| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 07:44
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...ik ben helemaal niet nieuwsgierig. Ik ben eerder bezorgd. Veronderstel nu eens dat je in het ziekenhuis lag met 2 gebroken benen en vier handen in het gips. Waar kon ik je dan komen bezoeken? Mijn zorgen zijn beter dan die van de Zwitsere verpleegsters hoor. En je Frans is niet goed genoeg om in Oostenrijk uit te leggen dat je moet plassen. Nouja, wees maar lekker eigenwijs en geheimzinnig...pffff  |
Gelukkig zat ik niet in Oostenrijk, nooit geweten dat ze daar Frans spreken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 07:45
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | En hoeveel minuten heb je het nu volgehouden?  |
Ik zie het al: nog geen uur
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 07:49
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Ik zie het al: nog geen uur  |
...heeft Floshke weer zitten tikken???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 07:50
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Gelukkig zat ik niet in Oostenrijk, nooit geweten dat ze daar Frans spreken.  |
Ik bedoelde dat je in Frankrijk bent gaan 'strijkplanken'...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 08:08
|
|
|
|
| MELGIRL092 schreef: | Ik ben net bezig met geloof en vaak erg onzeker. Hiervoor ben ik wel eens naar waarzegsters geweest. Ik wist niet dat dat niet goed was. Ik heb er erg veel spijt van. Heel raar maar maak me er druk om. Ook wil ik graag bidden voor meer kracht zodat ik weer gauw kan werken. En voor herstel en gezondheid en geluk voor mijn familie. melanie. |
Je was op zoek naar Waarheid. Op de weg en op zoek naar de waarheid laten we ons, uit verlangen naar vervulling ervan, als mens soms in met de verkeerde bron. Nu je weet Wat en Wie het Licht is heb je onderscheiding en doet het je zeer waar je je mee inliet. Maar je mag het achter je laten en je hoeft je niet meer te laten aanklagen, ook niet door jezelf. Weet je de afstand tussen Oost en West? Zo ver heeft Hij het van je weggehaald! Kijk maar naar het Licht en denk niet meer aan het duister. Nu je in het licht staat sta je in de overwinning.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op zaterdag 29 december 2012, 08:08
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 08:57
|
|
|
|
Als je een relatie hebt op afstand en je wilt elkaar goedkoop in het weekend bezoeken dan kun je voor 25 euro per maand in het weekend van vrijdagavond half zeven tot maandagochtend vier uur in alle Nederlandse treinen, behalve Fyra en Thalys, onbeperkt tweede klas reizen gedurende een jaar. Kan best een goedkoop alternatief zijn als je een vriend of vriendin op afstand hebt. Onbeperkt treinreizen dus, ook bij Arriva, Veolia en dergelijke en daarmee kun je de hele dag heen en weer reizen tussen Vlissingen en Groningen desnoods. Ook fraai voor recreatie, wandelen of wat dan ook. Drie kinderen tot twaalf jaar kunnen gratis mee als ze een ov-chipkaart hebben. Dat hoeven geen eigen kinderen te zijn. Wel voor of op 31 december reageren, want daarna ben je 42 euro per maand kwijt in plaats van 25. Het is in totaal 300 euro voor een jaar en je mag het betalen met 25 euro per maand. Voor zes euro in de week kun je je date overal in Nederland bezoeken, maar een dagje Amsterdam of een stuk Pieterpad wandelen mag natuurlijk ook. En zes euro per week, nog geen vier liter benzine, daar rij je echt geen auto voor. Als je echt veel of lang reist, kun je een eerste klas abonnement overwegen. De rest van de week reis je, als je deze kaart hebt, met 40 procent korting in de daluren,
http://www.ns.nl/reizigers/blind/abonnementen/weekend-vrij.html
Thomas, spoort wel en ziet veel mogelijkheden met deze kaart.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zaterdag 29 december 2012, 20:48
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MELGIRL092
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 09:35
|
|
|
|
Bedankt voor jullie reacties. Super fijn...!! Ben net tot geloof gekomen en alles is nieuw voor mij. Iedereen bijna om me heen gelooft niet. Lastig soms. Met waarzegsters begreep ik dat er demonen vrij komen. Daarom was ik onzeker. Wat zijn demonen eigenlijk en wat kunnen ze?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 09:41
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Josina . mag ik je een tip geven ? Geef hem eerst een kroket of iets met satésaus , des te meer blijft er voor jezelf over . Ik weet alleen niet of het dan nog wel zo'n heel gezellige avond wordt.  |
Tja zeg, hij moet wel die afwas en strijk voor mij doen hè
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 09:42
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...neen maar je dacht er vast aan....nooit vertel ik nog wat op het forum...voila...ik ga in forumstaking |
Alweer of nog steeds?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 09:43
|
|
|
|
| MELGIRL092 schreef: | Bedankt voor jullie reacties. Super fijn...!! Ben net tot geloof gekomen en alles is nieuw voor mij. Iedereen bijna om me heen gelooft niet. Lastig soms. Met waarzegsters begreep ik dat er demonen vrij komen. Daarom was ik onzeker. Wat zijn demonen eigenlijk en wat kunnen ze? |
Christenen geloven maar in één God is dat is niet de duivel en het zijn ook geen demonen. Demonen is bangpraterij. Het kwaad bestaat en ook als verleiding maar daarin maak jij je keuzes en die keuzes worden niet door nepgoden als demonen of de duivel gestuurd.
Thomas
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zaterdag 29 december 2012, 20:27
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 09:45
|
|
|
|
| MELGIRL092 schreef: | Bedankt voor jullie reacties. Super fijn...!! Ben net tot geloof gekomen en alles is nieuw voor mij. Iedereen bijna om me heen gelooft niet. Lastig soms. Met waarzegsters begreep ik dat er demonen vrij komen. Daarom was ik onzeker. Wat zijn demonen eigenlijk en wat kunnen ze? |
Waarzeggerij is voor het grootste deel leugen en nep met een klein korreltje waarheid zodat mensen erin trappen.
Demonen zijn nietswaardige wezens die maar voor één ding zwichten: de naam van Jezus. Onthoud dat maar alleen voorlopig en rust in die Naam die als een sterke toren is. (De naam van de Heer is als een sterke toren, de rechtvaardige rent erheen en is onaantastbaar.)
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op zaterdag 29 december 2012, 09:46
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 09:50
|
|
|
|
Fijn dat je God gevonden hebt!
Natuurlijk is het nieuw en dat is moeilijk. Ik kan je aanraden een Alpha-cursus te gaan doen, daar krijg je meer uitleg en kun je je vragen kwijt! Iig is het belangrijk om de Bijbel te lezen en in gesprek te gaan met God! Ook is het belangrijk om andere Christenen in je omgeving op te zoeken. Fijn dat je je vrij voelt om ook hier je vragen etc neer te zetten!
Ook ik zal voor je bidden!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 10:33
|
|
|
|
Wat mooi dat je God hebt gevonden, en dat je het met ons wilt delen.. Laat je niet bang maken door wat die waarzegster zei die mensen lijken te leven op leugens.. God maakt waarlijk vrij als je op Hem vertrouwd en gelooft dan komt het goed.... Ik weet niet of het lied Je hoeft niet bang te zijn je iets zegt. http://www.youtube.com/watch?v=TQkFzrLLPZ0 Luister hier maar eens naar.. Een mooi kinderlijk lied waar veel in zit... Er zal zeker voor jou en je familie gebeden worden, en als je het zelf eens niet kan weet dat God alles hoort ook als je alleen maar stamelt Heere help me!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 10:37
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Alweer of nog steeds?  | volgens mij heeft Franky last van..........kort geheugen.........op de momenten wat bij hem goed uitkomt........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
|
|
|
|
Mijn wijkouderling zou zeggen...ga inderdaad maar zingen of bidden... Daar hebben al die boze krachten een hekel aan!!!
Sterkte hoor...God hoort!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | gehakt en dan nog een gebakken ei???? Ga dan maar nadien goed 'waggelen'...pfffffff ei met gehakt |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 10:38
|
|
|
|
Volgens mij gaat visser winnen..............(enige leuke man op cm)..............
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op zaterdag 29 december 2012, 10:40
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 10:41
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | Volgens mij gaat visser winnen..............(enige leuke man op cm)..............  |
Visser ken je nie menen nie die loopt in een matrozenpakkie hoor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 10:44
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...heeft Floshke weer zitten tikken???  | zet je computer dan ook uit of beveilig hem beter
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 10:50
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Visser ken je nie menen nie die loopt in een matrozenpakkie hoor  |
Dat meen je toch ..........ik schrik ervan....!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 10:55
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | | Dat meen je toch ..........ik schrik ervan....! |
Niet schrikken hoor, daarvoor is het veel te schattig
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 10:58
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Niet schrikken hoor, daarvoor is het veel te schattig  |
Ja dan is visser de leukste schattigste man van cm..................wat vinden jullie ervan, dames............?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 11:24
|
|
|
|
|
Hey lieve vriendin, bedankt voor je knuffel................alleen ik vraag mij af........kon je de griepvirus niet bij je houden......?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROADY558
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 11:36
|
|
|
|
HEEL mooi om te horen dat je tot geloof gekomen bent. En als je dat als "enige" in je omgeving doet, kan het best lastig zijn.
Nu je een keuze gemaakt hebt om van de "duisternis" over te stappen naar het "licht" kan het best zijn dat je een bepaalde strijd gaat ervaren. Wees daar niet verbaasd over. Als je in de bijbel gaat lezen, kun je alles rustig aan ontdekken over wat er aan de hand is in het leven, en met jezelf. Een prachtig proces.
Waarzeggerij is holle leugenarij. Gewoon niet meer heengaan. God zal jou heus wel leiden als er dingen tussen jou en Hem instaan.
En demonen, zoals al eerder genoemd, het is het reeds verloren leger van de tegenstander. Niet teveel aandacht aan besteden, maar ook weer niet onderschatten. Mocht je ooit invloed ervaren van een demon, de naam "Jezus" zal voldoende zijn om hem weg te sturen. Aan die naam is tenslotte alle autoriteit en alle macht verbonden.
En oja, nog als laatst: wat er van nu af aan ook gebeurt in je leven, vergeet niet dat God altijd van je zal blijven houden.
Hartelijk welkom!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 11:38
|
|
|
|
Een mening is een mening, wat iemand ergens van vindt.
Ja, daar kan je het eigenlijk niet wel of niet mee eens zijn.
Als ik zeg ik heb een aardige buurman, ja, de buurvrouw kan hem wel niet aardig vinden.
Bijvoorbeeld als iemand zegt ik vind het koud hier, en iemand anders zegt van ik vind het juist warm hier.
Dan is het geen kwestie van het er niet mee eens zijn, het is wat iemand vind, ervaart.
Iets anders is als ik zeg van ja ik geloof, en iemand anders zegt van God bestaat niet, ja, dat is dan een verschil van mening.
Je mag alle meningen zeggen als je het netjes doet, en ja, Kabouter, ik ben het wel met je eens, maar ja, zeggen van dat je van een vrouwenhart houdt als tie gebraden is????en 'ga maar buiten spelen als je het niet met me eens bent'....ja, tis niet echt netjes, en da's jammer.
Ik zelf zou het wel waarderen als je je meningen zou geven en dan niet beledigend overkomen, door dingen erbij te zeggen die niet netjes zijn.
Dat past ons christenen niet snappie?
Ja, en ik snap wel, dat men, met name je moeder en wat exen nou niet echt bepaald netjes tegen jou deden. Maar ja, daar kunnen deze mensen hier op het forum niets aan doen, snappie.
Dan krijg je verplaatste agressie; wordt boos op degene die het verdient heeft, exen, moeder, en niet op forumleden die er ook niets aan kunnen doen dat jij zo naar bent behandeld, snappie?
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 29 december 2012, 11:40
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 11:58
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | | Ja dan is visser de leukste schattigste man van cm..................wat vinden jullie ervan, dames............? |
nou...... moet daar nog wel even nachie of veel over nadenken hoor.... ken namelijk nog wel lievere
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 11:59
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | volgens mij heeft Franky last van..........kort geheugen.........op de momenten wat bij hem goed uitkomt........  |
Ik kan al zekers 1 vrouw die op visser gaat stemmen ...en ik ben het niet
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zaterdag 29 december 2012, 11:59
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 12:29
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik kan al zekers 1 vrouw die op visser gaat stemmen ...en ik ben het niet  |
Hé , hé ..... mn as. schoondochter is allang van CM af hoor .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 13:13
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Hé , hé ..... mn as. schoondochter is allang van CM af hoor .  |
...heeft Dennis een CM-liefje??? Wie was dat???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 december 2012, 13:15
|
|
|
|
| PELLE852 schreef: | Je moest eens weten, vroeger toen er nog geen Foto bij een Profiel stond werd er ook (massaal) op elkaar gereageerd en toen hoorde je over het algemeen ook niemand klagen. Dat de dames nu zo nieuwsgierig zijn, tsja . Gelukkig zijn wij daar allemaal vrij in om dan wel of niet een Foto bij een Profiel te plaatsen.  |
dat is niet uit nieuwsgierigheid...............uit belangstelling...........
|
|
| Naar boven |
|
|