette.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 26 november 2012, 00:08
|
|
|
|
| MARITIME853 schreef: | | Dat is niet hetgeen dat ik zeg!!! Bij een HSPer komen de "externe" signalen meer als dubbel zo hard aan. Een gemiddelde persoon heeft drie voelsprieten, terwijl een HSPer er tien heeft. Zij nemen meer signalen op dan een gemiddeld persoon. Ik zit mij af te vragen of jou kinderen ook daadwerkelijk de indikatie van HSP hebben van een psygoloog?? voelt zelfs subtiele singnalen in de omgeving is zeer gevoelig voor pijn kan niet tegen teveel drukte kan niet goed tegen cafeinne kan niet goed tegen fel licht harde geluiden ruwe stoffen sterke geuren heeft enorm veel fantasie, zijn vaak artistiek kan diep ontroerd raken door muziek of een kunstwerk schrikt snel , voelt zich snel opgejaagd bij tijdsdruk heeft erg veel last van als ie honger of dorst heeft lijken als kind vaak verlegen (in werkelijkheid proberen ze zichzelf instinctief te beschermen tegen overprikkeling) Zelf heb ik een kind dat PDD-nosser is. Ook hij heeft last van de signalen in zijn omgeving door autisme. Je kunt je afvragen, is het HSP of autisme. Als ouder kun je niet zo maar je eigen kind een stempel op leggen. Laat dat zeker onderzoeken door expers welke ervoor geleerd en getraind zijn. Jou waarnemingen passen ook bij autisme. | mijn zoon heeft een officiele sticker van de psych voor zowel asperger en Hsp met gelukkig de nodige hulp voor hem en mij en de leraren op school. (asperger is autisme zoals je denk ik wel weet)
Laatst aangepast door
|
ROELANDE345
|
op maandag 26 november 2012, 00:09
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 26 november 2012, 01:20
|
|
|
|
[quote=WILLEMIJN232]Ach J Ol, je hoeft je voor een ander niet te verantwoorden. Ik vraag me af of diegenen die zo met Bijbelteksten wapperen het allemaal beter doen. Scheiden is een van de meest pijnlijke beslissing in iemands leveU en dat doe je ook nooit zomaar. Het geeft al zo'n faalgevoel en me er dan nog hele theorieën op na gaan houden.. Het ieen zaak tussen jou en God en niemand anders..[/qute]. .
Verantwoorden... mwoah nee zo ervaar ik het niet... Ik wil wel mijn gedachten toevoegen bij zoveel ongenuanceerdheid.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op maandag 26 november 2012, 06:59
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 26 november 2012, 04:54
|
|
|
|
Gal 5: 1 Opdat wij waarlijk vrij zouden zijn, heeft Christus ons vrijgemaakt. Houdt dus stand en laat u niet weder een slavenjuk opleggen.
Dusz.
Deze tekst onder andere daar dacht ik aan toen ik de ... hoek verliet, al die regeltjes en wetjes. En: 2 Zie, ik, Paulus, zeg u: indien gij u laat besnijden, zal Christus u geen nut doen. 3 Nogmaals betuig ik aan ieder, die zich laat besnijden, dat hij verplicht is de gehele wet na te komen. 4 Gij zijt los van Christus, als gij door de wet gerechtigheid verwacht; buiten de genade staat gij. 5 Wij immers verwachten door de Geest uit het geloof de gerechtigheid, waarop wij hopen. 6 Want in Christus Jezus vermag noch besnijdenis iets, noch onbesneden zijn, maar geloof, door liefde werkende.
7 Gij liept goed. Wie is u in de weg gekomen, dat gij aan de waarheid niet meer gehoorzaamt? 8 Die overreding kwam niet van Hem, die u roept. 9 Een weinig zuurdeeg maakt het gehele deeg zuur. 10 Ik voor mij ben van u overtuigd in de Here, dat gij geen andere mening zult hebben. Maar wie u in verwarring brengt, zal zijn straf hebben te dragen, wie hij ook zij. 11 Wat mij echter betreft, broeders, indien ik nog de besnijdenis predik, waarom word ik dan nog vervolgd? Dan is immers het aanstotelijke van het kruis van kracht beroofd. 12 Zij moesten zich maar laten snijden, die u verontrusten!
13 Want gij zijt geroepen, broeders, om vrij te zijn; (gebruikt) echter die vrijheid niet als een aanleiding voor het vlees, maar dient elkander door de liefde. 14 Want de gehele wet is in één woord vervuld, in dit: gij zult uw naaste liefhebben als uzelf. 15 Indien gij echter elkander bijt en vereet, ziet dan toe, dat gij niet door elkander verslonden wordt. 16 Dit bedoel ik: wandelt door de Geest en voldoet niet aan het begeren van het vlees. 17 Want het begeren van het vlees gaat in tegen de Geest en dat van de Geest tegen het vlees – want deze staan tegenover elkander – zodat gij niet doet wat gij maar wenst. 18 Indien gij u echter door de Geest laat leiden, dan zijt gij niet onder de wet. 19 Het is duidelijk, wat de werken van het vlees zijn: hoererij, onreinheid, losbandigheid, 20 afgoderij, toverij, veten, twist, afgunst, uitbarstingen van toorn, zelfzucht, tweedracht, partijschappen, 21 nijd, dronkenschap, brasserijen en dergelijke, waarvoor ik u waarschuw, zoals ik u gewaarschuwd heb, dat wie dergelijke dingen bedrijven, het Koninkrijk Gods niet zullen beërven. 25 22 Maar de vrucht van de Geest is liefde, blijdschap, vrede, lankmoedigheid, vriendelijkheid, goedheid, trouw, zachtmoedigheid, zelfbeheersing. 23 Tegen zodanige mensen is de wet niet. 24 Want wie Christus Jezus toebehoren, hebben het vlees met zijn hartstochten en begeerten gekruisigd. Indien wij door de Geest leven, laten wij ook door de Geest het spoor houden. 26 Wij moeten niet praalziek zijn, elkander tartend, elkander benijdend.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 26 november 2012, 05:02
|
|
|
|
Dat ik een vriend heb die, jahaa, echt waar, 2 minuten van me vandaan woont. dus ja, als tie me dan ff naar huis brengt, ja, dan heb je geen auto nodig, hij is binnen 4 minuten weer terug :)
Vandaar, net thuis :) Heerlijk rustig 's nachts op straat :)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 26 november 2012, 05:09
|
|
|
|
Jezebel met:

Deze film ging wel....niet slecht, redelijk.
En deze was wel weer érg goed: 
Ja, niet alle films staan in het Nederlands in Wikipedia...meestal Engels.
Ja, en 'Het kleine huis op de prairie', ja, daar kijk ik alleen naar, die overtreffen alles wat betreftt 'er gelukkig van worden'. Dan wil ik me zó goed concentreren.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 26 november 2012, 05:23
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 26 november 2012, 06:16
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | op de een of andere manier heb ik een diep wantrouwen jegens de nederlandse justitie. en dan niet via wereldvreemde websites maar uit eigen ondervinding. justitie in nederland is corrupt en fascistisch.
deze "dader" past gewoon niet bij het plaatje zoals kort na de moord naar buiten kwam, maar past wel perfect in het wensplaatje van justitie.
daarbij... wie controleert het NFI????? |
Ik heb wel vertrouwen in Nederlandse Justitie. Ja, ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken. Ik heb wel weer erg positieve ervaringen met hun. Eigen ondervinding. Ja, tis ff te prive hoe en wat natuurlijk.
En, wat voor voordeel moeten hun hier nu uithalen?
In dordrecht was 'het' een buurman die was politie agent, zaak Milly.
Ja, hoor, het NFI gaat niet zomaar iets verzinnen.
Waarom zou die boer perfect in het wensplaatje van justitie passen, van een moord 13 jaar geleden?
Motiveer uw antwoord.
S. die niet snapt hoe iemand híeraan kan twijfelen...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 26 november 2012, 06:23
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARGREET739
|
|
Geplaatst: maandag 26 november 2012, 10:57
|
|
|
|
| CORTAZAR588 schreef: | het is tot mijn grote blijdschap dat ik vorige week een hoge chinese leider zag in de VS , die stenisch weigerde om engels te spreken nee , hij sprak Mandarijn. iedereen hield zijn klep , want Amerika is al van de Chinezen
Dus nogmaals een voorbeeld dat het alom zo opgehemelde engels , niet de superioriteit bezit , die het in dit landje wordt toegedicht.
Het Mandarijn in klassieke karakers of geschreven in Pinyin , is echt bezig om de wereldtaal te worden ......... Niet voor niets leren veel mensen basis mandarijn. Daarnaast zijn ook de landen uit Latijns Amerika bezig aan een opmars en zijn er vele mensen , die Portugees leren ........... Aangezien Brazilie de 5 wereld economie is en met 200 miljoen inwoners en een oppervlakte gelijk aan die van de VS , ook het ook een geliefd emigratieland |
Wat komt dat goed uit, ik ben dol op mandarijnen!!
Of hoort dat nu weer onder een ander topic???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: maandag 26 november 2012, 13:07
|
|
|
|
| CORTAZAR588 schreef: | mijn beste is een aanpreek vorm mijn slechtste mag ook.
verder heb ik niet de behoefte om de in rood gekleurde teksten te repliceren.
dan vervalt het in het zelfde haarkloven als met die Sebastiaan. een beetje typisch gereformeerd, veel muggen uitziften en hele kamelen door zwelgen. en als de boeken maar kloppen , de kruideniersmentaliteit.
een sociaal vaardige reactie ? ben je van de pot gerukt ? met die onzinnige geiten wollen sokken kletskoek.
misschien is dit voor jou of jullie een heikel punt want het is nooit leuk om te horen dat iemand je club behoorlijk laakbaar vindt , maar voor mij is het meer dan heikel. het is niet aan het verstand van de protestantse doctrines te peuteren dat ze wel degelijk een aandeel hebben gehad in de holocaust. ook niets doen en toezien is misdadig.
wrs is het allemaal niet zo vers meer , maar de wereld gaat weer de zelfde kant op. en het volk Israel is nog niet zijn eerstgeboorte recht kwijt. ook al vindt Sebastiaan dat waarschijnlijk niet.
iig heb ik nu wel genoeg refo kletskoek gehoord en drammerigheid over bewijzen etc dat het beeld wat ik al van hen had weer helemaal wordt bevestigd.
Handen wassen is onschuld........komt me bekend voor. |
Er is op deze aardbol maar 1 iemand geweest die het ware evangelie heeft verkondigd, jij dus niet. Jij haakt zaken aan waar je totaal geen weet van hebt, er waren hel veel mensen van allerlei kerken die hun best hebben gedaan om de joden te helpen, j ezou eensn moetne weten hoeveel boeren hier hun nek uitstaken ook wel gereformeerden dus.
Jij hoeft gen bewijs te leveren, is watmij betreft oke, maar wordt du szo zeer ongeloofwaardig, Ik vraag mij ten stelligste af , waar jij in de leer bent geweest na zoveel "wijsheden"hier op het forum?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 26 november 2012, 13:12
|
|
|
|
| MARGREET739 schreef: | Wat komt dat goed uit, ik ben dol op mandarijnen!!
Of hoort dat nu weer onder een ander topic???  |
Das topic wat eten we vandaag
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|