| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 19:35
|
|
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 18:56
ERIKA129 schreef: Denk dat God onze waaroms ook wel begrijpt, we weten dat het leven niet oneindig is en dat we hier geen eeuwige woning hebben, maar er is niks menselijkers denk ik dan waarom vragen hebben, alleen mogen ze denk ook vaak waartoe leiden... En dat is niet alleen met sterfgevallen denk ook maar aan ziektes waarom de 1 zoveel en gaat de ander huppelend door het leven nooit wat meemakend??? zoveel vragen in een mensen leven... Denk vaak maar goed dat we niet alles weten Knipoog smiley
Maritime: Tja Erika, jammer dat je niet weet wat het eeuwig leven inhoud voor jou.
@Maritime: Natuurlijk weet Erika dat, ze zegt dingen op een andere manier.
Wat ik ook heb, wat jij ook hebt is dat je niet goed tegen het woordje 'we' kan als iemand dingen anders verwoord als jij zou doen.
Maar ze begrijpt het wel, ze zegt namelijk: 'dat we hier geen eeuwige woning hebben'.
Dus, maw, we hebben hier op aarde geen eeuwige woning, dus wél in de hemel.
Vrede...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 19:35
|
|
|
|
mijn lieve buurvrouwtje had macaroni gekookt en ik kreeg van haar ook een maaltijdje , lief van haar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 19:42
|
|
|
|
| LYDIA448 schreef: | Mijn mooiste moment van vandaag wordt vanavond... lekker naar schildercursus... heeeerlijk  |
Ik heb ook tijden geschilderd: heerlijk, is het fijnste wat er bestaat, dat meen ik echt.
Én, iedereen kan schilderen, ja, de een heeft meer talent dan de ander, maar ja tis aan te leren dmv technieken en dan kom je samen met fantasie een heel eind 
Oefening baart namelijk Kunst, letterlijk als het over kunst schilderen gaat.
S. Als ik weer op de rails zit, over niet al te lang, begin ik ook weer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 19:59
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | mijn lieve buurvrouwtje had macaroni gekookt en ik kreeg van haar ook een maaltijdje , lief van haar |
die buurvrouw komt vast morgen suiker vragen of enkele eieren of wat dan ook...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 19:59
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Ik begrijp echt niet waar jullie je zo druk over maken...een liedje moet toch niet achterstevoren gedraaid worden. Het is toch ook normaal indien je dat doet dat je rare klanken hoort. Als je dan met een angstgeloof bent opgegroeid ga je in de klanken satan 'horen'. Volgens mij is dat zoeken naar iets wat er niet is. Het lijkt wel een paranoide toestand. Als je mooi christelijk gedicht leest en je neemt dat op en je speelt het van achter naar voren af zal je ook rare klanken horen.
Je moet je eens terugtrekken in de volledige stilte. Geen radio, tv, internet, geen nabijheid van andere mensen, geen gsm...ik geloof dat je dan meer 'demonen' tegenkomt dan wanneer je naar een liedje van K3 of Plop luistert... |
Ik werd ook gehersenspoeld in se%$#$, dat als je veel nummers achterstevoren draait je dan duivelse boodschappen hoort, die zich dan onbewust gaan nestelen in je geest.... , als je de nummers gewoon vooruit speelt zoals het hoort.....heb daar een keer een bandje over gehoord, met van die achterstevoren gedraaide nummers, en wat je dan zogenaamd zou moeten horen, ja, met wat fantasie kan je er alles van maken, was iig helemaal niet duidelijk....maar ja brengt wel weer geld in het laatje...
Ja, wat een onzin ik me op de mouw heb laten spelden; ja, daar is dit er één van, van de vele onzinnige, krankzinnige, idiote dingen, zo zie je maar, labiel uit huis, ze kunnen je alles wijsmaken, maar ja ook 'gewone' mensen hoor, met huisje boompje beestje geloven deze onzin en nog veel meer. dingen...
En, not to mention hoeveel jaren ik daar verloren heb...door als een robot, zonder gevoel te leven...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 9 januari 2013, 20:06
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KABOUTER722
|
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 20:00
|
|
|
|
ik luister nog maar weer eens even naar zo'n heerlijk seculier (en dus occult?) nummer van Alpine Vault: 'Under a dying Sky' en zal straks wellicht opgevolgd worden door iets van Evanescense.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 20:25
|
|
|
|
| JANS221 schreef: | | Nergens zeg ik dat jij oordeelt of veroordeelt, ik geef alleen aan wat het verschil tussen beiden is. En nogmaals: verschil van mening is geen ruzie. Als dat ruzies zouden zijn, dan had ik met een hoop mensen ruzie en gelukkig heb ik dat niet! Belevingen mogen ook verschillend zijn. |
Lamaar, enne ruzies heb ik al zat gehad afgelopen jaar, hoewel ruzies
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 20:29
|
|
|
|
| LAVERDE524 schreef: | Hallo iedereen,
ik wil iedereen bedanken voor de fijne tijd hier. Maar ik heb besloten om te stoppen hier op CM. Ik wil ook de beheerders van CM bedanken voor hun goede service en hun goede kwaliteit van hun website, want ik geniet van de vormgeving van deze website.
Moge de Here jullie allemaal zegenen, en nog een fijne tijd toegewenst aan iedereen hier. Ondanks alles blijf ik van jullie allemaal houden.
Wees allemaal gegroet in de naam van Jezus,
sjouke(laverde) |
Jammer dat je weggaat, bedankt voor je mooie postings!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 20:32
|
|
|
|
'The house of the rising sun', zo'n mooi nummer, ja was ook occult....volgens die se#$# bende....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 20:49
|
|
|
|
Woensdag 9 januari, Genesis 40: 1-15; Wacht op God.
Ook Jozef wordt het kennelijk weleens te bar. Ineens hoor je hem zijn hart luchten. Hij heeft gezelschap gekregen van twee hoge functionarissen van de farao. De baas van de bakkers en de baas van de wijnschenkers. Mogelijk was er sprake van voedselvergiftiging en zolang het onderzoek loopt, zitten deze twee belangrijke dienaren van farao gevangen. Op Jozefs verzoek vertellen ze hem hun nachtmerrieachtige dromen. Als Jozef de schenker een voor hem gunstige uitleg gegeven heeft van zijn droom, stort hij meteen ook zijn eigen hart uit. ‘Ik ben een gestolen mens’, zegt hij, ‘ik ben geen slaaf van geboorte. Ik zit hier alle dagen in dit kerkhol, terwijl ik absoluut niets fout gedaan heb. Kunt u niet een goed woordje voor mij doen?’ Hier kijk je Jozef even diep in zijn hart. Ook als je overtuigd bent dat God je niet in de steek zal laten, iedereen wordt het allemaal weleens te veel. Soms gaat het maar door. Weer een teleurstelling. Weer naar het ziekenhuis. Weer een probleem in je familie. Weer in de put. En je klampt je vast aan bepaalde mensen. Heel begrijpelijk. Maar de schenker vergeet Jozef. God niet. Hij blijft trouw. ‘Wacht op de Heer, die u in zwakheid schraagt’, zo zingen de Psalmen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 21:05
|
|
|
|
| KABOUTER722 schreef: | ik luister nog maar weer eens even naar zo'n heerlijk seculier (en dus occult?) nummer van Alpine Vault: 'Under a dying Sky' en zal straks wellicht opgevolgd worden door iets van Evanescense.
 |
Wat is dat nou voor muziek... Ik heb nooit van hun gehoord.. Ik zal es kijken of ik via freefox wat kan binnen halen;)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 21:10
|
|
|
|
| KABOUTER722 schreef: | heb je een mail in je (b.v) hotmail-inbox gehad van de CM-server dat je een bericht van ze hebt ontvangen? zo nee, dan lijkt het mij onwaarschijnlijk dat ze je bericht hebben gestuurd.
of je hebt dat uitgevinkt... |
alles staat goed....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 21:10
|
|
|
|
raam kozijn af is en de deur, morgen beginnen met de muren dat ik ook onder de verfspatten zit
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 21:12
|
|
|
|
Ik voel me vrij normaal...en draai muziek zoals het volgens mij hoort... VOORUIT!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 21:24
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | raam kozijn af is en de deur, morgen beginnen met de muren dat ik ook onder de verfspatten zit |
Grijs
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KABOUTER722
|
|
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Wat is dat nou voor muziek... Ik heb nooit van hun gehoord.. Ik zal es kijken of ik via freefox wat kan binnen halen;) |
boefje!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | alles staat goed.... |
Nergens last van wat dat betreft
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 21:30
|
|
|
|
| KABOUTER722 schreef: | boefje!  |
altijd al geweest... ik ga een beetje betalen voor occulte zaken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 21:31
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | | Jammer dat je weggaat, bedankt voor je mooie postings! |
Jammer Shanita...Laverde kan het niet meer lezen...hij staat al grijs!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 21:31
|
|
|
|
ik neem ook vast afscheid van iedereen. Morgen is echt mijn allerlaatste dag Het ga jullie allemaal goed zal jullie missen. Maar kom vast over een paar maanden weer terug Doeii
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 21:33
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | ik neem ook vast afscheid van iedereen. Morgen is echt mijn allerlaatste dag Het ga jullie allemaal goed zal jullie missen. Maar kom vast over een paar maanden weer terug Doeii |
Alweer iemand weg??? Jammer Roel... Alhoewel...ik ga ook overwegen..... Heb nog 2 weken geloof ik...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 21:35
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | die buurvrouw komt vast morgen suiker vragen of enkele eieren of wat dan ook...  |
Als ze dit soort zaken gaat vragen...bakt ze vast een cake...lekker toch???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KABOUTER722
|
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 21:35
|
|
|
|
...in 50 tinten?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 21:41
|
|
|
|
nee geen grijs en nee ook geen 50 tinten
bloemsem wit, je ruikt de bloesem al en de muren worden azuur blauw en snow wite. als het ooit klaar zal komen zal ik een foto neer zetten!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 21:43
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | die buurvrouw komt vast morgen suiker vragen of enkele eieren of wat dan ook...  |
ze komt morgen de borden ophalen, ze vroeg vandaag af waar haar borden waren gebleven.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 21:44
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | | Als ze dit soort zaken gaat vragen...bakt ze vast een cake...lekker toch??? |
ja is niks mis mee, laat ze maar komen om de suiker enz....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 21:52
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Denk dat er niks menselijker is dan dat!! Waarom die persoon en niet iemand van 80... Denk dat God onze waaroms ook wel begrijpt, we weten dat het leven niet oneindig is en dat we hier geen eeuwige woning hebben, maar er is niks menselijkers denk ik dan waarom vragen hebben, alleen mogen ze denk ook vaak waartoe leiden... En dat is niet alleen met sterfgevallen denk ook maar aan ziektes waarom de 1 zoveel en gaat de ander huppelend door het leven nooit wat meemakend??? zoveel vragen in een mensen leven... Denk vaak maar goed dat we niet alles weten  |
Ja dat is zo Erika het is maar goed dat wij niet alles weten! Soms lijkt het ook of die andere mens huppelend door het leven gaat, totdat hun op een bepaalde moment in hun leven ook echt stil staan en dan lijkt het wel aan de buiten wereld huppelend te zijn, maar diep in hun zitten vaak meer pijn dan we weten! Ook zijn er mensen die niet zoveel op hun bordje krijgen dan een ander, God weet wat jij ,wij of wie dan ook aan kan! De kruis die wij krijgen is voor ieder veschillend, we moeten allemaal dragen, het gaat erom hoe draag jij, alleen......of met de Here samen...........!
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op woensdag 9 januari 2013, 21:53
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 21:56
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ik heb ook tijden geschilderd: heerlijk, is het fijnste wat er bestaat, dat meen ik echt.
Én, iedereen kan schilderen, ja, de een heeft meer talent dan de ander, maar ja tis aan te leren dmv technieken en dan kom je samen met fantasie een heel eind 
Oefening baart namelijk Kunst, letterlijk als het over kunst schilderen gaat.
S. Als ik weer op de rails zit, over niet al te lang, begin ik ook weer  |
Ja helemaal ermee eens, als je eenmaal de kwast weer op het doek zet, dan is het net of de wereld rondom wegvalt zo heerlijk is dat...!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 22:10
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | nou een mooie schotse man in zijn rokkie......staat helemaal niet verkeerd  |
het blijft altijd dan de vraag, ondanks hun schattige minirokje, hoe het met hun hart zit
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 22:19
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Er is hier in huis geen één plant die zoveel liefde en aandacht heeft gekregen als die kerstster. Maar ja , voor alle planten hier geldt .... doet ie het of doet ie het niet? Dat het nu een soort treurwilgje is geworden , sja ik vind het heel droevig maar voor de rest heb ik naar eer en geweten toch niks verkeerds gedaan . Maar goed , één tip moet ik dan nu nog opvolgen , alle andere heb ik al gedaan ... ik moet nu dus in mn reportoire gaan zoeken naar een geschikt lied . |
Visser. Kraanwater, geen zeewater gebruiken
|
|
| Naar boven |
|
|