ChristianMatch

Forum

Wie is de mol?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5252 5253 5254 5255 5256 5257 5258 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ROOS575

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 00:36

Nee hoor Paulien, die vind ik er meer op lijken Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROOS575

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 00:38

ANNA415 schreef:
Tja kon ook niet anders, aangezien Floshke niet van wokken houdt Knipoog smiley
logisch anders gaat ie zelf de wokpan in Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 01:05

we willen op zaterdag 20 april voor de veertiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf twaalf uur. (zelf ben ik meestal een half uurtje later.....)
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;

je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).

mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur 's avonds.

ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd en iedereen die gezellig kan doen, kan meedoen!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten.
- uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.

ik hoop weer op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810, 40 jaar, regio 073, met pleegdochter (6)
joannie702, 49 jaar, regio 0318
petra373, 47 jaar, regio 0314, evt met 8 kinderen (leeftijden?)
lies146, 27 jaar, regio 0318, met twee kinderen (leeftijden?) en hulp-hond
Erika129, 38 jaar regio 0318
Anna415, 25 jaar ofzo, regio 0546
trijnie671, 51 jaar, regio 0594
esther999, 38 jaar, regio 0172
Roelande 345 (oud-lid), 53 jaar, regio 0342

frankt 627, 47 jaar, regio 0165 (komt niet onder voorbehoud)
berendjan519, 45 jaar, regio 0592 met twee kinderen (leeftijden?)
marcowaal100(oud-lid) met zijn vrouw en drie kinderen (ov)
pieter610, 57 jaar, regio 0514, (uiteraard MET hond)
joop430, 46 jaar, regio 430
mar907, 49 jaar, regio 0596
willem618, 44 jaar, met twee kinderen (9 en 4 jaar)

Laatst aangepast door
HANNAH810
op zondag 17 februari 2013, 12:34
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 01:09

CROSSROAD317 schreef:
Marcowaal komt met zijn vrouw ... en de drie kinderen zijn ov ...

Mag je wel haast maken Marco Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

haha ze komen allemaal als het lukt, maar t is nog onder voorbehoud, cross......

komen jij en marjanneke ook nog om t hoekje kijken denk je? Knipoog smiley
sou bes wel gesellig sein...........

ennehhh roelande.......mocht je als oud-lid meelezen;
leuk dat je ook hoopt te komen, dan kunnen we nog even verder kletsen misschien, we waren nog bij lange na niet uitgepraat!!

lies en berend; mag ik van jullie de leeftijden van de kinderen ook invullen? het kan voor mensen soms prettig zijn te weten of er meer speelkamaraadjes aanwezig zijn in een bepaalde leeftijdsgroep nl.
wil je dit om welke reden liever niet, dan is het ook oke hoor!

Laatst aangepast door
HANNAH810
op zondag 17 februari 2013, 12:40
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 01:22

PETRA373 schreef:
hmmm zal ik die 8 van mij meenemen en op Boze smiley afsturen Smiley die vol vragen zit

allemaal lekker meenemen, petra!!

we nemen springtouwen, ballen en wat al niet meer mee, en ze vermaken zich nog het meest met de mesttorren en takken.
genoeg vermaak dus.

mijn slogan is; wie gezellig kan doen, kan meedoen; hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

ik zou het in elk geval erg leuk vinden als er gezellig veel kids komen!

Laatst aangepast door
HANNAH810
op zondag 17 februari 2013, 12:37
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 01:27

CORNE927 schreef:
Gerrit, weet je wat ook een goede tip kan zijn?

Ga met een vrouw, mijn part een zus als je die hebt of nicht, winkelen of uit.
Single vrouwen vinden een 'bezette' man aantrekkelijker dan een single man, want....die vrouw ziet blijkbaar wat in hem en zien ze vaak de man (jij dus) opeens in een ander perspectief.

Je 'hoort' er dan namelijk ook bij, triest maar zo schijnt het vaak te werken.

Succes,

Verwijderd na een quote niet te hebben gevonden.

Iig, raar hoor.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op zondag 17 februari 2013, 06:19
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 01:35

[quote=GLORIE395]

glorie, je kunt reacties wel gewoon volgen hoor; daarvoor hoef je geen lid te zijn.
je kunt alleen niet REAGEREN.
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 01:39

GERRIT084 schreef:
Precies, maar ben bang dat hier weinig van aangetrokken wordt, het merendeel heeft al een gebonden relatie achter de rug op cm.
Dat is zo,n beetje de trieste balans als je alles, in ieder geval de reacties volgt, en zijn, dat vinden ze, de ervaring deskundigen van cm.
Als vrijgezellen éénling, wordt je veelal genegeerd, en je reactie bijna nooit serieus genomen, of je krijgt in sommige gevallen een reactie terug dat je te confronterend bent.
Daarom ben ik het wel eens met je stelling, waarom de keuze gebroken achter blijven, en niet altijd blij alleen?!
Of pas gaan zoeken als je het grootste deel van je leven al achter de rug hebt, huilen kan altijd nog.

mag ik je vragen hoe je tot de conclusie komt, dat je als single genegeert en niet serieus genomen wordt?
dat je soms wat confronterender uit de hoek kunt komen dan gemiddeld, hoort bij je, maar dat betekend toch niet dat er niemand zou kunnen zijn die daar juist op gesteld is?
elke karakter eigenschap heeft een positieve en negatieve kant. aan jou de uitdaging iemand tegen te komen die bij je past en die van je houden kan zoals je bent.

de bovenstaande tip lijkt me minder geschikt; ik denk dat je het dan over minder monogame type's hebt........ Engeltje smiley.........triest inderdaad.......

hannah.........monogaam is zo gek nog niet........!!

Laatst aangepast door
HANNAH810
op zondag 17 februari 2013, 01:44
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 01:40

PETRA373 schreef:
ik het op mijn hart kreeg om een stukje getuigenis voor de pubers in me kerk te schrijven. iedere week is er een nieuwsbrief dacht misschien iets om een brief erbij te doen met die getuigenis voor de pubers die nog zo zoekende de zijn en zoveel moeten leren.
ik het spontaan schreef, na kantoor vand e kerk heb gebracht en gezegd, geef maar aan de leiding met de mede deling, kreeg dit op me hart om dit voor ze te schrijven en laat het aan de leiding over wat ermee te doen, desnoods gooien jullie het in de prullenbak, bid maar tot god of het een goed idee is.
ik best benieuwd ben wat morgen de leiding tegen me zegt in de kerk, misshien denken ze wel ehhhh, wat stom idee Smiley die vol vragen zit ma ja, ik zie wel hoe ze morgen reageren. Twijfelende smiley

Leuk idee van jou! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 06:22

HANNAH810 schreef:
mag ik je vragen hoe je tot de conclusie komt, dat je als single genegeert en niet serieus genomen wordt?
dat je soms wat confronterender uit de hoek kunt komen dan gemiddeld, hoort bij je, maar dat betekend toch niet dat er niemand zou kunnen zijn die daar juist op gesteld is?
elke karakter eigenschap heeft een positieve en negatieve kant. aan jou de uitdaging iemand tegen te komen die bij je past en die van je houden kan zoals je bent.

de bovenstaande tip lijkt me minder geschikt; ik denk dat je het dan over minder monogame type's hebt........ Engeltje smiley.........triest inderdaad.......

hannah.........monogaam is zo gek nog niet........!!

JA, triest dan ga je er al vanuit.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 06:35

CORNE927 schreef:
Bedankt Thomas,

Chatten en/of bellen is inderdaad een goede voorbereiding op wat komen gaat in 1e date en een eerste filter om wel of niet af te spreken, eens.

Aangaande werk: Ik moest denken aan een oude leus van mijn nog levende oma van 97 die tiener was in de jaren dertig (crisis). "Als er geen of weinig geld meer binnenkomt, vliegt de liefde net zo hard door de brievenbus naar buiten" Knipoog smiley
Ze geeft ermee aan dat financien (althans destijds en de rol van de vrouw was ook heel anders in de maatschappij toen) best cruciaal is...wat het niet zou moeten zijn natuurlijk, tenzij de man lui is of afgekeurd etc.

Niet eerlijk zijn : Ik heb het helaas meegemaakt een zogenaamde 'kat in de zak' te trouwen. Je kan zeggen, naief van mij en je kan ook zeggen, waarom was ze niet eerlijk over haar psychische achtergrond. Iedereen heeft wel wat en omdat je niet (te snel) wilt (be)oordelen bedek je zulke eigenaardigheden met de mantel der liefde. Achteraf stom natuurlijk, maar wel menselijk!

Er wordt weleens gezegd: als je als vrouw een goede man wil kijk dan naar de relatie met zijn moeder, andersom geldt dat ook, kijk bij een vrouw naar de relatie met haar vader....
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 06:42

CORNE927 schreef:
Bedankt Thomas,

Chatten en/of bellen is inderdaad een goede voorbereiding op wat komen gaat in 1e date en een eerste filter om wel of niet af te spreken, eens.

Aangaande werk: Ik moest denken aan een oude leus van mijn nog levende oma van 97 die tiener was in de jaren dertig (crisis). "Als er geen of weinig geld meer binnenkomt, vliegt de liefde net zo hard door de brievenbus naar buiten" Knipoog smiley
Ze geeft ermee aan dat financien (althans destijds en de rol van de vrouw was ook heel anders in de maatschappij toen) best cruciaal is...wat het niet zou moeten zijn natuurlijk, tenzij de man lui is of afgekeurd etc.

Niet eerlijk zijn : Ik heb het helaas meegemaakt een zogenaamde 'kat in de zak' te trouwen. Je kan zeggen, naief van mij en je kan ook zeggen, waarom was ze niet eerlijk over haar psychische achtergrond. Iedereen heeft wel wat en omdat je niet (te snel) wilt (be)oordelen bedek je zulke eigenaardigheden met de mantel der liefde. Achteraf stom natuurlijk, maar wel menselijk!

Quote:
bellen is inderdaad een goede voorbereiding op wat komen gaat in 1e date en een eerste filter om wel of niet af te spreken, eens.

Ik zou nooit meer bellen, een keer gedaan, helemaal uitgehoord.....
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 06:49

CORNE927 schreef:
Tessy, natuurlijk mag je reageren, graag zelfs en dank ervoor.

Op je 1e argument valt weinig af te dingen inderdaad. Je 2e argument ligt wat genuanceerder:

Als ik date met iemand, bijvoorbeeld van CM, dan ga ik uit van de situatie dat er een relatie uit voort kan komen, wat doe je anders op een single-site. Natuurlijk kan je expliciet aangeven enkel vriendschap te willen of zo, maar je bent toch met me eens dat we hier allemaal ons geluk hopen te vinden door een (christelijke) partner te vinden?

De mate van tempo- ontwikkeling is weer wat anders natuurlijk. Waarom niet met een vriendschap starten (is dat niet altijd zo?) wat uitgroeit (of niet) tot een liefdesrelatie.

Quote:
Als ik date met iemand, bijvoorbeeld van CM, dan ga ik uit van de situatie dat er een relatie uit voort kan komen, wat doe je anders op een single-site. Natuurlijk kan je expliciet aangeven enkel vriendschap te willen of zo, maar je bent toch met me eens dat we hier allemaal ons geluk hopen te vinden door een (christelijke) partner te vinden?

Juist door daar al vanuit te gaan gebeurd er niets, omdat het niet spontaan IS.
Deze site is ook om te forummen over zaken aan geloof gerelateerd.
Naar boven

Auteur Bericht
BERENDJAN590

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 07:45

Goedemorgen( dat horen in de ochtend in het ziekenhuis) Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 07:47

ROOS575 schreef:
Nee hoor Paulien, die vind ik er meer op lijken Lachende smiley

Ok, Paulien mag er misschien op lijken, maar Kees is het Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 09:09

ha ah reactie op een verkeerd topic. stom Gefrustreerde smiley

Laatst aangepast door
PETRA373
op zondag 17 februari 2013, 09:11
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 09:09

Zondag 17 Februari, 1 Johannes 2: 18-29; Gezalfd niet zalvend.

Vandaag waarschuwt de apostel ons voor mensen die anti, dat is tegen Christus zijn. Hij denkt aan mensen die aanvankelijk ook bij de gemeente van Christus hoorden, mogelijk in zekere zin nog steeds erbij horen. Zij presenteren zich als gelovigen, maar zij ontkennen dat Jezus de Messias is, de gezalfde Redder en Zoon van God. Daarmee doen zij Jezus ernstig te kort en de Vader ook. Het zijn geen echte christenen, maar pseudochristenen, geen pro- maar antifiguren. In de laatste dagen van deze wereld kun je ze verwachten, zegt de apostel. Hij verwacht net als Paules naast allerlei antichristachtige figuren op een bepaald moment een heel bijzonder personage die zich zal opwerpen als was hij de Messias van God en niet Jezus Christus. Een antichrist pur sang.
Hoe wapen je je hiertegen? De apostel zegt: Besef je zalving? Bij zalving moet je denken aan een oud kroningsritueel waarbij een nieuwe koning werd overgoten met liefelijke olie. Als een krachtige toerusting van God. waardoor dicht bij Jezus, zegt de apostel. Doe niet zalvend, maar besef je zalving in Christus. Niemand kan je iets maken.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 09:16

GERRIT084 schreef:
Nou dank je de koekoek, het spreekt wel voor zich zelve, als je alle ervaringen van cm bij elkaar zet.
Volgens mij zijn ze vroeger wat vergeten te zeggen in de kerken, trouw tot een eeuwig scheid, i.p van tot de dood ons scheid.
Het is onderhand de normaalste zaak van de wereld, als men zegt, ik ben gescheiden, dan dat je zegt ik ben vrijgezel.
Dus mag een (vrij) mens, het ook eens, eens zijn met nog een ander vrij mens volgens mij is dat hier een buitensporige gedachte.

Volgens de meerderheid niet, als je al wat zet wordt je ter verantwoording geroepen door derden.
Komt natuurlijk wel omdat we tegenwoordig wel alles normaal vinden, en geoorloofd, wat vroeger nog geen optie was.
Als er ooit nog geschiedenis boeken komen over de 20ste eeuw, zal het wel worden de eeuw waarin alles veranderde, en alles kon en mocht.
Maar ben toch echt wel bang, dat tegen die tijd de stekker er uit gaat.
Sodom en Gomorra waren zo slecht nog niet!! zou het er nu beter aan toe gaan?

je zou ook kunnen zeggen geen monogamere man of vrouw die jaren heeft gevochten in het huwelijk, door gaand in slechte tijden, vergevende, helpende, tot het bittere eind. ondanks je omgeving die zegt, ga weg,red je zelf. vecht je eenzaam door omdat je de belofte trouw heel serieus neemt in goede en slechte tijden, tot het bittere eind.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 09:20

SHANITA130 schreef:
Leuk idee van jou! Lachende smiley

ha ha ga vanmiddag na de kerk, kijken wat ze zeggen..... Twijfelende smiley en als ze me raar aan kijken , van eh wat een stom idee, na ja dan denken ze dat maar, ik heb gedaan wat ik op me hart kreeg.En zo ben ik nu eenmaal en ha ha vind die pubergroep leuk, zit vaak tussen ze in de kerk. en daar zitten ze heel oprecht, en als de preek t elang voor ze duurd, komen er hier en daar telefoons te voorschijn Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 09:27

...naar 'Nederland zingt op zondag gekeken'...het gesprek gaat over daten...vanuit christelijk oogpunt...misschien eens de moeite waard om te herbekijken.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 09:30

HANNAH810 schreef:
allemaal lekker meenemen, petra!!

we nemen springtouwen, ballen en wat al niet meer mee, en ze vermaken zich nog het meest met de mesttorren en takken.
genoeg vermaak dus.

mijn slogun is; wie gezellig kan doen, kan meedoen; hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

ik zou het in elk geval erg leuk vinden als er gezellig veel kids komen!

Die van mij zijn al heel groot hannah,kleinste van 5 gaa t op za naar zijn vader, die van 14 en 15 hebben voetballen en brandweer en dan komt het vanaf 20 jaar...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 09:31

Boze smiley ...de site deed raar

Laatst aangepast door
FRANKT627
op zondag 17 februari 2013, 10:22
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 09:53

uit bed geklomen en ontbeten, zal ik er weer in kruipen Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 10:06

ANNA415 schreef:
uit bed geklomen en ontbeten, zal ik er weer in kruipen Slapende smiley

Mijn idee ...
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 10:07

PETRA373 schreef:
ha ha ga vanmiddag na de kerk, kijken wat ze zeggen..... Twijfelende smiley en als ze me raar aan kijken , van eh wat een stom idee, na ja dan denken ze dat maar, ik heb gedaan wat ik op me hart kreeg.En zo ben ik nu eenmaal en ha ha vind die pubergroep leuk, zit vaak tussen ze in de kerk. en daar zitten ze heel oprecht, en als de preek t elang voor ze duurd, komen er hier en daar telefoons te voorschijn Knipoog smiley

kijk je gewoon raar terug Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 10:25

PETRA373 schreef:
Die van mij zijn al heel groot hannah,kleinste van 5 gaa t op za naar zijn vader, die van 14 en 15 hebben voetballen en brandweer en dan komt het vanaf 20 jaar...

Boze smiley ...dus? Hoeveel kinderen breng je dan uiteindelijk mee?
Naar boven

Auteur Bericht
DANIEL777

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 10:27

FRANKT627 schreef:
lijkt me logisch ze komt alleen hihi
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 10:30

FRANKT627 schreef:

Smiley die vol vragen zit Denk niet dat die grote nog mee willen, nadat ze jou op me facebook hebben gezien Twijfelende smiley maar die blikken met gehaktballen komt goed, die bewaar ik speciaal voor jou... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 10:31

JOL252 schreef:
kijk je gewoon raar terug Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley

ha ha ga ik doen. lol
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 10:34

PETRA373 schreef:
Smiley die vol vragen zit Denk niet dat die grote nog mee willen, nadat ze jou op me facebook hebben gezien Twijfelende smiley maar die blikken met gehaktballen komt goed, die bewaar ik speciaal voor jou... Knipoog smiley

Boze smiley ...niemand wilt me nadat ze me gezien hebben...ik blijf wel binnen.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5252 5253 5254 5255 5256 5257 5258 ... 6194 Volgende
Pagina 5255 van 6194