| Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 23:40
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Grijs  |
alleen haar haar zeker
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 23:41
|
|
|
|
Vandaag mn afscheidsritje gereden in mn ouwwe vertrouwde primera . 9 jaar heeft dat beestje me in weer en wind overal naar toegebracht .. 9 jaar heeft ie me nooit in de steek gelaten . En nu? Rijp voor het oostblok . Of misschien nog wel erger , de sloop . Nu maar hopen dat deze auto me net zo behulpzaam wil zijn .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 23:58
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | ik neem ook vast afscheid van iedereen. Morgen is echt mijn allerlaatste dag Het ga jullie allemaal goed zal jullie missen. Maar kom vast over een paar maanden weer terug Doeii |
jammer, het gaat je goed en tot over paar maanden misschien, ben net aan het bij lezen, heide is weg merk ik en meerderen volgens mij, die ik graag mocht lezen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 23:59
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | jammer, het gaat je goed en tot over paar maanden misschien, ben net aan het bij lezen, heide is weg merk ik en meerderen volgens mij, die ik graag mocht lezen  |
Leuk dat jij dan weer terug bent petra.
Beviel het niet op die 50+ datingsite?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 00:03
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Leuk dat jij dan weer terug bent petra.
Beviel het niet op die 50+ datingsite?  |
Hopelijk gaat Petra weer van die koddige dingen schrijven op het forum zoals enkele maanden geleden...
...50 + datingsite??? Daar is ze toch te jong voor?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 00:06
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Hopelijk gaat Petra weer van die koddige dingen schrijven op het forum zoals enkele maanden geleden...
...50 + datingsite??? Daar is ze toch te jong voor? |
ik denk dat ze weer 50 keer gaat schrijven dat ze wat minder op het forum gaat schrijven .
Als ze maar niet weer gaat beginnen over waslijnen en die werklui bij haar in de straat.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 00:08
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | ik denk dat ze weer 50 keer gaat schrijven dat ze wat minder op het forum gaat schrijven .
Als ze maar niet weer gaat beginnen over waslijnen en die werklui bij haar in de straat.  |
Of over gehaktballen waar het kwaad inschiet tijdens bepaalde dagen van de maand...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 00:14
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | ik denk dat ze weer 50 keer gaat schrijven dat ze wat minder op het forum gaat schrijven .
Als ze maar niet weer gaat beginnen over waslijnen en die werklui bij haar in de straat.  |
nou over mannen gesproken, vandaag was ik in d esupermarkt en echt ik dacht oehhhh ik ruik een lekkere man. een bekende aftershave lucht, zucht zwemel. zou het echt werken zoals in die reclames als je een lekker luchtje hebt als man????? Blijkbaar dus wel bij vrouwen die al jaren vrijgezel zijn
En de pakjes knor zijn in de reclame, griekse ook, die maak je met gehakt maar ondanks al die kruiden en rijst erbij,de rot slaat er net zo hard in met gehakt. maar nog drie jaar en dan komt de overgang, is vast het probleem opgelost
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 00:15
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | nou over mannen gesproken, vandaag was ik in d esupermarkt en echt ik dacht oehhhh ik ruik een lekkere man. een bekende aftershave lucht, zucht zwemel. zou het echt werken zoals in die reclames als je een lekker luchtje hebt als man????? Blijkbaar dus wel bij vrouwen die al jaren vrijgezel zijn
En de pakjes knor zijn in de reclame, griekse ook, die maak je met gehakt maar ondanks al die kruiden en rijst erbij,de rot slaat er net zo hard in met gehakt. maar nog drie jaar en dan komt de overgang, is vast het probleem opgelost  |
En ja hoor, ons Peetje is weer op dreef
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 00:17
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Leuk dat jij dan weer terug bent petra.
Beviel het niet op die 50+ datingsite?  |
ach allemaal van die mannen zoals jou, met iedere maandag 7 witte onderbroeken aan de was lijn, tja daar knap ik toch op af
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 00:18
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | | ach allemaal van die mannen zoals jou, met iedere maandag 7 witte onderbroeken aan de was lijn, tja daar knap ik toch op af |
Had je dan met die mannen afgesproken om hun was te doen? Hadden ze geen andere kleuren???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 00:22
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | En ja hoor, ons Peetje is weer op dreef  |
was nog een knappe man ook...., ma ja zoals meestal ga ik dan net stomme dingen doen ga ik later na de viskraam, denk ik neee he komt ie aan hij gaat ook vis halen, wat doe ik? vet in paniek raken ergens anders staan, toen ging hij ook weer, duh me kans misschien gemist ( misschien vond hij mij ook wel lekker ruiken
enfin frank en visser welterusten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 00:26
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | was nog een knappe man ook...., ma ja zoals meestal ga ik dan net stomme dingen doen ga ik later na de viskraam, denk ik neee he komt ie aan hij gaat ook vis halen, wat doe ik? vet in paniek raken ergens anders staan, toen ging hij ook weer, duh me kans misschien gemist ( misschien vond hij mij ook wel lekker ruiken
enfin frank en visser welterusten |
Petra, je bent er me ook eentje, hoor. Als je steeds gaat lopen van de mannen zal je nog lang alleen blijven ondanks dat je lekker ruikt...
Heb je nog zo van die anekdotes???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 00:29
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Petra, je bent er me ook eentje, hoor. Als je steeds gaat lopen van de mannen zal je nog lang alleen blijven ondanks dat je lekker ruikt...
Heb je nog zo van die anekdotes???  |
Die heb ik veel gehad, duh, voornemen voor 2013 als er een leuke man na me lacht en bij me komt staan, gewoon relaxed, rustig blijven staan, niet verlegen worden, proberen charmant te blijven doen, anders blijf ik vrijgezel.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 00:30
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | | Die heb ik veel gehad, duh, voornemen voor 2013 als er een leuke man na me lacht en bij me komt staan, gewoon relaxed, rustig blijven staan, niet verlegen worden, proberen charmant te blijven doen, anders blijf ik vrijgezel..... |
Euhhh, naar welk viskraam ga je eigenlijk?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 00:31
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Euhhh, naar welk viskraam ga je eigenlijk?  |
eentje die heel erg na vis ruikt, dan camoufleer ik me eigen lucht. ha ha en nu ga ik echt slapen, leuk om jullie weer te lezen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 00:50
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | De Chinees het werk voor me laten doen.......  |
Zal wel weer ja....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 00:51
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Tja hij is dan zogenaamd zorgzaam voor zijn kudde, maar met ze wokken ho maar  |
Nee Anna...met WOKKEN...zal het niet LOKKEN....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 00:52
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | 1200 kg puin.weggereden...  |
ZOVEEL????
(of...gevoelsmatig??)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 00:58
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | Tja hij is dan zogenaamd zorgzaam voor zijn kudde, maar met ze wokken ho maar  |
Ja zeg, ik heb je een paar keer gevraagd wanneer je tijd hebt. Je gaat liever gek doen op die strijkplank van jou en nu ga je weer verhuizen...kom je in deze buurt wonen???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 01:00
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | De Chinees het werk voor me laten doen.......  |
...een friet-chinees???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 01:02
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 18:56
ERIKA129 schreef: Denk dat God onze waaroms ook wel begrijpt, we weten dat het leven niet oneindig is en dat we hier geen eeuwige woning hebben, maar er is niks menselijkers denk ik dan waarom vragen hebben, alleen mogen ze denk ook vaak waartoe leiden... En dat is niet alleen met sterfgevallen denk ook maar aan ziektes waarom de 1 zoveel en gaat de ander huppelend door het leven nooit wat meemakend??? zoveel vragen in een mensen leven... Denk vaak maar goed dat we niet alles weten Knipoog smiley
Maritime: Tja Erika, jammer dat je niet weet wat het eeuwig leven inhoud voor jou.
@Maritime: Natuurlijk weet Erika dat, ze zegt dingen op een andere manier.
Wat ik ook heb, wat jij ook hebt is dat je niet goed tegen het woordje 'we' kan als iemand dingen anders verwoord als jij zou doen.
Maar ze begrijpt het wel, ze zegt namelijk: 'dat we hier geen eeuwige woning hebben'.
Dus, maw, we hebben hier op aarde geen eeuwige woning, dus wél in de hemel.
Vrede... |
"@Maritime: Natuurlijk weet Erika dat, ze zegt dingen op een andere manier." Is dat zo??
Goed om het verschil duidelijk te maken uit welke hoek en/of oogpunt ik het geloof in mijn reactie geef, omdat ik weet dat het leven voor eeuwig is omdat ik van Hem ben en het vanuit een geestelijk oogpunt het bekijk. Zou dat als volgt eruit zien.
God kent onze waaroms, we weten dat we het eeuwig leven hebben en een Hemelse woning hebben, maar de vragen die we hebben, daar weet God waar het naar toe zal leiden. Niet alleen sterfgevallen maar ook ziektes. Zoveel vragen in ons aardse leven. Maar goed dat we de antwoorden kunnen vinden in Zijn Woord.
Proef je nu het verschil in het geloof staan Shanita.
De een denk in het vleselijke denken en de ander vanuit het Geestelijk denken.
Het vleselijke is in vijandschap met het Geestlijke.
1Co_2:14 Maar de natuurlijke mens begrijpt niet de dingen, die des Geestes Gods zijn; want zij zijn hem dwaasheid, en hij kan ze niet verstaan, omdat zij geestelijk onderscheiden worden.
1Co_15:44 Een natuurlijk lichaam wordt er gezaaid, een geestelijk lichaam wordt er opgewekt. Er is een natuurlijk lichaam, en er is een geestelijk lichaam.
Gal_5:17 Want het vlees begeert tegen den Geest, en de Geest tegen het vlees; en deze staan tegen elkander, alzo dat gij niet doet, hetgeen gij wildet.
Met andere woorden, onze menselijk denken voelen en ervaren zit het geesleiijk geloof in de weg. Waardoor er geen antwoorden kunnen komen danwel verstaan.
Idd het woordtje "we" daar hoor ik niet bij daarom.
Laatst aangepast door
|
MARITIME853
|
op donderdag 10 januari 2013, 01:03
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 01:02
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | eentje die heel erg na vis ruikt, dan camoufleer ik me eigen lucht. ha ha en nu ga ik echt slapen, leuk om jullie weer te lezen  |
...ik wil al niet meer weten waar je je vis koopt. Ik zal wel in de AH een blikje tonijn kopen...voila
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 01:04
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | het blijft altijd dan de vraag, ondanks hun schattige minirokje, hoe het met hun hart zit |
Mijn hart zit ongeveer 30 cm boven dat schattige minirokje...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 06:32
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | ZOVEEL????
(of...gevoelsmatig??) |
Echt zoveel.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 06:36
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...met de fiets? Door de regen? |
Met mijn autootje. Door de zeikende regen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 07:12
|
|
|
|
| MARITIME853 schreef: | "@Maritime: Natuurlijk weet Erika dat, ze zegt dingen op een andere manier."Is dat zo??
Goed om het verschil duidelijk te maken uit welke hoek en/of oogpunt ik het geloof in mijn reactie geef, omdat ik weet dat het leven voor eeuwig is omdat ik van Hem ben en het vanuit een geestelijk oogpunt het bekijk. Zou dat als volgt eruit zien.
God kent onze waaroms, we weten dat we het eeuwig leven hebben en een Hemelse woning hebben, maar de vragen die we hebben, daar weet God waar het naar toe zal leiden. Niet alleen sterfgevallen maar ook ziektes. Zoveel vragen in ons aardse leven. Maar goed dat we de antwoorden kunnen vinden in Zijn Woord.
Proef je nu het verschil in het geloof staan Shanita.
De een denk in het vleselijke denken en de ander vanuit het Geestelijk denken.
Het vleselijke is in vijandschap met het Geestlijke.
1Co_2:14 Maar de natuurlijke mens begrijpt niet de dingen, die des Geestes Gods zijn; want zij zijn hem dwaasheid, en hij kan ze niet verstaan, omdat zij geestelijk onderscheiden worden.
1Co_15:44 Een natuurlijk lichaam wordt er gezaaid, een geestelijk lichaam wordt er opgewekt. Er is een natuurlijk lichaam, en er is een geestelijk lichaam.
Gal_5:17 Want het vlees begeert tegen den Geest, en de Geest tegen het vlees; en deze staan tegen elkander, alzo dat gij niet doet, hetgeen gij wildet.
Met andere woorden, onze menselijk denken voelen en ervaren zit het geesleiijk geloof in de weg. Waardoor er geen antwoorden kunnen komen danwel verstaan.
Idd het woordtje "we" daar hoor ik niet bij daarom. |
@Maritime: Ik proef het verschil.
Jij zegt: God kent onze 'waaroms'. Erika zegt: Denk dat God onze 'waaroms' ook wel begrijpt,
Daar zit een groot verschil tussen.
Ik heb wel vaak dat ik dacht antwoorden te hebben gehad op 'het waarom' van nare zaken. En dat denk ik nog steeds, dat ik denk te begrijpen van het waarom en waartoe. Maar ook sommigen zaken waar ik dat niet mee heb. Dit even erbuiten.
FF voor de zekerheid Erika's stukje erbij halen: 'ERIKA129 schreef: Denk dat God onze waaroms ook wel begrijpt, we weten dat het leven niet oneindig is en dat we hier geen eeuwige woning hebben, maar er is niks menselijkers denk ik dan waarom vragen hebben, alleen mogen ze denk ook vaak waartoe leiden... En dat is niet alleen met sterfgevallen denk ook maar aan ziektes waarom de 1 zoveel en gaat de ander huppelend door het leven nooit wat meemakend??? zoveel vragen in een mensen leven... Denk vaak maar goed dat we niet alles weten Knipoog smiley'.
Ik kan idd ook antwoorden vinden in het Woord, ook door zelf te denken via Bijbelteksten. Maar ja dus niet áltijd....
Maritime: Goed om het verschil duidelijk te maken uit welke hoek en/of oogpunt ik het geloof in mijn reactie geef, omdat ik weet dat het leven voor eeuwig is omdat ik van Hem ben en het vanuit een geestelijk oogpunt het bekijk. Zou dat als volgt eruit zien. En dan ga je het e.e.a. uitleggen. Je maakt hier het verschil duidelijk uit welke hoek en/of oogpunt je het geloof in je reactie geeft. Dat kan.
Is juist wel goed, denk ik.
Dáár is een forum juist voor!
Je hebt het ook over vleselijk denken en geestelijk denken. Nou weet iedereen wel wat daarmee wordt bedoeld.
Nou is mijn vraag aan jou, het antwoord wat je gaf aan Erika, op dinsdag 8 januari 2013, 18:56 was: Tja Erika, jammer dat je niet weet wat het eeuwig leven inhoud voor jou. Kijk, dit komt mij over alsof jij kan weten door een stukje, waar je zelf heel anders over denkt, en wat je zelf heel anders zou formuleren dat Erika niet weet wat het eeuwige leven inhoudt voor haar.
Maritime, dat kán jij niet weten uit één stukje, je weet niet wat Erika denkt de hele dag bijvoorbeeld. Wat Erika zegt is haar manier van uitdrukken wat ze ook wel misschien heeft geleerd in de kerk waar ze komt...
En ja, het komt mij sarcastisch over: ik zal ook boos worden als iemand mij eventjes zegt dat ik niet weet wat het eeuwige leven inhoudt voor mezelf, naar aanleiding van een stukje.
Dus, omdat je het ook had over het in de geest zijn, ja, ik vind jou antwoord op Erika niet in de geest, omdat het mij sarcastisch zelfs cynisch overkomt.
En ja, je was het niet eens met Erika haar stukje, je vond het 'een reactie 'in het vlees'(verbeter me als ik het mis heb), maar ja Erika haar stukje ja, daar kan men het niet mee eens zijn, maar ja het kwam mij zeker niet sarcastisch en/of zelfs cynisch over.
En dat wou ik alleen even zeggen.
Je had beter, denk ik, net zoals naar mij toe, uit kunnen leggen wát je bedoelt, en waarom je anders over dingen denkt.
Dat is, én voor jou belangrijk, en voor Erika, en voor de mensen die meelezen.
Want het gaat hier wel over het fundament van het christelijk geloof: het eeuwige leven, wat is het geloof nu, zonder eeuwig leven....?
Dus juist omdat het zo belangrijk is, vond ik je opmerking naar Erika, niet gepast en niet in de geest; impliceren dat ze niet weet wat eeuwig leven voor haarzelf inhoud, en ja, dan dat woordje 'Tja' ervoor, ja, dat komt mij wat sarcastisch, en dus niet in de geest, over.
Verder natuurlijk 'no offense' en Vrede!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 07:18
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | | Met mijn autootje. Door de zeikende regen. |
Ik ben ook al ruim een uur wakker
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 07:58
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | ...ik wil al niet meer weten waar je je vis koopt. Ik zal wel in de AH een blikje tonijn kopen...voila |
Floshke je kunt niet alle dagen vis eten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 08:00
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Mijn hart zit ongeveer 30 cm boven dat schattige minirokje...  |
Hoe Frank, niet waar
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|