ChristianMatch

Forum

Abraham gezien en geen relatie....dus Latten?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4942 4943 4944 4945 4946 4947 4948 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 21:16

verplaatst naar Klaagmuur

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 28 december 2012, 21:32
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 21:22

JOSINA022 schreef:
Die plagerijtjes komen uit een goed hart dus Knipoog smiley

Boze smiley...ik wou dat jullie een slecht hart hadden en iemand anders plaagde... Visser wordt graag geplaagd en dinges ook...oja, kabouter...
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 21:31

Ik las ergens, ik weet niet meer waar, heb een hele tijd gezocht..dat vriendschap anders is dan liefde.

Niet helemaal mee eens: ik ken huwelijken, waar mensen allang zichzelf niet meer zijn, en langs mekaar heen leven.

Ik ken vriendschappen, ja, waar ik helemaal mezelf kan zijn.

Wat ik wel ff moeilijk vond: 2de kerstdag, 's middags komt mijn ex en tevens beste vriend, heel opgetogen naar me toen. Ja, we hadden afgesproken, hij zou me halen 2de kerstdag, en daarna zouden we naar zijn huis gaan.

Hij komt dus heel opgetogen vrolijk naar me toe...ja, toen moest ik hem vertellen van dat ik ziek ben en echt niet mee kan....

Ja, teleurgesteld, ja, dat begrijp ik wel, twas ook 2de kerstdag...

Aan de andere kant; niet lekker voelen=niet lekker voelen, ook op 2de kerstdag....

En dan dacht ik aan de keren dat ik opgetogen naar hém toekwam, en hij dus niet lekker in bed lag.....

Dus ja, ik moet echt zeg maar echt moeite doen om me niet schuldig te voelen; tis niet leuk als iemand om wie je geeft zo vrolijk opgetogen naar je toekomt 2de kerstdag en je moet zeggen dat je niet kan...

Aan de andere kant; andersom was het ook regelmatig zo.

Ja, ik hou er niet van als ik het idee heb van ja nu moet ik me schuldig voelen, ja tis jammer, ik zelf vond het ook heel jammer, dat is het juist..ik was nml echt niet lekker.....

Andersom zou ík hebben gezegd van nou ja, kan gebeuren hoor, kan jij ook niets aan doen, spreken we gewoon een andere keer af, wat maakt 't nou uit dat het kerst is, andere dagen hadden we het toch ook heel gezellig.

Ja, dan zou ik natuurlijk ook wel teleurgesteld zijn, maar ja, dat niet zozeer gebruiken om iemand een schuldgevoel te geven, zo van kijk, je stelt me nu wel teleur.

Ik zelf had het gevoel dat dat wel gebeurde...

Maar ja, ik weiger om mezelf schuldig te voelen over iets waar ik niets aan kan doen.

Iig, dit heeft niet zozeeer met het onderwerp te maken want we latten niet zijn gewoon heel erg goede vrienden.

Maar ja, niemand kan van mij verwachten dat ik meega als ik niet lekker ben, en daarom alleen wil zijn.
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 21:51

FRANKT627 schreef:
Bij mij rijst nu de vraag: wanneer moet die klik er zijn? Is dat bij het bekijken van een foto? Bij het lezen van een profiel? Bij het lezen van een eventuele posting (al dan niet gestolen van het internet), bij een eerste ontmoeting???? Kortom hoeveel tijd geef je je zelf om een eventuele klikt te laten groeien???

Zo kijk ik zelf er tegen aan!

De klik is bij ieder verschillend, bij de eentje heel gauw en bij de andere pas na een langere tijd!
iemand zien op de foto geeft vaak een vaag beeld, iemand in het echt ontmoeten geeft meer inhoud!
De echtheid van de mens zie je eerder dan via een foto!
Ook gewoon een poosje chatten met iemand kan heel fijn zijn en al een klik vormen, of groeien naar nieuwsgierig heid!

Je voelt vanzelf wel of het goed voelt!
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 21:57

ELOY676 schreef:
eerste letter van z'n achternaam,

jij mag nooit meer raden
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 21:59

FRANKT627 schreef:
Boze smiley...ik wou dat jullie een slecht hart hadden en iemand anders plaagde... Visser wordt graag geplaagd en dinges ook...oja, kabouter...

Toch ben je (ik) best lief hoor... Engeltje smiley

Laatst aangepast door
JOSINA022
op vrijdag 28 december 2012, 21:59
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 22:02

JOSINA022 schreef:
Toch ben je (ik) best lief hoor... Engeltje smiley

Verraste, verbaasde smiley ...hoe komt dat ik daar niets van merk dan???
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 22:03

ROELANDE345 schreef:
jij mag nooit meer raden

Verraste, verbaasde smiley ...waarover hebben jullie het?
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 22:17

FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley ...hoe komt dat ik daar niets van merk dan???

Tja, ik plaag nu eenmaal graag, zeker wanneer ik iemand graag mag Knipoog smiley

Maar vooruit dan...als jij betaald, wil ik wel mee gaan wokken... Lachende smiley

Heb ik dat nou toch echt geschreven? Verraste, verbaasde smiley

Laatst aangepast door
JOSINA022
op vrijdag 28 december 2012, 22:18
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 22:28

JOSINA022 schreef:
Tja, ik plaag nu eenmaal graag, zeker wanneer ik iemand graag mag Knipoog smiley

Maar vooruit dan...als jij betaald, wil ik wel mee gaan wokken... Lachende smiley

Josina....geloof me...hij doet het niet...Ook ik heb het aangeboden...en ik meende (nog steeds) het echt....!!!
Misschien ben ik niet te ONLIEF genoeg...

Zo wordt je natuurlijk nooit de enigste leuke man op CM Frank!!
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 22:46

ZEELAND736 schreef:
Josina....geloof me...hij doet het niet...Ook ik heb het aangeboden...en ik meende (nog steeds) het echt....!!!
Misschien ben ik niet te ONLIEF genoeg...

Zo wordt je natuurlijk nooit de enigste leuke man op CM Frank!!

Ach dat is Frank natuulijk allang de enigste leukste Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
RUBEN022

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 22:51

Chicken Chow Mein voor mn familie gekookt!!! Goed te doen, en de pan was zo leeg, dus kennelijk ook nog lekker Lachende smiley

www.youtube.com/watch?v=G04M19wige4
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 22:55

JOSINA022 schreef:

haaaa zo, jij mag met me meegaan en ik moet nog betalen ook...tja, waarom niet. Zal ik dan ook je strijk en afwas maar doen Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 22:59

FRANKT627 schreef:
haaaa zo, jij mag met me meegaan en ik moet nog betalen ook...tja, waarom niet. Zal ik dan ook je strijk en afwas maar doen Boze smiley

Nou ja, als je het zo lief aanbiedt, kan ik geen nee zeggen natuurlijk Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 23:11

ZEELAND736 schreef:
Eerlijk gezegd...vinden wij het zo..op jouw manier...het lekkerst...
Maar ja...er was kipfilet van gisteren...(en de rest) en ook dan zijn we weer tevreden....(nasi anders...heet het dan)
(het was heerlijk)
....

Nasi met gehakt? Geschokte, onthutste smiley Doe mij maar lekker met wat ajam ketjap of zo......

Zoonlief klaagt al tijden dat hij zo moe is en niet fit dus maar eens richting dokter gereden.......na onderzoek concludeerde ze dat het toch wel behoorlijk "ernstig" is en heeft ze hem op een dieet van fruit en groente gezet,geen (zet)meel,geen frisdranken Verraste, verbaasde smiley Als hij zich maandag beter voelt mag hij weer normaal eten,ik denk dat hij heeeeel snel weer opgeknapt is Knipoog smiley
Dat scheelde een eter,wij zijn dus maar buiten de deur een hapje gaan eten,koken voor 2 is ook niks he Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 23:23

STEENTJE178 schreef:
Kijk je dan wel uit voor graatjes, pitjes enzo?? Knipoog smiley

Gefrustreerde smiley ...in brood zitten geen graatjes...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 23:25

ERIKA129 schreef:
Nee meneer Frank de snelle manier is rijst koken! Gehakt rullen een uitje erdoorheen, nasi kruiden en lekker gebakken ei erbij lekker en simpell!

Verraste, verbaasde smiley gehakt en dan nog een gebakken ei???? Ga dan maar nadien goed 'waggelen'...pfffffff ei met gehakt
Naar boven

Auteur Bericht
MELGIRL092

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 23:37

Ik ben net bezig met geloof en vaak erg onzeker.
Hiervoor ben ik wel eens naar waarzegsters geweest.
Ik wist niet dat dat niet goed was.
Ik heb er erg veel spijt van.
Heel raar maar maak me er druk om.
Ook wil ik graag bidden voor meer kracht zodat ik weer gauw kan werken.
En voor herstel en gezondheid en geluk voor mijn familie.
melanie.
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 december 2012, 00:15

JOSINA022 schreef:
Nou ja, als je het zo lief aanbiedt, kan ik geen nee zeggen natuurlijk Lachende smiley met blinkend witte tanden

Josina . mag ik je een tip geven ?
Geef hem eerst een kroket of iets met satésaus , des te meer blijft er voor jezelf over .
Ik weet alleen niet of het dan nog wel zo'n heel gezellige avond wordt. Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 december 2012, 00:16

MELGIRL092 schreef:
melanie.

Melanie, dat je naar een waarzegster ben geweest is niet zo'n erg. Een mens in nood doet soms veel. Je hebt ervaren dat het niet goed was, dat schreef je zelf. Dus die ervaring ben je weer rijker. Niet meer mee inzitten wat dat is verloren energie.

Je wilt bidden en je doet het al dan ben je goed op weg. De kracht van het gebed is soms wonderbaar. Mogen we er wonderen van verwachten? Ja, soms wel maar we moeten ook beseffen dat niet elke gebedsoproep wordt verhoord. Indien ons bidden steeds zou beantwoorden worden zoals wij het willen dan zouden we op de duur verwaand zijn. We zouden ook eens teleurgesteld of boos kunnen worden wanneer ons gebed eens een keertje niet verhoord wordt.

Bidden is een overgave. We leggen iets voor aan Hem. Terzijnertijd zal Hij daar iets mee doen. Of ook niet. Bidden is ook leren omgaan met ons eigen geduld of ongeduld. Bidden is leren vertrouwen. Bidden is geloven...en zoals zo veel moeten we groeien. Groeien in het leven, groeien in het geloof. Groeien in aanvaarding of afwijzing. Geduld is hier de boodschap. Althans volgens mijn bescheiden mening.

Ik, we, andere CM-leden, brengen je alvast voor de Heer in ons gebed. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 december 2012, 00:17

VISSER278 schreef:
Josina . mag ik je een tip geven ?
Geef hem eerst een kroket of iets met satésaus , des te meer blijft er voor jezelf over .
Ik weet alleen niet of het dan nog wel zo'n heel gezellige avond wordt. Smiley die vol vragen zit

Boze smiley ...heb je niets beters te doen dan te stoken??? heb je geen maatje waarmee je kan chatten??? Of moet je weer niet de wibbelingen uit de zee gaan vissen....

PS: josina is lief...ik mag binnenkort met haar op stap Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt ...dat mogen alleen maar lieve mannen...jij dus niet

Laatst aangepast door
FRANKT627
op zaterdag 29 december 2012, 00:18
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 december 2012, 00:19

FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...heb je niets beters te doen dan te stoken??? heb je geen maatje waarmee je kan chatten??? Of moet je weer niet de wibbelingen uit de zee gaan vissen....

PS: josina is lief...ik mag binnenkort met haar op stap Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt ...dat mogen alleen maar lieve mannen...jij dus niet

Joh....... een kippenpootje met satesaus...... lijkt je dat nu niet gewoon lekker??? Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 december 2012, 00:20

STEENTJE178 schreef:
Joh....... een kippenpootje met satesaus...... lijkt je dat nu niet gewoon lekker??? Coole smiley met zonnebril

ga eens slapen jij, Friese plaaggesteente dat je bent Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 december 2012, 00:23

FRANKT627 schreef:

Nou ja zeg ..... ik had het niet over je heg hoor. Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 december 2012, 00:54

MELGIRL092 schreef:
melanie.

Hoi Melgirl,

Goed van je dat je voor gebed vraagt!

Ik zal ook elke dag voor je bidden; voor kracht en voor herstel en gezondheid en geluk voor JOU!!!! en je familie!!

Zegens!!!
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 december 2012, 05:16

VISSER278 schreef:
Nou ja zeg ..... ik had het niet over je heg hoor. Boze smiley

Boze smiley ...neen maar je dacht er vast aan....nooit vertel ik nog wat op het forum...voila...ik ga in forumstaking
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 december 2012, 06:09

ANNA415 schreef:
Nieuwsgierig, nieuwsgierig
Ik zat ook niet in Egypte Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Boze smiley ...ik ben helemaal niet nieuwsgierig. Ik ben eerder bezorgd. Veronderstel nu eens dat je in het ziekenhuis lag met 2 gebroken benen en vier handen in het gips. Waar kon ik je dan komen bezoeken? Mijn zorgen zijn beter dan die van de Zwitsere verpleegsters hoor. En je Frans is niet goed genoeg om in Oostenrijk uit te leggen dat je moet plassen. Nouja, wees maar lekker eigenwijs en geheimzinnig...pffff Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 december 2012, 07:32

KABOUTER722 schreef:
volgens mij werd/wordt in dit topic de mening gevraagd over 'het vrouwenhart', wat en hoe een vrouwenhart is. of hoe het te 'veroveren'...

ik geef mijn mening, gebaseerd op ervaringen uit het verleden, maar dat schijnt niet te mogen. als je het er niet mee eens bent, ga dan lekker buiten spelen of zo.

Tuurlijk mag je je mening geven. Maar verwacht niet dat als je een pittige mening geeft, geen of matte reacties terugkrijgt.
Ik ga dus niet buiten spelen maar geef mijn mening, zoals iedereen dat mag.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 december 2012, 07:42

JOSINA022 schreef:

He! Hij was al aan het sparen om met mij te wokken! Boze smiley

Clown smiley Coole smiley met zonnebril Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 december 2012, 07:42

FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...neen maar je dacht er vast aan....nooit vertel ik nog wat op het forum...voila...ik ga in forumstaking

En hoeveel minuten heb je het nu volgehouden? Gefrustreerde smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4942 4943 4944 4945 4946 4947 4948 ... 6194 Volgende
Pagina 4945 van 6194