| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: zondag 6 januari 2013, 12:42
|
|
|
|
Hey Willem van harte gefeliciteert.
Biologisch gezien ben je 365 dager ouder geworden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PELLE852
|
|
Geplaatst: zondag 6 januari 2013, 12:42
|
|
|
|
Ik denk dat vrouwen opener zijn ?, en dat het 'mannenhart' meer gesloten is en altijd een mysterie zal blijven voor de vrouwen. 
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:18
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: zondag 6 januari 2013, 12:44
|
|
|
|
| PELLE852 schreef: | Ik denk dat vrouwen opener zijn ?, en dat het 'mannenhart' meer gesloten is en altijd een mysterie zal blijven voor de vrouwen.  |
idd, zijn ook geen woorden voor te vinden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 6 januari 2013, 12:48
|
|
|
|
|
Gefeliciteerd Willem!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PELLE852
|
|
Geplaatst: zondag 6 januari 2013, 12:51
|
|
|
|
Hallo Laverde,
Heb je al enig idee hoe de zender gaat heten, zodat we hem via het net ? kunnen beluisteren... 
<<no comment>>
Laatst aangepast door
|
PELLE852
|
op dinsdag 8 januari 2013, 01:17
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: zondag 6 januari 2013, 12:52
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Het was een mooie dag. De burgemeester, ooit een klasgenoot van mij, kwam mijn ouders thuis feliciteren. Hij las een felicitatie-brief van het koningshuis voor. Overhandige een mooie bronzen beeldje en is nog een uur blijven kletsen.
Mijn zus en haar gezin, bestaande uit 2 pubers van verschillend geslacht en een man die ook nog steeds pubert en vol kattekwaad zit zorgde voor de vrolijke noot. Nou ja, mijn moeder kan met haar gekke opmerkingen ook wel de boel in beweging houden. Vader en zoon Thys, ik en pa dus, hebben dan weer een humor die soms eens de grenzen overschrijdt. Het was een mooie familiedag...ook ontroerend op sommige momenten. Het hoort erbij. Er mag een mix van emoties zijn...geen sjiek, stijve harken gedoe, maar wel een leuke familiale sfeer.
Ik vond ook jullie felicitaties heel mooi. Mijn ouders zijn me enorm dierbaar en dan is het ook fijn dat je medeleven mag ervaren. Dank je wel...
Frank |
Mooi Frank, om dat mee te maken......ik zou zeggen..op naar de 60? Geniet er maar van.........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 6 januari 2013, 13:01
|
|
|
|
| PELLE852 schreef: | Ik denk dat vrouwen opener zijn ?, en dat het 'mannenhart' meer gesloten is en altijd een mysterie zal blijven voor de vrouwen.  |
Nou, als ik iemand vertrouw, en dat hoeft niet een liefje te zijn, dan kan ik best en zonder schroom de deuren van mijn tabernakel (lees: hart) open zetten...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zondag 6 januari 2013, 13:01
|
|
|
|
Gisteren een leuk filmpje, gezien van mijn kleindochter Isa die aan het dansen, breakdansen , haar pa deed mee! En steeds draai ik het af en ik ...............ach, zo mooi is het en lachwekkend ook nog, ik krijg dan koud en warm! ze nog maar net 3 jaar............................!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 6 januari 2013, 13:02
|
|
|
|
ik eet zoiets ronds (ben de naam effe vergeten) wat je kan opvullen met van alles en nog wat.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zondag 6 januari 2013, 13:04
|
|
|
|
| LUDOVIS284 schreef: | | het is toch algemeen bekend dat bij de man de maag de eerste plaats inneemt( neem Ezau) als dat goed zit komt de rest vanzelf. |
Dus dat is de geheim van de man............is de maag vullen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zondag 6 januari 2013, 13:06
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ik eet zoiets ronds (ben de naam effe vergeten) wat je kan opvullen met van alles en nog wat.  |
oliebol.............................
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 6 januari 2013, 13:08
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ik eet zoiets ronds (ben de naam effe vergeten) wat je kan opvullen met van alles en nog wat.  |
Pizza?? Hartige taart? Gevulde oliebol? Broodje gezond? of ongezond? Canneloni?
Wat is er veel rond wat je kunt opvullen......
Hier schaft de pot een biefstukje, gebakken aardappeltjes met ijsbergsla.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 6 januari 2013, 13:10
|
|
|
|
Ik net wakker ben en nu heerlijk aan mijn eerste kopje koffie zit?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 6 januari 2013, 13:11
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Pizza?? Hartige taart? Gevulde oliebol? Broodje gezond? of ongezond? Canneloni?
Wat is er veel rond wat je kunt opvullen......
Hier schaft de pot een biefstukje, gebakken aardappeltjes met ijsbergsla. |
Ik zat meer te denken aan een struisvogelei gevuld met kippepootjes , kattebrokjes , gegarneerd met radijsjes met een toefje pindasaus.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 6 januari 2013, 13:13
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ik net wakker ben en nu heerlijk aan mijn eerste kopje koffie zit?  |
Soooooo , weer laat gemaakt vannacht?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 6 januari 2013, 13:14
|
|
|
|
Heey Willem,
Gefeliciteerd met jouw verjaardag!!! Heel veen gelukkige, fijne jaren erbij toegewenst, samen met een ieder die je lief en dierbaar is. En voor vandaag natuurlijk nog een superfijne dag!!
Groetjes, "Steentje" 
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 6 januari 2013, 13:15
|
|
|
|
Een wrap misschien??
Ik maak vandaag de stoere vistaart van jamie Oliver
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 6 januari 2013, 13:17
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | Dus dat is de geheim van de man............is de maag vullen! |
yep de liefde van de man gaat door de maag zeggen ze toch?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zondag 6 januari 2013, 13:18
|
|
|
|
Ik heb het niet zo gauw, maar nu wel vandaag, ik wil gaan wandelen alleen ik heb niet zo zin om alleen te gaan............! ik zal mezelf een flink toespreken .................kom ff gaan!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zondag 6 januari 2013, 13:19
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | | yep de liefde van de man gaat door de maag zeggen ze toch? |
Ja dat zeggen ze..........................zal eens proberen , ff een proefkonijn zoeken...........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 6 januari 2013, 13:19
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | Gisteren een leuk filmpje, gezien van mijn kleindochter Isa die aan het dansen, breakdansen , haar pa deed mee! En steeds draai ik het af en ik ...............ach, zo mooi is het en lachwekkend ook nog, ik krijg dan koud en warm! ze nog maar net 3 jaar............................! |
ja mooi is dat he Geniet er maar van steeds lekker kijken en koesteren dat filmpje
Mijn oudste kleinzoon (ook 3) zag ik een pposje geleden ook breakdancen tijdens een jeugddienst bij on s in de kerk. Wist niet wat ik zag waar leren die kleintjes dat ?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zondag 6 januari 2013, 13:23
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | ja mooi is dat he Geniet er maar van steeds lekker kijken en koesteren dat filmpje
Mijn oudste kleinzoon (ook 3) zag ik een pposje geleden ook breakdancen tijdens een jeugddienst bij on s in de kerk. Wist niet wat ik zag waar leren die kleintjes dat ? |
ja en zo snel ook nog met hun beentjes, als wij het doen zitten we direkt erin verstrikt en lopen we te zuchten..................
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op zondag 6 januari 2013, 13:23
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zondag 6 januari 2013, 13:23
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | Dus dat is de geheim van de man............is de maag vullen! |
Welke man wil er met mij uit eten?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 6 januari 2013, 13:24
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | | Foto maken als je op je hoofd smeert...........kunnen wij mee kijken of het werkt......! |
ja en hoe je voorhoofd langzaam koffie bruin van kleur wordt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: zondag 6 januari 2013, 13:26
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | Welke man wil er met mij uit eten? |
Nee Jans......niet UIT ETEN..
'de' man....wil weten of jij kan koken...... En dan...met een gevulde maag praten ze verder
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 6 januari 2013, 13:26
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Soooooo , weer laat gemaakt vannacht?  |
Ja, de ene aflevering na de andere van 'het kleine huis..' Ja, uur of een.
En ja werd rond 12ven wakker gebeld door een vriend die net uit de kerk kwam, en heb daar ff een uurtje mee gebabbeld.
Dus ja, die tijd zat er ook tussen.
Eigenlijk was ik dus om 11.45 uur wakker; ja, ik heb minimaal 10 uur slaap nodig.
En dus nét pas koffie gezet ;)
Ja, zo gaat dat hier.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 6 januari 2013, 13:27
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | Ik heb het niet zo gauw, maar nu wel vandaag, ik wil gaan wandelen alleen ik heb niet zo zin om alleen te gaan............! ik zal mezelf een flink toespreken .................kom ff gaan!  |
mm als je vaker wilt gaan? we wonen vlak bij elkaar en ik vind samen wandelen ook leuker
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 6 januari 2013, 13:28
|
|
|
|
| MARIANNE338 schreef: | Nee Jans......niet UIT ETEN..
'de' man....wil weten of jij kan koken...... En dan...met een gevulde maag praten ze verder  |
mm mijn ervaring is dat veel mannen ook graag zelf willen koken en dat ze het dan samen met jou willen opeten. Is natuurlijk wel van belang om hem dan uitbundig te prijzen voor zijn kookkunst
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 6 januari 2013, 13:30
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | ja en hoe je voorhoofd langzaam koffie bruin van kleur wordt  |
Hm...... en dan daarmee aan het einde van het jaar ook nog bijverdienen als ZP zeker?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zondag 6 januari 2013, 13:30
|
|
|
|
| MARIANNE338 schreef: | Nee Jans......niet UIT ETEN..
'de' man....wil weten of jij kan koken...... En dan...met een gevulde maag praten ze verder  |
OK, begrepen! En ja, ik kan goed koken, maar samen koken is nog gezelliger! Volgens mij vallen ze met een volle maag eerder in slaap dan dat ze verder praten!
|
|
| Naar boven |
|
|