| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 8 april 2013, 13:11
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | En toch blijf ik erbij, met de woorden die ik schreef! Diep In het mannen hart Zit zoveel schoonheid Vooral Als de liefde bloeit In het hart van de man......... |
Ja...ben het helemaal eens met je hoor Joannie...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 8 april 2013, 13:15
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | Helemaal ermee eens Willem....... Zeeland.......?  |
Voel me toch verplicht...even antwoord te geven.... Ik ben juist die week....jarig...en weg... Kan helaas niet op DAT feestje zijn... Bovendien is het ook erg ver voor mij...
Maarre...denk gewoon even aan me...net of ik er WEL bij ben...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 8 april 2013, 13:18
|
|
|
|
Gedaan?? Nog niet veel.... Het weekeind grotendeels op bed en bank doorgebracht...(vreselijk verkouden) Toch maar gaan werken...even... Doe het hoognodige...en maar even mijn rust nog nemen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 8 april 2013, 13:59
|
|
|
|
Nou...die JOEHOE is aangekomen hoor!!! Wat een heerlijk vooruitzicht...met een midweekje vakantie..!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 8 april 2013, 14:24
|
|
|
|
Stttttttt nie zo hard roepen anders wordt het weer niks 
Erika die zo verlangt naar dat weer
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op maandag 8 april 2013, 14:25
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 8 april 2013, 14:26
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | dat heb je dus als je tv kijkt, dan zijn er op eens frikadellen in de chatbox  |
Doen ze om te zorgen dat we komen Anna... Nou trap er lekker nie in is zo slecht voor me die frikadellen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 8 april 2013, 14:29
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | In ieder geval achter de kachel is nu ook schoon, voor 44 jaar......!
 |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 8 april 2013, 14:55
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | dat heb je dus als je tv kijkt, dan zijn er op eens frikadellen in de chatbox  |
Tsja en dan waren die frikadellen maar bijzaak eigenlijk....... 
Soms is het heeeeeeel interessant om es in de chatbox langs te komen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 8 april 2013, 15:04
|
|
|
|
Joh, bij háár kan dat...... dankzij die rondstuivende frik.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 8 april 2013, 15:05
|
|
|
|
Wat weer een heerlijke weer weer.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 8 april 2013, 16:45
|
|
|
|
Pas geskimmed,daar sta je dan met je boodschappen,voor joker en met de schrik in de benen 
Vorige week is vriend al geskimmed dus daar deed ik de boodschappen voor.......en nu ik zelf........morgen maar op zoek naar een bankfiliaal(bestaan die nog???) zodat er leefgeld gehaald kan worden(kan dat nog,zonder een pas geld halen bij de balie???) tot alles geregeld is,rekening aanmaken(en alles maar dan ook werkelijk al je betalingen overzetten naar een nieuw rekeningnummer)Passen,rekeningnummers en codes aanleveren duurt ongeveer een week........
Meeeeeeeeen,wat ben ik pissed
Leanne,hongerig
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 8 april 2013, 17:22
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Pas geskimmed,daar sta je dan met je boodschappen,voor joker en met de schrik in de benen 
Vorige week is vriend al geskimmed dus daar deed ik de boodschappen voor.......en nu ik zelf........morgen maar op zoek naar een bankfiliaal(bestaan die nog???) zodat er leefgeld gehaald kan worden(kan dat nog,zonder een pas geld halen bij de balie???) tot alles geregeld is,rekening aanmaken(en alles maar dan ook werkelijk al je betalingen overzetten naar een nieuw rekeningnummer)Passen,rekeningnummers en codes aanleveren duurt ongeveer een week........
Leanne,hongerig  |
Zoals mijn meiden dan in overtreffende trap zeggen: dat is naaiend
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op maandag 8 april 2013, 17:29
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: maandag 8 april 2013, 18:33
|
|
|
|
Het is 6 dagen vooruit en daarmee knap onzeker - maar laten we het hopen. De Pluim wijst tempetaturen aan van 12 tot 20, het kan nog alle kanten opgaan maar er is hoop en dat is al heel mooi. Hopelijk komt er nog goed weer voor de herfst begint en dat de komende dagen herfstachtig worden is dan toevallig wel goed voor de natuur. Laat, alds de bodem nat genoeg is het voorjaar maar uitbreken. Dan kan het heel snel gaan. De natuur staat inmiddels op uitbreken. Iedereen zal er van opknappen.
Thomas, wil wel eens wandelen zonder winterjas.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 8 april 2013, 19:22
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Pas geskimmed,daar sta je dan met je boodschappen,voor joker en met de schrik in de benen 
Leanne,hongerig  |
Das balen, wat dat betreft was er niets mis met het oude systeem, toen we nog niet hoefden te pinnen en gewoon allemaal contant betalen, geen pin automaten etc.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: maandag 8 april 2013, 19:58
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Voel me toch verplicht...even antwoord te geven.... Ik ben juist die week....jarig...en weg... Kan helaas niet op DAT feestje zijn... Bovendien is het ook erg ver voor mij...
Maarre...denk gewoon even aan me...net of ik er WEL bij ben... |
We zetten wel een grote foto van je neer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 8 april 2013, 20:04
|
|
|
|
Maandag 8 April, Psalm 31: 20-25 en Mattheüs 26: 14-16; Judas.
Heel anders dan Maria reageert Judas op Jezus. Hij heeft het ineens helemaal met Jezus gehad. Hij wil met Jezus leven en gloriën, maar niet met Hem sterven. Hij ergert zich aan Jezus’ opmerking over zijn dood en zijn graf. Daarmee vormt hij een geweldige tegenstelling met Maria. In haar bijna niet te evenaren daad ziet Jezus zijn eigen daad en dood oplichten. Juist op dit punt breekt er echter ook iets bij Judas, knapt hij helemaal af op Jezus en wordt hij Judas de verrader. ‘Wat willen jullie met geven? ‘Al gauw dertig zilverstukken’, zeggen ze. Want dat was de prijs die je moest betalen als door jouw schuld de slaaf van je buren was verongelukt. ‘Goed’, zegt Judas, ‘ik zal zien wat ik kan doen.’ En hij steekt het geld in zijn zak. En zo staan ze in het begin van dit lijdensverhaal naast elkaar. Waar ergens in dit verhaal sta jij? Maria zegent, Judas slaat Jezus van zich af. Maria geeft alles. Dat is het spoor van Christus. Laten we deze weken Jezus op de voer volgen en ons leven Hem geven.
De aarde zelf is veels te klein voor wie U waarlijk loven wil. Uw liefde is een groot geheim, zij vraagt geheel mijn hart en ziel.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 8 april 2013, 20:05
|
|
|
|
Maandag 8 April, Psalm 31: 20-25 en Mattheüs 26: 14-16; Judas.
Heel anders dan Maria reageert Judas op Jezus. Hij heeft het ineens helemaal met Jezus gehad. Hij wil met Jezus leven en gloriën, maar niet met Hem sterven. Hij ergert zich aan Jezus’ opmerking over zijn dood en zijn graf. Daarmee vormt hij een geweldige tegenstelling met Maria. In haar bijna niet te evenaren daad ziet Jezus zijn eigen daad en dood oplichten. Juist op dit punt breekt er echter ook iets bij Judas, knapt hij helemaal af op Jezus en wordt hij Judas de verrader. ‘Wat willen jullie met geven? ‘Al gauw dertig zilverstukken’, zeggen ze. Want dat was de prijs die je moest betalen als door jouw schuld de slaaf van je buren was verongelukt. ‘Goed’, zegt Judas, ‘ik zal zien wat ik kan doen.’ En hij steekt het geld in zijn zak. En zo staan ze in het begin van dit lijdensverhaal naast elkaar. Waar ergens in dit verhaal sta jij? Maria zegent, Judas slaat Jezus van zich af. Maria geeft alles. Dat is het spoor van Christus. Laten we deze weken Jezus op de voer volgen en ons leven Hem geven.
De aarde zelf is veels te klein voor wie U waarlijk loven wil. Uw liefde is een groot geheim, zij vraagt geheel mijn hart en ziel.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: maandag 8 april 2013, 20:09
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Tsja en dan waren die frikadellen maar bijzaak eigenlijk....... Soms is het heeeeeeel interessant om es in de chatbox langs te komen  |
bah was er ook maar toen moest joannie weer wandelen, ik moet ook nog een keer naar bed hoor kunnen jullie geen sammenvatting maken?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: maandag 8 april 2013, 20:10
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Joh, bij háár kan dat...... dankzij die rondstuivende frik.....  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 8 april 2013, 20:26
|
|
|
|
|
En toch...niemand van ons heeft het in de hand....ook al willen we allemaal zo graag de zon....ook ik....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 8 april 2013, 20:28
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | bah was er ook maar toen moest joannie weer wandelen, ik moet ook nog een keer naar bed hoor kunnen jullie geen sammenvatting maken? |
Wat denk je...dat we niks anders hebben te doen dan...SAMMENVATTINGEN...maken???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: maandag 8 april 2013, 21:35
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | | Een halve cent die rond is........ hoe DOE je dat? |
HAHA...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 8 april 2013, 22:40
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | | Das balen, wat dat betreft was er niets mis met het oude systeem, toen we nog niet hoefden te pinnen en gewoon allemaal contant betalen, geen pin automaten etc. |
Verleden tijd he,tanken bij onbemande pompen,zelf je boodschappen scannen en pinnen.We moeten steeds zelfredzamer worden,als je dan ineens zonder betaalmiddelen zit besef je ineens weer hoe beperkt dat eigenlijk is........
Het is geen drama,alleen maar irritant
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: maandag 8 april 2013, 22:48
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Joh, bij háár kan dat...... dankzij die rondstuivende frik.....  |
Tuurlijk kan dat bij mij, draadloze stofzuigertjes op 4 pootjes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: maandag 8 april 2013, 22:49
|
|
|
|
| STEENTJE178 schreef: | Tsja en dan waren die frikadellen maar bijzaak eigenlijk....... Soms is het heeeeeeel interessant om es in de chatbox langs te komen  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: maandag 8 april 2013, 22:50
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | bah was er ook maar toen moest joannie weer wandelen, ik moet ook nog een keer naar bed hoor kunnen jullie geen sammenvatting maken? | Sla dat maar....naar bed gaan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: maandag 8 april 2013, 23:07
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | We zetten wel een grote foto van je neer  |
Ja Anna wat een goed idee........als wij Anna ok niet hadden....!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: maandag 8 april 2013, 23:30
|
|
|
|
zal het even bij CM houden weer even wat leeswerk zie ik Mooie en leuke onderwerpen
Groet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 8 april 2013, 23:42
|
|
|
|
| ANNA415 schreef: | We zetten wel een grote foto van je neer  |
Nee...ik geef daarin geen toestemming....
|
|
| Naar boven |
|
|