| Auteur |
Bericht |
|
PELLE852
|
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 21:04
|
|
|
|
Ik ben vorig jaar, zaterdagavond naar Feyenoord - RKC geweest en het was weer olderwats gezellig. 
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:50
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PELLE852
|
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 21:06
|
|
|
|
Marco Borsato ? bijvoorbeeld... 
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:49
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
|
|
|
|
Een verrasende dag zeg, ik wist dat mijn dochter en vriend kwamen eten, dus die waren binnen, mijn vriendin kwam even langs! en hup de bel gaat een andere vriendin kwam even nieuwjaar wensen met kleine verrassende geschenkjes, gezellige drukte! Nou dames zei ik , de eten is klaar blijven jullie mee eten ik heb genoeg! Eentje had al op en de andere schoof ook aan tafel, zo werd het weer een gezellige boel! En het is nog gezellig................!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Vanmiddag naar de garage , omdat ik al 3 dagen hoor dat mn uitlaat van de auto lek is ..... wat denk je ...... kom ik bij de garage is het ineens over . Auto op de brug , helemaal nagekeken en niks kunnen vinden , nog es een praal gas geven ,niks aant handje .. Kom ik thuis en jawel hoor , overduidelijk een lekke uitlaat .
Morgen dan maar ff naar de dokter ipv naar de garage . 't zal wel aan mn oren liggen vrees ik .  |
bezigheid therapie........................!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROLF230
|
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 21:09
|
|
|
|
|
prei zelf uit de grond gehaald, geschneden, in den pan, bouillonblokje, even sudderen en smullen maar. Daarna maaltijdsalade.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROLF230
|
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 21:16
|
|
|
|
|
Tot nu toe 2 mensen geblokkeerd in 5 maanden tijd, hopelijk blijft het daarbij.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PELLE852
|
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 21:18
|
|
|
|
Kolder en dat is allang achterhaald. Ook vrouwen mogen best wat meer initiatief nemen. Vrouwen willen koken, autorijden, werken dus...? Voort wat Hoort wat...! Dan roepen die vrouwen weer waar zijn die echte mannen nu gebleven ?! Hoe kan dat nu als ze allemaal onze dingen overnemen ?! 
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:37
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 21:18
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Vanmiddag naar de garage , omdat ik al 3 dagen hoor dat mn uitlaat van de auto lek is ..... wat denk je ...... kom ik bij de garage is het ineens over . Auto op de brug , helemaal nagekeken en niks kunnen vinden , nog es een praal gas geven ,niks aant handje .. Kom ik thuis en jawel hoor , overduidelijk een lekke uitlaat .
Morgen dan maar ff naar de dokter ipv naar de garage . 't zal wel aan mn oren liggen vrees ik .  |
hihihi..ouderdom komt met verrassingen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 21:39
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...ik begrijp jou en visser niet maar ik vermoed dat jullie alleen maar onlieve dingen tikken over mij in verborgen vorm....ik ga wel lid worden op een datesite van Andorra...voila |
Oke , iets duidelijker dan .... die persoon op je profielfoto , is dat familie van Flos of van Prik ? Als het van geen van beide is dan weten we genoeg.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 21:50
|
|
|
|
| ROLF230 schreef: | | Tot nu toe 2 mensen geblokkeerd in 5 maanden tijd, hopelijk blijft het daarbij. |
Hebben ze jou dat, of jij hen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROLF230
|
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 21:53
|
|
|
|
Gerrit schreef:
Hebben ze jou dat, of jij hen Smiley die vol vragen zit
De eerste heb ik geblokkeerd. De tweede blokkeerde mij, en toen heb ik die ook maar geblokkeerd.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROLF230
|
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 21:54
|
|
|
|
|
Als je niets doet, gebeurt er ook niets, zei mijn moeder altijd.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 21:56
|
|
|
|
Partij tweedehands vuurwerk , slechts eenmaal gebruikt .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 21:57
|
|
|
|
| MARITIME853 schreef: | Voor ons als kinderen van de Heer is er geen eindtijd. Het is de kerk welke zich daar druk om maken. |
Das waar, maar aan de aarde zit wel een kaartje, en eigenlijk, zaten wij na de zondvloed, al in de eindtijd. Maar hoe lang het duurt weet geen mens, alleen Hij die alles gemaakt heeft. En ieder mens heeft een eind tijd, op aarde, en zelfs weet niemand dat, wanneer precies....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 21:59
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Partij tweedehands vuurwerk , slechts eenmaal gebruikt .  |
HAHA...dat is natuurlijk DE mop...van 2013!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROLF230
|
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 22:02
|
|
|
|
|
Ik heb nog een tv.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROLF230
|
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 22:03
|
|
|
|
Ik heb nog een tv. Kom maar even langs
Oh ja, en nog oliebollen, moet je wel heeeeel snel zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 22:16
|
|
|
|
| ROLF230 schreef: | Gerrit schreef:
De eerste heb ik geblokkeerd. De tweede blokkeerde mij, en toen heb ik die ook maar geblokkeerd. |
tja ik zit hier net (effe weg geweest) nog geen dag terug of ik ben al geblokkeerd. Maar in het verleden heb ik niemand geblokkeerd, maar ik zie er het nut niet zo van, je kan elkaar toch gewoon negeren. Trouwens als je de reden zou weten, maarrrr? vaak zit je in het ongewisse
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 22:19
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | | HAHA...dat is natuurlijk DE mop...van 2013!!!! |
Wat nou mop,,,, meen het serieus hoor . Bij zeer grote belangstelling vraag ik wel even de buurt of ze wat willen en kunnen missen .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 22:39
|
|
|
|
| MARITIME853 schreef: | Vertel ,wat is de sleutel voor de mannen om binnen te komen Anita? |
..... dat is nou es een hele goeie vraag... er staan hier en daar al wat hints c.q. aanwijzingen op het forum.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op woensdag 2 januari 2013, 22:41
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VIOOL125
|
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 22:39
|
|
|
|
| PIETER619 schreef: | | BETER LEZEN, christen zijn kan men niet leren, als jij meent door de bijbel van kaft to kaft te moeten kenne om een christen te zijn, heb je wat Jezus hier op aarde deed, in het geheel niet begrepen. mede doe je op die manier de Heilige Geest zwaar te kort, want Hij doet ons beseffen waar we mee beizig zijn, niet onze geleerdheid |
Christen zijn kun je idd niet leren. Maar je kunt wel leren om je te gedragen als een kind van God. Want dat gebeurt niet vanzelf. Ook het lezen van de bijbel is een vorm van leren. Indien je God wil behagen zoals Hij dat bedoeld heeft, dan zul je moeten leren. Waarom zegt Jezus zelf in Math 28:19 .....leert hen onderhouden al wat Ik u bevolen heb. Als onderwijs niet nodig was, had Jezus het niet opgedragen. Uiteraard niet uit het oog verliezend waar het uiteindelijk om gaat.
Ook om tijd door te brengen in Gods nabijheid moeten we leren. Een groter voorbeeld dan Jezus zullen we NOOIT hebben en krijgen. Hij heeft Zijn discipelen geleerd om tijd te maken om met Zijn Vader bezig te zijn. Over hun hoofden mogen wij dat ook leren vandaag. Er heeft een heel proces van onderricht plaats gevonden naar de discipelen toe, voordat Jezus het Ultieme offer gebracht heeft. Volgens mij geldt dit zelfde principe in een relatie onderling. Elkaar ontmoeten is één. Elkaar leren kennen is 2. En dat kan alleen als je tijd met elkaar doorbrengt. Dan weet je pas hoever je kunt gaan of niet.
Jezus zegt in Joh 16:13 dat de Heilige Geest uit Hem neemt en ons leert door ons de weg naar de waarheid te wijzen. In Joh 14:26 maar de Trooster, de heilige Geest, die de Vader zenden zal in mijn naam, die zal u alles leren en u te binnen brengen al wat Ik u gezegd heb.
Ik ben God dankbaar dat mijn geleerheid niets te maken heeft met Zijn volmaakte offer. Ik ben Hem dankbaar dat ik door zijn Geest mag zeggen Abba Vader en van Hem mag leren te naderen voor Zijn troon.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 22:45
|
|
|
|
Wat ik gedaan heb vandaag?
Mijn masculine kant botgevierd of "mijn mannetje gestaan" zoals ze dat zo mooi zeggen.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op woensdag 2 januari 2013, 22:45
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PELLE852
|
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 22:47
|
|
|
|
Margrietje Ach Margrietje, de rozen zullen bloeien Ook al zie je mij niet meer Door je tranen heen zul jij weer lachen Net zoals die laatste keer En al denk je "dat komt nooit meer Dat komt nooit, nooit meer terug" Ach Margrietje, de rozen zullen bloeien Ook al zie je mij niet meer
Zit je vaak te dromen, kun je 's nachts niet slapen Denk je nog te veel aan toen Wie zal je begrijpen, Het blijft toch van ons samen Je kunt er niet veel meer aan doen Je leven kan al leeg zijn In vijf jaar kun je oud zijn Ik weet wat je bedoelt De zon hoeft niet te schijnen, kinderen niet te lachen Maar denk aan wat je hebt gevoeld
Ach Margrietje, de rozen zullen bloeien ...
Dan wil ik weer bij jou zijn, met je kunnen praten Stil zijn om wat jij zegt Omdat jij van mij bent, je ogen weer zien lachen Om iets wat je niets zegt Dan kan men wel vinden, zoiets gebeurt wel vaker Iedereen heeft zo'n herinnering Die kreet zal wel terecht zijn, het zal je niet veel helpen Misschien als ik dit zing
Ach Margrietje, de rozen zullen bloeien ...
Louis Neefs
Zo'n mooi liedje dit... 
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:42
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 22:51
|
|
|
|
| MARITIME853 schreef: | Vertel ,wat is de sleutel voor de mannen om binnen te komen Anita? |
tja Maritime elk vrouwenhart heeft zo zn eigen sleutel t zou en beetje al te makkelijk zijn anders he
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PELLE852
|
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 22:53
|
|
|
|
Nee je doet helemaal niets verkeerd. Dat is de tijd waar we in leven, mensen nemen de moeite niet meer om je even netjes te laten weten hoe of wat.
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:43
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 22:54
|
|
|
|
| ROLF230 schreef: | Gerrit schreef:
De eerste heb ik geblokkeerd. De tweede blokkeerde mij, en toen heb ik die ook maar geblokkeerd. |
gezellie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 22:56
|
|
|
|
| ALTJE848 schreef: | Een vrouwenhart , daar heb je de goede sleutel voor nodig om binnen te komen
Anita |
Ik heb honderden sleutels maar ik vind het juiste vrouwenhart niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KABOUTER722
|
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 22:57
|
|
|
|
dan heb je waarschijnlijk de verkeerde sleutelbos.
mijn sleutelbos heb ik maar weggedonderd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 22:59
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik heb honderden sleutels maar ik vind het juiste vrouwenhart niet  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 2 januari 2013, 23:00
|
|
|
|
| KABOUTER722 schreef: | dan heb je waarschijnlijk de verkeerde sleutelbos.
mijn sleutelbos heb ik maar weggedonderd |
...ik heb onlangs een sleutelbos gevonden...dat was de jouwe toch niet zeker
|
|
| Naar boven |
|
|