| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 10:10
|
|
|
|
Nog niets...
Ik ga nu beginnen...
Totaal helemaal geen zin....
Maar ik weet, het is belangrijk...
Dus, beginnen met het belangrijkste, en dan zo verder, in volgorde van steeds iets minder belangrijk.
Dus, voorlopig ben ik hier niet. Ja, of een heel kort berichtje....
Balen.
---
Haaa, plannen zijn gewijzigd, dingen worden verzet naar volgende week woensdag, komt mij dát ff goed uit.
Ja, want ik heb niet goed geslapen, doe ik nooit als ik weet dat ik vroeg moet opstaan.
Dus...nu kan ik rustig aan doen, ff forummen, ff dit, ff dat, waar ik zelf zin in heb, en dan, vanavond pas een afspraak.
Kijk, dat is nou leuk, vanmiddag even winkelen, en verder een beetje administratie, een of twee formulieren invullen en ik ben klaar!!!!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 15 mei 2013, 10:35
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 10:22
|
|
|
|
| MAMALOE463 schreef: | Ik vraag me af hoe mensen soms tot een daad komen zoals nu die vrouwen die 10 jaar opgesloten zijn geweest in Cleveland, en naar nu blijkt met kettingen en honderiem vastgebonden hebben gelegen. Wat bezielt zo iemand om dit te doen, wat zijn zijn beweegredenen om mensen zo te behandelen, is zo iemand van de duivel bezeten of iets anders? Zo zijn er natuurlijk nog talloze voorbeelden te noemen, maar mijn vraag is eigenlijk, wat bezielt een mens om dit te doen, of te Kunnen doen? |
Ik sta er ook steeds versteld van. Een zieke verduisterde geest, machtswellust, het kwaad. Meer heb ik er niet voor aan woorden, het is onvoorstelbaar wat deze vrouwen is aangedaan die ongelooflijk sterk en moedig zijn gebleken. Maar de prijs die er onterecht voor is betaald en geleden...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 10:29
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | | Ik sta er ook steeds versteld van. Een zieke verduisterde geest, machtswellust, het kwaad. Meer heb ik er niet voor aan woorden, het is onvoorstelbaar wat deze vrouwen is aangedaan die ongelooflijk sterk en moedig zijn gebleken. Maar de prijs die er onterecht voor is betaald en geleden... |
Kan het ook zo zijn dat als je losgelaten word en beinvloed door de duivel dat je, ik ,jij ,wij, ook zo ver komen als deze mensen? Ik kan het me onmogelijk voorstellen ooit tot zulke daden te komen, word zo iemand zo geboren dan met een zieke geest of gebeurt er iets in iemands leven dat je tot zulke daden in staat bent?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 10:33
|
|
|
|
|
Rustig zit ik in een hoekje, te lezen en genieten bij de kachel ;)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 10:33
|
|
|
|
| HEIDE936 schreef: | Mooi weer gegeven Mamalou,ga er zeker over na denken..
Maar,dat je zegt;halverwege,niet te lang direct de eerste x..dat kan ik mij niet zo goed voorstellen...
Ik zelf geeft.. de eerste keer denk niet direct een x?
(natuurlijk even een geintje) |
X moet je lezen als keer, geen kus Heide, bah dat jij gelijk zoo denkt hihihi
Mijn zin moet je dus zo lezen, ik spreek liefst halverwege af en niet te lang de eerste keer. En jij las waarschijnlijk niet te lang de eerste kus whaaahaaaaa, ik geef de eerste keer echt geen kus hoor, en misschien tweede keer ook niet, en als het tegenvalt al heeeelemaal niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 10:49
|
|
|
|
Zooo ik ben heul errug nieuwschierig naar wat voor kleren jullie aan hebben vandaag
Ik geef de aftrap,
Wit rokje met donkerblauwe opengewerkte legging en donkerblauw met wit gestreept vestje, erg klassiek vandaag dus
Wat ik aantrek heeft te maken met hoe ik me die dag voel, is het weer wat somber dan zal ik niet snel iets uitbundigs aantrekken, alhoewel dat misschien wel beter is want daar word je misschien wel vrolijker van
Ben benieuwd naar jullie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 10:51
|
|
|
|
Heide schreef: | Quote: |
Geen idee?
Links en recht hoor ik het wel is zeggen..
Ja,ik heb een date!
Wat is nu eigenlijk een date? Zelf heb ik geen flauw idee..hoe hoe zo'n dag er uit zou moeten gaan zien. En,zijn er regels waar je je bijvoorbeeld aan zou willen houden? Lachende smiley
Geen idee dus? Huilende smiley, smiley in tranen
|
Hai,
Ja, ik zal even mijn idee geven.
Ik vind het woordje 'date' een beladen woord.
Ik zal het zelf liever gewoon een afspraak noemen.
Ik heb zelf ook geen idee hoe zo'n dag eruit zou moeten komen te zien.
Aan de ene kant kan iemand denken van, 'zien we wel'....
Aan de andere kant, denk ik ook aan het belang van planning, zodat je wat zekerheid hebt.
Ja, zelf trekt mij op dit moment geen terrasje, alhoewel een drankje om het ijs te breken? Ja, daar kom ik ook nu net pas op....
Goed, een terrasje....liefst niet een heel erg druk terrasje....
Een terrasje wat rust uitstraalt.
En dan wat wandelen, een beetje een stad bekijken.
Wat praten.
Zoiets.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 12:00
|
|
|
|
| MAMALOE463 schreef: | Zooo ik ben heul errug nieuwschierig naar wat voor kleren jullie aan hebben vandaag
Ik geef de aftrap,
Wit rokje met donkerblauwe opengewerkte legging en donkerblauw met wit gestreept vestje, erg klassiek vandaag dus
Wat ik aantrek heeft te maken met hoe ik me die dag voel, is het weer wat somber dan zal ik niet snel iets uitbundigs aantrekken, alhoewel dat misschien wel beter is want daar word je misschien wel vrolijker van
Ben benieuwd naar jullie  |
Weet ik nog niet, ik ga eerst nog een wat slaap inhalen, had maar 4 uur geslapen. Ja, vanavond: legging/broek met bloes, of shirtje. Of jurkje, riempie, laarzen. Zoiets..
Hangt er ook vanaf, ga ik bankhangen, of ga ik ergens heen :)
Moet me haar ook nog doen, ga voorlopig eerst even slapen.
Hoef pas over 8 uur de deur uit ;)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 12:03
|
|
|
|
Powerwoman!
Ik kleed me zoals ik verwacht dat ze mij willen zien in bepaalde situaties........vanmiddag moet ik mij bij mijn manager verantwoorden voor het feit dat ik een opleiding afgewezen heb en mijn eigen plannen voorleggen(stukje opleiding voor hen,stukje voor eigen belang).Eigenlijk mag je(is de algemene regel)tegen je baas niet klagen over je thuissituatie maar ik ga het toch doen,mijn kinderen gaan voor!
Dus.........powerhakken van 10 cm,jurkje van Didi(WOWkleuren)en een knalpaarse panty.
Wijzen ze mijn plannen af dan kom ik jullie gewoon hele dagen lastig vallen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 12:23
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Powerwoman!
Ik kleed me zoals ik verwacht dat ze mij willen zien in bepaalde situaties........vanmiddag moet ik mij bij mijn manager verantwoorden voor het feit dat ik een opleiding afgewezen heb en mijn eigen plannen voorleggen(stukje opleiding voor hen,stukje voor eigen belang).Eigenlijk mag je(is de algemene regel)tegen je baas niet klagen over je thuissituatie maar ik ga het toch doen,mijn kinderen gaan voor!
Dus.........powerhakken van 10 cm,jurkje van Didi(WOWkleuren)en een knalpaarse panty.
Wijzen ze mijn plannen af dan kom ik jullie gewoon hele dagen lastig vallen  |
You go Girl!!
Leuk te lezen hoe en wat jullie aan hebben en waarom deze kledingkeuze Als baaslief hier niet van onder de indruk is, hakken van 10 cm
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 12:26
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Weet ik nog niet, ik ga eerst nog een wat slaap inhalen, had maar 4 uur geslapen. Ja, vanavond: legging/broek met bloes, of shirtje. Of jurkje, riempie, laarzen. Zoiets..
Hangt er ook vanaf, ga ik bankhangen, of ga ik ergens heen :)
Moet me haar ook nog doen, ga voorlopig eerst even slapen.
Hoef pas over 8 uur de deur uit ;) |
Als ik bankhang trek ik ook vaak lekker mijn trainingspak aan en heerlijk "chillen" op de bank met plaidje erbij, mok kruidenthee binnen handbereik, ipad op mijn schoot en tv op iets wat de kids leuk vinden, zij bepalen nl...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 12:31
|
|
|
|

Amsterdam – De lieslaars is terug!
Dit model van Friis & Company is van zwart suède en heeft aan de onderzijde een onopvallende rits waardoor je er makkelijk inkomt.
De hak is 10 cm hoog, dus dat valt goed te doen!
*Laarzen zitten lekker, voel me er lekker in, je kan er ook mee fietsen, zelfs mee lopen , maar ja dan ook niet zo snel, en ook niet echt heel lang, Half uur ofzo, dat wel. Of een uur, maar niet langer.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 15 mei 2013, 12:57
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 12:33
|
|
|
|
| MAMALOE463 schreef: | Als ik bankhang trek ik ook vaak lekker mijn trainingspak aan en heerlijk "chillen" op de bank met plaidje erbij, mok kruidenthee binnen handbereik, ipad op mijn schoot en tv op iets wat de kids leuk vinden, zij bepalen nl...  |
Ja, net wat Leanne zegt, het hangt er vanaf wat je gaat doen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 12:43
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | 
Amsterdam – De lieslaars is terug!
Dit model van Friis & Company is van zwart suède en heeft aan de onderzijde een onopvallende rits waardoor je er makkelijk inkomt.
De hak is 10 cm hoog, dus dat valt goed te doen! |
Die zijn gaaf!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 12:45
|
|
|
|
Ja he 
*Laarzen zitten lekker, voel me er lekker in, je kan er ook mee fietsen, zelfs mee lopen , maar ja dan ook niet zo snel, en ook niet echt heel lang, Half uur ofzo, dat wel. Uur ook nog wel niet langer.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 15 mei 2013, 12:47
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 12:47
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ja he  |
Hoe doe je dat die plaatjes er op zetten? Alleen knippen en plakken gaat niet
Laatst aangepast door
|
MAMALOE463
|
op woensdag 15 mei 2013, 12:48
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 12:48
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Ja he 
*Laarzen zitten lekker, voel me er lekker in, je kan er ook mee fietsen, zelfs mee lopen , maar ja dan ook niet zo snel, en ook niet echt heel lang, Half uur ofzo, dat wel. Uur ook nog wel niet langer. |
Heb jij ze zelf? Bofkont!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 12:52
|
|
|
|
Je klikt op het plaatje met rechts. dan krijg je een venster, je klikt op 'eigenschappen'.
Dan kopieer je het adres/url van de 'eigenschappen'.
Dan plak je dat, dan zet je er [img] voor, en [/img] erachter, zonder spaties.
Bij punt 5 en 6 van deze link staat het er ook wel duidelijk, vooral het venster met eigenschappen.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 15 mei 2013, 12:53
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 12:53
|
|
|
|
|
Gisteren van mijn zus een zwart soort leren jurkje gekregen, niet ordinair, lijkt op dat Maxima jurkje van afgelopen najaar, ik wilde hem hier op zetten maar kopieren lukt niet (ben niet zo handig daarin)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 12:56
|
|
|
|
Pfttt lukt niet, ik werk met de ipad en die heeft geen rechter muistoets en al dat soort gedoe
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 12:57
|
|
|
|
| MAMALOE463 schreef: | | Gisteren van mijn zus een zwart soort leren jurkje gekregen, niet ordinair, lijkt op dat Maxima jurkje van afgelopen najaar, ik wilde hem hier op zetten maar kopieren lukt niet (ben niet zo handig daarin) |
O, kopiëren vanuit je eigen bestanden op je pc, ja dat weet ik niet, ja dan moet je naar een site, er zijn er meerdere om te uploaden...
Je kan 'm dan wel bij de foto's van je profiel zetten
Anders even kijken op google, hoe plak/upload ik een plaatje van mijn eigen bestanden op de pc, op een forum?
Laterz! Sterkte! Het is mogelijk....Annette van Pieter deed dat weleens.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 12:57
|
|
|
|
Zowel in de ochtenduren als later op de avond is het aantal leden nu al een paar dagen ruim boven de 2000 (2040-2080) en er is nog een lichte trend omhoog. Het is al met al een 'winst' van 300 leden binnen een maand, dus dat is heel mooi. De verhouding mannen en vrouwen is over het geheel 44/56, dat is nagenoeg onveranderd.
Thomas
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op woensdag 15 mei 2013, 13:39
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 13:03
|
|
|
|
| MAMALOE463 schreef: | X moet je lezen als keer, geen kus Heide, bah dat jij gelijk zoo denkt hihihi
Mijn zin moet je dus zo lezen, ik spreek liefst halverwege af en niet te lang de eerste keer. En jij las waarschijnlijk niet te lang de eerste kus whaaahaaaaa, ik geef de eerste keer echt geen kus hoor, en misschien tweede keer ook niet, en als het tegenvalt al heeeelemaal niet  |
Oh. moet ik jou zin zo lezen..dat zeg je toch nie?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 13:07
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Heide schreef:
Hai,
Ja, ik zal even mijn idee geven.
Ik vind het woordje 'date' een beladen woord.
Ik zal het zelf liever gewoon een afspraak noemen.
Ik heb zelf ook geen idee hoe zo'n dag eruit zou moeten komen te zien.
Aan de ene kant kan iemand denken van, 'zien we wel'....
Aan de andere kant, denk ik ook aan het belang van planning, zodat je wat zekerheid hebt.
Ja, zelf trekt mij op dit moment geen terrasje, alhoewel een drankje om het ijs te breken? Ja, daar kom ik ook nu net pas op....
Goed, een terrasje....liefst niet een heel erg druk terrasje....
Een terrasje wat rust uitstraalt.
En dan wat wandelen, een beetje een stad bekijken.
Wat praten.
Zoiets. |
Nou jij ziet het al helemaal voor je merk.. Maar,ik denk wel belangrijk idd hoe ik mij er op voor bereiden zal?....
Nou leuke tips Shanita..nu nog een terrasje met uitstraling....
Laatst aangepast door
|
HEIDE936
|
op woensdag 15 mei 2013, 13:17
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 13:10
|
|
|
|
| HEIDE936 schreef: | Oh. moet ik jou zin zo lezen..dat zeg je toch nie?  |
Waarom zeg ik dat nie?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 13:11
|
|
|
|
Leuk,dat ik weer veel bekende gezichten zie?.. En,zo ik op de profielen leest..ook op het zelfde gewicht gebleven....
Leuk!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 13:14
|
|
|
|
| HEIDE936 schreef: | Nou jij ziet het al helemaal voor je merk.. Maar,ik denk wel belangrijk idd hoe ik mij er op voor bereiden zal?....
Nou leuke tips Shanita..nu nog een terrasje met uitstraling.... |
Nee geen 'uitstraling'.... :)
Wat Rustig overkomt....ja, ik heb moeite met overvolle terrassen als je met iemand gaat zitten die je nog nooit in je hele leven hebt gezien. :)
Ik ga nog liever rustig in de duinen...gewoon zo'n cafeetje, waar schilders en kunstenaars ook komen, zoiets....
Ik zal je eerlijk zeggen ben daar veels te zenuwachtig voor....ga liever met een groepje van minstens 4 en maximaal 8 á 9 wat doen...
Als er dan even een stilte valt, vult iemand anders dat op, of valt het niet op....want je bent met meerdere.
Ik weet niet eens of het wel natuurlijk is, zo afspreken.....één op één....
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 15 mei 2013, 13:24
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 14:04
|
|
|
|
Oeps...... Better let als net: Alsnog van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag, Mario. Heel veel gezonde, gezegende jaren erbij toegewenst. En hopelijk heb je een hele fijne verjaardag gehad!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 14:09
|
|
|
|
Ja, Iedereen kent misschien wel een periode in zijn of haar leven, dat je tegen de gedachte aan loopt...Vrijwilligerswerk,jadat lijkt mij wat iets voor een bepaalde periode,of gewoon te blijven doen?....
Ik zou er nu heel veel over kwijt kunnen, En dan bedoel ik,hoe ik daar tegenover sta om wel of geen vrijwilligers werk te gaan doen. Maar dat is denk ik ook mogelijk dat beetje bij beetje te doen hier in dit topic. Dat is iets wat meestal zo gaat denk ik.
Zelf heb ik ooit een paar maanden vrijwilligerswerk gedaan. Dat hield dan in,dat ik maaltijden bezorgen moest,bij die mensen die o.a ook zelf niet meer in staat waren om te koken.
Dat was geen slechte ervaring.
Misschien is er ooit een topic geopend over dit onderwerp? Maar,misschien kunnen op dit moment van het jaar ons er opnieuw wat in gaan verdiepen....
Vraag dus o.a: Wat betekend voor ons vrijwilligerswerk?
heide
Laatst aangepast door
|
HEIDE936
|
op woensdag 15 mei 2013, 14:27
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: woensdag 15 mei 2013, 14:19
|
|
|
|
Zelf heb ik niet van die HOGE laarzen dacht ik. Maar,mag toch wel mee doen hier??
Ik heb bijna iedere dag,een broek met verf erop aan En een..ja hoe noem je zo iets?
in iedergeval,iets wat de rest bedekt:)
leuke topic dacht ik zelf?......
Laatst aangepast door
|
HEIDE936
|
op woensdag 15 mei 2013, 14:20
|
|
| Naar boven |
|
|