ChristianMatch

Forum

Hoe belangrijk zijn foto's voor mij?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4944 4945 4946 4947 4948 4949 4950 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 december 2012, 13:16

JOANNIE702 schreef:
dat is niet uit nieuwsgierigheid...............uit belangstelling........... Engeltje smiley

Joannie, kriig ik van jou een foto met handtekening....euhhhh, het is voor mijn neefje hoor Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 december 2012, 13:17

FRANKT627 schreef:
Joannie, kriig ik van jou een foto met handtekening....euhhhh, het is voor mijn neefje hoor Knipoog smiley

nee jij krijgt geen foto met handtekening..............(ik dacht vanavond heerlijk te gaan wokken, weer niks Woedende smiley (
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 december 2012, 13:17

SHANITA130 schreef:
Geplaatst: vrijdag 28 december 2012, 12:51: Reactie van Pieter619 op Kabouter772

KABOUTER722 schreef:
gepasseerd station, zal dus niet gebeuren. bovendien is er nog de alom-overheersende mening van 'het oude mensch', ook wel 'moeder' genoemd. reden temeer om 'er niet op uit' te gaan.

PIETER619 schreef: Jij wilt du swilens en wetens niet een beter,mooier leven , dat je iemand hebt waar je lief en leed mee kunt delen. Dit komt misschien ook omdat je het ook niet hebt ervaren wat dat is.

Liefde is mooi teer en kan soms wel zeer doen, maar overwint wel alles , tenminste als men elkaar echt trouw belooft.
Als ik nu zie hoe mijn kinderen in het leven staan, ben ik en bevoorrecht persoon en rijk gezegend ook.

Zelf hoop ik wel de ware liefde nog een keer tegen te komen, fantastisch om als man en vrouw één te zijn. Elkaar verzorgen als een van beide ziek is en noem maar op, hoe je elkaar tot steun kan zijn.

Ga positief tegen het leven aan kijken en je komt met een positieve instelling veel verder, je kon weleens verwonderd komen te staan, wat dat oplevert aan goe gevoel, blijdschap en wat al niet meer.

Pieter619: Er moet mij iets van het hart.

Kabouter ziet de Waarheid in. Dat is moedig en knap.
Waarom mag ie van jou niet 'het oude mensch' zeggen???

Als dat nou zo is??? Had dat wel gemogen als het iemand in het parlement was, of een buurvrouw?

Juist is het des te erger als 'het' je biologische moeder is.

Ik noem mijn biologische vader ook een grote @#$% en een #$%^%$#.
Want dat is tie ook.
Ik kreeg ook commentaar: 'ja, tis wél je vader'..ja, nou en? Was het maar niet me vader....

Ik vind dat jij hier, ipv begrip voor Kabouter te hebben hem ff, onterecht de les leest.

Zal 2 zinnen van jou ff plakken en van commentaar verzien:

Jij wilt du swilens en wetens niet een beter,mooier leven , dat je iemand hebt waar je lief en leed mee kunt delen.
Wáár schrijft hij dat???
Ga positief tegen het leven aan kijken en je komt met een positieve instelling veel verder

Voordat iemand positief in het leven gaat staan, zal hij dus eerst zijn trauma's moeten verwerken, en in dit geval; de moeder....
Én het negatieve eerst onder ogen moeten zien, dat kan een proces zijn, zeker omdat ie al jaren met 'haar' zit....Not to mention his childhood....vertaling: dan heb ik het niet eens over zijn kindertijd.....

Kabouter hééft al een begin gemaakt voor een mooier en beter leven door de waarheid over zijn moeder onder ogen te zien....!!!
Complimenten Kabouter!!!

Om even kort te gaan, het wil er bij mij niet in dat men als pessimist door het leven wil gaan, altijd maar zwaar tillend aan de dingen die je tegen komt. Het is mental en fysiek niet gezond. Er kan veel voorgevallen zijn in negatieve zin, maar er laat men het doorgaan of gaan we op zoek naar het positieve.

Shanita, als ik zie hoe jij vecht tegen alles wat negatief op jou pad komt heb ik daar diep respect voor. Jij bent bezig om voor het goede te gaan, het is een lange weg, maar het resultaat zal er zijn, vooral ook met hulp van boven.

Ik zie hier in de reacties op CM, goede vrouwenharten, zij die dus op CM gekomen zijn omdat het niet ging zoals het behoort te gaan, waarvan de man niet begreep hoe je met een vrouw om behoort te gaan.
Als de liefde van beide kant komt, kan een relatie groeien, komt de liefde echter maar van één kant, dan gaat de relatie stuk.

Laatst aangepast door
PIETER619
op zaterdag 29 december 2012, 13:18
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 december 2012, 13:19

FRANKT627 schreef:
Ik bedoelde dat je in Frankrijk bent gaan 'strijkplanken'... Knipoog smiley

Nee niet in Oostenrijk en niet in Frankrijk Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 december 2012, 13:22

ANNA415 schreef:
Nee niet in Oostenrijk en niet in Frankrijk Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Boze smiley ...je gaat me toch niet zeggen dat je in Canada ging strijkplanken zeker...plaagstok
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 december 2012, 13:33

FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...je gaat me toch niet zeggen dat je in Canada ging strijkplanken zeker...plaagstok

Zou er bovenin Spanje geen sneeuw kunnen liggen voor dat skiën?? Anna heeft daar zo haar connecties, heb ik es begrepen.......... Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 december 2012, 13:34

FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley ...heeft Dennis een CM-liefje??? Wie was dat???

Weet JIJ dat nog niet???? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 december 2012, 13:35

JOL252 schreef:
Ja hoor, mag je zeggen. Dit gedrag word/ben je toch zat!? Alsof je wanneer je "alleen" bent beschikt over alle tijd van de wereld. Je kan het zelfs nog drukker hebben als het daarom gaat. Ik kan me zelfs voorstellen dat men om deze redenen, als men geen gehoor geeft, de contacten verbreekt of verschuift naar 1x per jaar. Ik hoop dat je vooral het woord nee tegen haar blijft uitspreken.

Dat hoop ik ook.

En je, het onbegrip: alsof alle slechte mensen geen familie van iemand zijn.

Ja, je kan nu eenmaal familie hebben die slecht is.....en als je er wat over zegt hier, omdat je begrip wil, krijg je opmerkingen in de trant van zo praat je niet over je moeder...

Heel naar...Sterkte Kabouter, ik zie de hele situatie voor me, ja ervaring....
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 december 2012, 13:39

STEENTJE178 schreef:
Zou er bovenin Spanje geen sneeuw kunnen liggen voor dat skiën?? Anna heeft daar zo haar connecties, heb ik es begrepen.......... Coole smiley met zonnebril

Nee geen Oostenrijk, geen Frankrijk, geen Spanje Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 december 2012, 13:39

STEENTJE178 schreef:

Ik ook niet, vertel....
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 december 2012, 13:45

Om 12.00u was het mooiste moment tot nu toe.Toen werd ik namelijk opnieuw oma van een kleindochter.
Maar het allermooiste moment komt later vandaag als ik haar in mn armen kan houden Lachende smiley Verliefde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 december 2012, 13:47

ROELANDE345 schreef:
Om 12.00u was het mooiste moment tot nu toe.Toen werd ik namelijk opnieuw oma van een kleindochter.
Maar het allermooiste moment komt later vandaag als ik haar in mn armen kan houden Lachende smiley Verliefde smiley

Je krijgt het er maar druk mee.. gefeliciteerd
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 december 2012, 13:54

ROELANDE345 schreef:

Oh wat fijn!!! Gefeliciteerd!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 december 2012, 13:59

ROELANDE345 schreef:

Aha, eindelijk is ze er...proficiat, oma. Wanneer gaan we het spruitje bezoeken??? Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 december 2012, 14:00

STEENTJE178 schreef:

Anna-piet en frank (zonder T) wachten vol spanning op de uiteenzetting Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 december 2012, 14:05

ANNA415 schreef:
Nee geen Oostenrijk, geen Frankrijk, geen Spanje Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Boze smiley ...ik wil het al niet meer weten...je bent onlief...voila
en om jou te pesten verleng ik nog 2 maanden Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 december 2012, 14:11

FRANKT627 schreef:
Anna-piet en frank (zonder T) wachten vol spanning op de uiteenzetting Lachende smiley

Helaas , ik heb overleg gepleegd , maar hij geeft geen toestemming om dat hier publiekelijk in het openbaar neer te schrijven . Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Sja , hij is nog jong ook hè.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 december 2012, 14:14

VISSER278 schreef:
Helaas , ik heb overleg gepleegd , maar hij geeft geen toestemming om dat hier publiekelijk in het openbaar neer te schrijven . Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Sja , hij is nog jong ook hè.

Hij vertelt het wel eens wanneer je weer boven bent en vergat CM af te sluiten Knipoog smiley

Laatst aangepast door
FRANKT627
op zaterdag 29 december 2012, 14:50
Naar boven

Auteur Bericht
ROB554

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 december 2012, 14:20

Hoi allemaal,

We komen met velen vaak samen in Tielen vlak bij de grens in de omgeving van Tilburg en Eindhoven...
Velen hebben al deelgenomen aan de bbq's in de zomer en nu willen we op dezelfde manier het nieuwe jaar ingaan...

een gezellige avond in "De Plek" (is ons inloophuis) waar een grote gezellige ruimte is ingericht.
Deze keer brengt ook ieder wat mee om samen een buffet samen te stellen
we starten rond 18.00 tot in de late uurtjes of liever vroege Knipoog smiley
Voor meer informatie kan je steeds me contacteren

Lieve groeten
Rob en Lien (xabia)
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 december 2012, 14:30

Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 december 2012, 14:31

ROELANDE345 schreef:

MEID...wat leuk...alweer Oma....wat een rijkdom!!!
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 december 2012, 14:40

JOANNIE702 schreef:
nee jij krijgt geen foto met handtekening..............(ik dacht vanavond heerlijk te gaan wokken, weer niks Woedende smiley (

Nah.......... gaat ie nu alsnog wel met ehm....... die andere gegadigde, van gisteravond? Lachende smiley met blinkend witte tanden Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 december 2012, 14:45

Hoe je 't ook went of keert: foto's blijken gewoonweg belangrijk te zijn voor een eerste indruk.
Hoe graag we ook de illusie hooghouden dat we niet naar het uiterlijk maar naar het innerlijk kijken, dat uiterlijke is toch het eerste wat we zien, en toch het eerste ook waar we iemand op "beoordelen".
Iets in dat uiterlijk zegt jou, onbewust, of jij meer van diegene wil weten of niet. Dan hoeft diegene echt geen Brad Pitt of Doutzen Kroes te zijn, iets in diegene, bijv. de lach, kuiltjes in de wangen, lichtjes in de ogen, sterke bouw, of wat ook, maken dat jij diegene wil kennen of niet, vanuit een onbewuste zoektocht of diegene jou kan beschermen, kan behagen of wat ook.
En ook op een site als CM wil je toch graag iets van de ander zien, waarmee je al dan niet contact hebt. Profielen met foto's worden nu eenmaal veel vaker bekeken/gelezen als erzonder.

Natuurlijk is een keuze voor karakter, diepgang etc. etc. duurzamer als uiterlijk, maar dat zal toch na die eerste uiterlijke indruk al dan niet inhoud en vorm gaan krijgen.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 december 2012, 14:45

STEENTJE178 schreef:
Nah.......... gaat ie nu alsnog wel met ehm....... die andere gegadigde, van gisteravond? Lachende smiley met blinkend witte tanden Coole smiley met zonnebril

Boze smiley ...zeg, waarom word ik niet uitgenodigd op jullie wokje???
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 december 2012, 14:47

FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...zeg, waarom word ik niet uitgenodigd op jullie wokje???

Heh??? Jij ging toch vanavond wokken met iemand. En diegene is J of ik niet.....

Laatst aangepast door
STEENTJE178
op zaterdag 29 december 2012, 14:49
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 december 2012, 14:49

STEENTJE178 schreef:
Heh??? Jij ging toch vanavond wokken met iemand. En diegene is J of ik niet.....

Smiley die vol vragen zit ik snap er geen snars meer van...ik zal straks wel een boterham eten...
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 december 2012, 14:54

FRANKT627 schreef:
Smiley die vol vragen zit ik snap er geen snars meer van...ik zal straks wel een boterham eten...

Diegene heeft jou anders al tig keer uitgenodigt om te gaan wokken, en gisteravond leek je eindelijk toe te happen.......... Gaat er nu een lichtje branden? Knipoog smiley

Maar ehm...... ontopic maar weer Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 december 2012, 14:55

STEENTJE178 schreef:
Diegene heeft jou anders al tig keer uitgenodigt om te gaan wokken, en gisteravond leek je eindelijk toe te happen.......... Gaat er nu een lichtje branden? Knipoog smiley

Maar ehm...... ontopic maar weer Knipoog smiley

Wat is het topic ook al weer???
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 december 2012, 14:57

ZEELAND736 schreef:
MEID...wat leuk...alweer Oma....wat een rijkdom!!!

ja, het zal zeker het laatste kleinkind nog niet zijn...
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 december 2012, 14:57

FRANKT627 schreef:
Wat is het topic ook al weer???

Hoe belangrijk zijn foto's voor mij?
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4944 4945 4946 4947 4948 4949 4950 ... 6194 Volgende
Pagina 4947 van 6194