| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 22 mei 2013, 20:56
|
|
|
|
| JITSKE021 schreef: | | Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren. |
Ook een geweldige!!!!
Deze kreeg ik vanmorgen....
De schoen die de één perfect past, knelt bij de ander. En zo heeft iedereen ook zijn eigen maat van een bevredigend leven.
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op donderdag 23 mei 2013, 08:36
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: woensdag 22 mei 2013, 22:09
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Even jeugdsentiment, wel een van de fraaiste palingsoundnummers.
http://www.youtube.com/watch?v=fDM5Xp9ARSM
The Cats - One way wind (1972)
You said some winds blow forever And I didn't understand But you saw my eyes were asking And smiling you took my hands
So we walked along the seaside Where trees grow just one way Finding out the one direction That the wind blows day after day
One way wind, one way wind Are you trying to blow my mind One way wind, one way wind Is she her that I hope to find Why you blow the colds everyday Tell me what are you trying to say
No I don't know all about you And maybe I never will But I do know every word of Our talking upon the hill And whenever I will see you For maybe one more time I'm sure I'll get the answer that the wind has still in mind
One way wind, one way wind Are you trying to blow my mind One way wind, one way wind Is she her that I hope to find Why you blow the colds everyday Tell me what are you trying to say One way wind, One way wind
Thomas |
Ja, prachtig nummer Thomas
Laatst aangepast door
|
JANE410
|
op woensdag 22 mei 2013, 22:10
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIANMATCH moderator
|
|
Geplaatst: woensdag 22 mei 2013, 22:09
|
|
|
|
Vanuit de redactie een aantal reacties:
- Op een forum staan onderwerpen centraal en niet personen. Rondom een onderwerp geef je je mening. Er kunnen verschillende meningen zijn. Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn. Als iemand een andere mening heeft, wil dat niet zeggen dat diegene het direct fout bedoelt. Je kunt elkaar bevragen op elkaars mening ipv in een bepaalde hoek neerzetten en/of veroordelen.
- Blijf on-topic. Dit topic gaat over nieuwsberichten. Niet over de persoonlijke ervaringen met de politie in het verleden. Als je daarover van gedachten wilt wisselen, open je een nieuw topic.
- Plaats in het vervolg geen reactie meer in de trant van: Ik heb je gemaild en ik heb je mail ontvangen. Iedereen kan zelf gewoon zijn mailbox in de gaten houden en dit hoeft niet op het forum geplaatst te worden.
Redactie CM
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 22 mei 2013, 22:28
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | is die zin van jou dan: zijn daar de spreekwoordelijke handen boven hoofden gehouden? dan geen aantijging ergens?
kan zo voor sommiggen toch over komen
- reactie verwijderd - Redactie CM |
Tja hoe dat bij sommigen kan overkomen daar heb ik geen vat op en dat moet je ook niet willen hebben als mens. Je kan inderdaad vragen om verduidelijking zoals je nu doet.
Als het overkomt als een aantijging dan spijt me dat maar ik meen nog steeds wat ik me afvraag. Dat is dus niet mensen in diskrediet willen brengen, in een zwart lijstje willen zetten maar een afvragen naar aanleiding van de nieuwsberichten/links naar filmpjes die werden neergezet door Shanita. Daar stellen anderen hun vragen die binnen de samenleving echt wel leven maar niet iedereen hardop durft te stellen.
Hoe dan ook, op het gevraagde tijdstip staat er bij mij in het raam een kaars, de kaars die ik altijd brand op een speciale standaard op momenten van rouw of gedenken. In gedachten ben ik dan bij de moeder en de wederzijdse familie, bij al die mensen die gezocht hebben en zich bekommeren, professionals en vrijwilligers die getoond hebben hoe dit land ook samen sterk kan zijn.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op woensdag 22 mei 2013, 22:44
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: woensdag 22 mei 2013, 22:49
|
|
|
|
Spoedzitting Londen na brute moordaanslag De Britse regering houdt woensdagavond een spoedbijeenkomst, nadat twee mannen op straat in het zuidoosten van Londen op brute wijze een man doodden, vermoedelijk een militair.
Machete-aanval in Londen Fotoserie Video Er wordt rekening gehouden met een daad van terreur. De Britse premier David Cameron bevestigde dat daar 'sterke aanwijzingen' voor zijn. Hij noemde de aanval "zeer schokkend". De twee aanvallers gebruikten volgens de politie meerdere wapens waaronder een machete. Sommige getuigen spraken van een onthoofding. De mannen werden later door toegesnelde agenten neergeschoten en zijn zwaargewond naar het ziekenhuis gebracht. Een van hen is volgens medische bronnen in zorgwekkende toestand. Cameron Britse premier David Cameron gaf woensdagavond een korte verklaring over de 'verschrikkelijke' aanval, bij een persconferentie die hij samen met de Franse president François Hollande gaf rond zijn bezoek aan Parijs. Cameron stelde dat de Britten niet zullen buigen door zulke aanvallen. Hij wilde niet bevestigen dat het slachtoffer een militair is. De premier liet weten dat hij later woensdagavond al terugkeert naar Londen, eerder dan gepland, zodat hij donderdagochtend bij een spoedbijeenkomst van het crisisteam Cobra kan zijn. Minister van Binnenlandse Zaken Theresa May riep woensdagavond ook al een bijeenkomst van Cobra bijeen. Dat gebeurt alleen bij zeer ernstige incidenten. Daarbij zijn onder meer de minister van Defensie, het hoofd van de Britse veiligheidsdienst en de burgemeester van Londen Boris Johnson aanwezig. May sprak volgens de BBC van een 'misselijkmakend en barbaars' incident. Koningin Elizabeth Een woordvoerder van Buckingham Palace zei tegen Sky News dat de Britse koningin Elizabeth II bezorgd is over het nieuws. Labour-leider Ed Miliband heeft een bezoek naar Duitsland afgezegd vanwege de aanslag. Allahoe Akbar Volgens de politie riepen de aanvallers ''Allahoe Akbar'' (God is groot) tijdens hun daad. Een getuige liet aan de radiozender LBC weten dat het slachtoffer van het trottoir werd gesleept en op straat werd gelegd. Na de slachtpartij bleven de twee aanvallers rondhangen. Ze zwaaiden volgens een getuige met messen en een vuurwapen en vroegen omstanders zelfs foto's van hen te nemen. De daders zouden elkaar ook hebben gefilmd, meldt Sky News.p
Wat gebeuren er toch afschuwelijke dingen de laatste tijd, hebben jullie nou ook dat je soms niet eens meer het nieuws wilt volgen omdat er zoveel narigheid gebeurt?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 22 mei 2013, 23:06
|
|
|
|
Of ik het nieuws nog wil volgen weet ik niet... Het maakt me wel droevig... Zo hebben we het over de 2 broertjes...die gevonden zijn, maar niet meer leven...
En nu weer dit vreselijke nieuws uit Londen...
Is de wereld niet ziek?? Zwaar ziek?
Ik vraag me af waar dit heen moet...heen gaat...
God huilt ook...dat kan niet anders...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: woensdag 22 mei 2013, 23:32
|
|
|
|
| ZEELAND736 schreef: | Of ik het nieuws nog wil volgen weet ik niet... Het maakt me wel droevig... Zo hebben we het over de 2 broertjes...die gevonden zijn, maar niet meer leven...
En nu weer dit vreselijke nieuws uit Londen...
Is de wereld niet ziek?? Zwaar ziek?
Ik vraag me af waar dit heen moet...heen gaat...
God huilt ook...dat kan niet anders... |
Dat denk ik ook Zeeland, het is vreselijk bedroevend wat het nieuws ons brengt......
Laatst aangepast door
|
MAMALOE463
|
op donderdag 23 mei 2013, 00:12
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: woensdag 22 mei 2013, 23:47
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | Een strakke(slimfit) witte spijkerbroek voor 10 eu bij de action. In maat 40!!!! (heb jaren maat 48 gehad) kon het niet geloven toen ik em zag dacht oh wat klein maar ja hoor hij past perfect. super blij |
Goedzo, knap!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 22 mei 2013, 23:51
|
|
|
|
| CHRISTIANMATCH schreef: | Vanuit de redactie een aantal reacties:
- Op een forum staan onderwerpen centraal en niet personen. Rondom een onderwerp geef je je mening. Er kunnen verschillende meningen zijn. Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn. Als iemand een andere mening heeft, wil dat niet zeggen dat diegene het direct fout bedoelt. Je kunt elkaar bevragen op elkaars mening ipv in een bepaalde hoek neerzetten en/of veroordelen.
- Blijf on-topic. Dit topic gaat over nieuwsberichten. Niet over de persoonlijke ervaringen met de politie in het verleden. Als je daarover van gedachten wilt wisselen, open je een nieuw topic.
- Plaats in het vervolg geen reactie meer in de trant van: Ik heb je gemaild en ik heb je mail ontvangen. Iedereen kan zelf gewoon zijn mailbox in de gaten houden en dit hoeft niet op het forum geplaatst te worden.
Redactie CM |
probeer het in me hersenen opteslaan, reageer nu eenmaal vaak met emoties...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 22 mei 2013, 23:52
|
|
|
|
| ROELANDE345 schreef: | Een strakke(slimfit) witte spijkerbroek voor 10 eu bij de action. In maat 40!!!! (heb jaren maat 48 gehad) kon het niet geloven toen ik em zag dacht oh wat klein maar ja hoor hij past perfect. super blij |
geweldig
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 22 mei 2013, 23:54
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Kom tegemoet de ontluisterde,
de door het leven geleerde,
die niet kan geloven,
in meer dan hij ziet;
de stekelige eenzame,
de schampere,
de spotzieke, morrende,
de verdorde van hart.
Zalf zijn wonden,
zijn zere huid,
wek zijn zachtheid opnieuw.
Geef hem terug
De ogen van een kind.
Huub Oosterhuis. |
mooi gedicht
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: donderdag 23 mei 2013, 00:13
|
|
|
|
| PETRA373 schreef: | | probeer het in me hersenen opteslaan, reageer nu eenmaal vaak met emoties... |
ik begrijp je Petra, kan zelf soms ook te snel reageren en bedoel het soms niet zo, maar het komt nu eenmaal soms rot uit mijn strot
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 23 mei 2013, 08:51
|
|
|
|
| JOANNIE702 schreef: | | Dat zie je goed Jol, ik had daar nooit last ervan gehad met deze Indiaan, nadat wat ervan zeiden, kwam onrust in mij! |
Ik ken dat, nadat men van verschillende dingen wat zei, toen pas kwam er onrust....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 23 mei 2013, 08:53
|
|
|
|
Ik kijk geen tv, dus ook geen nieuws. De weinge keren dat ik tv kijk, als ik ergens anders ben en de tv staat ff aan, dat is alles wat ik aan tv kijk.
Ja, ik zie nieuws op me startpagina, msn, en ja, op internet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 23 mei 2013, 09:04
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | | Ik ken dat, nadat men van verschillende dingen wat zei, toen pas kwam er onrust.... |
En zie dan maar te onderscheiden wat van God is ;) of van mensen ingegeven.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: donderdag 23 mei 2013, 09:11
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | | En zie dan maar te onderscheiden wat van God is ;) of van mensen ingegeven. |
Idd, ook is het fijn om dit allemaal te lezen. Hoe de andere naar kijken. Dank jullie wel!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: donderdag 23 mei 2013, 09:17
|
|
|
|
Wat goed, wat zal jij super blij zijn! Hoe heb jij dat voor elkaar gekregen, 48 naar 40 knap hoor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIANMATCH moderator
|
|
Geplaatst: donderdag 23 mei 2013, 09:17
|
|
|
|
probeer het in me hersenen opteslaan, reageer nu eenmaal vaak met emoties...[/quote]
Wie schreef een paar dagen geleden ook alweer dat ze meelezer werd? Dat is een stuk rustiger voor de emoties 
Redactie CM
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op donderdag 23 mei 2013, 09:18
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: donderdag 23 mei 2013, 09:25
|
|
|
|
| SHANITA130 schreef: | Dat ik nu wéér terug moet, naar de winkel omdat ik iets vergeten ben  |
Blijf je wel in beweging...............
Heerlijk weersverandering.....regen kou........ Mijn lijf die vreselijk pijn doet....... Zal ook wel weer overgaan....... Kan nu wel mijn boek uitlezen........ Als ik niet in slaap valt.........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: donderdag 23 mei 2013, 09:32
|
|
|
|
| CHRISTIANMATCH schreef: | | probeer het in me hersenen opteslaan, reageer nu eenmaal vaak met emoties... |
Wie schreef een paar dagen geleden ook alweer dat ze meelezer werd? Dat is een stuk rustiger voor de emoties 
Redactie CM[/quote]
Niets is zo veranderlijk als de mens
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 23 mei 2013, 09:35
|
|
|
|
Maat 40???
Dan heb je toestemming om te stoppen met lijnen...
(maar ja...wij vrouwen blijven gevaarlijk )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 23 mei 2013, 09:40
|
|
|
|
Jaaa, Mijn apps zijn geïnstalleerd!!!!! 
Yes!!!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 23 mei 2013, 09:55
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 23 mei 2013, 10:04
|
|
|
|
| JOL252 schreef: | | En zie dan maar te onderscheiden wat van God is ;) of van mensen ingegeven. |
Men gaat ver hoor, sprookjes occult, nota bene hartstikke vol goede boodschappen, literatuur zelfs, eigenlijk oorspronkelijk voor volwassenen geschreven, Donald Duck, Smurfen en ja waarom zou in Godsnaam een indiaan occult zijn, men sloeg erg door.
Waardoor idd juist angst en onrust kwam, overal voor, met nodige consequenties....
Maar ja, das alweer zooolang geleden, maar toch...
Idd, leren onderscheidden, ipv vanalles voor te schrijven wat occult ís...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 23 mei 2013, 10:08
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: donderdag 23 mei 2013, 10:13
|
|
|
|
Een nieuwe televisie, eindelijk digitaal
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIANMATCH moderator
|
|
Geplaatst: donderdag 23 mei 2013, 10:27
|
|
|
|
De volgende vijfjes, zesjes, zeventjes en achtjes mogen weer in het Gedichten-subforum geplaatst worden.
Redactie CM
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KABOUTER722
|
|
Geplaatst: donderdag 23 mei 2013, 10:52
|
|
|
|
| WILLEM618 schreef: | | lijkt me een gans zeer goed plan, lanfy!! zonder tegenbericht tot de picknick dan! |
niet om het een of ander, maar dubbel gebruik van een profiel is volgens mij (en CM) verboden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 23 mei 2013, 11:58
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Het is nog niet structureel boven de 2100 maar er zijn er op dit moment 2145 leden. Vanmiddag nog 2030, dus het schommelt behoorlijk. Maar de trend omhoog blijft.
Thomas |
Jaaaa! Ik wil zo graag dat het weer 2300 leden zijn, net als eerst!
Ja, ik leef wel mee
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 23 mei 2013, 13:09
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 23 mei 2013, 12:06
|
|
|
|
| JANE410 schreef: | Een nieuwe televisie, eindelijk digitaal  |
Wat heerlijk :)!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 23 mei 2013, 12:11
|
|
|
|
Ik moet weer werken zo
En dan lijkt het misschien alsof ik niet veel doe omdat ik weleens post.
Maar ja ik typ zo snel.
Ik loop langs moet er toch langs ik type ff, loop weer verder.
Nou ja, gisteren ging het ook goed.
Maar ja, nu heb ik de avond erbij
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 23 mei 2013, 12:24
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 23 mei 2013, 12:28
|
|
|
|
Het is hier nu, op dit moment, 8 graden, zwaar bewolkt, het waait behoorlijk, het gaat zo regenen, en vannacht gaat het vriezen en vanavond kans op hagel...
Maar ja, als het nu januari was geweest dan was de temperatuur wat aan de hoge kant voor de tijd van het jaar, ja, zo moet je het zien. 
Ik heb gewoon zin af te bellen, slaappil in te nemen, en gewoon de hele dag slapen.(ik doe het niet, maar dénk er wel aan)
Nou neem ik die nooit in, ja, anders zou ik vandaag niet kunnen slapen.
Normaal trek in me niet zoveel aan van het weer, maar ja nu valt het mij zelfs op.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 23 mei 2013, 12:35
|
|
| Naar boven |
|
|