| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 21:40
|
|
|
|
| HANS909 schreef: | Waarom zou ik daar antwoord op geven? Als ik in de hel kom zien we elkaar daar misschien. Als ik in de hemel ben en jij bent daar ook.. dan kun jij wensen in de hel te zijn, of dat jij mij wenst daar te zijn..
Rom 14:10 Maar gij, wat oordeelt gij uw broeder? Of ook gij, wat veracht gij uw broeder? Want wij zullen allen voor den rechterstoel van Christus gesteld worden. |
Nounou, kan het nog groffer? Suggereren dat iemand jou in de hel wenst? En daar durf je een bijbeltekst onder te zetten? Als je dit soort dingen bij anderen veronderstelt, kun je Gods Woord maar beter niet gebruiken, ook al denk je klaarblijkelijk dat die teksten jouw vermeende gelijk nog ondersteunen ook.
Thomas, die toch meer respect heeft voor Moeder Theresa dan voor Hans909, die het geloof kennelijk beter denkt te begrijpen dan deze geweldige christenvrouw.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zondag 30 december 2012, 22:01
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 21:45
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Dat was niet een restje spaghetti van gisteren, Frank? En een broodje kroket is ook erg lekker idd (wat jammer nou, dat ze dat niet vaker "te proeven" hebben liggen bij de AH 
Hier was het restjesdag vandaag, zodat morgen er ruimte is voor de oliebollen, appelbollen, ananasrondo's enzovoorts..... Als warm zal het dan wel een bord soep worden ofzo, want van die bollen wordt je altijd zo bolvol. (als variant op bomvol).... En dan is het zomaar 2013!!!!!!!!! |
ik waag me echt niet meer aan oliebollen...ik heb een slaappilletje voor o en n en dat neem ik maar op tijd in zodat ik van dat geknal en opgefokte gedoe niets merk...
ik heb dat broodje kroket moeten eten van Roelande vorige week...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PELLE852
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 21:47
|
|
|
|
Wilt gij van zonde en schuld zijn verlost
Wilt gij van zonde en schuld zijn verlost? Daar is kracht in het bloed! Daar is kracht in het bloed! Weet, dat uw redding zoveel heeft gekost. Daar is kracht in het bloed van het Lam! Refrein: Daar is kracht, kracht Wonderbare kracht In het bloed van het Lam. Daar is kracht, kracht, Wonderbare kracht In het dierbare bloed van het Lam Satan gaat rond als een briesende leeuw Daar is kracht in het bloed! Daar is kracht in het bloed! Wilt u verlost zijn en witter dan sneeuw Daar is kracht in het bloed van het Lam Refrein: Komt dan tot Jezus, Hij stierf ook voor u. Daar is kracht in het bloed! Daar is kracht in het bloed! Hoort naar Zijn Woord en geloof in Hem nu. Daar is kracht in het bloed van het Lam! Refrein:
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 02:02
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 21:49
|
|
|
|
| HANS909 schreef: | | Je bent toch niet van suikergoed? |
nee zeker niet En ik kan heel goed fietsen maar op de fiets in de regen zo'n 20 km in 20 min??? Dat lukt me niet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 21:50
|
|
|
|
| PELLE852 schreef: | Wilt gij van zonde en schuld zijn verlost
Wilt gij van zonde en schuld zijn verlost? Daar is kracht in het bloed! Daar is kracht in het bloed! Weet, dat uw redding zoveel heeft gekost. Daar is kracht in het bloed van het Lam! Refrein: Daar is kracht, kracht Wonderbare kracht In het bloed van het Lam. Daar is kracht, kracht, Wonderbare kracht In het dierbare bloed van het Lam Satan gaat rond als een briesende leeuw Daar is kracht in het bloed! Daar is kracht in het bloed! Wilt u verlost zijn en witter dan sneeuw Daar is kracht in het bloed van het Lam Refrein: Komt dan tot Jezus, Hij stierf ook voor u. Daar is kracht in het bloed! Daar is kracht in het bloed! Hoort naar Zijn Woord en geloof in Hem nu. Daar is kracht in het bloed van het Lam! Refrein: |
mooi oud lied Pelle
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 21:52
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Dat was ook mijn idee  |
anna-piet, ik wil liever eens met jou alleen wokken...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 21:52
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | nee zeker niet En ik kan heel goed fietsen maar op de fiets in de regen zo'n 20 km in 20 min??? Dat lukt me niet.  |
Tja je hebt wel een lekkere maaltijd gemist
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 21:54
|
|
|
|
|
Uhm…..ooit eens gelezen in Heer Bommel en de pronen: Kwantiteit verdunt kwaliteit. Waarom moet ik daar vandaag toch opeens aan denken als ik het forum lees?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 21:55
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Met zoveel schade kan de koper zich nog terug trekken..  |
...ik ben echt geen schademaker...en die Roelande en Marianne hebben een slechte invloed op jou...je moet hen maar niet meer lezen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | anna-piet, ik wil liever eens met jou alleen wokken...  |
Bieden we zo wie zo al 4 vrouwen aan 4!!!!!! weer niet goed
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
|
|
|
|
Het was mi een reactie op Pieter619 op zondag 30 december 2012, 20:21, niet op Jol...En werd dat niet een beetje gevoed door
| PIETER619 schreef: | HOOGMOED, met je "stel" te weten wat God zou moeten denken?
Gelukkig weet God het veel en veel beter dan jij ooit bedenken kan, enk daar eerst even over na. |
En als reactie hierop:
| PIETER619 schreef: | | Pracht gedicht , maar heeft het betekenis voor jou, gezien sommige reacties van jou zeker niet of juist wel ? |
Ik zelf denk dat de reactie uit ergernis werd gegeven: ja, natuurlijk heeft het betekenis voor hem, anders schrijft hij dat gedichtje toch niet op.
Kijk, Jol zegt nog van dat ze het gevoel heeft dit en dat. Maar ja, Pieter impliceert, naar mijn idee, dat het gedichtje geen betekenis heeft voor Hans..door die vraag te stellen of het betekenis voor hem heeft.
Vrede en Zegens!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 30 december 2012, 22:00
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PELLE852
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 21:56
|
|
|
|
Ik ben in Amerika naar een Kerkdienst geweest en daar zag je ook allerlei mensen in verschillende kleding binnenkomen. De 1 had een moterpak aan met helm onder de armen, de ander een spijkerbroek, weer een ander gaf de kleine borstvoeding in de Kerk. Anderen hadden waaiers bij zich om wat frisse lucht, er werden ook waaiers uitgedeeld. De koster ging al swingend tussen de mensen door. Ik vindt dat daar opzich niets mis mee is, kom maar gewoon zoals je bent, en daarvoor hoef je niet perse een net kostuum aan te hebben. Met alle respect voor mensen die dit Zondags wel doen.
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 02:02
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik heb de gsm gevonden, Jol heeft me geholpen...hij zat in mijn fietstas...  |
Toch weer een goeie daad verricht ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Toost je hij wil JOU keuken niet maar een echt wokrestaurant
Kom jij effe goed weg  |
gebod 21:' gij zult niet onlief spreken over Frank'
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik heb de gsm gevonden, Jol heeft me geholpen...hij zat in mijn fietstas...  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 21:57
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | | Uhm…..ooit eens gelezen in Heer Bommel en de pronen: Kwantiteit verdunt kwaliteit. Waarom moet ik daar vandaag toch opeens aan denken als ik het forum lees? |
Geen idee
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | gebod 21:' gij zult niet onlief spreken over Frank'  |
21 hadden we al hoor dus das dan 22
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
|
|
|
|
| MAMY994 schreef: | Dank je!
Succes is wel nodig. Ik ben niet zo fotogeniek. En wil wel ECHT zijn.  |
ach Mamy...
een foto is maar een moment opname hoor...... echt wordt het nooit...... En..je hebt een leuke foto hoor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROLF230
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 21:58
|
|
|
|
|
Ik begrijp niets van deze hele discussie, alleen dat het schijnbaar bij CM hoort.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 21:59
|
|
|
|
| ROLF230 schreef: | | Ik begrijp niets van deze hele discussie, alleen dat het schijnbaar bij CM hoort. |
wees blij Rolf. En het pleit voor je.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 22:00
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Bieden we zo wie zo al 4 vrouwen aan 4!!!!!! weer niet goed  |
hij durft gewoon niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 22:00
|
|
|
|
Heb weer lekker terug kunnen duiken in mijn kinder jaren Annie, the sound off music enz enz....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROLF230
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 22:01
|
|
|
|
|
Saw is ook verschrikkelijk. Ik heb een christelijke vriend, staat te evangeliseren op straat, maar hij vond dit een prachtige film, had hij samen met zijn moeder gezien. Die 2 dingen (want ik heb de films ook gezien) kon ik niet met elkaar verenigen, want deze films zijn ronduit walgelijk, nog net geen snuff-movies.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 22:01
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | En dan staan telkens Floshke of Prikkie er op..  |
... de ene zet wilde dierenfoto's op haar profiel, neushoren, leeuwen, slangen, allerhande vrouwen met bepaalde kapsels, zwarte pieten...en ik zet er idd Prikkie en Floshke op...die zijn net zoals ik erg lief...voila
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 22:03
|
|
|
|
| MARIANNE338 schreef: | hahahahahaa!!...kom op Frank...laat je krullen es zien  |
sinds ik op CM ben zijn mijn krullen verdwenen en ook mijn haar...
ik ga maar lid worden op een Poolse datesite...voila
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 22:05
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Trek je je regenpak wel aan het plenst nog steeds... Ik pak de auto en ga naar mn ma Sterkte meid! |
Ach ik jammerde voor niks het was prima weer ; droog fris en een lekker windje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PELLE852
|
|
|
|
|
|
Geen flauw idee, zolang het niet bewezen is, neem ik het gewoon met een korreltje zout. Ik sluit het overigens ook niet uit. Ik heb wel eens vreemde voorwerpen in de lucht gezien die ik niet kan thuisbrengen, maar vooralsnog hou ik het gewoon bij E.T. op tv. 
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 02:03
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | 21 hadden we al hoor dus das dan 22  |
...ik he gisteren met Josina nog geboden bijgemaakt en die van hierboven stond er nog niet bij...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 22:06
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | | hij durft gewoon niet |
...en jij mag nooit meer met mij naar de abdij...voila
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 30 december 2012, 22:06
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | Ach ik jammerde voor niks het was prima weer ; droog fris en een lekker windje  |
Hebben jullie minder wind dan hier dan Want het boesterd bij tijd en wijle behoorlijk.
|
|
| Naar boven |
|
|