| Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: woensdag 26 december 2012, 22:14
|
|
|
|
| MARIANNE338 schreef: | Hoi Tink., en Marsjg
Jullie ook fijne dagen...en een fantastisch leven toegewenst ..... Leuk dat jullie elkaar gevonden hebben, en jullie te hebben ontmoet! Gods Zegen toegewenst!...
Gr. Marianne |
Ook groetjes en hele fijne dagen en een voorspoedig 2013. (Groetjes Marsjg370).....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 26 december 2012, 22:23
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | | De privechat doet het inderdaad niet optimaal de laatste dagen! Of je hebt een wit scherm, of een rode balk. En gisteren lukte het mij ook een tijd niet om in te loggen op CM! |
Ik kan wel chatten maar vind hem nog steeds erg traag
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 26 december 2012, 22:24
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ik griep heb, dus...gewoon ff paar dagen thuis blijf, veel slapen.
Da's de enige remedie.
Dus, video kijken ff uitgesteld tot ik weer beter ben.
Anyway, heb nieuwe pc, heb ff snel wat foto's genomen.
Ja, kzie er niet echt uit, haar niet gedaan, maar ja, en nu komt 't, me ogen stralen.
Ik moet nu nog wachten op activatie van redactie.
Tip: neem en foto als je je gelukkig/blij voelt.....
@Jol: je ene foto in je account; toppie....alleen meid, waar waren je srtalende ogen, ipv,' het is niet leuk maar ja het moet foto'.
Denk aan iets, waar je normaal in het dagelijkse leven ook van gaat stralen, je dochters, je werk, iets gaafs in het verleden, iets wat goed ging en je zult zien, de hele goede foto in je account wordt nóg veel beter.
Mijn foto's zijn ff tijdelijk, ja, me haar niet gedaan en ja, daarom.
Maar ja, ik wil d'r nu gewoon steeds meer/andere foto's van mezelf opzetten. Dan weten ze een beetje tegen wie je 't heb.
Maar Jol, die ene foto: TOPPIE!!!!! |
Je bedoelt die met de boerka? Het ging om de sjaal :) ik had iedereen gewaarschuwd toen er gevraagd werd om een foto van de sjaal voor een minder levende foto van mij dan de sjaal is.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 26 december 2012, 22:25
|
|
|
|
Ja, en ik heb ook griep, dus ja, dan ga ik niet me haar doen föhnen etc, als ik toch thuis ben ziekjes.
Ja, ondanks dat ik ziek ben, ben ik gelukkig en het heerst, zoveel mensen liggen ziek in bed, dus ja, deze foto's zijn genomen: moe en ziek ;), maar ja me ogen stralen.
Ja, en die wallen zien ik ook nu pas, jammer, was ook ff proef, eerdaags andere foto's.
Gaat me er ook om dat men ff weet tegen wie ze 't hebben
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 26 december 2012, 22:27
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | Je bedoelt die met de boerka? Het ging om de sjaal :) ik had iedereen gewaarschuwd toen er gevraagd werd om een foto van de sjaal voor een minder levende foto van mij dan de sjaal is.
 |
Ik bedoel die ene zonder die sjaal, in je profiel....je moet aan iets leuks denken, en dan echt stralen daardoor, of gelukkig kijken...en dan flits, nemen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 26 december 2012, 22:35
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | | Ik bedoel die ene zonder die sjaal, in je profiel....je moet aan iets leuks denken, en dan echt stralen daardoor, of gelukkig kijken...en dan flits, nemen. |
ik heb maar even gedelete, was me nog niet opgevallen... volgende keer denk ik aan de leukste man van CM
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 26 december 2012, 22:37
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ja, en ik heb ook griep, dus ja, dan ga ik niet me haar doen föhnen etc, als ik toch thuis ben ziekjes.
Ja, ondanks dat ik ziek ben, ben ik gelukkig en het heerst, zoveel mensen liggen ziek in bed, dus ja, deze foto's zijn genomen: moe en ziek ;), maar ja me ogen stralen.
Ja, en die wallen zien ik ook nu pas, jammer, was ook ff proef, eerdaags andere foto's.
Gaat me er ook om dat men ff weet tegen wie ze 't hebben  |
ja hoor Shanita je hebt gelijk heel leuke foto
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 26 december 2012, 22:39
|
|
|
|
| TINK100 schreef: | Er zijn 2 Griekse woorden die, “houden van” vertaald zijn te weten Phileo en Agape. Ieder van deze woorden heeft een aparte betekenis en dat mag niet zomaar onder één noemer worden geschoven. Het woord Phileo drukt persoonlijke geraaktheid uit, een gevoelige en sentimentele betrokkenheid.
Terwijl Agape steeds gebruikt wordt bij wijze van beoordeling en weloverwogen goedkeuring van iemands instelling met betrekking tot een principe, plicht of fatsoen.
Samenvattend kan het verschil aangeduid worden door Phileo in verband te brengen met “het hart”, terwijl Agape te maken heeft met “de logica”.
( quote van Laverde).....
ik heb het verschil opgezocht: Agape is de goddelijke liefde die Jezus voelde voor de medemens........heeft dus niets met logica te maken.....en Phileo spreekt van liefde voor de medemens te gebruiken als zijnde broederliefde.....GEEn homosexule relatie!!! , maar tussen mensen onderling...heeft dus niet 1,2,3 te maken met het hart......
in de grondtekst vraagt Jezus: agape aan Petrus...... en Petrus antwoordde: ik phileo...... deze uitleg is beter dan van jou Laverde..... Liefde is soms zo verwarrend.....pgffffff |
ja klopt helemaal Tink bedankt voor het opzoeken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 26 december 2012, 22:44
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | ik heb maar even gedelete, was me nog niet opgevallen... volgende keer denk ik aan de leukste man van CM  |
Anyway deze profielfoto is ook héél gaaf LOL
FF oefenen....door aan iets te denken wat je recen telijk heel gelukkig maakte....en dan klik...
Ik had eerst foto-fobie...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 26 december 2012, 22:48
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | | ja hoor Shanita je hebt gelijk heel leuke foto |
Nou Roelande, als jíj het zegt, moet er waarheid in zijn, thanks!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROLF230
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 26 december 2012, 22:50
|
|
|
|
| BRIGHT250 schreef: | Een vrouw proberen te verleiden staat gelijk als een vrouw proberen te bedriegen, want verleiden komt van de satan.Ik heb geen idee waar dat op is gebaseerd, maar in ieder geval niet op de bijbel... Verschil tussen verleiden en bedriegen is ook wel redelijk groot naar mijn mening, je kunt een vrouw wel verleiden zonder haar te bedriegen als je intenties goed zijn dunkt mij?
Een vrouwenhart is het vechten waard. Een vrouwenhart is het verleiden waard. (niet misleiden) Een vrouwenhart is het veroveren waard.
Zolang je intenties maar eerlijk en oprecht zijn, lijkt me daar niets mis mee. |
zo ist Bright je hebt helemaal gelijk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 26 december 2012, 22:55
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | Dat was ik toch niet, Frank? |
Neen, Janske, jou heb ik de laatste dagen al in geen weken meer gesproken de laatste maanden van volgend jaar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KABOUTER722
|
|
Geplaatst: woensdag 26 december 2012, 22:55
|
|
|
|
|
Een vrouwenhart...het kan me gestolen worden!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 26 december 2012, 22:57
|
|
|
|
| MARIANNE338 schreef: | Tjonge.....heb ik wat gemist???? Ik snap er weinig van...... |
...ik weet niet waar die joannie het over heeft...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 26 december 2012, 22:58
|
|
|
|
| KABOUTER722 schreef: | | Een vrouwenhart...het kan me gestolen worden! |
soms kan een vrouwenhart een mooie steen zijn en dat siert de woning weer...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DIANA556
|
|
Geplaatst: woensdag 26 december 2012, 23:27
|
|
|
|
| KABOUTER722 schreef: | | Een vrouwenhart...het kan me gestolen worden! |
vanwaar deze heftigheid?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: woensdag 26 december 2012, 23:33
|
|
|
|
|
Van een geslaagd etentje, dat de mensen zo blij waren, zelf mensen die tranen over hun gezicht liepen, zolang was het al geleden, dat ze de aandacht kregen....................hier wordt ik blij ervan, van een geslaagd etentje met zijn 3 en in elkaar gestoken hebben!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: woensdag 26 december 2012, 23:34
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...ik weet niet waar die joannie het over heeft...  |
ga maar slapen..............................
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KABOUTER722
|
|
Geplaatst: woensdag 26 december 2012, 23:39
|
|
|
|
| DIANA556 schreef: | vanwaar deze heftigheid? |
Okee, iets milder dan: een vrouwenhart is mooi...als het gebraden op d'r rug hangt.
Alle vrouwen waar ik tot nu toe kontakt mee heb gehad (ook die van hier) bleken achteraf 1e klas serpenten te zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 26 december 2012, 23:39
|
|
|
|
| DIANA556 schreef: | vanwaar deze heftigheid? |
Klopt...is niet vriendelijk hoor!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROADY558
|
|
Geplaatst: woensdag 26 december 2012, 23:46
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: | | Jazelker zo heb ik dus ook wel een privechat kunnen openen. Maar ik hoop dat Internet Explorer ze wel opend, daar stond het al bij en Chrome heb ik het geprobeerd de pop-up toe te staan, maar die werkt dus niet, du smaar CMen met explorer, bedankt voor de tips |
Chrome moet gewoon werken. Hier werkt ie tenmiste wel goed. Dus misschien ligt het toch nog ergens anders aan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DIANA556
|
|
Geplaatst: woensdag 26 december 2012, 23:46
|
|
|
|
| KABOUTER722 schreef: | Okee, iets milder dan: een vrouwenhart is mooi...als het gebraden op d'r rug hangt.
|
Noem dat maar mild!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 26 december 2012, 23:56
|
|
|
|
Weet je waar ik nou blij van wordt? Ja, en dat is héél belangrijk voor mij wat ik op ga schrijven.
Ik ben blij, omdat ik CM echt als een hechte groep gelovige lieve mensen ervaar. Een groep mensen waar ik de kans kreeg om te groeien in de afgelopen twee en een half jaar!!!.... dat ik lid ben. Mensen die mij accepteerden, met mijn tekortkomingen, mij prezen als ik iets goed deed, mij erop wezen als iets niet verstandig was. Ook via mail, alsnog bedankt!!!
Ik kon hier mijn pijn kwijt, mijn frustraties kwijt. Ik kreeg feed back, begrip en bovenal wijsheid.
Ook kon ik hier mijn gelukkige momenten kwijt. Ook dan ervoer ik dat er werd meegeleefd.
Ook als ik om gebed vroeg kreeg ik altijd reacties en de wetenschap dát men voor mij bidt. Dát deed en doet mij zó goed!!!
En ook ik bidt elke dag voor mensen hier van CM, ook voor mensen die(tijdelijk hoop ik, met name Willemijn!!!) geen lid meer zijn.
Dus eigenlijk komt dit CM gebeuren en ís dit CM gebeuren voor mij een soort virtuele geloofsgemeenschap.
Ik heb hier zoveel begrip gehad, medeleven en vriendschap, dat heb ík nog niet in een kerk ervaren. Iedereen is hier gelijk, arm, rijk, gestudeerd, niet gestudeerd, etc. Want het gaat uiteindelijk om één ding; het geloof, en dus met elkaar omgaan hoe God dat bedoeld heeft. Dát ervaar ik hier, ook uit reacties naar mekaar toe.
En ja, en is weleens een ditje of een datje; het mooie is dan juist, je kan je mening zeggen. Ook al is tie anders dan anderen.
En ja, er gaat weleens iemand over een grens, ook ik. Ja, we zijn niet zonder zonde: 1 Joh 1...Wie zegt zonder zonde te zijn liegt en doet de waarheid niet.....
Dus, om het kort te houden: ik ben wel zo ontzettend blij met CM, behalve dat ik daar een goede vriendschap uit Friesland heb overgehouden, ja, dit is voor mij een troost forum, een bemoedigings forum, en een respect en liefde/vriendschap forum.
Bedankt lieve mensen!!!!
Ja, en ook en misschien wel juist voor de wijze postings die niet positief klonken maar waren bedoeld om op te bouwen!!
Het geeft me een warm gevoel hier te mogen zijn!
Zegens!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 00:08
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | | ik had vandaag ook 2x zo'n pingel en een wit venster. Maar ik kon niet zien wie het was en dus ook niet antwoorden. Hoop niet dat iemand zich nu gepasserd voelt |
Haha, ik heb die hele functie van prive chatten afgesloten....
Hoop niet dat iemand zich nu gepasseerd voelt...LOL
Ja, ik lach om mezelf, moet toch ook kunnen heb ik vaker hoor :)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 00:27
|
|
|
|
| ROADY558 schreef: | Chrome moet gewoon werken. Hier werkt ie tenmiste wel goed. Dus misschien ligt het toch nog ergens anders aan. |
Lieve Roady,
Ik heb over g. chr. niet zulke goede berichten gelezen, wat ik wél weet, de allerbeste browser is Mozilla Firefox, naast IE.
http://www.mozilla.org/nl/firefox/new/
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 00:27
|
|
|
|
| KABOUTER722 schreef: | Okee, iets milder dan: een vrouwenhart is mooi...als het gebraden op d'r rug hangt.
Alle vrouwen waar ik tot nu toe kontakt mee heb gehad (ook die van hier) bleken achteraf 1e klas serpenten te zijn. |
Ronduit grof...Ook al zou je van minder leuke contacten hebben gehad...vind ik het niet erg netjes hoe je dit beschrijft.. Maar vertel eens....hoe ben jezelf?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 00:57
|
|
|
|
Ja, ik heb de link gelezen, da's hetfig....
Er was hier één keer een pester..die werd geband...dat deed hij ook structureel, onder de gordel, zo sluw, dat zelfs de redactie het niet meteen doorhad.
Maar ja, recht zegenviert, en hij is dus geband.
Sommigen zullen weten over wie het gaat/ging.
Maar ja, ook op werkvloeren, ja, da's heel erg vervelend.
Goed dat het onderkend wordt, en er dingen over worden geschreven; pesten is wel zo vals....
Morgen meer; ik ga nu proberen te slapen...
Vredige nacht!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 01:05
|
|
|
|
Alle vrouwen waar ik tot nu toe kontakt mee heb gehad (ook die van hier) bleken achteraf 1e klas serpenten te zijn. |
allereerst vind ik het niet kunnen dat je zo over welke vrouw dan ook praat/schrijft/reageert
2e als je zo over vrouwen denkt wat doe je hier?
3e wat denk je hier nog te vinden na zo'n reactie?
ik zal het netjes houden maar jij komt op mij over als een zeer minderwaardig figuur
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 01:13