| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 2 mei 2013, 20:49
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | Oeffff sorry, groter kon ie niet...  |
BEN JE DE BOEL WEER AAN HET VERKNOEIEN??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 2 mei 2013, 20:52
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Voor veel mensen is het de youtubelink selelecteren, kopieren en in het berichtje plakken, selecteren, op URL klikken en posten. Voor niet-computeraars is dat vaak wat te snel.
Maar het kan op meer manieren, dat gaf ik ook al aan. Als mensen er maar mee geholpen zijn, daar gaat het om.
Thomas |
Hier is er nog 1....een mensje...waarbij het niet lukt... Maar dat komt...omdat ik moeilijk leesstof op kan nemen momenteel...
Ooit komt het goed....jij moet ook een taak blijven houden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 2 mei 2013, 20:56
|
|
|
|
Dank je , ik jou ook
Ja, ik zat zo te denken, de overeenkomsten als christenen zijn veel groter dan de verschillen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 2 mei 2013, 21:24
|
|
|
|
1. naar you tube gaan 2. de film opzoeken die je op het forum wilt zetten en eerst de film uitzetten als ie begint te spelen vanuit zichzelf en naar het begin brengen, dat ie op 0.00 seconden staat. 3. als je de film hebt gevonden, klikken op delen met links 4.delen staat precies onder de film 5.Dan met rechts op de blauw geworden url(adres) klikken. En kopiëren selecteren. Dus.. Op kopiëren klikken met links. 6. Even opletten dat bij 'beginnen bij' vlak onder de url(adres), dat daar 0.00 staat en aanvinken, en anders op 0.00 zetten en aanvinken. Of op 0.30 zetten als je bijvoorbeeld wil dat de film na 30 seconden begint. Of wat dan ook. 0.45=45 seconden, 1.00=een minuut. etc..Je kan dit ook negeren merkte ik, als de film maar naar het begin is gebracht als ie begonnen is met spelen. Dat is de ene keer wel zo en de andere keer niet, weet nog niet waarom, maar bijzaak... 7. Naar het veld gaan op het forum waar je de aanklikbare link wilt maken. 8.Dan de link plakken. 9. Dan [url=adres]klik hier(of de tekst van de film, of iets anders, wat je wilt neerzetten)[/url]
Ik zal een voorbeeld geven: opwekking 733
Eronder op delen klikken dan krijg je: http://youtu.be/KeVjB-SXqwU(het adres of de url) Eerst even de film uitzetten en naar het begin gaan, en kijken of bij 'beginnen bij', of de teller op 0.00 staat. Goed bij delen krijg je dan: http://youtu.be/KeVjB-SXqwU(het adres of de url)
Dan is het heel makkelijk, ervoor [url=het adres]dan je eigen tekst; klik hier oid, dan afsluiten met[/url]
En geen spaties. En rood is wat je ervoor en ertussen en op het einde moet zetten, van de url(adres).
Dus dan krijg je: opwekking 733
Ja, en dit kan je nakijken door op 'reageren' te klikken, en dan gewoon niet te reageren, maar te kijken, en dan terug met de terugtoets....
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 2 mei 2013, 21:34
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 2 mei 2013, 21:40
|
|
|
|
EEn link gevonden hoe je een link met eigen tekst maakt. 
Bij het eerste voorbeeld, zijn er streepjes geplaatst, want anders krijg je daar natuurlijk meteen een link. dus die moet je wegdenken.
De 2de uitleg van 1 feb, 2013 10:12 is duidelijk vind ik.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 2 mei 2013, 21:45
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: donderdag 2 mei 2013, 21:45
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | EEn link gevonden hoe je een link met eigen tekst maakt. 
Bij het voorbeeld, zijn er streepjes geplaats, want anders krijg je natuurlijk meteen een link. dus die moet je wegdenken. |
Bedenk wel dat html, de taal waamee je sites programmeert, dan ondersteund moet worden. CM doet dat. Feitelijk geef je hiermee html-commando's. Het zal niet altijd en overal werken.
Thomas
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 2 mei 2013, 21:48
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Bedenk wel dat html, de taal waamee je sites programmeert, dan ondersteund moet worden. CM doet dat. Feitelijk geef je hiermee html-commando's. Het zal niet altijd en overal werken.
Thomas |
I know, het was geloof ik ook duidelijk dat het alleen voor forums die het ondersteunen was bedoeld, anyway, thanks!  In mail kan ik het precies voordoen zonder dat het een link wordt...
even kijken of het hier lukt: [url=http://youtu.be/KeVjB-SXqwU]opwekking 733[/url]
Ja, het lukt: zo maak je dus een link met eigen tekst, alleen dat rode zet je bij het adres, alleen dan gewoon in het zwart.
Dus met gewoon zwart ipv rood krijg je: opwekking 733
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 2 mei 2013, 22:10
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: donderdag 2 mei 2013, 21:53
|
|
|
|
Bedankt voor jullie uitleg beide Thomas en Shanita
Het zal toch ooit gaan lukken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 2 mei 2013, 21:57
|
|
|
|
Ooit, ooit moét het lukken
Geldt voor mij nu voor veel dingen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 2 mei 2013, 22:00
|
|
|
|
Mooi nummer van Schindler's List, Jans!
Ik hou het nooit droog bij ja, uitgerekend de film van Schindler's List, dit is zeker filmmuziek zo te horen.....Mooi!!!!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 2 mei 2013, 22:07
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: donderdag 2 mei 2013, 22:01
|
|
|
|
|
Diskjocky gezocht; die goed is in hand en span diensten:)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 2 mei 2013, 22:09
|
|
|
|
Ach, veels te laat opgestaan, en zit alleen maar achter de pc.
Ja, gaat goed hier.
Maar ja, ff de wekker wat eerder zetten, en ik heb me werk op tijd af morgenmiddag :)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 2 mei 2013, 22:19
|
|
|
|
He Shanita bedankt voor je uitleg. en ik begrijp je wel hoor. Er is immers zoveel ellende in de wereld. En soms bid je om uitkomst of genezing en je krjgt het niet. Is ook onbegrijpelijk. We kunnen beter inderdaad naar de overeenkomsten kijken van ons als christenen.Ik weet er nog wel eentje: Als christenen denken we allemaal volgens mij niet eentje uitgezonderd veel te klein van onze God
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 2 mei 2013, 22:34
|
|
|
|
20 Signs That The Next Great Economic Depression Has Already Started In Europe
Hier
Als God voor ons is, wie zal tegen ons zijn?
Welterusten strakkies!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 2 mei 2013, 22:37
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 2 mei 2013, 22:43
|
|
|
|
ik heb er laatst nog een stukje over geschreven, god begrijpen, nee dat kunnen we niet helemaal en dan denk ik weer aan mezelf, hoe ik me kleuter niet alles over de wereld vertel, want hij kan die wetenschap niet aan Zo vertelt god ons ook niet alles denk ik
en dan denk ik aan petrus in de gevangenis, de sisipelen baden, waren zeer verbaasd hij ineens voor de deur stond ( dus ze baden best wel beetje met twijfel) vervolges word jacobus in de gevangenis gegooid, zeker weten dat ze toen weer baden en dachten, god bevrijd hem weer. dus niet
Johannes de doper, die in de gevangenis zat en iemand na jezus stuurde met de vraag bent u het echt? ja zei jezus, eh gekomen om gevangenen bevrijding te geven???? zou johannes niet effe hebben gedacht, eh???? warom zit ik hier dan gevangen?
God begrijpen?
dan kom ik terug op me kleuter, nee hij begrijpt nbiet alles, ook niet warom ik bepaalde dingen doe. wel weet hij dat hij mij kan vertrouwen
Zo is eht ook met god, alles begrijpen? nee, maar we kunnen hem wel vertrouwen.
ik genas, mijn kleindochtertje ging dood?? Enigste antwoord ik van god heb gehad is dat hij echt de dood heeft overwonnen, ze in de hemel is
Op andere vragen niet, misschien ooit legt god het me uit, in der tussen heb ik vertrouwen dat hij een liefde volle vader is.
maar begrijp heel goed mensen die zich na zoiets kritisch opstellen, warom god genas me kleindochter niet, warom word wel iemand anders genezen???
Voor mezelf, blijf ik bidden voor zieken, en als ze niet genezen, laat ik het aan god over, die weet alles beter en het hoe en waarom. dat het aan het gebed ligt, of door zonden van die persoon geloof ik absoluut niet.
het leven: een warboel van knopen en draden en als je eht omdraait staat er een mooie kroon geborduurd zoals corrie ten boom ooit zei, en dan snappen we het denk ik, nu openbaart god on snog niet alles, omdat we dat niet aankunnen denk ik, met de nadruk op denk ik,,, zo zijn mijn gedachten erover
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 2 mei 2013, 22:46
|
|
|
|
en misschien wat ontopic, maar het gaat ook wel over mensen die genezen worden in jezus naam en mensen die niet genezen worden in jezus naam
vandaar mijn gedachten over god begrijpen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 2 mei 2013, 22:47
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | He Shanita bedankt voor je uitleg. en ik begrijp je wel hoor. Er is immers zoveel ellende in de wereld. En soms bid je om uitkomst of genezing en je krjgt het niet. Is ook onbegrijpelijk. We kunnen beter inderdaad naar de overeenkomsten kijken van ons als christenen.Ik weet er nog wel eentje: Als christenen denken we allemaal volgens mij niet eentje uitgezonderd veel te klein van onze God |
Ja, ik denk juist weer heel groot, in die zin, dat ik geloof dat er geen verzoeking boven vermogen is, en met de beproeving ook de uitkomst.(teksten zoek ik later op)
Ja, als je met je neus erbovenopzit dat men niet geneest, en het zijn ook mensen die je nastaat, ja.... Een moeder met kinderen met een erge ongeneselijke ziekte die maar niet beter wordt...Ik kan zo een hele lijst opnoemen.
Aan de andere kant, besefte ik gisteren, mensen die wel in genezing geloven en daar hebben zij net als ik ook redenen voor, voor hun overtuiging, ja, waarom onderuithalen? Als ik migraine heb, en ik denk aan oa dat God alles kan en met me is, ja, dan is ook mijn migraine snel weg. Wel geloof ik dat als ik ooit ziek word, dat ik het kan dragen dat God me de kracht geeft.
Ik blijf het moeilijk vinden, als een dierbare vriendin erg ziek is...en maar niet beter wordt....
Maar ik wil er niet meer om ruziën....er is zoveel wat ons bindt...
Bedankt!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 2 mei 2013, 23:01
|
|
|
|

Wie zit er naast maxima?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: donderdag 2 mei 2013, 23:38
|
|
|
|
De les
2 meesters in China lopen aan de waterkant.
Opeens ziet de een een mooie dame aan de overkant staan Die zo te zien,niet verder kan, Maar ze weten allebei,dat ze in hun les zitten, En de vrouw moeten laten.
Maar de ene leraar ontfermt zich, En loopt door het water naar de overkant De ander kijkt verbaast,en zegt Zoiets mag je niet doen..het is een vrouw?
Toch gaat hij. Eenmaal terug gekomen met de vrouw in zijn armen, Zet hij de vrouw neer,en vervolgt zijn weg
Na samen weer een stukje gelopen te hebben, Zegt de ene die netjes bleef toekijken.. Heb je nu geen spijt,dat je de vrouw in je armen genomen heeft? Terwijl je wist dat dit niet mocht?
Waarop de ander zei; Ik hebt haar alleen gedragen in mijn armen? Toen ik haar neerzette..heb ik haar losgelaten En u draagt haar nog steeds met u.. in u hart.
Laatst aangepast door
|
HEIDE936
|
op vrijdag 3 mei 2013, 00:01
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NICOLLE231
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 mei 2013, 00:34
|
|
|
|
nu kinderen sexueel misbruiken wordt ik boos over.
Hoe is het nu in dat kindertehuis? en met Lubega? ik heb nl net ! een kind gesponsort DAAR bij st trin!.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 mei 2013, 05:37
|
|
|
|
| NICOLLE231 schreef: | nu kinderen sexueel misbruiken wordt ik boos over.
Hoe is het nu in dat kindertehuis? en met Lubega? ik heb nl net ! een kind gesponsort DAAR bij st trin!.  |
Ja, het is Trin zelf niet natuurlijk die kinderen misbruikt: Mattheus van de Steen is te snel met Mr Lubega in zee gegaan zonder hem eerst te checken. Dacht te snel dit is van de Heer, en nu is er erg veel geld ingepompt, na eerst alle schulden te hebben afbetaald, in een kinderdorp, samen met nog 2 andere organisaties, die Trin hielpen zeg maar. Bij de link, in de openingpost is het wel duidelijk weergegeven.
Ik werd er verdrietig van....boos nee, ik heb niet het idee dat ze bij Trin kinderen misbruiken, tegendeel, ze wouden juist helpen....
Lees vooral ook het commentaar, zou ik aanbevelen, voor een duidelijker beeld, iig, dat hielp mij wel voor een duidelijker beeld.
Kijk, Mr Lubega ving al kinderen op, in een kerk, en is er uit gezet, omdat wat er zich 's nachts afspeelde.
Afijn, tis een echte journalist die het onderzocht, nadat veel mensen van Trin en Stichting Kaja en Wilde ganzen ea. Maar ja, Trin was degene die ermee begon en alle vertrouwen in die man(kinderopvanger/hulp) stelde zonder vooraf onderzoek. Die man is zich als een koning gaan gedragen en ja, van het een kwam het ander. Mensen die verhalen van kinderen serieus namen, werden vervloekt, bedreigt, etc.
Afijn lees zelf maar.
Groetjes!
NB: als je echt voor desbetreffende kinderdorp/tehuis een kind hebt gesponsord, ja, dat is niet oké. Mattheus heeft het op zich gehaald en moet ermee dealen. Wat natuurlijk wel moeilijk is als je leven in gevaar loopt dan, maar dit kan ook niet.
Hier nog ff de link, met daar weer linken naar onderzoeken, extra bronnen etc.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 mei 2013, 07:20
|
|
|
|
Eigenlijk naar aanleiding van de soms overdreven negativiteit die men kan tegenkomen over de overheid, deze 2 teksten. Er zijn er nog meer.
1 Timoteüs 2,1-6
Voorschriften 2 1 Ik vermaan u dan allereerst smekingen, gebeden, voorbeden en dankzeggingen te doen voor alle mensen, 2 voor koningen en alle hooggeplaatsten, opdat wij een stil en rustig leven mogen leiden in alle godsvrucht en waardigheid. 3 Dit is goed en aangenaam voor God, onze Heiland, 4 die wil, dat alle mensen behouden worden en tot erkentenis der waarheid komen. 5 Want er is één God en ook één middelaar tussen God en mensen, de mens Christus Jezus, 6 die Zich gegeven heeft tot een losprijs voor allen; en daarvan wordt getuigd te juister tijd.
Eert de overheid Romeinen 13 1 Ieder mens moet zich onderwerpen aan de overheden, die boven hem staan. Want er is geen overheid dan door God en die er zijn, zijn door God gesteld. 2 Wie zich dus tegen de overheid verzet, wederstaat de instelling Gods, en wie dit doen, zullen een oordeel over zich brengen.
Dit zijn even 2 teksten over gehoorzamen aan overheden, koningen en hooggeplaatsten. Hoe belangrijk het is te bidden voor hooggeplaatsten opdat we een rustig leven mogen leiden in alle Godsvrucht en waardigheid. Omdat de overheden door God zijn ingesteld.
Ik vind zelf dat ik het goed heb hier in Nederland.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 mei 2013, 07:31
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | En de boer ook
 |
Ik ben in me kinderjaren tijden op boerderijen geweest.
Er was een boerderij, met zo'n elektrisch hek wat automatisch sloot.
Er kwam een kipje, geen kuiken, maar ook geen kip, ertussen, tussen het hek met z'n hoofd. Die overleefde het niet, en ik zag het gebeuren.
Ik was zooo verdrietig . Ik was een jaar of 8. Ja, sommige dingen vergeet je nooit.
Nu achteraf weet ik wel, dat ze kippen slachten deden achter me rug, om me niet te shockeren.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 mei 2013, 07:34
|
|
|
|
1. Werken over ongeveer 20 minuten.... Daarna 2. vrij en weg, naar buiten doen wat ik wil
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 3 mei 2013, 07:35
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 mei 2013, 07:44
|
|
|
|
Ik moet zometeen gaan werken
Ja, kan je denken; ik ook, so what?
Ja, maar ik ben er een tijdje tussenuitgeweest vanwege ziekzijn, dus ik moet weer helemaal wennen....
Elk keer als ik langs me bed loop, o, ik zou er zo weer heerlijk in kunnen liggen....
Maar ja, het houdt een keer op, eens, als je enigszins het gevoel heb dat je weer kan werken, ja, dan moet je gaan werken....
Gewoon even wennen....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 mei 2013, 07:54
|
|
|
|
niet beschikbaar
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 3 mei 2013, 10:26
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 mei 2013, 07:55
|
|
|
|
Ja, op de site zie je een klein plaatje, dus ja, normaal als je plakt krijg je hetzelfde formaat, dan schrik je even...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 3 mei 2013, 10:26
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 mei 2013, 07:57
|
|
|
|
| HEIDE936 schreef: | | Mijn kreet was vandaag; Trust! |
Mooi kreet Heide!!!!
Dat gaan ik nu dan maar doen(heb ik keus ?
Ik ga nu werken
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|