ChristianMatch

Forum

Abraham gezien en geen relatie....dus Latten?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5256 5257 5258 5259 5260 5261 5262 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: zondag 17 februari 2013, 23:59

MIEKE364 schreef:
B R I L J A N T, Gerrit, hoe je woorden vindt om uit te leggen wat je bedoelt.

Precies, ieder zingt zijn eigen lied
Soms tot ander groot verdriet
En zich niet al te blind te staren
Om zich te verbijten, om mogelijke fouten
van een ander te verklaren.
Of zelf ook eens te proberen.........
enig inhoudelijks in het zakje der commentaren
te deponeren........... Coole smiley met zonnebril

Laatst aangepast door
GERRIT084
op maandag 18 februari 2013, 09:08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 00:06

ROOS575 schreef:
hahaha nee hoor Lachende smiley
Dat mag ik niet aanpakken van getrouwde mannen Knipoog smiley

Ja ja zo kan ik het ook Smiley die vol vragen zit van de nood een deugt maken Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 00:23

leuke volle dagje gehad, heerlijk gewandeld in het bos en in het openveld poos in het zonnetje gezeten en genoten!
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 00:25

PETRA373 schreef:
Die is vast gemoved voor die een bepaald ziekelijk figuur op zich afkrijgt.... Twijfelende smiley er zijn mensen die als ze een leuke man ontdekken, heel raar gaan doen... en daar bedoel ik niet jou mee steentje hoor.

Oei, dat klinkt als een vervelend ervaring, Petra..... Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 00:27

ROOS575 schreef:
Zullen we delen? Mogen jullie em vanaf nu tot een uur of 9 en eind van de middag nog een poosje? Coole smiley met zonnebril

Ehm....... jullie zitten ten (zuid-)westen van ons, de zon gaat van het oosten naar het westen, dus als wij hem nou tot een uurtje of 4 's middags houden, mogen jullie hem daarna nog ff een tijdje. Kun je mooi in Scheveningen de zon in de zee zien zakken. Deal?
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 07:39

Tja je hebt ook het omgekeerde. Kom je een keer op iemands profiel (vanuit het forum, of chatbox, of online leden) krijg je direct een mail.
Sommigen vinden zich altijd een potentiele partner blijkbaar Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 07:45

wisten jullie dat ik nog steeds niet weet wat Roos nu heeft gekregen Boze smiley

En een Valentijns kado mag je best aannemen van een getrouwde man. Niet alle bloem- en postbezorgers zijn single Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 07:53

Nee...ik heb ...wat dat betreft ook ""nergens last van""

Ook vrouwen kijken weleens op mij profiel...geen probleem...
(doe dat zelf ook weleens)

Maar met grote regelmaat...wordt ik wel bekeken door 1 en dezelfde vrouw...
Niet uit deze regio...ik ken haar ook niet....en dat vind ik WEL vreemd...

VER...boven mijn eigen leeftijd....

(???????????????????)
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 07:56

ROOS575 schreef:
hahaha nee hoor Lachende smiley
Dat mag ik niet aanpakken van getrouwde mannen Knipoog smiley

Oei...ik heb ook iets aangepakt van een getrouwde man....(chocoladehartjes!!!)
Zijn vrouw was er bij...en ze vond het goed!!!

Knipoog smiley Knipoog smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BERENDJAN590

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 08:36

Ik vraag mij af of waterbed niet lek is. Smiley die vol vragen zit Zo ja Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CORNE927

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 09:00

ROOS575 schreef:
Dit vind ik behoorlijk ego gedacht, lekker je eigen leventje maar als er moeilijkheden komen dan kruip je gauw in je eigen huis Twijfelende smiley

Dit past inderdaad wel prima binnen de gangbare egoistische maatschappij Engeltje smiley

Roos, 2 opmerkingen;

- Je quote een deel van de tekst waardoor het perspectief van de vraag verandert en je dus tot deze reactie komt.
- Ten diepste willen we allemaal hetzelfde, namelijk in blind vertrouwen en vol liefde een gelukkig huwelijk in goede en slechte tijden.

De maatschappij verandert, de mens groeit/verandert , en dus zou een relatievorm dan niet kunnen veranderen? Teneinde het optimale eruit te halen?

Dat heeft dus niks te maken met ego of lekker makkelijk of meerdere liefjes erop na houden. Dat wordt ingevuld door de ander!!!

Het heeft meer te maken met 'voor alles is een tijd'. Strak vasthouden aan het oorspronkelijke idee van rond je 20e houdt je wellicht juist gevangen in je toekomst. Waarom? Omdat de kans dat je dat nog vindt hetzelfde is als zoeken naar de naald in de hooiberg, het is gewoon niet realistisch.

Continu veranderen dingen om ons heen en accepteren we als een gegeven. Maar als het over andere relatievormen gaat in deze zo snel veranderende wereld dan vallen (vooral vrouwen) over je heen.
Naar boven

Auteur Bericht
JETBROEK719

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 09:08

[quote=JOSINA022]Ok, Paulien mag er misschien op lijken, maar Kees is het Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt[/quo

Waar baseer je dat op?
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 09:24

BERENDJAN590 schreef:
Ik vraag mij af of waterbed niet lek is. Smiley die vol vragen zit Zo ja Gefrustreerde smiley

Verraste, verbaasde smiley ...misschien moet je de lek bij jezelf zoeken Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 09:28

[quote=JETBROEK719]

Het zou me niet verwonderen dat het Paulien is. Zij is tot alles in staat. Ze is rebels...wie gaat er nu een mol zoeken in Zuid Afrika. Boze smiley Daar leven slangen, brrrrr
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 09:37

STEENTJE178 schreef:
Ehm....... jullie zitten ten (zuid-)westen van ons, de zon gaat van het oosten naar het westen, dus als wij hem nou tot een uurtje of 4 's middags houden, mogen jullie hem daarna nog ff een tijdje. Kun je mooi in Scheveningen de zon in de zee zien zakken. Deal?

Welke jullie ten zuid-westen tsssssssss....
enne hij komt er hier al door hoor Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 09:38

CORNE927 schreef:
Roos, 2 opmerkingen;

- Je quote een deel van de tekst waardoor het perspectief van de vraag verandert en je dus tot deze reactie komt.
- Ten diepste willen we allemaal hetzelfde, namelijk in blind vertrouwen en vol liefde een gelukkig huwelijk in goede en slechte tijden.

De maatschappij verandert, de mens groeit/verandert , en dus zou een relatievorm dan niet kunnen veranderen? Teneinde het optimale eruit te halen?

Dat heeft dus niks te maken met ego of lekker makkelijk of meerdere liefjes erop na houden. Dat wordt ingevuld door de ander!!!

Het heeft meer te maken met 'voor alles is een tijd'. Strak vasthouden aan het oorspronkelijke idee van rond je 20e houdt je wellicht juist gevangen in je toekomst. Waarom? Omdat de kans dat je dat nog vindt hetzelfde is als zoeken naar de naald in de hooiberg, het is gewoon niet realistisch.

Continu veranderen dingen om ons heen en accepteren we als een gegeven. Maar als het over andere relatievormen gaat in deze zo snel veranderende wereld dan vallen (vooral vrouwen) over je heen.

Volgens mij slaat zij helemaal de plank niet mis, wat anders is het nut dan van een L.A.T relatie, alleen bepaalde spanningen vermijden?
Elkaar continu op de lip zitten is ook niet goed, maar los van elkaar leven en bepaalde verantwoordelijkheden ontlopen ook niet.

En ik denk ook niet dat de huidige woningmarkt zich leent voor deze samenlevingsvorm, ?!
Veronderstel dat iedereen dat licht in ene ziet branden, en er voor zou gaan .
Ben ik toch echt wel bang, dat er binnen de kortste keren, geen huis meer te krijgen is, en dat is al moeilijk tegenwoordig.
Naar boven

Auteur Bericht
BERENDJAN590

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 09:39

FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley ...misschien moet je de lek bij jezelf zoeken Knipoog smiley

als dat zo was Frank was het opgelost Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 09:49

BERENDJAN590 schreef:

Dat wordt zwemmend slapen......!
Naar boven

Auteur Bericht
BERENDJAN590

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 09:52

JOANNIE702 schreef:

nou hoop dat het nog van vorige keer is heb na dat ik de lek heb gedicht zo veel mogelijk water weg gehaald maar ja staat weer water in .
dus ik denk dat ergens een heel klein lekje is alleen weet niet waar. Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
BERENDJAN590

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 09:52

JOANNIE702 schreef:

nou hoop dat het nog van vorige keer is heb na dat ik de lek heb gedicht zo veel mogelijk water weg gehaald maar ja staat weer water in .
dus ik denk dat ergens een heel klein lekje is alleen weet niet waar. Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 10:03

[quote=JETBROEK719]

Het waren steeds kleine dingetjes waardoor ik twijfelde. Maar vorige week liet Kees aan Daniël zijn dagboek lezen, waar Daniël nogal wat dingetjes uithaalde. En vervolgens vligt Daniël er uit...

Wat stond er in het dagboek van Kees is dus de grote vraag...
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS575

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 10:08

CORNE927 schreef:
Roos, 2 opmerkingen;

Een deel van je tekst verkortte ik om de lappentekst te beperken en ik juist op dit gedeelte wilde reageren, nam de rest vanzelf wel mee in m'n mening.
Logisch dat na een scheiding de situatie anders is. Mensen zijn vaak beschadigd of als ze niet beschadigd zijn hebben ze een bord voor dr k**
Scheiden is ook niet gewoon.

Dus jij zegt; de (on)christelijke wereld veranderd dus we moeten maar mee doen want anders vind je geen partner meer die bij je past?
Deze relatievorm zie ik ook steeds meer om me heen inderdaad.
Maar dan bij onchristelijke (in mijn ogen) egoistische mannen.
De praktijk hierbij is dat het de grens verkleint om spoedig weer naar een volgende relatie te hoppen.

Denk je dat dit overeenkomt met de bijbel?
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 10:10

zondag 17 februari 2013, 23:22 Reageer met quote

CORNE schreef:
Is Latten eigenlijk niet veel slimmer dus, ieder zijn eigen ding en huis, en verder het leven invullen zodat je beide optimaal gelukkig wordt?

Het is misschien een (te) moderne gedachte, maar kan zeggen uit ervaring te spreken, dus pols jullie mening ook maar eens.

Roos: Dit vind ik behoorlijk ego gedacht, lekker je eigen leventje maar als er moeilijkheden komen dan kruip je gauw in je eigen huis Twijfelende smiley

Dit past inderdaad wel prima binnen de gangbare egoistische maatschappij Engeltje smiley

Ik niet. Ik kruip toch liever in me eigen huis, dan moeilijke dingen te ondergaan.
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS575

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 10:13

SHANITA130 schreef:
zondag 17 februari 2013, 23:22 Reageer met quote

CORNE schreef:
Is Latten eigenlijk niet veel slimmer dus, ieder zijn eigen ding en huis, en verder het leven invullen zodat je beide optimaal gelukkig wordt?

Het is misschien een (te) moderne gedachte, maar kan zeggen uit ervaring te spreken, dus pols jullie mening ook maar eens.

Roos: Dit vind ik behoorlijk ego gedacht, lekker je eigen leventje maar als er moeilijkheden komen dan kruip je gauw in je eigen huis Twijfelende smiley

Ik niet. Ik kruip toch liever in me eigen huis, dan moeilijke dingen te ondergaan.

Verstandig Shanita, soms is dat gewoon beter Lachende smiley
Ik zit hier ook prima Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BERENDJAN590

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 10:14

BERENDJAN590 schreef:

lekje gevonden word er niet beter van

Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 10:18

LoL
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS575

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 10:19

PETRA373 schreef:
Die is vast gemoved voor die een bepaald ziekelijk figuur op zich afkrijgt.... Twijfelende smiley er zijn mensen die als ze een leuke man ontdekken, heel raar gaan doen... en daar bedoel ik niet jou mee steentje hoor.

Petra, zulke mensen zul je helaas overal tegenkomen, op straat, op je werk, in de kerk en zeker hier op CM.
Mijn ervaring is dat hier heel wat onbetrouwbare mannen en vrouwen zijn.
Ik denk weleens dat een datingsite onbetrouwbare mensen aantrekt. Engeltje smiley
Maar er zijn natuurlijk ook hele goeie! Knipoog smiley
Laat je er niet door ontmoedigen en Go for it!

Laatst aangepast door
ROOS575
op maandag 18 februari 2013, 10:19
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS575

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 10:24

ANNA415 schreef:
Tja je hebt ook het omgekeerde. Kom je een keer op iemands profiel (vanuit het forum, of chatbox, of online leden) krijg je direct een mail.
Sommigen vinden zich altijd een potentiele partner blijkbaar Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley

hahaha herkenbaar...
Voor sommige geld... als je maar een vrouw ben Geschokte, onthutste smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Het maakt soms niet uit of je 30 jaar jonger of 10 jaar ouder ben Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS575

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 10:25

Verraste, verbaasde smiley dubbel

Laatst aangepast door
ROOS575
op maandag 18 februari 2013, 10:25
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS575

BerichtGeplaatst: maandag 18 februari 2013, 10:28

ERIKA129 schreef:
Welke jullie ten zuid-westen tsssssssss....
enne hij komt er hier al door hoor Coole smiley met zonnebril

Hier is tie ook al een poosje Verraste, verbaasde smiley
Bedankt Steentje!! Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5256 5257 5258 5259 5260 5261 5262 ... 6194 Volgende
Pagina 5259 van 6194