ChristianMatch

Forum

Wat neem ik/jij je zelf voor?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5455 5456 5457 5458 5459 5460 5461 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 15:39

MAMALOE463 schreef:
Leuk topic!

Ik neem me voor voor de komende tijd om veel te gaan fietsen, ik heb al een tijd geleden het hardloopprogramma van Evy gedownload en op mijn mobiel gezet, maar ik heb nog geen stap aan hardlopen gedaan dus dat wil ik echt deze week mee gaan beginnen.

Graag zou ik ook een cursus extensions zetten willen gaan doen zodat ik het bij anderen kan zetten, dit wil ik al jaren maar ik gun mezelf er geen tijd voor om het te doen.

En ik wil me voornemen en dat is eigenlijk wel mijn belangrijkste punt waar ik aan moet werken, minder te schoonmaken in mijn huis Verlegen lachende smiley ik ben te schoon, te opgeruimd, het kost me zo veel energie, ik leg hierin de lat te hoog voor mezelf en dat is eerlijk gezegd wel mijn belangrijkste voornemen om te gaan veranderen Verlegen lachende smiley

Hai Mamaloe,

Even over dat schoonmaken in je huis. Ja dat kan een probleem worden.

Toen ik pas in deze regio woonde, ja de buurvrouw, met een man en één dochter was elke dag bezig van 's ochtends vroeg tot 's avonds, alles deed ze elke dag.
Maar ja, mijn achterdeur, ja, keek uit op haar achterdeur, en daar lag ik lekker te zonnen, lezen hele dagen, keek ze me echt boos aan, of ik niets te doen had Smiley die vol vragen zit
Zat nota bene te studeren, Engelse en Franse boeken te lezen voor certificaten.

Afijn, paar jaar zat ik een keer ergens. Ja ik was de enige die ook broeken droeg.
Maar....gezellig daar, en de Rust van het geloof, stonden orgels, mensen gingen mooi spelen; oa tel de zegeningen een voor een, tel ze alle en vergeet er geen...

Afijn, we hadden les, wat ik overigens altijd heel erg leuk vond.
En ja, met huishoudelijke les, dat zou ik nooit vergeten werd er overlegd wie doet wat.
En ja, toen werd er héél duidelijk gezegd door de begeleiding, alléén doen, wat jíj vind dat echt nodig is, anders niet.

Want ja, er zaten daar overspannen huisvrouwen vrij jong nog met al 6 kinderen, en ja, ook daarvoor natuurlijk.
Die lessen wilden ons leren, huishouden is noodzaak, bijzaak, dus je doet alleen wat jij vind dat nodig is(dus niet elke dag alles afstoffen bijvoorbeeld).

En ja, dan gaat het veel relaxter.

Net als mensen die zichzelf te dik vinden, ja, eten is leuk, lekker maar nog altijd een bijzaak. Wel een leuke bijzaak, maar wel een bijzaak, hier in het westen.
Ja, in arme 3de wereld landen niet natuurlijk.

Hoofdzaak vind ik zelf; een goede verstandhouding Knipoog smiley, respect, vriendschap...en ja, daarna...dat weet God alleen.

Maar idd, wat ik ergens las, wel iemand van me eigen leeftijd, 5 jaar speling kan.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 9 mei 2013, 15:50
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE936

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 15:48

http://www.youtube.com/watch?v=_DBl5gAs6WI

Zou iemand voor me willen plaatsen..bvd
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 16:08

Hai Petra,

Weet je wat ik dan vaak deed? Nou gewoon eenvoudig jurkje eventueel riempie erom, dan laarzen.

Daar voel ik me wel op me gemak in.

Alleen, en ja, daar komt weer een probleem: laarzen hebben hoge hakken, en ja, dat is niet verstandig om een heel stuk mee te lopen.
Maar ja, ik voel me wel meer op me gemak met laarzen met hakken...

Aan de andere kant, voel ik me weer niet op me gemak, als ik niet zo snel kan lopen zeg maar...

Ja, dan kiezen, tussen 2 kwaden, het minst kwade Knipoog smiley

Iig, nog meer tips? Lachende smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 9 mei 2013, 16:16
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 16:16

Dinsdag 9 Mei, 1 Korinthiërs 15: 20-28; Laatste en eerste vijand.

Al is Christus opgewekt uit de dood en heeft Hij de hoogste plek gekregen aan de rechterhand van God, zijn koningschap vraagt van ons vaak heel veel geloof. ‘Heer, waar bent U? Waar is uw macht, waar is uw bescherming?’ Soms denk je: is er nog wel iemand boven die oplet?
Paules zegt heel beslist: We hebben een Koning! En wat voor een! Een die ons heeft liefgehad tot op het kruis en tot in het stille, kille graf. Maar God wekte Hem op en gaf Hem alle macht. En nu moet Hij als Koning heersen totdat God alle vijanden aan zijn voeten heeft gelegd. Daarvoor moet Christus nog een heftig en taai gevecht voeren. Want wat zijn er veel tegenkrachten in onze wereld. Wat word je daar soms intens moedeloos van. Wat kraakt het soms in ons leven. Maar gelukkig, dank God, Christus is Koning. Zelfs de dood zal alle macht ontnomen worden, door Paules hier de laatste vijand genoemd.
En de eerste vijand? Aan wie zou hij daarbij denken? De eersten die God de rug toekeerden, waren wijzelf. Adam, Paules, jij en ik. Maar ook ons boze, zondige en soms verbitterde hart kan Hij genezen. Jezus’ koningschap stelt ons diep gerust. Eén keer zal alles zich voor Hem buigen.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 16:22

Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE936

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 16:26

MARIO216 schreef:

Dank Mario..ook voor de geschreven stukjes..mooi en troost!
Naar boven

Auteur Bericht
ROLF230

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 16:31

ja, het kan.
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE936

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 17:04

http://www.youtube.com/watch?v=Yg8ljm0swXw&list=PL28CBD1DCFBC2E7AA
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 17:07

http://www.youtube.com/watch?v=Yg8ljm0swXw&list=PL28CBD1DCFBC2E7AA

Posting is van Heide.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op donderdag 9 mei 2013, 17:07
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 17:08

Ik ben het er niet mee eens, met plastic chirurgie.

Ronduit belachelijk: o ff paar nieuwe borsten voor 30.000 euro......
Net zulke borsten die ik had toen ik 18 was.

Ik vind het alweer een teken dat ouder zijn niet kan en jong zijn verheerlijkt wordt, wat je in de media ook ziet, bah!

Grote leugen, want als je als je jong ben heel naïef alle vertrouwen op je jong zijn stelt, net als anderen op hun veel geld hebben, ja...
Waar is je zelfvertrouwen, waar is het respect voor je persoon?

Ja, ik zou zoiemand die dat doet, natuurlijk niet veroordelen. en ook niet zo ongezouten mijn mening zeggen.
Maar ja, als die gene ernaar Vraagt, ja, dan zou ik, wel heel voorzichtig, dat wel, mijn standpunt proberen uit te leggen.

En ja, woorden komen dan vanzelf, is mijn ervaring, dat heb ik ook als ik iemand dingen over het geloof vertel, als de gelegenheid zich toevallig voordoet; woorden komen dan vanzelf.

Ps: de vraag of God het goed vind, ja natuurlijk denk ik. Maar ja das een heel andere discussie, maar ja, ik denk van wel, dat staat er los van, God kijkt naar je hart, en niet of je je een paar nieuwe borsten aan hebt laten meten.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 9 mei 2013, 17:11
Naar boven

Auteur Bericht
CARRY445

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 17:09

JOANNIE702 schreef:
Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen niet leuk.............. Twijfelende smiley

dan zijn je hondjes wel veilig Joannie Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE936

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 17:11

http://www.youtube.com/watch?v=g7q71OO_Vpo&list=PL28CBD1DCFBC2E7AA

Dankje Thomas,laatste Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 17:13

Mooi!
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE936

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 17:17

http://www.youtube.com/watch?v=g7q71OO_Vpo&list=PL28CBD1DCFBC2E7AA
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE936

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 17:18

SHANITA130 schreef:
Mooi!

Wil jij de laatste nog ff doen Shanta xyz
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 17:26

Hier
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 17:27

Knipoog smiley MOOI!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE936

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 17:43

ANN479 schreef:
Ik voel me nog ... 52 in mijn geval.

Waar zouden de mannen op cm toch op letten?
Ik ben geen jonge oma, geen moeder - zou ik nu het duidelijk is dat ik geen gezin meer kan stichten nu niet aantrekkelijk zijn omdat er gedacht wordt dat er onvoldoende levenservaring zou zijn? Of willen de mannen van rond mijn leeftijd toch een veel jongere vrouw .. zonder dat duidelijk te vermelden.
Of let met toch meer op het plaatje? Of meer op de geloofsrichting?

Maar laat ik het maar bij mijzelf houden, zelf open blijven en initiatief nemen en als ik zelf initiatief neem dan let ik wel op de leeftijd maar hanteer die ruim.
En als ik de zoekfunctie gebruik dan hanteer ik die grenzen nog veel ruimer.

Lachende smiley ...........
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE936

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 17:44

ANN479 schreef:
De levensfase lijkt mij dan niet zo belangrijk als hij maar lekker flexibel is!!! Lachende smiley

Twijfelende smiley Lachende smiley ..................
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 18:50

SHANITA130 schreef:
Hai Petra,

Weet je wat ik dan vaak deed? Nou gewoon eenvoudig jurkje eventueel riempie erom, dan laarzen.

Daar voel ik me wel op me gemak in.

Alleen, en ja, daar komt weer een probleem: laarzen hebben hoge hakken, en ja, dat is niet verstandig om een heel stuk mee te lopen.
Maar ja, ik voel me wel meer op me gemak met laarzen met hakken...

Aan de andere kant, voel ik me weer niet op me gemak, als ik niet zo snel kan lopen zeg maar...

Ja, dan kiezen, tussen 2 kwaden, het minst kwade Knipoog smiley

Iig, nog meer tips? Lachende smiley

ik voel me op me gemak met een ouwe broek en slobber trui, ha ha
die ik dan toch maar weer op het laatst aandoe, na tig dingen te hebben gepast.

ha ha, en die mannen lijken relaxed ja, maar wie weet ondertussen?
het begint met wakker worden en denken: oh nee, diaree.... na de apotheek anti diareepil halen
scheren, Aftershave, eh coole relaxe blik oefenen in d e spiegel...
ma ja, tot nu toe blijft dat een vaag geheim, zeggen de mannen er niets over Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 18:52

heide vertel:

hoe denken mannen met Daten Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 18:56

PETRA373 schreef:
ik voel me op me gemak met een ouwe broek en slobber trui, ha ha
die ik dan toch maar weer op het laatst aandoe, na tig dingen te hebben gepast.

ha ha, en die mannen lijken relaxed ja, maar wie weet ondertussen?
het begint met wakker worden en denken: oh nee, diaree.... na de apotheek anti diareepil halen
scheren, Aftershave, eh coole relaxe blik oefenen in d e spiegel...
ma ja, tot nu toe blijft dat een vaag geheim, zeggen de mannen er niets over Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Nou, daar zeg je wat; dat heb ik óók: een lekkere broek die lekker zit met een lekker wijde trui erboven, ja, ook dat zit lekker. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 18:59

JOANNIE702 schreef:
Vrije keuze, werd direkt bekeken en verteld, wat goed of mis is, ik koos zelf voor 2 bloemen En 1 abstract, was wel oke alleen te weinig diepte erin!
En bij de abstracte mocht meer kleur erin verwerken, alleen ik ben niet iemand voor de fotobewerking! Dat is niet mijn ding.
Ik zat niet in de prijzen, toch veel ervan geleerd!
En dat voor de eerste keer............ Knipoog smiley

Er bestaan cursussen fotoshoppen....weet ik, ik loop er weleens langs...

Maar leuk, ja je leert er altijd wel wat van Knipoog smiley!

Laatst aangepast door
SHANITA130
op donderdag 9 mei 2013, 19:00
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 19:01

Ik ga zo even eten en bankhangen bij de buren Knipoog smiley

Misschien tot later en anders morgen ;)
Naar boven

Auteur Bericht
CORTAZAR588

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 19:47

inhoudelijke reactie ?
ik dacht dat ik die gegeven had.
misschien is het niet duidelijk genoeg.
maar het is wel een reactie ........me dunkt
Naar boven

Auteur Bericht
LANFY127

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 21:01

LANFY127 schreef:
Interessant topic! In de eerste post vraagt de topic starter om je mening. En die geef ik hierbij dan maar! Iedereen die in dit onderwerp geïnteresseerd is zou eigenlijk deze film eens moeten bekijken:

http://www.moviemeter.nl/film/64858

Deze film is gebaseerd op een waar gebeurd verhaal in de negentiger jaren in Amerika. Het laat de mensen zien die totaal op zijn wat het leven betreft en waar ook absoluut geen enkele, zelfs maar enige, verbetering te verwachten valt! Als een mens "recht" op leven heeft, waarom dan ook niet het "recht" om te sterven? Persoonlijk voorbeeld, waar ik me zeker in kan vinden: toen mijn ex schoonvader 54 was kreeg hij een hersenbloeding en was geheel verlamd. In zijn laatste wilsbeschikking had hij laten vastleggen, dat, als hij geen menswaardig bestaan meer zou hebben, dus totale verzorging van anderen nodig had, het van hem niet meer hoefde! En zijn vrouw en dochters hebben dat besluit gerespecteerd en uit laten voeren. De machine is uitgezet. En? Waarom niet eigenlijk?

Speciaal voor jouw, als topicstarter, nog maar een keer dan!
Naar boven

Auteur Bericht
LANFY127

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 21:06

ANNA415 schreef:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Bilderbergconferentie

En wat wil je hier mee zeggen Anna? Die link heb ik tientallen keren in discussies op internet zien voorbijkomen! Mijn OP was ook niet aan jou gericht! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LANFY127

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 21:13

ANNA415 schreef:
Ik heb eens gebladerd door de hele lijst van referenties. Nummer 80:http://fristi.nl/Als dit moet bewijzen dat melk ongezond is.... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Dus nog meer links aangeklikt, sommigen bestaan niet, sommigen verwijzen wel naar medische artikelen maar het woord melk (of milk) nergens te vinden. Dus de bewijslijst is lang, de bewijslast mager.
Ik lees wel enkele artikelen die ontkrachten dat veel melk drinken goed voor je botten is, dat is inderdaad correct.

En ja het is al heel lang bekend dat het grootste deel van de wereld niet tegen melk kan. En laten we eerlijk zijn teveel van iets is nooit goed.

Haha, referentie nummer 80 gaat alleen over de samenstelling van Fristi! Niks meer en niks minder! Totaal niet of melk wel of niet gezond is! Op de rest van je argumentatie ga ik niet in, dat zou ik op dezelfde manier kunnen doen, maar met je laatste alinea ben ik het volkomen eens! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LANFY127

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 21:17

LANFY127 schreef:
Ik heb verschillende vriendinnen die het een en ander hebben laten doen! Nou en? Ze voelen zich er beter en lekkerder door! Waarom moet je je eigenlijk met alles afvragen of God het wel goed vind, en op welke manier Hij het dan wel of niet zou moeten goedvinden? De mogelijkheid om het te doen bestaat toch? En als je je er beter door voelt, waarom niet?

@ Shanita, je hebt duidelijk mijn bovenstaande bericht niet gelezen! Ik heb het totaal niet over een 30.000€ kostende operatie! Maar lees het nog eens!
Naar boven

Auteur Bericht
LANFY127

BerichtGeplaatst: donderdag 9 mei 2013, 21:28

SHANITA130 schreef:
Hier

Is zeker mooi! Maar deze vind ik mooier!

http://m.youtube.com/watch?v=UpQ6OESv24A
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5455 5456 5457 5458 5459 5460 5461 ... 6194 Volgende
Pagina 5458 van 6194