| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 november 2012, 07:08
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | lekker bezig jij  |
Yep, vind ik ook. En dat ene bed dat ik graag wilde scoren? Ook binnen ruim 2/3 goedkoper dan nieuw.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 november 2012, 07:47
|
|
|
|
Ben begonnen met dat rottige huishouden Bah!
Ja, en eerder en niet op het laatste moment: ja 'eerder dan denk ik; het hoeft dan en dan pas, , en niet nu.
Dus dat werkt niet
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 27 november 2012, 08:02
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 november 2012, 08:01
|
|
|
|
Ja, dát ik er überhaupt iets overschreef was natuurlijk dat ik hoorde dat de dader zich beriep op dissociatieve stoornissen en dus niet zou hebben geweten wat ie deed. letterlijk niet meer weten.
Yeah, right, ja, kan je weleens wat details niet herinneren, maar zoiets ingrijpends nee dat je dat niet meer weet dat bestaat niet. Dat KAN NIET.
Dat was eigenlijk alles, anders was ik er niet over begonnen, maar ik schrok wel van je link.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 november 2012, 08:05
|
|
|
|
| MARITIME853 schreef: | Hetgeen dat ik bedoel met "in al u behoeftes voorzien" bedoel ik, het vlak van spiritituele, occulte en afgodische vlak (yoga, reikie enz).... De laag drempelige gemeente/kerken hebben dat als hun doelgroep om het zgn in het geloof te aanvaarden alsof God dat goed vindt!!! . |
Dit is nu al de tweede keer dat je het over laagdrempelige gemeenten/kerken hebt. De eerste keer i.c.m. een Bijbeltekst waar Jol en ik een vraag over stelden die je nog niet beantwoordt hebt.
Nu lees ik weer: ``De laagdrempelige gemeenten/kerken hebben dat (vraag wat?) als hun doelgroep….`` Een doelgroep bestaat uit mensen, ik begrijp je zin dan ook niet.
Wat zijn laagdrempelige gemeenten/kerken? Al het goed is zijn alle gemeenten/kerken laagdrempelig en mag iedereen er zomaar binnenlopen. Ik maak hier uit op dat jij graag zou zien dat er een drempel opgeworpen werd. Of is er een drempel opgeworpen in jouw gemeente? En hoe hoog moet die drempel zijn? Gemeenten/kerken mogen/kunnen toch ook een rol spelen in het vervullen van de behoefte van de mens aan veiligheid en zekerheid, en dat krijg je niet door drempels te creëren.
Door het offer van Christus is de laatste drempel geslecht en heeft God in de diepste behoefte van de mens voorzien: weer worden wie hij was. Het was zelfs Gods behoefte! Bij God hoef je daarom geen drempelvrees te hebben, de drempel is al platgelopen.
Jans, gelooft, maar niet in drempels.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 november 2012, 08:05
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Ooit gehoord van het gezegde: chaos in je huis is chaos in je hoofd?
|
Sinds ik op de begrafenis ben geweest van iemand die vergroeid was met haar sopdoekje en jaren 80 spulletjes maak ik me er minder druk om.........nooit een dag weg kunnen omdat ze geen werkjes kon laten liggen...........dan doodgaan en er blijkt niets anders over je te vertellen te zijn dan "je wilde altijd alles opruimen en poetsen".........tja........
Echt vies vind ik de smoezelige kleuterwerkjes op toiletten......
Hier vanavond köttballer,dat mag want mijn huis is aan kant
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 november 2012, 08:09
|
|
|
|
|
Tandarts............voor januari nog even flink gebruik maken van mijn tandartsverzekering,oppoetsen,bijwerken en een vulling vervangen en dan gaat die polis de deur uit!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 november 2012, 08:19
|
|
|
|
Ja, daar moet ik ook nog heen deze week
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 november 2012, 08:21
|
|
|
|
Maritime: Yoga is NIET OCCULT
S. Yoga zijn gezonde oefeningen, met eventueel meditatie.
Offtopic ook.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 27 november 2012, 08:57
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 november 2012, 08:37
|
|
|
|
Jaaaaaah, ze komen pas om 12 uur, net gebeld, dus dat betekend dat ik alles lekker heerlijk op mijn gemakkie kan doen. Ik dacht eerst namelijk 9 uur...
En..omdat ik dat dacht heb ik al veel gedaan(voor mijn doen dan 
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 27 november 2012, 08:38
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 november 2012, 08:41
|
|
|
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 november 2012, 08:48
|
|
|
|
| MARITIME853 schreef: | Hetgeen dat ik bedoel met "in al u behoeftes voorzien" bedoel ik, het vlak van spiritituele, occulte en afgodische vlak (yoga, reikie enz).... De laag drempelige gemeente/kerken hebben dat als hun doelgroep om het zgn in het geloof te aanvaarden alsof God dat goed vindt!!!
Dat hoort bij de babylonische aanbidding van hun super God dat zich voordoet als de God van Hemel en aarde (anticrist) dat de wereld lief heeft. Het beest is iemand dat met de woorden van God ons misleid, zoals bij de Heer in de woestijn " er staat geschreven"...
Het woordt van God leert mij om geen andere afgoderij ( ook hetgeen dat daaruit voortkomt) voor Zijn aangezicht te hebben. Yoga, reikie enz.. komen daar wel uit voort. Deze dingen zijn gebasseerd op de aanbidding van de zon en de maan. Het vertaald zich verder in de geest en lichaam. Dat is de meditie waar vele christen toelaten in hun leven.
Mijn oproep is laat dat los, geef je hart aan de Heer. |
reikie is handoplegging, en het ligt er maar aan uit welke bron je handelt, maritime;
"en Jezus legde hen de handen op en ZEGENDE hen......." ik heb mijn pleegkinderen ook wel de handen op (hun buik of kruin) -gelegd en hen gezegend, en daar ook zegen op gekregen.
je klinkt vrij stellig in je reacties.........en dat laat de ander weinig ruimte om een eigen mening te hebben, waardoor je weerstand oproept.
zullen we weer on-topic gaan?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 november 2012, 09:28
|
|
|
|
| MARITIME853 schreef: | Dat lijkt mij ook zeer stoer....

Leanne aan de ketting hahaha  |
Dat is Jol...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 november 2012, 09:40
|
|
|
|
Jans: Ik moest in de documentaire wel glimlachen om die twee plaatselijke schoonmaaksters die gewoon lekker nuchter met elkaar zitten te kletsen over hun konijn. En tussen alle bijeenkomsten in maar die toiletten blijven schoonmaken. Ze zijn voor God niet minder dan de anderen.
Ja, en ook tijdens bijeenkomsten sanitair schoonmaken, in het sanitair stonden ook die luidsprekers, kon je 't ook horen heel hard; heb je net lekker uitgeslapen, wil je douchen, hoor je keihard een preek
VERSCHRIKKELIJK
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 november 2012, 09:49
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | | reikie is handoplegging, en het ligt er maar aan uit welke bron je handelt, maritime; Das wel een heel simpele uitleg van reiki Hannah "en Jezus legde hen de handen op en ZEGENDE hen......." ik heb mijn pleegkinderen ook wel de handen op (hun buik of kruin) -gelegd en hen gezegend, en daar ook zegen op gekregen. je klinkt vrij stellig in je reacties.........en dat laat de ander weinig ruimte om een eigen mening te hebben, waardoor je weerstand oproept. zullen we weer on-topic gaan? |
Laatst aangepast door
|
ROELANDE345
|
op dinsdag 27 november 2012, 09:49
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 november 2012, 09:51
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | | Tandarts............voor januari nog even flink gebruik maken van mijn tandartsverzekering,oppoetsen,bijwerken en een vulling vervangen en dan gaat die polis de deur uit! |
haha ik doe het net zo kan nog 400eu gebruiken dit jaar dus vrijdag naar de tandarts
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 november 2012, 09:55
|
|
|
|
ja inderdaad!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 november 2012, 09:56
|
|
|
|
bedankt Pieter
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 november 2012, 09:58
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | | Zoals ik al vertelde...dat plakken en kopieren...kan ik helaas hier niet... |
sorry had niet goed gelezen. Maar we hebben hem nu 2 keer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 november 2012, 10:55
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Dit past absoluut niet in mijn beeld van vakantie houden. Als ik op vakantie ben wil ik rust en vrijheid, en zeker geen bijbelteksten die door luidsprekers over de camping geroepen worden. (hoe laat gebeurd dat eigenlijk?)
Als ik die kinderen dan op zo n dag met lekker weer binnen zie zitten bij een preek vind ik dat bijna zielig, al zullen deze kinderen van huis uit andere dingen gewend zijn dan mijn eigen kinderen. Ik dacht bij het zien van de knutselende kindertjes: he he, mogen ze ook eindelijk eens even iets 'normaals' doen......maar nee hoor, ook dat zijn het nog bijbelteksten die op stukjes hout gebrand worden. Het is voor mij gewoon allemaal te, teveel gepraat, teveel duivel, teveel opwekking.
Dat je de jeugd s avonds verteld dat ze stil moeten zijn voor de overige gasten vind ik een goed idee, maar door het verhaal van de bewaker gaan mn tenen echt krom staan, de duivel die door de jeugd heen de rust op de camping verstoord?? Doe even lekker normaal, jeugd maakt graag herrie dat een normaal verschijnsel. Vervolgens zit oma wel midden op de dag mondharmonica te spelen, daar zou ik toch ook niet zo blij van worden als ik het huisje ernaast had.
Geen Betteld voor mij, ik zit van de zomer op een gewone camping waar de jeugd ook geen herrie mag maken na 23 uur. |
Voor mij ook geen betteld... Ik wens niet gewekt te worden door herrie uit een of andere luidspreker... In Parijs werd ik gewekt door de stratenvegers, het is nooit stil in parijs. En ik hoef niet bezig gehouden te worden met het een en ander. Ik heb me prima vermaakt in Parijs.
En komende zomer zit ik in Normandie. Ik kan mezelf ook uitstekend vermaken daar. Ik denk dat het daar gewekt zal worden door zingende vogeltjes.. en krijsende zeemeeuwen... Dat is nog altijd beter dan het "wekkertje" van de betteld.
Ik zit in huisje met buren op 5 meter afstand
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 november 2012, 12:30
|
|
|
|
Pfff….Nog meer behang uitzoeken. En behang heeft ook een naam. Ik heb nog even getwijfeld tussen Philippe en Louis, maar ben gevallen voor Louis. Louis past beter bij mij. Philippe had te weinig kleur. Was te vlak. Mooie Franse naam, trouwens. Daar kun je beter mee thuiskomen dan met Henk of Piet. Henk was te saai en Piet… ach die had iedereen al.
Nu behang voor in de slaapkamer: Toos of Bep. Doe mij maar Toos, dat klinkt toch niet? Kijk, Phileine of Maureen klinkt weer beter. Nicole viel af, het moet nu ook weer niet te rouge worden.
En hoe zeg je dat dan weer bij info-balie? Ik wil graag Lucas voor in de slaapkamer? Of nee, doe toch maar Jochem? Nu maar hopen dat die man van de info-balie gewoon Henk of Piet heet.
Maar nu zit ik dus met Lucas en Jochem thuis. Allebei meegekregen, om op mijn gemak thuis te kiezen. En niet alleen om te kijken, nee het moet ook goed voelen, toch? Lucas heeft denk ik toch mijn voorkeur, hij heeft wat. Is wat zachter, wat subtieler. Nog maar even een nachtje over slapen!
Laatst aangepast door
|
JANS221
|
op dinsdag 27 november 2012, 12:30
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 november 2012, 12:39
|
|
|
|
En ik ben....KLAAR. Ja, schilder kwamen ff opmeten. Voor januari/februari
Duszz....vandaag is het alleen nog maar met de beentjes omhoog en natjes en droogjes....Ik ben weer klaar!!!!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 27 november 2012, 13:21
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 november 2012, 12:52
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | Pfff….Nog meer behang uitzoeken. En behang heeft ook een naam. Ik heb nog even getwijfeld tussen Philippe en Louis, maar ben gevallen voor Louis. Louis past beter bij mij. Philippe had te weinig kleur. Was te vlak. Mooie Franse naam, trouwens. Daar kun je beter mee thuiskomen dan met Henk of Piet. Henk was te saai en Piet… ach die had iedereen al.
Nu behang voor in de slaapkamer: Toos of Bep. Doe mij maar Toos, dat klinkt toch niet? Kijk, Phileine of Maureen klinkt weer beter. Nicole viel af, het moet nu ook weer niet te rouge worden.
En hoe zeg je dat dan weer bij info-balie? Ik wil graag Lucas voor in de slaapkamer? Of nee, doe toch maar Jochem? Nu maar hopen dat die man van de info-balie gewoon Henk of Piet heet.
Maar nu zit ik dus met Lucas en Jochem thuis. Allebei meegekregen, om op mijn gemak thuis te kiezen. En niet alleen om te kijken, nee het moet ook goed voelen, toch? Lucas heeft denk ik toch mijn voorkeur, hij heeft wat. Is wat zachter, wat subtieler. Nog maar even een nachtje over slapen! |
whaha komisch
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 november 2012, 12:56
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | Pfff….Nog meer behang uitzoeken. En behang heeft ook een naam. Ik heb nog even getwijfeld tussen Philippe en Louis, maar ben gevallen voor Louis. Louis past beter bij mij. Philippe had te weinig kleur. Was te vlak. Mooie Franse naam, trouwens. Daar kun je beter mee thuiskomen dan met Henk of Piet. Henk was te saai en Piet… ach die had iedereen al.
Maar nu zit ik dus met Lucas en Jochem thuis. Allebei meegekregen, om op mijn gemak thuis te kiezen. En niet alleen om te kijken, nee het moet ook goed voelen, toch? Lucas heeft denk ik toch mijn voorkeur, hij heeft wat. Is wat zachter, wat subtieler. Nog maar even een nachtje over slapen! |
Misschien is het beter om een tijdje te chatten met ze, dan merk je of hun karakter beter bij je past. Lucas kan wel zo subtiel zijn dtj je je op een gegeven moment afvraagt waarom zeg je nu niet duidelijk wat ik bedoel!
Sterkte met je heren
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 november 2012, 13:03
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Leuk spelletje hè?  |
Huh, het was me nog niet opgevallen dat jij dat een leuk spelletje vind
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 november 2012, 13:09
|
|
|
|
Haha, echt geniaal.. grijns...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 november 2012, 13:15
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | reikie is handoplegging, en het ligt er maar aan uit welke bron je handelt, maritime;
"en Jezus legde hen de handen op en ZEGENDE hen......." ik heb mijn pleegkinderen ook wel de handen op (hun buik of kruin) -gelegd en hen gezegend, en daar ook zegen op gekregen.
je klinkt vrij stellig in je reacties.........en dat laat de ander weinig ruimte om een eigen mening te hebben, waardoor je weerstand oproept.
zullen we weer on-topic gaan? |
Ga zo on-topic maar nog wel even het volgende. Het woordt van God is stellig en heeft altijd weerstand opgeroepen. Anders waren de apostellen ook niet gedood door de kerk van toen.
Reiki is een paranormale therapie en behoort tot de alternatieve geneeswijzen. Er wordt gewerkt met de handen, waarbij het lichaam, met een veronderstelde vorm van levensenergie, wordt behandeld. De term reiki bestaat uit twee Japanse karakters (kanji), te weten ? rei ('geest' of 'ziel') en ? ki ('energie' of 'levenskracht'). Een andere, populaire Westerse vertaling van ?? reiki is "universele levensenergie", of simpelweg "het leven", "de wereld".
De oorsprong:
De Japanner Mikao Usui is de grondlegger van wat hijzelf "Usui Reiki Ryoho" noemde. "Ryoho" is Japans voor 'therapie'. Hij ontwikkelde dit systeem oorspronkelijk als een weg naar geluk, harmonie en spirituele ontwikkeling http://nl.wikipedia.org/wiki/Reiki
De bron lijkt me duidelijk hierin.
De bijbel leert mij ook:
1Ti 5:22 Leg niemand haastelijk de handen op, en heb geen gemeenschap aan anderer zonden; bewaar uzelven rein.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 november 2012, 13:19
|
|
|
|
Ja, leuk
Haha, ja zeg, stel je voor behang wat Piet heet, of nog erger Klaas ofzo.
Vloeren hebben ook allemaal van die sjieke namen
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 27 november 2012, 13:22
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 november 2012, 13:28
|
|
|
|
Maritime: 1Ti 5:22 Leg niemand haastelijk de handen op, en heb geen gemeenschap aan anderer zonden; bewaar uzelven rein.
In sommigen 'christelijk' tussen aanhalingstekens groepen doen ze niet anders, en ik voelde me echt niet beter(zacht uitgedrukt) erna... :(
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 27 november 2012, 14:12
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |