ChristianMatch

Forum

Humor
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4904 4905 4906 4907 4908 4909 4910 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ROLF230

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 december 2012, 21:39

2 jongens lopen over de Wallen.
Tikt er één op het raam:"Wat kost het?"
"60 euro", klinkt het vanachter het raam.
"Oh, das niet duur voor dubbel glas", zegt de jongen.

(waar gebeurd)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 december 2012, 21:52

ROLF230 schreef:
2 jongens lopen over de Wallen.
Tikt er één op het raam:"Wat kost het?"
"60 euro", klinkt het vanachter het raam.
"Oh, das niet duur voor dubbel glas", zegt de jongen.

(waar gebeurd)

Een jongeman word op heterdaad betrapt op wildplassen .
Dat gaat je 80 euro kostten zegt de agent .
Meneer betaalt gelijk en geeft de agent 2 briefjes van 50 .
Laat de rest maar zitten zegt ie ... 'k moet zo nog sch...ook.

Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 december 2012, 22:39

http://www.youtube.com/watch?v=wn2EReJVPco
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 december 2012, 22:40

JOSINA022 schreef:
Aha, tja die hanteer ik niet Coole smiley met zonnebril

sja , je kan ook niet àlles hanteren .
Visser wordt van heel veel dingen blij Clown smiley maar niet van bedreigingen dat iemand luciferhoutjes gaat maken van mn hengels . Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 december 2012, 22:40

ERIKA129 schreef:
en een dorp verder heb ik zelf kerstconcert Knipoog smiley ...

mmmm welke dorp verder op....zijn zoveel kleine dorpjes verderop.!!
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 december 2012, 22:46

MARITIME853 schreef:
Luk 14:33 Alzo dan een iegelijk van u, die niet verlaat alles, wat hij heeft, die kan Mijn discipel niet zijn.
Luk 14:34 Het zout is goed; maar indien het zout smakeloos geworden is, waarmede zal het smakelijk gemaakt worden?
Luk 14:35 Het is noch tot het land, noch tot den mesthoop bekwaam; men werpt het weg. Wie oren heeft, om te horen, die hore.

Als we vast houden aan hetgeen dat we hebben (ook het verleden) dan wordt het moeilijk om een discipel van Hem te zijn.

Als men vast houdt aan de emansipatie:
het proces van de geleidelijke verheffing van of bevrijding in dienst aan de ziel. Materieel bezien betekent het een gelijke te worden overeenkomstig een zekere standaard van beschaving. Spiritueel heeft het betrekking op het proces van geleidelijke bevrijding beginnend met luisteren, praten en herinneren eindigend in vriendschap en ten slotte over?

of: Het proces om te komen tot de ideale situatie waarbij het individu in staat is zelfstandig oordelen te vellen over de zin en zin te geven aan zijn eigen bestaan?.

Daarin leert Het Woordt van God, mij: Laat het los.......
De liefde van God komt uit Zijn Woordt, niet in hetgeen dat de maatschappij ons voorspiegeld. Zowel voor man als vrouw....

Helaas past Het Woordt van God niet in deze tijd zoals 2000 jaar terug!

je hebt gelijk dat het woord van God wat toen zo hard nodig was, ter bescherming van Zijn volk, nu niet meer toe te passen is. Wat niet weg neemt dat er heel veel elementen in zittten die vandaag de dag nog actueel zijn.
Wat ik dan echter niet begrijp, je spreekt liefdevol over je vrouw...ik neem aan dat het een volwaardige relatie was/ is en toch......
zoals je nu spreekt over de vrouwen in het algemeen......is niet netjes te noemen.......
Het lijkt op macht en onderdrukking....iets waar we( vrouwen) door Jezus komst op aarde en Zijn vervulling van de wet, niet meer hoeven te zijn......Ik kan het iig niet rijmen.....
Ik ben vrij gekocht door het bloed van Jezus...zou ik me nu dan wéér onder het juk van de man moeten scharen??? dacht het niet.....
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 december 2012, 22:51

FRANKT627 schreef:
Dat vroeg ik ook al maar ik denk dat Anna weer stoofijs en peren in verhuisdozen aan het maken is...

hier alleen maar regen en wind....maar geen sneeuw Boze smiley Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 december 2012, 22:56

dat is lang geleden dat ik dat gedaan heb, ik ben druk ,echt druk en met de nachten die ik slecht slaap, kan je al begrijpen wat er gebeurt............ergens naar toe, filmpje wordt gedraaid, donker in de kamer...................voordat ik het in de gaten heb, slaap ik .............!
Naar boven

Auteur Bericht
MARITIME853

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 december 2012, 23:00

TINK100 schreef:
je hebt gelijk dat het woord van God wat toen zo hard nodig was, ter bescherming van Zijn volk, nu niet meer toe te passen is. Wat niet weg neemt dat er heel veel elementen in zittten die vandaag de dag nog actueel zijn.
Wat ik dan echter niet begrijp, je spreekt liefdevol over je vrouw...ik neem aan dat het een volwaardige relatie was/ is en toch......
zoals je nu spreekt over de vrouwen in het algemeen......is niet netjes te noemen.......
Het lijkt op macht en onderdrukking....iets waar we( vrouwen) door Jezus komst op aarde en Zijn vervulling van de wet, niet meer hoeven te zijn......Ik kan het iig niet rijmen.....
Ik ben vrij gekocht door het bloed van Jezus...zou ik me nu dan wéér onder het juk van de man moeten scharen??? dacht het niet.....

Ik heb niet de indruk willen wekken dat de vrouw een onderdrukt persoon is.
Dat wordt door anderen zo opgevat vanuit een oordelende en/of veroordelende houding dat men gewoon is.

Ik ben zelf ook vrijgekocht door het bloed van het Lam. Kijk net zoals jij met dezelfde ogen...

Laatst aangepast door
MARITIME853
op dinsdag 18 december 2012, 23:01
Naar boven

Auteur Bericht
MARITIME853

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 december 2012, 23:09

vrouw vraagt aan man: "Wanneer je geen voeten zou hebben, zou je dan schoenen dragen?"
"Natuurlijk niet" antwoordt man.
Waarop vrouw vervolgt..."En, waarom draag je dan geen bh?..."
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 december 2012, 23:09

JOANNIE702 schreef:
mmmm welke dorp verder op....zijn zoveel kleine dorpjes verderop.!!

Dat maakt niet uit ...... Erika , soms een beetje bescheiden ..... Ze treedt gewoon in al die dorpjes op . Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 december 2012, 23:19

TINK100 schreef:

Goed lezen is soms op mij van toepassing, had niet gezien dat het gezamelijk op liep met "de Vreze des Heren, maar Maritieme gaf daar al aan dat hij zijn vrouw niet als ondergeschikte zag maar met haar en eenheid vormde zo de Heer het wil. Dat dus de liefde die Jezus beveelt ook van toepassing was en daarom, toen ik dat een reactie aangaf, hij daar "Amen" op zei.

De vrouw heeft door wat Jezus liet zien een geheel ander rol gekregen dan men toentertijd dacht. Waar men dacht dat de vrouw minder waardig was, haalde Hij ze juist omhoog. Hij tikte iedereen op de vingers door zijn gezegde " wie zonder zonde is werpe de eerste steen". God had zijn Zoon hier gelijk als Adam op aarde kunnen neerzetten , maar de vrouw werd door Hem belangrijk gemaakt, daar zie ik al een kentering van (toen dus) minderwaardig vrouw naar belangrijk persoon. Jezus liet dudielijk zien hoe om te gaan met vrouwen namelijk besist niet als onderdanig persoon maar als gelijke door Zijn dienende Liefde.

Nogmaals men kan alleen maar een goede relatie krijgen als men elkaar dient in liefde (men geeft en krijgt), dus mag men nooit gaan eisen, zo van ik wil ,ik moet. Soms kan een van beide, door omstandighedn niet geven, dan zal de ander dat op moeten vangen en tot steun moeten zijn. Ik weet haast wel zeker dat dat ook het geval is geweest bij Maritime.
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 december 2012, 23:19

JOANNIE702 schreef:
dat is lang geleden dat ik dat gedaan heb, ik ben druk ,echt druk en met de nachten die ik slecht slaap, kan je al begrijpen wat er gebeurt............ergens naar toe, filmpje wordt gedraaid, donker in de kamer...................voordat ik het in de gaten heb, slaap ik .............!

Als je niet snurkt , dan vind ik dit meer iets voor het topic "mooiste moment" Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 december 2012, 23:29

MARITIME853 schreef:
Ik heb niet de indruk willen wekken dat de vrouw een onderdrukt persoon is.
Dat wordt door anderen zo opgevat vanuit een oordelende en/of veroordelende houding dat men gewoon is.

Ik ben zelf ook vrijgekocht door het bloed van het Lam. Kijk net zoals jij met dezelfde ogen...

dan zijn we 17 pagina's en een hele hoop stress verder om tot de conclusie te komen dat je min of meer het zelfde zegt als iedereen die op dit topic gereageerd heeft??? Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 december 2012, 23:32

VISSER278 schreef:
Als je niet snurkt , dan vind ik dit meer iets voor het topic "mooiste moment" Lachende smiley

snurken......geen idee ik sliep.....!
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 december 2012, 23:34

Slapende smiley

Laatst aangepast door
JOANNIE702
op dinsdag 18 december 2012, 23:38
Naar boven

Auteur Bericht
MARITIME853

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 december 2012, 23:42

TINK100 schreef:
dan zijn we 17 pagina's en een hele hoop stress verder om tot de conclusie te komen dat je min of meer het zelfde zegt als iedereen die op dit topic gereageerd heeft??? Smiley die vol vragen zit

idd, min of meer.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT603

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 december 2012, 23:44

ANNA415 schreef:
Sneeuw! Coole smiley met zonnebril Cool... centimeters

heb jij ff mazzel, in 1 keer je woningnood opgelost: een iglo Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT603

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 december 2012, 23:46

JOANNIE702 schreef:
Slapende smiley

er zijn geen leuke mannen meer Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 december 2012, 23:46

MARITIME853 schreef:
idd, min of meer.

dus: mannen en vrouwen zijn gelijk......gelijkwaardig, de één is niet meer waard dan de ander?
niks onderdrukking, de man is de baas in huis???

hmmmm......ik weet het niet maar nu klinkt het wel heel gemakkelijk......
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT603

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 december 2012, 23:51

tomatensoep, stokbrood met kruidenboter, paprika gevuld met geitenkaas Kwijlende smiley

die paprika's zijn super lekker
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 december 2012, 23:58

GERRIT603 schreef:
heb jij ff mazzel, in 1 keer je woningnood opgelost: een iglo Clown smiley

Een zwarte Piet in een iglo........ hoe bedénk je het!!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 december 2012, 23:58

VISSER278 schreef:
Dat maakt niet uit ...... Erika , soms een beetje bescheiden ..... Ze treedt gewoon in al die dorpjes op . Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

en in het dorpje daarvoor hebben ze in de St Catharina een heel mooie kertsmis om 0.00u
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT603

BerichtGeplaatst: woensdag 19 december 2012, 00:00

DVD-box earthflight, leuk om als kerstcadeautje weg te geven
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT603

BerichtGeplaatst: woensdag 19 december 2012, 00:03

STEENTJE178 schreef:
Een zwarte Piet in een iglo........ hoe bedénk je het!!!!!

we mogen geen onderscheid maken tussen wit en zwart, oud en jong, enz

dus waarom niet Clown smiley

hoeft ze ook geen ramen meer te lappen Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARITIME853

BerichtGeplaatst: woensdag 19 december 2012, 00:10

TINK100 schreef:
dus: mannen en vrouwen zijn gelijk......gelijkwaardig, de één is niet meer waard dan de ander?
niks onderdrukking, de man is de baas in huis???

hmmmm......ik weet het niet maar nu klinkt het wel heel gemakkelijk......

Waar zeg ik dat de man de baas is in huis???
een hond heeft een baas.

Laatst aangepast door
MARITIME853
op woensdag 19 december 2012, 00:11
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 19 december 2012, 01:43

TINK100 schreef:
hier alleen maar regen en wind....maar geen sneeuw Boze smiley Huilende smiley, smiley in tranen

Boze smiley ...jij met je sneeuw. Vorig jaar klaagde je nog om dat het gesneeuwd was en met de hond moest gaan wandelen...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 19 december 2012, 01:44

VISSER278 schreef:

Ja, dat ze optreed is nog het ergste van allemaal Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 19 december 2012, 01:48

JOANNIE702 schreef:
snurken......geen idee ik sliep.....!

Boze smiley ...ik val altijd in slaap als ik op CM ben. Zegt dat iets over CM of over mij? Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 19 december 2012, 02:53

Het regent niet...en het is ook niet koud. Scheelt weer in de geldbeugel. Maar ik vermoed dat ze dan weer de kosten voor het gas een electriciteit gaan opjagen zodat we toch nog veel moeten betalen zodat de maatschappijen nog rijker gaan worden... Boze smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4904 4905 4906 4907 4908 4909 4910 ... 6194 Volgende
Pagina 4907 van 6194